Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Isuper
+9 / 19

Ja "gimbus" to rozumiem. Może w końcu warto przestać wrzucać nastolatków do jednego worka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Vervan
+7 / 9

Gimbaza to nie wiek, lecz stan umysłu. Zatem gimbaza tego nie zrozumie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KotJarka
+11 / 21

gimbaza rozumie, ze facio ma 24 lata i jest na cycu u mamy i nie widzi jak od 24 lat, rok po roku Polacy tracą przywileje, zdobycze socjalne i majątek narodowy pozostawiony przez PRL. ----- --------W III RP są bezdomni, głodni, bezrobotni, można bezkarnie łamać prawo i nie płacić pracownikom, tworzyć niewolników na umowach śmieciowych, za pozwoleniem Tuska dodawać do jedzenia każdy syf czy truciznę, mieszkać w 3 min mieszkań wybudowanych przez Kaczora ;-), na specjalistę lekarza czeka się nawet kilka lat, banki, media, przemysł, infrastrukturę za friko dano obcym, księża lekceważą sobie władzę państwową a oni dają im paszporty dyplomatyczne, by klechy mogli uprawiać przemyt (Baranina itp). Ale co najważniejsze, nie tylko na niego, czeka ponad 3 bilionowy dług, z którego on nic nie ma ale będzie spłacał. To jest jego wolność i fajne życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 września 2013 o 20:46

C Critz
+1 / 3

O кurwа, KotJarka naskrobał sensowny komentarz o___o.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 2

Co masz na mysli z ta baranina? Tylko poprosze o konkrety -kto, co, jak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KotJarka
-1 / 1

@ Xar, spec służby III RP miały nadwyżkę kasy z lewej sprzedaży broni i postanowili zainwestować w produkcje Extasy. Chodzi o facetów, którzy stoją za kwitami na Kwaśniewskiego i są ściśle powiązani z facetami od "Safrolu", "Bosko" i innych interesów. To oni zadecydowali, że trzeba orżnąć salezjan, plan uruchomienia fabryki dragów nie doszedł jednak do skutku. Bo na drodze stanęły skoordynowane wysiłki policji kilku krajów, w tym prężnego jeszcze wówczas CBŚ. A także wojna gangów i aresztowanie kierownictwa osłabionej wojną pruszkowskiej mafii. Oszwabieni i spanikowani salezjanie skorzystali skwapliwie z propozycji Dębskiego, który zaoferował pomoc. Oświadczył, że jego kuzyn Jeremiasz Barański z Wiednia gotów jest wyrwać szmal z firmy brokerskiej, która rzekomo okradła braci od św. Bosko, a której centrala mieści się w Wiedniu. Baranina, zażądał na drobne wydatki 30 tys. dolarów. Jedną trzecią tej kwoty dostarczyli mu makler Ryszard C. i jego kumpel, świecki współpracownik Fundacji Bosko Mirosław M. Resztę w walizce przemycił ksiądz Ryszard M. Baranina wziął zielone i olał salezjan ciepłym moczem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2013 o 6:49

avatar mentor
-1 / 13

Z większością się zgadzam, prócz tej uwagi odnośnie telewizji. Rozumiem, że chodzi Ci o takie stacje jak TVN24 albo seriale pokroju Trudnych Spraw, bo mówić, że wszystko, co pokazują w telewizji jest gównem jest naprawdę nieprawidłowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7furik7
+7 / 11

Masz racje. Znaczy - ja nie oglądam w ogóle, ale nie twierdze że wszystko tam jest gównem ;)
pzdr

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar przemek0483
+2 / 6

Generalnie masz rację kolego i się z tobą zgadzam, tylko zauważ, że to za co twój dziadek walczył i przelewał krew z niemcem teraz Polacy, wspomniani 460 bezceremonialnie i bez wyraźnego sprzeciwu ogółu niszczą to, i to jest moim zdaniem prawdziwy ból, że ludzie nie potrafią uszanować właśnie tej wolności za którą tak bardzo tęskniliśmy przez lata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mjmjxd
+4 / 14

Ale tak nie można! Musisz być oburzony szarganiem przeróżnych wartości społeczno-kulturowych przez przeróżne etniczne, polityczne i seksualne grupy wpływu! Na tym polega Internet!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~red1
+61 / 103

''Chce duzo zarabiac to kombinuje" - czyli jestes jak tych 460 oni tez chca wiecej wiec kombinuja, przez taka mentalnosc ludzie oszukuja sie nawzajem i w Polsce jest jak jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B becom
+4 / 18

widać tutaj mentalność polaków. kombinuje to od razu znaczy że kradnie ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~patkaaaaaaa
+7 / 17

Ja osobiście nie pomyślałam, że słowo "kombinuje" oznacza jakieś przekręty, oszukiwanie i kradzież ale tutaj wychodzi Twoja mentalność, niestety mogę Ci tylko współczuć, ponieważ sam jesteś jak tych 460.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+10 / 16

Dla mnie, skoro on kombinuje to probuje zarobic w roznych miejscach, moze czyms handluje,moze daje korki, moze cos sprowadza z zagranicy, moze cos hoduje. Niemusi to od razu oznaczac czegos nielegalnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
-2 / 6

Kombinować można na wiele sposobów posłowie robią to kosztem innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B becom
0 / 8

@Xar Fakt, ale zanim napisałem komentarz to ocena postu była 23/23. I widać tutaj pewną bezkrytyczność i bezmyślność.

@Harry no ale kto by się tym przejmował. Przecież Polska jest wspaniała i wszyscy są szczęśliwi. Chu* z tego że oddajesz 80% swojego zarobku. Masz przecież tyle możliwości. No jest się z czego cieszyć, że nie zamykają nikogo w klatkach ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alcard
+1 / 11

Rząd właśnie chce abyśmy "cieszyli się z małych rzeczy". Zamiast walczyć o swoje to po prostu mamy przestać narzekać na to co oni robią. "Bo inni mają gorzej" i dopóki sami się nie znajdziemy na dnie to nie mamy prawa narzekać. Smutna jest mentalność autora :-(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+5 / 7

Smutne to jest polaczkowe narzekanie na wszystko - rzad zly(a siedza na d*pie i albo w ogole nie glosuja, albo nawet nie zadadza sobie trudu by sprawdzic kto co chce zrobic), sasiedzi zli,praca zla, placa nisk(a mysla tylko o tym,jakby tu najmniej robic i szybciej sie wyrwac). Na wiekszosc rzeczy na ktore narzekamy mamy wplyw, choc im wiekszych zmian chcemy tym wiekszego wysilku trzeba by to zrobic. Z drugiej strony - dlaczego nie cieszyc sie z pozytywow? Czemu mamy rezygnowac z radosci zycia, bo komus sie to nie podoba?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Brezniew
-1 / 3

