Młode pokolenie ma fiu bździu w głowie i do tego dochodzi. Pod pałacem prezydenckim też się wyżywali na staruszkach polscy degeneraci. Materiały propagandowe potrafią namieszać w głowie !
Nie wiadomo czy to przypadek czy celowa prowokacja.
@michat Znowu, kardynalny błąd. "Polaczek" (ew. w liczbie mnogiej) i "zaśnianek" (w formie przymiotnika odmienionego przez osobę) ZAWSZE występuje razem w zdaniu.
Młodzi... Przykład zawsze idzie z góry. Aczkolwiek ja mam gdzieś dzisiejsze "autorytety". Co do przykładu z krzyżem, jak powiedział chyba jakiś chłopak pod pałacem: "Niech zdejmą krzyż z Giewontu" ;)
Jak Polacy mają kompleksy, sami siebie nawzajem wyzywają od polaczków, z polskością kojarzy im się cebulactwo to się nie dziwię że tak Polacy są postrzegani. No i to co wspomniał kondi że dla niektórych poczucie narodowe to faszyzm ^^ Chciałbym zobaczyć jak jakiś "fajnopolak" (czyli srajmy na wszystkie zasady, tylko wygody i ue > polska) podchodzi do takiego dziadka i mówi mu prosto w twarz że jest faszystą :D
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 września 2012 o 19:39
Nie wiem dlaczego link jest do niemieckich mediów ? Przecież widać że jest to ze Sfora PL .Warto wspomnieć że organizacja feministek na Ukrainie o nazwie Femen ścieła niedawno wielki KRZYŻ piłą motorową . Sodoma i Gomora wyrabia się na naszych oczach.
W źródle jest link do strony, z której pobrałam zdjęcia, a sam screen jest faktycznie ze sfory, z tym, że nie chciało mi zaakceptować demota z linkiem ze sfory (pewnie dlatego, że jest tam słowo "neo-nazi-sta"). Teraz też włączył mi się cenzor, przy próbie dodania linku.
dzieje sie tak bo ludzie żyją w czasach pokoju i nie doceniają tego co mają. Nie musza sie godzić ze wszystkim co wszyscy wciskają w TV ale powiedzmy szczerze że nasza sytuacja jest lepsza niż kilkadziesiąt czy kilkaset lat temu, a że czasy że ludziom zaczyna się "nudzić" to na efekty długo nie trzeba czekać
"Warto wspomnieć że organizacja feministek na Ukrainie o nazwie Femen ścieła niedawno wielki KRZYŻ piłą motorową ."
Pomyśl chwilę. Krzyż postawiono ofiarą prześladowań politycznych, krzyż prawosławny. Teraz prawosławne duchowieństwo dokonuje prześladowań na tle politycznym i religijnym. Pokazały po prostu że ten symbol upamiętniający ofiary represji politycznych jest gówno wart- bo poza symbolem nie znaczy on nic więcej, nic się nie zmieniło.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 września 2012 o 23:01
@Cthulhu1, to niech spalą Koran, skoro o to chodzi. Publicznie, bez ukrywania tożsamości. To wtedy może mnie to przekona, jako, że plucie na krzyż niczym nie grozi (rzekłbym nawet, że jest w dobrym tonie).
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
26 września 2012 o 10:24
Mniej więcej to, że za wtargnięcie do cerkwi i zakłócenie abożeństwa zostaje się bojownikiem o wolnośc. Chciałbym zobaczyc, jak świat reaguje na ludzi, którzy w czasie piątkowych modłów wpadliby do jednego z europejskich meczetów i zakłócając przemówienie mułły darliby się "O Allahu, ukarz muzułmanów". Oczywiście, zakładając, że by to przeżyli. Nie wspomnę o tym, że na ścięcie krzyża znajduje się, jak widac, pełno mądrych wytłumaczeń. O reakcjach na spalenie koranu (czy antymuzułmański filmik, jak ostatnio), nikomu nie muszę mówic. W skrócie, chodzi mi o równośc nic innego.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
26 września 2012 o 10:29
To działa w każdą stronę. Myślisz że Polacy w innych krajach nie robią czegoś takiego. Prawda jest taka że Polaka zauważy tylko to co ktoś zrobi złego dla naszego kraju, dobre rzeczy pomija.