"jest super, jest sper, więc o co Ci chodzi, popatrz na te autostrady, na drogi na których nie znajdziesz wybojów" http://www.youtube.com/watch?v=kfH1hxvAN30 Nie wiem jak Ty, ale dla mnie zachwalanie rzeczywistości w której się żyje, to stagnacja, nie roziwjasz się człowieku JEST SUPER jeśli sam się rozwijasz, a rozwijasz się jeśli wiesz co trzeba zmienić poprawić a nie żyć w błogostanie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Vared
+2 / 4

A czemu zaraz "jak tych 460"? Może i Sejm to bagno, ale na pewno jest kilku wartościowych posłów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HarryLepper
0 / 2

Kilka lat temu część z nich poleciała pewnym samolotem w jedną stronę. I co, jest teraz przez to lepiej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rpeer
0 / 0

przykład idzie z góry :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P psyco
-1 / 19

większego debila na tym portalu to chyba jeszcze nie czytałem .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~addicted_to_chess
+4 / 8

Mylisz się. To najlepszy demot pod słońcem. Demotywuje demotywujących.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~debilzportalu
0 / 2

Chłopak ma 21, mieszka z rodzicami i jak chce zarobić to kombinuje bo w jego wystarczy 1800zł z handlu na allegro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dawidek33
+1 / 3

jeśli chodzi o 460 to racja. Tylko Polacy boją się przeciwstawić rządowi bo o tym tu po części mowa. Demokracja ??? Demokracja w której obywatel nie ma nic do powiedzenia :( W Polsce by zmienić ustawę trzeba posmarować w łapę i ustawa zostanie zmieniona. Prawda jest Taka że żyjemy z dnia na dzień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+9 / 13

Ogólnie to masz rację. Jednak zobaczysz jak to jest gdy musisz już utrzymywać nie tylko siebie ale też swoją dziecko, albo spróbuj być kreatywny i załóż swoja firmę to zobaczysz, że nie jest tak różowo. Jednak oczywiście mamy o niebo lepiej niż młodzi z lat głębokiego komunizmu, stalinizmu, czy z czasów wojen światowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sajotyn
-1 / 3

Nie ma to jak porównywać się z ludźmi z okresu wojny, stalinizmu czy z jakimiś dziećmi z afryki itp. I mówić coś pokroju "nie narzekaj patrz jak wtedy się źle żyło" pocieszać się tym że ktoś ma, miał gorzej, może dążmy do tego aby dało się żyć lepiej, a nie cieszmy się z tego że mamy co do gara włożyć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andy1983
+14 / 20

Autor tego tekstu nie zdaje sobie sprawy w jakiej dupie jest. Słodka nieświadomość...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
+4 / 10

Jego sprawa nieświadomość nie musi się równać naiwność po co sobie zawracać głowę rzeczami na które i tak nie mamy wpływu lub nie możemy zmienić ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ThomasHewitt
+1 / 7

Najpewniej ma dobrych, niebiednych rodziców. Piękna sprawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B becom
0 / 0

po co sobie zawracać głowę idiotami? tak więc co ja tutaj robię?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lessiwroc
-3 / 9

@Andy wytłumacz mi proszę, dlaczego jestem w dupie? Dlatego że mój kraj leży na najbogatszym kontynencie na ziemi? Dlatego że poziom swobody w moim kraju jest niczym niezakłócony? Dlatego że żyje w demokracji i mam prawo wyrażać swoje poglądy? Czy moze dlatego, że nikt w moim kraju nie przymiera głodem i każdy ma prawo do edukacji? No, wytłumacz mi czemu "jestem w dupie", czekam ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B becom
+2 / 2

@up. right. punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Volpe
+3 / 5

Witaj lessiwroc! Już wyjaśniam. Aktualnie rząd przygotowuje się do częściowego bankructwa. Na dodatek pokazuje nam, że ma nas w dupie, wprowadzając różne bzdurne ustawy. Weźmy choćby ustawę śmieciową. Nacjonalizacja różnych gałęzi gospodarki zdecydowanie nie jest dobrym pomysłem. Dalej - swobody. Temat rzeka, ale ograniczę się do konkretów. Państwo robi narodowi rytualne pranie mózgu, każąc im akceptować gejów, muzułmanów i wszystkich, którzy są zgodni z prozachodnią polityką. W dodatku masz NAKAZ noszenia kurteczek odblaskowych,zakładania pasów, ubezpieczania się, uczenia się do 18 roku życia i odprowadzania regularnych składek na Narodowy Fundusz Zdrowia, z którego (z powodu kolejek) i tak pewnie nie korzystasz. Na dodatek, jeśli wpłacałeś składki do OFE, to właściwie możesz się już z nimi pożegnać. Jeśli będziesz chciał założyć firmę, możesz poczekać nawet do paru lat, zależnie od zatoru w biurokracji. W skrócie - nie jest z nami aż tak źle, ale szybko przegonilibyśmy zachód, odsuwając dzisiejszych debili od władzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 września 2013 o 22:22

avatar lessiwroc
0 / 6

"Aktualnie rząd przygotowuje się do częściowego bankructwa" - informacja nieprawdziwa. Rząd nie przygowuje się do żadnego bankructwa. Ustawa śmieciowa wcale nie jest bzdurna. Na recyklingu można zaoszczędzić ogromne ilości pieniędzy. Cały cywilizowany świat przetwarza, Nikt ci nie każe nikogo akceptować. Możesz sobie nie lubić kogo chcesz, po prostu nie obrażaj i nie dyskryminuj. Nakaz (nie kłam, nie o kurteczke odblaskowej, ale o świetle odblaskowym, nie musi być kurteczka) jest bardzo rozsądny i go popieram. Nakaz nauki ogranicza twoją wolność? Co jeszcze, prawo karne też ją ogranicza, bo nie mozesz sobie kogoś ot tak zabić? Nakaz nauki nie jest w żadnym stopniu ograniczeniem wolności. " Jeśli będziesz chciał założyć firmę, możesz poczekać nawet do paru lat, zależnie od zatoru w biurokracji" - jest to nie maąjacy nic wspólnego z prawdą stereotyp powtarzany przez ludzi nie mających nic wspólnego z zakładaniem firm. Założenie firmy w Polsce jest bardzo łatwe. Wiem to z WIARYGODNEGO źródła. Powiedział mi to szef firmy, a nie anonimowy internauta. "ale szybko przegonilibyśmy zachód" - jak kraj niepodległy od 23 lat miałby "szybko" przegonić najlepiej rozwinięte cywilizacje świata? Nie obraź się, ale uważam, że masz sporo z paranoika i ciągle powtarzasz lansowane w internecie slogany. Pewnie nazwiesz mnie lemingiem czy tam innym ssakiem (lemingi to chyba ssaki), ale mi po prostu żyje się tutaj dobrze. A polityka? Nie obchodzi mnie w ogóle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2013 o 0:37

avatar Andy1983
-1 / 3

Ciekawe, że wspominasz, iż "kraj leży na najbogatszym kontynencie na ziemi", bo poziom życia jest tam porównywalny do krajów, o których nikt nie słyszał i których nazwy trudno wymówić. "poziom swobody w moim kraju jest niczym niezakłócony"- tu już poleciałeś po bandzie. Pewnie nie słyszałeś o rozprawach sądowych i ściganiu przez prokuraturę za tworzenie stron internetowych o treści antyrządowej. Twoja wolność słowa jest też ograniczona brakiem możliwości krytyki kościoła, też możesz za to w sądzie wylądować. W cywilizowanej Europie takich rzeczy nie ma. No i w tym miejscu też Cię fantazja poniosła "że nikt w moim kraju nie przymiera głodem", kup sobie okulary i otwórz oczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lessiwroc
-2 / 2

Ok, więc robimy próbę. Napisze to wielkimi literami: NIE POPIERAM KOŚCIOŁA I UWAŻAM, ŻE NIE JEST INSTYTUCJA POŻYTECZNĄ. Jak pójdę za to do wiezienia to przyznam ci rację, póki co uważam, że jesteś paranoikiem ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Volpe
-1 / 1

lessiwroc, tak rząd przygotowuje się do częściowego bankructwa, tyle, że za twoimi plecami. Ustawa śmieciowa JEST bzdurna, bo na zachodzie już dawno wszystko robi się maszynowo. Przetargi powygrywały miejskie spółki, dzięki czemu np: w Łodzi powstała plaga szczurów, a w wielu miastach śmieciarki nie wywiązują się z zobowiązań. Jeśli publicznie stwierdzisz, że możemy być zagrożeni dżihadem, możesz być pewien, że zaraz grono "ekspertów" nazwie cię rasistą, prezydent przeprosi muzułmanów, a zgorszeni islamiści każą ci to odszczekać. W szkołach twoje dzieci będą wychowywane w kulturze gender. W dodatku osoby "uprzywilejowane" przez nasz rząd są w dużej mierze nietykalne. Prawdziwe swobody wyrażają się w wolności. Jeśli jakieś dziecko nie wykazuje absolutnej chęci do nauki, po co go tam trzymać? Najwyżej nadrobi w przyszłości. To samo z odblaskami. Jeśli ryzykuje życiem idąc w nocy poboczem, to moja sprawa. Co do firm to zdarzały się przypadki dłuższego oczekiwania na zatwierdzenie. Standardowy czas zakładania trwa około miesiąca lub dwóch. Biurokracja komplikuje to, każąc ci biegać od urzędu do urzędu. Tak, przegonilibyśmy zachód. :) Niskie podatki ściągnęłyby inwestorów, a łatwe w egzekwowaniu prawo wzbogaciłoby nasze państwo. Sam zachód przechodzi teraz mały rozkład, a wszystko dzięki socjalistom. Nie obrażam się. Po prostu lubię wiedzieć. Polityką powinieneś się zainteresować, bo w dzisiejszej demokracji zazwyczaj decydujesz o tym, na jakim poziomie będziesz żyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
-1 / 1

No ogólnie to cieszmy się tym co mamy (póki jest) ale lessiwroc z tym masz rację że nie doceniamy tego co jest. . .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wieslawlokiec
0 / 2

No wreszcie cos

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wieslawlokiec
+1 / 1

hehe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Reesbi3
+6 / 14

Donald, skończ.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TrisMoszfajka
0 / 2

Życie w błogiej nieświadomości, że czasowniki w pierwszej osobie czasu teraźniejszego kończą się na "Ę" musi być prawdziwym błogostanem.

"I żyje. (...) [ kto?! ] I żyjĘ się fajnie". MASAKRA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O obiektywny
+7 / 17

Masz 24 lata, gówno o życiu jeszcze wiesz i zakładam, że nadal z rodzicami mieszkasz. Tak zwany "tumiwisizm", czyli postawa, że gdzieś masz to co się wokół dzieje, żyjesz chwilą i jesteś szczęśliwy jest egoistyczna i naiwna. Ale róbta co chceta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ka
-3 / 3

masz rację:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H holcus
+1 / 9

czyżby przykład pod definicją leminga?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deorganizator
+5 / 9

Niby wszystko pięknie ładnie, ale dlaczego mam się na wszystko godzić i wmawiać sobie, że tak jest fajnie? Dlaczego mam mieć w dupie GMO? Jakby każdy tak myślał, jakby nikt się nie buntował, już teraz mielibyśmy ACTA i masę ustaw, które zniewoliły by nas jeszcze bardziej. A i tak już teraz jesteśmy prawie niewolnikami. Gówniane podejście do tematu. Ale gimbaza nie zrozumie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ngvjkfds
-1 / 1

> Dlaczego mam mieć w dupie GMO?

Ano dlatego, że organizmy o genotypie uzyskanym sztucznie są stosowane od niemal osiemdziesięciu lat, a ich straszność zrobiła się modna dopiero parę lat temu, po pojawieniu się inżynierii genetycznej. Naprawdę robi ci różnicę, jak uzyskano daną modyfikację?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pelidne
+18 / 20

Może mając 24 lata jeszcze nie rozumiesz jak to jest, kiedy państwo okrada Cie z połowy tego, co wypracujesz, pod pretekstem OFE, ZUS'u a potem (jak to pokazują bieżące wydarzenia) łata tymi pieniędzmi swoją nieudolność. Założysz rodzinę, będziesz ją musiał utrzymać, posłać dzieci do tego systemu edukacji... wtedy Polska przestanie Ci się zapewne tak podobać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tenshi_Yaichiro
+8 / 8

Piękne słowa... jak na minimalistę. Człowiek taki jak Ty nic w życiu nie osiągnął, poza jakąś zajawką i pasożytnictwem. Ludzie są poddenerwowani, smutni, załamani ale dlatego że się starają o to by mieć więcej niż minimalną krajową i dom 5 m kwadratowych...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~von_Stolzhammer
0 / 0