Dziel i Rządź. Polaków na Ukraińców, Niemców na Polaków, hetero na homo, prawice na lewice... Media tylko buntują wszystkich przeciwko wszystkim. Nie pokazują jak sie ludzie kochają, jak sobie pomagają, w czym są dla siebie dobrzy tylko co chwila jakieś podsycające nienawiść "newsy". Mówię Wam: są na wysokich stołkach ludzie dla których największym zagrożeniem jest zwarty naród lub grupa społeczna zjednoczona we wspólnym celu - i Ci ludzie stale mieszają nam w głowach buntując nas na innych i na siebie nawzajem - a słabe umysły to łykają i potem się pojawiają maniacy i szaleńcy którzy jeszcze bardziej całe to zło nakręcają...
To na pewno spisek. Bo tak naprawdę artykuły zgodne z zakutym światopoglądem ludzi nie sprzedają się wcale a wcale. Ludzie natomiast z zapartym tchem czytają codziennie teksty o urzędniku co nie przyjął łapówki przez 20 lat, nowych kwiatkach posadzonych w parku, normalnych rodzinach w których dzieciom w sumie nie dzieje się krzywda i mają się dobrze. Gdyby podstępny system nie zabronił publikacji takich wieści, ludzie by je czytali i stali się lepsi i nikt nie mówiłby że to propaganda sukcesu i przymykanie oka na problemy, o nie.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 września 2012 o 17:44
Tak naprawdę zgadzam się że: (1) ludzie są coraz bardziej podzieleni i wrodzy wobec siebie na tle ideologicznym. (2) warto by było temu przeciwdziałać (3) w dużym stopniu winne są media. Nie zgadzam się tylko z twierdzeniem (4) że to jakiś ogólny spisek i celowe rządzenie przez dzielenie. Owszem, władza może maczać w tym palce ale główne źródło to ogólne zmiany społeczne i kulturowe - połączenie kryzysu i zmian w technologii komunikacji w ciągu ostatnich 20 lat. Ostatnio kiedy był duży kryzys w Europie a radio pozwoliło na nowy wymiar propagandy - mieliśmy II Wojnę Światową. Internet działa inaczej niż radio ale zmienia ludzkie interakcje w podobny stopniu, a kryzys w Europie znowu się rozpędza. To o dwa rzędy wielkości potężniejsze siły niż jakiś tam Tusk.
Prawda stara jak świat:" "Dopóki ludzie są ze sobą skłóceni, nie są niebezpieczni. A w takim razie każdy, kto chce nas kontrolować, musi się zatroszczyć o klimat stresu, lęku i powszechnej agresji" (Niccolo Machiavelli)
dla mnie ten debil robi złą reputację dzisiejszym Niemcom i powinien ponieść surową karę za swoje czyny a najlepiej by ci weterani mu ją wymierzyli ...
@demot500 gimbaza w Polsce też się tak zachowuje że w kilku potrafią napaść starego dziadka
Trzeba mieć wodę zamiast mózgu, żeby być nazistą. A żeby z tego powodu zaatakować staruszka, weterana, to trzeba być do tego sku*wysynem. Takich tylko przywiązać do pręgierza i tłuc metalowym łańcuchem.
Wybacz, ale co się nie zgadza? Jesteś w stanie zanegować fakty przedstawione w tej książce? Publikacji martyrologicznych było całe mnóstwo. Kiedy pojawia się jedna pokazująca, że nie wszyscy byli tacy idealni, to nagle robi się wielka afera. O szmalcownikach nie wolno nam zapominać w tym samym stopniu, co o bohaterstwie żołnierzy podziemia.
Może nie zgadza się to, że przedstawia się tylko jedną stronę medalu wypaczając całościowy wizerunek, coś jak stwierdzenie polskie obozy śmierci. Tak samo większość mediów jest stronnicza i upolityczniona a za dzielenie się swoimi niepoprawnymi politycznie poglądami można zostać ukaranym i napiętnowanym. Nie neguję, dziwię się tylko że skoro wydano taką książkę nie wyda nikt książki o biografiach tych ludzi których np krzywdzili Polaków po wojnie za czasów okupacji ZSRR...