Co osiągnąłeś w życiu? Powiedź proszę. Ciekawi mnie to.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gregory353a
+1 / 3

Urzekła mnie twoja historia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~załamanyy
+7 / 9

ślepy, pożyteczny idiota...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wieslawlokiec
+1 / 1

pozdro dla kumatych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niecalkiemnormalny
+1 / 1

WYBITNE pierd_lenie o "popowym czymśtam". Maya Jane Coles feat. Kim Ann Foxman - Burning Bright (Comfort - 2013) Poszukajcie sobie, wybitna tandeta, ale na dobrych głośnikach i po lufie słucha się bosko :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 września 2013 o 16:47

avatar ~nitro_23
+11 / 13

jak będziesz musiał utrzymać rodzinę za 2000 netto miesięcznie, a twoja kobieta straci pracę zaraz po tym jak skończy się jej urlop macierzyński to nie przyznasz się do tego, że kiedyś takiego demota wrzuciłeś... też nie lubię jak wszyscy narzekają, albo co gorsza, powiedzą, że za komuny było lepiej... ale stary, kiedy staniesz się głową rodziny to będziesz tak samo sfrustrowany jak cała reszta... dziękuję. dobranoc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ThomasHewitt
+4 / 4

Może on tego demota pisał po pijanemu, kiedy wszystko jest łatwiejsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sraka12
+2 / 2

ma pewnie 1300zł mieszka u rodziców to czego może chcieć więcej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Imraanel
+12 / 14

Chcę kupić sobie lekarstwo w aptece? Nie mogę, muszę stać 2 tygodnie za receptą. Chcę sobie zapalić jointa? Nie mogę, państwo wie lepiej co dla mnie dobre. Chcę sam odkładać na swoją emeryturę? Nie mogę, państwo wie lepiej jak wydać pieniądze na mnie, za mnie, i z potrąceniem sobie sowitego wynagrodzenia.Chcę jechać bez zapiętych pasów? Nie mogę, jeszcze bym się zabił i ZUS straciłby tyle składek. Chcę sobie założyć firmę? Muszę załatwić tonę papierków i zmarnować wiele roboczogodzin w kolejkach w urzędach. Dziękuję, ale jeśli jest na co narzekać to przechodzenie obok obojętnie wcale nie musi być lepsze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tajasne0
+5 / 5

Z tym 460 to przesadzone. Ja to bym usunęła z 30milionów bo na każdym kroku napotykam złych, zachlanych, wrednych, zawistnych Polaków, którzy nawet na zwykłe pytanie potrafią chamsko odpowiedzieć żeby tylko człowiekowi dowalić. Albo idą ulicą i obgadują, komentują, zaczepiają agresywnie ludzi bo chyba od ćpania i fascynacji palikotem im się poprzestawiało w głowie. Mojej mamie kradną ze sklepu towar a gdy jednego złapała to nawet miał jeszcze czelność ją wyzywać i grozić jakby to ona była winna. Ten kto to pisał zapewne 95% czasu spędza przed komputerem i dlatego mu dobrze. Gorzej jak człowiek wychodzi do ludzi - wtedy poznaje prawdziwe życie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~beastman
+2 / 2

Właściwie to jedno zdanie: Chcę dużo zarabiać, to kombinuje.
Ja chcę być dobrym specjalistą i za to zarabiać a nie za to że kombinuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szooku
+4 / 4

skoro jest tak dobrze, to czemu jest tak źle?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nvbcxzvfds
0 / 0

Skoro jest tak źle, to czemu jeszcze nie było rewolucji? Bo jednak jest za dobrze, żeby ktokolwiek ruszył dupę i się zorganizował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kicusiu
0 / 0

fajnie napisane, choć pare rzeczy wymienilabym na cos innego, ale moral jest taki, ciesz się zyciem, bo masz jedno, tzn jedno jest na pewno, więc nie marnuj go i tyle.:-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ddarek
+1 / 3

Pewnie dlatego narzekamy że za kilka lat większość nas umrze z głodu !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kicusiu
0 / 0

Juz sam poczatek z tym chomikiem sugeruje,ze to bajka z moralem! A wy tak na powaznie bierzecie,eee!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zdzichmus
+1 / 1

Załóż własny biznes to się przekonasz w czym rzecz. W systemie okradania przez naszą władzuchnę kochaną...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Zamparo
0 / 0

Prawda - socjal - sam ten przedrostek powinien być zakazany. Chrzanić VAT, bez niego byłoby dobrze w tym kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Prowokot
0 / 0

Po prostu żyj tak byś był szczęśliwy, lecz nie wymagaj też zbyt wiele, bo w drugą stronę też można przesadzić. Co do kombinowania - politycy też kombinują :D Hipokryzja ludzka nie zna granic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A asdfghjklasdfghjkl
0 / 0

podoba mi się bardzo Twój pogląd na świat :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bart353
+8 / 8

Matko, 24 lata i takim gówniarzem być, pozazdrościć. Przyjdzie czas kiedy będziesz zakładał rodzinę i przyjdzie konieczność zarabiania kasy. Jeżeli po kolejnych 10 latach wrzucisz taki demot, będę pod wrażeniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~taki_jeden
0 / 0

a może nie ma zamiaru zagładać rodziny? he?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bziunda
+2 / 2

A teraz wyobraź sobie, że to wszystko ci ktoś zabiera.
Tak się stanie za pokolenie czy dwa, jak będziesz takim ignorantem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mroovkoyad
-4 / 6

Polska należy do 25% najbogatszych państw świata, ale Polak nawet jak trafi szóstkę w lotka, to będzie narzekał, że mała kumulacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ThomasHewitt
0 / 2

I coś wyszło ci z tego kombinowania, czy kombinujesz dalej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U UkradliMiNick
-1 / 3

Wreszcie ktoś mówi do rzeczy. Nasze zadowolenie powinno zależeć tylko i wyłącznie od nas samych. Tak trzymać!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ABAROS
+3 / 3

Chcę żeby moja reprezentacja zagrała w Mistrzostwach Świata w Piłkę Nożną...to gram w FIFE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar The_Stroy
-1 / 1