Jak to jedną stronę? Przecież wyraźnie napisałem, że książek o bohaterstwie było na pęczki. Czy naprawdę w tej jednej, która przedstawia drugą stronę medalu, trzeba wspominać po raz kolejny o rzeczach oczywistych, które nawet nie są tematem opracowania?
@salticus Szukałeś takich książek? - jestem w stanie się założyć że w każdej bibliotece (uniwersyteckiej! nie powiatowej!) znajdziesz co najmniej 20 pozycji tak o procesach moskiewskich jak i o późniejszych akcjach podziemia antykomunistycznego z Poznańskim Czerwcem, latami 70, 80 i Stanem Wojennym.
oczywiście że są, zgadzam się, ale dlaczego nie są promowane przez Polski MSZ ;] oto mi się rozchodzi, tylko są to jakieś cicho wydane prace bez większego rozgłosu. Miała być lustracja, deubekizacja i nic, ubecy, sbecy itd dalej korzystają ze swoich wypałowanych przywilejów... dlaczego ściga się nazistowskich "zbrodniarzy" po całym świecie a tych katów i oprawców komunistycznych nie... ehhh, wiadomo, każdy ma własne zdanie na te tematy. @atlantis86 jak w Polsce wydaje się książkę która źle mówi o Polakach to mówi się że jest to rewidowanie historii, jak wydaje się w Izraelu książkę która mówi źle o Polakach to mówi się że to rozliczenie z historią obu narodów, jak się wydaje w Polsce książkę która mówi źle o Żydach to jest to antysemityzm, rasizm i agresywna próba skłócenia narodów... po prostu... nie szanują NAS
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
25 września 2012 o 8:25
W tekście artykułu nie ma słowa o niemieckim (czy jakimkolwiek) neonaziście, tylko o osobie, która rozpyliła gaz pieprzowy. A konkretnie 41-letni, chory psychicznie mężczyzna. Ale nie zmienia to faktu, że ów incydent jest nadzwyczaj kontrowersyjny, gdyż znajdowały się tam osoby, które przeżyły już wystarczającą dużą liczbę tragedii w swoim życiu. Po prostu żałosne i przykre.
Gość był już znany ze swoich neonazistowskich poglądów (dostał karę 3 tyś. euro grzywny za rozpowszechnianie ekstremistycznych ulotek). Na dodatek powiedział w rozmowie z "Hamburger Morgenpost", że nie zamierza przepraszać za to co zrobił. Co do niepoczytalności, to czy każdego fanatyka nie dałoby się w ten sposób usprawiedliwiać? Z resztą nie wiem, oby go słusznie zdiagnozowali i osądzili. Mam tylko nadzieję, że te siedem osób, które trafiły z poparzeniami twarzy do szpitala mają się już dobrze i że nie mają uszkodzeń wzroku.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 września 2012 o 17:32
Przepraszam bardzo, Mieszko I ksiaze Polan, ale (syn Mieszka)Boleslaw Chrobry krol Polski,tak? W czasie podbojow Mieszka I powstalo panstwo Polskie, czyli wszystkie plemiona(Wislanie[tu akurat nie jest do konca jasne kto przylaczyl ich ziemie do panstwa Polskiego],Polanie itd.) tworzyli narod Polski,tak?
Dla niektórych to pewnie niewygodny fakt, ale trudno, zawsze się tacy znajdą którzy będą chcieli podważać przynależność narodową. To tak jakby powiedzieć że Ślązacy którzy tak bardzo promują swoją narodowość (co mnie przyprawia za każdy razem o śmiech) że nie są Polakami...to Górale pewnie też nie i Kaszubi...ale to jest jeszcze pikuś bo właśnie najbardziej rozbrajające są teksty że historia Polski zaczęła się od chrztu i przyjęcia chrześcijaństwa :D co za brednie ale ktoś to sprzedaje a inni kupują...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 września 2012 o 21:54
Czyli nasi dziadowie nie byli Polakami, Słowianami, bo nie byli katolikami i nie padali na klęczki przed krzyżem? Odmawiasz mi prawa do bycia Polakiem, bo nie oddaję czci twojemu bogu, ale czczę naszych starych bogów?
A nie przyszło komuś do głowy, że może chodzic o tożsamośc kulturową? Mnie się wydaje, że poszczególne kraje i narody mają właściwe sobie kultury, oparte w lwiej części na określonych religiach. Trudno sobie na przykład wyobrazic katolicką Rosję, muzułmańskie Włochy, czy buddyjski Izrael. Polska kultura oparta jest na katolicyźmie i cywilizacji zachodu połączonej z wpływami wschodnimi, z tym się chyba zgodzicie?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
25 września 2012 o 10:45
Bo polskim wywiadem rządzą ludzie którzy demontują Polskę. Jak polski wywiad ma kogoś sprzątnąć to większe prawdopodobieństwo że sprzątną jakiegoś znanego patriotę, kogoś kto w jakiś sposób organizuje naród niż tych którzy plują na Polskę.
Polski wywiad ma ścigac neonaziste i chamskich dziennikarzy? I nie robi tego, bo zawładnęły nim "wraże siły"? Ludzie, od tego jest prokuratura, ewentualnie placówki dyplomatyczne. "Wywiad" (czyt specsłużby) jest od zbierania informacji i uniemożliwienia tego samego przeciwnikom. I podejmowania działań, które charakteryzują się tym, że "nikt ich nie podjął i w ogóle ich nie było". Tak w największym skrócie.
No o co chodzi, "patrioci", przecież to wasz niemiecki odpowiednik dokonał tego ataku, niczym się od niego nie różnicie, NICZYM. Bydlęta i uliczne śmieci
Ta Mysquff a "debil kochający swój naród" tzw. "faszysta" zapewne jest wtedy jak w jakikolwiek sposób okaże swój patriotyzm np. wywieszając flagę w dniu święta narodowego. Dla różnych, no niech już będzie lewaków bo mi się nie chce wymieniać wszystkiego to dobry patriota to taki który i tak by sprzedał swój kraj, nie będzie stawiał oporu jak kraj będzie znikał z mapy a jak już zniknie to co najwyżej popłacze się w domu w kącie :D To wtedy jest wspaniały patriota, bo jak komuś naprawdę zależy to już wtedy jest debilem i faszystą :D
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
25 września 2012 o 8:46
W oryginale artykulu ws. gazu pieprzowego nie ma ani slowa o neonaziscie. Jest tam mowa o uposledzonym umyslowo (uwazam, ze przypisywanie jakichkolwiek pogladow wariatowi mija sie z celem). Dlaczego we wszystkich tlumaczeniach na j.polski tlumacze przewaznie dorzucaja cos od siebie?
Młode pokolenie ma fiu bździu w głowie i do tego dochodzi. Pod pałacem prezydenckim też się wyżywali na staruszkach polscy degeneraci. Materiały propagandowe potrafią namieszać w głowie !
Nie wiadomo czy to przypadek czy celowa prowokacja.
@michat Znowu, kardynalny błąd. "Polaczek" (ew. w liczbie mnogiej) i "zaśnianek" (w formie przymiotnika odmienionego przez osobę) ZAWSZE występuje razem w zdaniu.
Młodzi... Przykład zawsze idzie z góry. Aczkolwiek ja mam gdzieś dzisiejsze "autorytety". Co do przykładu z krzyżem, jak powiedział chyba jakiś chłopak pod pałacem: "Niech zdejmą krzyż z Giewontu" ;)
@NightmareTheWorld Krzyż tam stał od dawna i nagle każdemu przeszkadza, pfff. Naprawdę nie ma ważniejszych spraw?