Rząd rządem ale prawdę mówiąc ludzie i tak sami się rządzą. No chyba że jest ktoś wariatem i myśli o wszystkich ustawach które dotyczą każdej sekundy jego życia (n.p. jadąc autobusem myśli o ustawach o ruchu drogowym, budowie dróg, handlu autobusami, transporcie publicznym i tak dalej...).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wdq
0 / 0

tylko 2 końce świata ?
Ja mam 15 lat i przeżyłem 4

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Marek666666
+3 / 3

Wiele było z takim podejściem. W Polsce nie ma komuny? Poczytaj trochę o komunizmie a potem porównaj to z systemem prawnym RP. To, że nie przejmujesz się byle pierdołą to się chwali. Ale są rzeczy ważne i ważniejsze. W dupie masz system edukacji? Biorąc pod uwagę, że to dzięki edukacji jest postęp techniczny, rozwiązywane są kolejne problemy trapiące ludzkość, nie umieramy na pewne choroby które nas kiedyś dziesiątkowały, potrafimy lepiej bronić się przed zagrożeniami to nie jest to chyba najrozsądniejsze podejście. Im słabiej wykształcone tym słabsze społeczeństwo. Jesteś wolny? Zrób cokolwiek "większego" bez pozwolenia urzędnika. Nawet ściąć drzewa Ci nie wolno na własnym terenie, nie wspominając np o tym że nie wolno Ci wg unijnego prawa trzymać własnych pieniędzy w banku spoza UE a US zajrzy Ci d d**y jeśli będzie miał podejrzenie że trzymasz tam zarobioną złotówkę od której nie zapłaciłeś podatku. A teraz powtarzaj za mną: "Jestem wolny" :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SizarSizar
+6 / 6

Dosyć to naiwne i krótkowzroczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamron6
+3 / 3

OK, krótka dość chaotyczna (za co przepraszam) analiza:
Pierwszy akapit: i myślisz, że to co Cię otacza jest "przyrodzonym" i należnym Tobie światem? Nie. Polecam w tej sprawie Ortegę Y Gasseta. Podobne mentalności istniały często w historii przed wymazaniem nas lub innych narodów z map. Samozadowolenie to pierwszy krok do dekadencji. Odrobina radości? Poza internetem i narzekającą mentalnością Polaków, świat jest w trakcie jednej wielkiej zabawy. Oczywiście nie cały. Od pracy do zabawy - cel ludzkości.

Drugi akapit: Telewizja - "Zabawimy się na śmierć" Postmana; Zwrot "rzekomo służące" sugeruje, że tak nie jest, a jakby było to by komuś podlegało - dwie bzdury. Pseudo-demokratyczna szopka - tak, całkowicie zrezygnujmy z życia publicznego i politycznego, wtedy na pewno będzie lepiej, a nie gorzej. To o jedzeniu, to jest tragiczne - sformułowania "wierzę", "martwienie się", "cecha ludzi szczęśliwych" w kontekście jedzenia tego co się chce, jedno to fanatyzm z jedzeniem związany, ale to? To o edukacji i książkach: co z tego mamy wywnioskować? "Edukacja może i zła, ale mogę się samemu douczyć"? Czy naprawdę mam wymieniać tu szereg kontrargumentów? To chyba zbyteczne.

Trzeci akapit: Ja jak kogoś lubię to o niego dbam i się martwię. 460? Policz sobie ile osób należy do partii w Polsce. Działaczy jest np. ponad 300 000, a mordercy i tak dalej? Znowu "zwalanie" winy na magiczne 460? Promujesz brak świadomości? Krytycyzm to jedno, ale "olewanie" tematów bo "Everything is OK"? A problemy egzystencjalne związane z sensem życia to co to jest? Nic ważnego jakiś tam wymysł okularników? Po co ludzkości literatura, sztuka i inne rzeczy skoro nie mam nawet chcieć myśleć o tym , że życie jest bezsensu, tylko mam się cieszyć? (tak dygresyjnie polecam Outsidera Colin Wilsona). Jakże błogo i cudownie żyć w nieświadomości, zamiast próbować mierzyć się z prawdą lub wiatrakami.

Czwarty i piąty akapit: Masz wolność Huxleyowską, a nie Orwellowską i to wszystko. I żyjesz, i umrzesz, nawet tego życia nie rozumiejąc. Jak tak nie chcę. Nie chcę szczęścia w iluzji, w ograniczeniu, w niezrozumieniu. Ty też nie powinieneś tego chcieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7furik7
-2 / 2

Ok rozumiem że napisałeś tak długi komentarz żeby coś udowodnić. W tym przypadku chodzi o to jak bardzo się mylę. Ok.
Jak więc mam żyć?
Proszę o opinie oczytanego eksperta, który ze zdania "nie chodzę do wyborów bo to pseudo-demokratyczna szopka" wywnioskował "zrezygnowałem całkowicie z życia publiczno politycznego i ty też powinieneś".
Jakie więc ma być moje podejście do świata oświecony kolego kamron6?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 września 2013 o 19:23

K kamron6
+1 / 1

1. Piszesz postulat więc jedynie forma "my" w moim sarkazmie może być myląca. Rozpiszę to: (nie chodzę do wyborów bo to pseudo-demokratyczna szopka -> wybory są negatywnie przez ciebie zabarwione) + wybory są jednym z podstawowych elementów życia publicznego i politycznego w naszym ustroju + forma postulatu na szczęśliwe życie, zezwala mi na użycie formy my = Sarkazm hiperbolizujący twoją postawę i wykazujący na to, że jest to forma dewiacji (ciekawe dygresje na temat dewiacji możesz poczytać w "Buncie na sprzedaż")

2. Podejście do świata? Chcesz żebym w komentarzu zawarł jakieś najlepiej jedyne słuszne podejście do świata ????? Nawet kilka stron to byłoby za mało. Ludzie od dawna się nad tym zastanawiają, książek i tym podobnych stworzono wiele i nikt jeszcze niczego nie jest pewien mówiąc prostacko, miło że masz swoją wersję "podejścia do świata", ale zaprezentowałeś co najwyżej postulat za samozadowoleniem, a to na pewno nie jest prawidłowa droga, - według mnie oczywiście.

3. Jeśli wygłaszasz jakąś tezę/postulat i ktoś to "zaatakuje" to masz najpierw odpowiedzieć na pytania, wątpliwości lub kontrargumentować, a nie wymagać odpowiedzi. Jeśli ktoś powie że 1821*12341 to 3179182, to nie muszę liczyć za niego, wystarczę wykazać, że ostatnia cyfra jest na pewno źle.