Jak Polacy mają kompleksy, sami siebie nawzajem wyzywają od polaczków, z polskością kojarzy im się cebulactwo to się nie dziwię że tak Polacy są postrzegani. No i to co wspomniał kondi że dla niektórych poczucie narodowe to faszyzm ^^ Chciałbym zobaczyć jak jakiś "fajnopolak" (czyli srajmy na wszystkie zasady, tylko wygody i ue > polska) podchodzi do takiego dziadka i mówi mu prosto w twarz że jest faszystą :D
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 września 2012 o 19:39
Do tego wczoraj Litewski proboszcz wygonił Polskich turystów z jednego z Wileńskich kościołów: http://polonia.wp.pl/kat,1010249,title,Proboszcz-do-modlacych-sie-turystow-won-do-Polski,wid,14952611,wiadomosc.html?ticaid=1f3a9&_ticrsn=3
+ coś takiego http://autonom.pl/index.php/news/informacje/1926-slowa-matka-i-ojciec-znikna-z-kodeksu-cywilnego . Świat stanął na chu*u i tańczy breakdance...
Nie wiem dlaczego link jest do niemieckich mediów ? Przecież widać że jest to ze Sfora PL .Warto wspomnieć że organizacja feministek na Ukrainie o nazwie Femen ścieła niedawno wielki KRZYŻ piłą motorową . Sodoma i Gomora wyrabia się na naszych oczach.
W źródle jest link do strony, z której pobrałam zdjęcia, a sam screen jest faktycznie ze sfory, z tym, że nie chciało mi zaakceptować demota z linkiem ze sfory (pewnie dlatego, że jest tam słowo "neo-nazi-sta"). Teraz też włączył mi się cenzor, przy próbie dodania linku.
Akurat to z usunieciem krzyza to dobry pomysl
Doskonały pomysł usunąć katolicki krzyż na cześć ofiar zbrodni stalinowskich w proteźcie przeciwko politycznym powiązaniom prawosławnych patriarchów.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 września 2012 o 18:34
dzieje sie tak bo ludzie żyją w czasach pokoju i nie doceniają tego co mają. Nie musza sie godzić ze wszystkim co wszyscy wciskają w TV ale powiedzmy szczerze że nasza sytuacja jest lepsza niż kilkadziesiąt czy kilkaset lat temu, a że czasy że ludziom zaczyna się "nudzić" to na efekty długo nie trzeba czekać
"Warto wspomnieć że organizacja feministek na Ukrainie o nazwie Femen ścieła niedawno wielki KRZYŻ piłą motorową ."
Pomyśl chwilę. Krzyż postawiono ofiarą prześladowań politycznych, krzyż prawosławny. Teraz prawosławne duchowieństwo dokonuje prześladowań na tle politycznym i religijnym. Pokazały po prostu że ten symbol upamiętniający ofiary represji politycznych jest gówno wart- bo poza symbolem nie znaczy on nic więcej, nic się nie zmieniło.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 września 2012 o 23:01
@Cthulhu1, to niech spalą Koran, skoro o to chodzi. Publicznie, bez ukrywania tożsamości. To wtedy może mnie to przekona, jako, że plucie na krzyż niczym nie grozi (rzekłbym nawet, że jest w dobrym tonie).
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 września 2012 o 10:24
Ale co wspólnego ma islam z skazaniem Pussy Riot???
Mniej więcej to, że za wtargnięcie do cerkwi i zakłócenie abożeństwa zostaje się bojownikiem o wolnośc. Chciałbym zobaczyc, jak świat reaguje na ludzi, którzy w czasie piątkowych modłów wpadliby do jednego z europejskich meczetów i zakłócając przemówienie mułły darliby się "O Allahu, ukarz muzułmanów". Oczywiście, zakładając, że by to przeżyli. Nie wspomnę o tym, że na ścięcie krzyża znajduje się, jak widac, pełno mądrych wytłumaczeń. O reakcjach na spalenie koranu (czy antymuzułmański filmik, jak ostatnio), nikomu nie muszę mówic. W skrócie, chodzi mi o równośc nic innego.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 września 2012 o 10:29
takiego zabić to mało!
No tak, należy go jeszcze wykopac i zbezcześcic zwłoki. Zapomniałem, mój błąd.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 października 2012 o 1:12
To działa w każdą stronę. Myślisz że Polacy w innych krajach nie robią czegoś takiego. Prawda jest taka że Polaka zauważy tylko to co ktoś zrobi złego dla naszego kraju, dobre rzeczy pomija.
pics or it didn't happen
Dziel i Rządź. Polaków na Ukraińców, Niemców na Polaków, hetero na homo, prawice na lewice... Media tylko buntują wszystkich przeciwko wszystkim. Nie pokazują jak sie ludzie kochają, jak sobie pomagają, w czym są dla siebie dobrzy tylko co chwila jakieś podsycające nienawiść "newsy". Mówię Wam: są na wysokich stołkach ludzie dla których największym zagrożeniem jest zwarty naród lub grupa społeczna zjednoczona we wspólnym celu - i Ci ludzie stale mieszają nam w głowach buntując nas na innych i na siebie nawzajem - a słabe umysły to łykają i potem się pojawiają maniacy i szaleńcy którzy jeszcze bardziej całe to zło nakręcają...
Podobny tekst nie był przypadkiem w Zeigeist?
To na pewno spisek. Bo tak naprawdę artykuły zgodne z zakutym światopoglądem ludzi nie sprzedają się wcale a wcale. Ludzie natomiast z zapartym tchem czytają codziennie teksty o urzędniku co nie przyjął łapówki przez 20 lat, nowych kwiatkach posadzonych w parku, normalnych rodzinach w których dzieciom w sumie nie dzieje się krzywda i mają się dobrze. Gdyby podstępny system nie zabronił publikacji takich wieści, ludzie by je czytali i stali się lepsi i nikt nie mówiłby że to propaganda sukcesu i przymykanie oka na problemy, o nie.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 września 2012 o 17:44
Tak naprawdę zgadzam się że: (1) ludzie są coraz bardziej podzieleni i wrodzy wobec siebie na tle ideologicznym. (2) warto by było temu przeciwdziałać (3) w dużym stopniu winne są media. Nie zgadzam się tylko z twierdzeniem (4) że to jakiś ogólny spisek i celowe rządzenie przez dzielenie. Owszem, władza może maczać w tym palce ale główne źródło to ogólne zmiany społeczne i kulturowe - połączenie kryzysu i zmian w technologii komunikacji w ciągu ostatnich 20 lat. Ostatnio kiedy był duży kryzys w Europie a radio pozwoliło na nowy wymiar propagandy - mieliśmy II Wojnę Światową. Internet działa inaczej niż radio ale zmienia ludzkie interakcje w podobny stopniu, a kryzys w Europie znowu się rozpędza. To o dwa rzędy wielkości potężniejsze siły niż jakiś tam Tusk.
Prawda stara jak świat:" "Dopóki ludzie są ze sobą skłóceni, nie są niebezpieczni. A w takim razie każdy, kto chce nas kontrolować, musi się zatroszczyć o klimat stresu, lęku i powszechnej agresji" (Niccolo Machiavelli)
ten drugi artykuł o ataku na naszych weteranów.. aż ma się ochote pobawić w breivika i rozpie**olić takich niemców ...
dla mnie ten debil robi złą reputację dzisiejszym Niemcom i powinien ponieść surową karę za swoje czyny a najlepiej by ci weterani mu ją wymierzyli ...
@demot500 gimbaza w Polsce też się tak zachowuje że w kilku potrafią napaść starego dziadka
Trzeba mieć wodę zamiast mózgu, żeby być nazistą. A żeby z tego powodu zaatakować staruszka, weterana, to trzeba być do tego sku*wysynem. Takich tylko przywiązać do pręgierza i tłuc metalowym łańcuchem.
cudze chwalicie swego nie znacie: http://www.polskatimes.pl/artykul/632477,msz-promuje-polske-ksiazka-o-szmalcownikach-i-szabrownikach,id,t.html oczywiście w tym sensie że w Polsce też są ludzie którzy mają niespecjalnie przyjazne nastawienie
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 września 2012 o 16:59
Wybacz, ale co się nie zgadza? Jesteś w stanie zanegować fakty przedstawione w tej książce? Publikacji martyrologicznych było całe mnóstwo. Kiedy pojawia się jedna pokazująca, że nie wszyscy byli tacy idealni, to nagle robi się wielka afera. O szmalcownikach nie wolno nam zapominać w tym samym stopniu, co o bohaterstwie żołnierzy podziemia.