4. Po to się dyskutuje, żeby się opowiedzieć za lub przeciw, jakiejś tezie lub wymyślić nową. Więc celowość pierwszych dwóch zdań (trzech?) jest dla mnie nie znana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Brezniew
0 / 0

"jest super, jest sper, więc o co Ci chodzi, popatrz na te autostrady, popatrz na te wspaniały drogi na których nie znajdziesz wybojów"
http://www.youtube.com/watch?v=kfH1hxvAN30

Nie wiem jak Ty, ale dla mnie zachwalanie rzeczywistości w której się żyje, to stagnacja, nie roziwjasz się człowieku JEST SUPER jeśli sam się rozwijasz, a rozwijasz się jeśli wiesz co trzeba zmienić poprawić a nie żyć w błogostanie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Stalker094
0 / 0

"Zmniejszyłbym tylko liczbę obywateli... o 460" Podpis: "Więc na co wy tak ciągle narzekacie?"
Autor jest geniuszem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CrimsonIdol
+1 / 1

Fajnie popisane, ale bez sensu: po prostu nie zgadzam się z ideologią , że mamy się cieszyć ,że ktoś inny ma gorzej. Zawsze ktoś ma gorzej to się wszyscy cieszmy. Równajmy do lepszych .Słabe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gosc_serwisu
+3 / 3

Ile ci płacą i kto, za takie teksty, że niby w Polsce jest dobrze? A moze po prostu widzisz tylko czubek swojego nosa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~WakeUpNow
0 / 2

To podejście,z którym może się zgodzić prawie każdy. Powiedzmy,70% z nas. 29% to ludzie,którzy widzą realne problemy życia codziennego,które są i nie można ich lekceważyć ani zachowywać się jak twórca demota. 1% (zaledwie!) to ci,którzy wiedzą więcej,choć ciężko jest im coś z tym zrobić. Nie chce ci się tego czytać? Nie czytaj,ale jest to prawda i nie da się temu zaprzeczyć. Masoneria-raczej na pewno nie wiesz,co to jest,manipuluje naszym światem. Sam ten demot może być ich działaniem lub wpływem. Chcą zmanipulować nasz świat. Sprawić, by zawładnęło nami zło. Może nie wierzysz,że coś takiego istnieje,możesz mówić,że bredzę. Przeczytaj do końca,nim ocenisz. Manipulowani jesteśmy na KAŻDYM kroku życia. Nie zwracamy na to tylko uwagi, ponieważ jesteśmy zmanipulowani do tego stopnia,żeby mieć zamknięte oczy na wszystko. Widziałeś może gdzieś symbol piramidy z okiem? Są również inne symbole satanistyczne,którymi są naszpikowane teledyski "gwiazd" pop. Te gwiazdy są wykupione. Mają zawierać te treści. Media. Media to jedno wielkie kłamstwo. WSZYSTKIE media tego świata należą do 6 korporacji. Nie istnieją niezależne. Jeśli nawet by istniały,to albo zostaną wykupione przez masonerię, albo zostaną zmiażdżone. Wracając do największych "gwiazd" popu, są one kim są,tylko dlatego,że zostały wykupione,inaczej byłby koniec ich kariery. Ten temat jest wielki,ale zapewne nudzę. Bredzę. Tak więc proszę cię o jedno: otwórz oczy. Jeśli masz taki zamiar,odsyłam cię do poszukania,poszperania. Jeśli się rozejrzysz,ujrzysz świat taki,jakim jest. Dziękuję tym,którzy dotarli do końca mojej wypowiedzi. A najbardziej tym,do których to dotarło,mimo,że może i nie wierzą,i życzę wam,żebyście też się obudzili!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7furik7
0 / 0

zajebiste. przeczytałem całe. podobnie jak każdy komentarz. Napiszę więc po raz drugi. Jaki powinienem być że być ok. ? jak powinien wyglądać mój światopogląd? Pytam bo jestem ciekawy co masz na ten temat do powiedzenia. Ja się budzę rano i jestem szczęśliwy - ale czytając większość opinii to ja nie wiem co to szczęście bo jestem nieświadomy. Co mam więc zrobić żeby być świadomym i szczęśliwym? bo nikt tego jeszcze nie napisał...?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamron6
0 / 0

@7furik7
1. W Nowym Wspaniałym Świecie też są wszyscy szczęśliwi, jeśli wszystkich podłączymy w przyszłości do maszynek z endorfinkami to też będziemy szczęśliwi. Taki Tatarkiewicz nawet napisał traktat o szczęściu. 2. Do świadomości dąży się zwykle poprzez zdobywanie wiedzy, refleksje i dyskusje. Taka moja superskrócona i superuproszczona recepta na świadomość: ucz się, myśl, dyskutuj, rozwijaj się i tak dalej. "Na szczęście" polecam filozofie chrześcijaństwa i taoizmu. Zwykłe umiarkowanie. Chciałeś? Masz. Ale zrozum że taka "recepta" to istny bezsens.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7furik7
-1 / 1

na wstępie przepraszam za poprzednią niegrzeczną odpowiedź.
Spójrz na to co się tu dzieje. 1 osoba napisała "Spoko mi w swojej skórze" a potem 100 innych napisało "spoko Ci bo gówno wiesz o życiu. Jakbyś był świadomy tak jak Ja to nie było by tak spoko. Ja wiem o nwo i gmo i jakiś chmurach chemicznych". Mega fala negatywnej energii. Między innymi Ty. Piszesz mi o jakimś końcu świata o którym gdzieś przeczytałeś, piszesz mi, że jesteśmy manipulowani... To jest oznaka myślenia? ja mam w dupie czy ktoś mnie manipuluje czy nie bo tego nie czuje. Wiem co mogę osiągnać i ile to będzie kosztowało pracy i wierze ze w miedzy czasie świat sie nie skończy. I to wydaje mi się mądrzejsze od setek filmów i opracowań na temat trójkąta z okiem w środku, który siedzi w waszych mózgach tak głęboko że ilekroć zobaczycie kogoś szczęśliwego nazywacie go idiotą który nie wie nic o świecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamron6
+2 / 2

Ech .. Zrozum w końcu, żepozytywne nastawienie lub samopoczucie to jedno, a postulat głoszący za ignorancją, samozadowoleniem i tak dalej to drugie - coś całkowicie innego. "ja mam w dupie czy ktoś mnie manipuluje czy nie bo tego nie czuje" [tu zaczynam płakać]: Definicja z banalnej wikipedii: manipulajca - w psychologii oraz socjologii to celowo inspirowana interakcja społeczna mająca na celu oszukanie osoby lub grupy ludzi, aby skłonić je do działania sprzecznego z ich dobrem, interesem. Zazwyczaj osoba lub grupa ludzi poddana manipulacji nie jest świadoma środków, przy użyciu których wywierany jest wpływ. Ogólnie, manipulacja jest formą zamierzonego i intencjonalnego wywierania wpływu na osobę lub grupę w taki sposób, by nieświadomie i z własnej woli realizowała działania zaspokajające potrzeby/(realizowała cele) manipulatora. Poza tym świat to jeden wielki plac zabaw, wszystko służy rozrywce, nawet jak ludzie czytają to często dla rozrywki. Wszystko sprowadza się do zabawy lub pracy na rzecz zabawy, "olewania" czegokolwiek innego. To wszyscy próbują Ci wytłumaczyć, a nie, że jesteś idiotą bo jesteś szczęśliwy - jesteś idiotą bo (i tu przeczytaj ze zrozumieniem moje i innych komentarze).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2013 o 8:32