Może nie zgadza się to, że przedstawia się tylko jedną stronę medalu wypaczając całościowy wizerunek, coś jak stwierdzenie polskie obozy śmierci. Tak samo większość mediów jest stronnicza i upolityczniona a za dzielenie się swoimi niepoprawnymi politycznie poglądami można zostać ukaranym i napiętnowanym. Nie neguję, dziwię się tylko że skoro wydano taką książkę nie wyda nikt książki o biografiach tych ludzi których np krzywdzili Polaków po wojnie za czasów okupacji ZSRR...
Jak to jedną stronę? Przecież wyraźnie napisałem, że książek o bohaterstwie było na pęczki. Czy naprawdę w tej jednej, która przedstawia drugą stronę medalu, trzeba wspominać po raz kolejny o rzeczach oczywistych, które nawet nie są tematem opracowania?
@salticus Szukałeś takich książek? - jestem w stanie się założyć że w każdej bibliotece (uniwersyteckiej! nie powiatowej!) znajdziesz co najmniej 20 pozycji tak o procesach moskiewskich jak i o późniejszych akcjach podziemia antykomunistycznego z Poznańskim Czerwcem, latami 70, 80 i Stanem Wojennym.
oczywiście że są, zgadzam się, ale dlaczego nie są promowane przez Polski MSZ ;] oto mi się rozchodzi, tylko są to jakieś cicho wydane prace bez większego rozgłosu. Miała być lustracja, deubekizacja i nic, ubecy, sbecy itd dalej korzystają ze swoich wypałowanych przywilejów... dlaczego ściga się nazistowskich "zbrodniarzy" po całym świecie a tych katów i oprawców komunistycznych nie... ehhh, wiadomo, każdy ma własne zdanie na te tematy. @atlantis86 jak w Polsce wydaje się książkę która źle mówi o Polakach to mówi się że jest to rewidowanie historii, jak wydaje się w Izraelu książkę która mówi źle o Polakach to mówi się że to rozliczenie z historią obu narodów, jak się wydaje w Polsce książkę która mówi źle o Żydach to jest to antysemityzm, rasizm i agresywna próba skłócenia narodów... po prostu... nie szanują NAS
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 września 2012 o 8:25
W tekście artykułu nie ma słowa o niemieckim (czy jakimkolwiek) neonaziście, tylko o osobie, która rozpyliła gaz pieprzowy. A konkretnie 41-letni, chory psychicznie mężczyzna. Ale nie zmienia to faktu, że ów incydent jest nadzwyczaj kontrowersyjny, gdyż znajdowały się tam osoby, które przeżyły już wystarczającą dużą liczbę tragedii w swoim życiu. Po prostu żałosne i przykre.
Gość był już znany ze swoich neonazistowskich poglądów (dostał karę 3 tyś. euro grzywny za rozpowszechnianie ekstremistycznych ulotek). Na dodatek powiedział w rozmowie z "Hamburger Morgenpost", że nie zamierza przepraszać za to co zrobił. Co do niepoczytalności, to czy każdego fanatyka nie dałoby się w ten sposób usprawiedliwiać? Z resztą nie wiem, oby go słusznie zdiagnozowali i osądzili. Mam tylko nadzieję, że te siedem osób, które trafiły z poparzeniami twarzy do szpitala mają się już dobrze i że nie mają uszkodzeń wzroku.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 września 2012 o 17:32
A moze by im tak odplacic? Seryjnie... z CKM-u
Tylko pod krzyżem, tylko pod tym znakiem, Polska jest Polską, a Polak Polkiem!
Czyli ludzie,ktorzy mieszkali tu 1050lat temu to nie byli polacy,tak?
~Adam Mickiewicz
Przepraszam bardzo, Mieszko I ksiaze Polan, ale (syn Mieszka)Boleslaw Chrobry krol Polski,tak? W czasie podbojow Mieszka I powstalo panstwo Polskie, czyli wszystkie plemiona(Wislanie[tu akurat nie jest do konca jasne kto przylaczyl ich ziemie do panstwa Polskiego],Polanie itd.) tworzyli narod Polski,tak?