7 7furik7
-1 / 1

ok. więc w waszej głowie jest świadomość, Wy wiecie jak żyć, bo wiecie że ktoś steruje waszym losem. Sorry, ale jeśli ktoś mną manipuluje to znaczy, że on steruje moim losem po części. Czyli jak chce zdobyć czarny pas w karatę to zrobię to jeśli ten ktoś mi na to pozwoli. Ok. Jak chcę zostać gwiazdą muzyki - to muszę się sprzedać trójkątowi z oczkiem. Ok. Wy myślcie w ten sposób, i nazwijcie to jak chcecie. mMądrością swiadomościa itp. Ja jak chce coś osiągnąć to wierze, że jest droga i jej szukam i tylko ode mnie zależy czy ją znajdę. Nazwijcie to również jak chcecie. Ignorancją, Idiotyzmem. To dla mnie zaszczyt być idiotą dla takich ludzi - dziękuje, utwierdzacie mnie w przekonaniu, że jestem na dobrej drodze. Jak kieruje swoją uwagę na rzeczy ważne i osiągalne. A wy na walce z kimś kto rządzi światem. Spoko tylko, że ciężko jest obalić wójta gminy... a co dopiero Korporacje... ale walczcie. wasze dzielne głosy nazywające mnie idiotą na portalu demotywatory, to olbrzymi krok w kierunku wolności... tej prawdziwej wolności... :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2013 o 12:12

avatar ~WakeUpNow
0 / 0

7furik7 pisz sobie co chcesz,i tak się ze mną nie zgodzisz,dlatego że jesteś już po prostu do tego stopnia zmanipulowany... w sumie,to Ci strasznie współczuję... :/ gdybyś wykazał choć trochę dobrej woli, zamiast hejtować, otworzyłbyś oczy ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamron6
0 / 0

@ 7furik7 Do jasnej *******, podejście WakeUpNow to nie jedyne istniejące, przyczepiasz się do jednego argumentu z wielu i to najsłabszego (w sensie do udowodnienia). Abstrahując jednak: dla chwili obecnej charakterystyczne jest to, że umysły przeciętne i banalne, wiedząc o swojej przeciętności i banalności, mają czelność domagać się prawa do bycia przeciętnymi i banalnymi i do narzucania tych cech wszystkim innym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~S_E_V
+1 / 1

Chcę godnie żyć ale tu nie ma pracy, ani możliwości rozwoju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B becom
+1 / 1

udowodnij.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~von_Stolzhammer
+1 / 1

Jak mawiał klasyk, przeszkoda to twoja głowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Retru
+3 / 3

Chemtrailse, GMO, Chemiczne jedzenie, Sztuczne mięso (w przyszłości), bezmyślne zadłużanie państwa, sprzedawanie kraju obcym. Nie ma co zaje*iste czasy :).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Gonzoha
-1 / 1

Nie zapominaj o podtlenku wodoru. Straszna chemia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~altruistaxxxx
+5 / 5

EGOISTA Przez takich wlasnie swiat nie moze stac sie lepszy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cysiek1991
+1 / 1

Jest eurokomuna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamulka20
0 / 0

a patrzysz tylko na siebie? na swoje przywileje i przyjemnosci? masz w kraju dobrych polityków ? sprawiedliwe sądy? WOGÓLE jakąkolwiek sprawiedliwość? Polska jest zenująca i tyle a Ty skoro myślisz ze jest taka wspaniała to powodzenia. może będziesz w przyszłości rządził krajem, i tak już mamy przesra** w tym kraju

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Critz
+3 / 3

Wzorowy obywatel wg. PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~antylemming
+3 / 3

Nie wiem czy to prowokacja, ale wygląda mi to na narodziny Lemminga 2.0. Gość jak ty to marzenie chyba każdego polityka, szczególnie dyktatora. Będzie mógł śmiało okradać kraj, a obywatel ciągle będzie cieszył się z życia. Aha, dopóki nie będziesz musiał chodzić po śmietniku za jedzeniem, bo pracy w takim kraju nie będzie, to i pieniążków nie zarobisz. Ale podobno nie przejmujesz się tym czym jesz, więc luz :).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gość9911
+1 / 1

Mam 24 lata podobny wiek i nawet jeśli mnie gówno wszystko obchodzi( edukacja, polityka ) itp. to i tak płace pier... podatki nawet jak mam na siebie akt zgonu to i tak są podatki. Politycy w chu..a lecą bo im się należy a ja nie mam wyboru albo ArbelGold albo ZUS i nic na to nie poradzę !!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dżordżo_Armani
0 / 0

To teraz mi powiedz kim są twoi rodzice i ile zarabiają ? Założę, że jak byś się zamienił z nie jednym swoim życiem to byś zmienił zdanie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zuruck
+1 / 1

kolejny frajer którego rząd z łatwością ogoli. Chłopie tacy jak ty budzą się z ręką w nocniku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mmmagdalena
+1 / 1

Drogi autorze, a dziewczyny nie chcesz mieć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~von_Stolzhammer
+1 / 5

Ludzie, rozczulający jesteście. Pojawia się człowiek pozytywnie nastawiony do życia, szczęśliwy z tym co ma, to trzeba mu udowodnić, że generalnie to nic nie wie o życiu. Słodka ironia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7furik7
-1 / 1

generalnie to żałuje że byłem szczęśliwy :( byłam taki głupi... A tak serio. To należę do tych 5% i da się to kwestia myślenia. Albo zaśmiecisz sobie łeb końcem świata i rzeczami na które nie masz wpływu. Albo postanowisz być szczęśliwy. Przeraża mnie to co tu czytam na swój temat. Nie dlatego że mi przykro czy coś. tylko dlatego, że pod pozytywną wiadomością pojawia się zaraz 100negatywny komentarzy... co się tu dzieje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~von_Stolzhammer
0 / 2