Dla niektórych to pewnie niewygodny fakt, ale trudno, zawsze się tacy znajdą którzy będą chcieli podważać przynależność narodową. To tak jakby powiedzieć że Ślązacy którzy tak bardzo promują swoją narodowość (co mnie przyprawia za każdy razem o śmiech) że nie są Polakami...to Górale pewnie też nie i Kaszubi...ale to jest jeszcze pikuś bo właśnie najbardziej rozbrajające są teksty że historia Polski zaczęła się od chrztu i przyjęcia chrześcijaństwa :D co za brednie ale ktoś to sprzedaje a inni kupują...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 września 2012 o 21:54
Czyli nasi dziadowie nie byli Polakami, Słowianami, bo nie byli katolikami i nie padali na klęczki przed krzyżem? Odmawiasz mi prawa do bycia Polakiem, bo nie oddaję czci twojemu bogu, ale czczę naszych starych bogów?
A nie przyszło komuś do głowy, że może chodzic o tożsamośc kulturową? Mnie się wydaje, że poszczególne kraje i narody mają właściwe sobie kultury, oparte w lwiej części na określonych religiach. Trudno sobie na przykład wyobrazic katolicką Rosję, muzułmańskie Włochy, czy buddyjski Izrael. Polska kultura oparta jest na katolicyźmie i cywilizacji zachodu połączonej z wpływami wschodnimi, z tym się chyba zgodzicie?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 września 2012 o 10:45
A ja się pytam gdzie jest polski wywiad w takich sytuacjach? Dlaczego takim ludziom nie przytrafia się tajemniczy wypadek po kilku dniach? ;)
Bo polskim wywiadem rządzą ludzie którzy demontują Polskę. Jak polski wywiad ma kogoś sprzątnąć to większe prawdopodobieństwo że sprzątną jakiegoś znanego patriotę, kogoś kto w jakiś sposób organizuje naród niż tych którzy plują na Polskę.
Polski wywiad rozmontował niejaki Antoni M. bo dla niego słowo agent źle się kojarzyło.
Polski wywiad ma ścigac neonaziste i chamskich dziennikarzy? I nie robi tego, bo zawładnęły nim "wraże siły"? Ludzie, od tego jest prokuratura, ewentualnie placówki dyplomatyczne. "Wywiad" (czyt specsłużby) jest od zbierania informacji i uniemożliwienia tego samego przeciwnikom. I podejmowania działań, które charakteryzują się tym, że "nikt ich nie podjął i w ogóle ich nie było". Tak w największym skrócie.
Wit15 i marcinqwerty: Emotki na końcu mojej wypowiedzi nie wiedzieliście?
gdyby żył Piłsudski to już by robili w gacie a że rządzi donald to plują na w twarz
No o co chodzi, "patrioci", przecież to wasz niemiecki odpowiednik dokonał tego ataku, niczym się od niego nie różnicie, NICZYM. Bydlęta i uliczne śmieci
Niczym to ty jesteś.
Ta Mysquff a "debil kochający swój naród" tzw. "faszysta" zapewne jest wtedy jak w jakikolwiek sposób okaże swój patriotyzm np. wywieszając flagę w dniu święta narodowego. Dla różnych, no niech już będzie lewaków bo mi się nie chce wymieniać wszystkiego to dobry patriota to taki który i tak by sprzedał swój kraj, nie będzie stawiał oporu jak kraj będzie znikał z mapy a jak już zniknie to co najwyżej popłacze się w domu w kącie :D To wtedy jest wspaniały patriota, bo jak komuś naprawdę zależy to już wtedy jest debilem i faszystą :D
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 września 2012 o 8:46
Kresy kiedyś będą nasze....
Ale ile tam chołoty...
to ciekawi mnie skąd Ty jesteś że mówisz na nich hołota...
Prędzej Londyn, tak ci powiem:)
W oryginale artykulu ws. gazu pieprzowego nie ma ani slowa o neonaziscie. Jest tam mowa o uposledzonym umyslowo (uwazam, ze przypisywanie jakichkolwiek pogladow wariatowi mija sie z celem). Dlaczego we wszystkich tlumaczeniach na j.polski tlumacze przewaznie dorzucaja cos od siebie?
reset i format.
Szwaby i Bolszewiki...
Oni k urewstwo mają we krwi...