Nie można mieć zatem pociechy z życia z rzeczy osiągniętych własną ciężką pracą? Ganiałeś z ulotkami, bardzo dobrze, był jakiś grosz za który mogłeś sobie coś sprawić, nie biorąc ani grosza od rodziców. Nie jara cię to? Mnie pamiętam bardzo jarało być niezależnym i nie zawdzięczać nikomu niczego. Co mi dało takie podejście? Własne mieszkanie, ukończone studia po których podobno "nie ma pracy", pracę w zawodzie wyuczonym (wymagało zacięcia zębów), zarobek powyżej średniej krajowej, zusu nie płacę (odkładam sam), składkę zdrowotną opłacam sam. Nikt mi niczego nie dał i niczego od nikogo nie chcę. Tego między wierszami nauczyli mnie rodzice. Gdzie twoje 95% z doświadczenia htm? Bo w tym przypadku jest o kant pupy rozbić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar syrinks
+3 / 3

Nie ma to,jak dobre,stare klapki na oczach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wickii
0 / 2

Na brak pracy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lancer33
+1 / 3

zapomniales dodac ze jestes synem polityka O_O

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7furik7
0 / 0

Taaa mów mi Hyzio ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nickodem85
0 / 0

To jeszcze się dowiedz jak używać słowa "rzekomo" cwaniaku!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nickkk
+3 / 3

Przestałem czytać w miejscu, gdzie napisałeś o tym, że nie chodzisz do wyborów. Takim ludziom powinno się odbierać prawo głosu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Gonzoha
-2 / 2

Poniekąd sam sobie odebrał. Ale fuck logic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Diddl
0 / 0

Kolejny co ma w d*pie wybory. I jak niby chcesz pozbyć się tych 460? Przypominam, że jednego takiego, co chciał podłożyć bombę wsadzili do więzienia. "Chcę zakosztować gangsterskiego życia, to przechodzę na czerwonym." - normalnie Vito Corleone byłby z ciebie dumny. Niestety w tym kraju jest tak, że samobójstwo możesz popełnić, ale policja i inne służby mają obowiązek cię wtedy ratować. Pytasz na co narzekamy? Na pewnych 460 ludzi... i trochę więcej, słowem na polityków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jozeph
+4 / 4

idź do pracy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamil112234
+1 / 3

"I najważniejsze. Jestem wolny" hahahahaha. Przechodź dalej na czerwonym "gangsterze" a jak coś Cię przejedzie to nie płacz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B becom
-1 / 1

hahaha !! :D bardzo dobrze to ująłeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KL89
0 / 0

Wszystko fajnie, tylko dlaczego podałeś tylko 460 osób ? A senatorowie już są OK ? A w urzędach też jest wszystko w porządku ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sooch
0 / 0

Przecież ktoś tak "wolny" uważa, że polityka odbywa się na Wiejskiej, a w "Wiadomościach" podają, że posłów jest właśnie tylu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomusxxx
+3 / 3

a) Komuna nie upadła. Znaczy upadła - na cztery łapy.Jaruzelek obchodzi 90 urodziny zamiast zwisać na sznurze, SLD - dawne PZPR działa jak gdyby nigdy nic, Michnik sieje propagandę prokomunistyczną, a media są przeżarte kłamstwami. A na mapie jesteśmy dzisiaj eurolandem, czyli niczym - województwem w ZSRE.

b) A powiedz ludziom, że w Polsce mamy biblioteki, to powiedzą, że czasu nie mają, bo praca, zarobić trzeba - i mają niestety rację.Powiedz dzieciom, że mogą się uczyć poza szkołą, a wezmą Cię za wroga młodzieży numer jeden.Jedyna nadzieja w szkole, która niestety ogłupia.

c)Wklepywanie w wyszukiwarkę terminów o NWO to nie wszystko - trzeba się zgłębić w strukturę, przeczytać kilka książek, zainteresować się ekonomią i sytuacją geopolityczną oraz polityczną.

d)Wydaje Ci się, że jesteś wolny. Masz dostęp do broni?Nie. Możesz zabić bandytę, gdy ten cię okrada/napada?Nie.Możesz, zgodnie z definicją demokracji - wywierać wpływ na kształt prawny i ustawowy państwa?Nie.Możesz pobrać SWOJE pieniądze z ZUS'u?Nie.Myślisz, że nikt Cię nie szpieguje?Naiwniak. Masz prawo wyrazić swoje zdanie na ulicy?Nie, od razu stajesz się faszystą.Możesz wypić piwko w parku?Nie, stówka.Czy ktoś z sejmu się Ciebie pyta, czy może Cię zadłużyć na 24 tyś złotych?Nie.To, że możesz sobie chodzić do kościoła lub nie, to, że możesz iść do Lidla i masz wybór produktów - to nie wszystko.To nie jest wolność, to ułuda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Swolin92
0 / 0

Na to, że jak dalej nie będziesz się interesować polityką to Twoje dzieci będą walczyć o wolność Twoich wnuków przez Twoje błędy olewactwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RROD
+1 / 1

Chomiczek ci umarł? Jakie to smutne. Mnie w ciągu ostatniego roku jedynie ojciec i babcia, a matka ledwo ciągnie po chemioterapii. Ale co tam... Grunt to być cholernie szczęśliwym bo przecież mam tyle możliwości :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 września 2013 o 23:57

avatar ~von_Stolzhammer
-1 / 1

Cool story, bro, to przez to że dostałeś od życia w dupę inni mają też się czuć wujowo? Akurat ja mam bardzo podobnie do ciebie (minus matkę po chemioterapii, ale jedna ciotka, którą bardzo lubię miała podejrzenie nowotworu) ale się z sobą nie pieprzę, tylko robię swoje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RROD
0 / 0

1) Proszę wskazać fragment, w którym napisałem że wszyscy mają się umartwiać z mojego powodu.
2) Nie pieprzę się z sobą tylko daję autorowi odpowiedź na postawione pytanie i udowadniam, że ma hemoroidy, a nie rację.
3) Nie widziałeś jak spędziłem ostatni rok, nie znasz mojej dokładnej sytuacji więc proszę nawet nie próbuj mówić że masz PODOBNIE do mnie, bo założę się że ostatniego roku nie spędziłeś jako pielęgniarko sprzątaczka z przerwami na studia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M miauras
-1 / 1

Zacząłem czytać komenty i przestałem - otlićno, gut!:) Nawet nie wiesz, jak fajnie to ująłeś...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Raf_raf
+4 / 4

Brawo, jesteś idealnym szarym obywatelem. Rząd może Cię ruchać w dupsko a Ty jeszcze się uśmiechniesz i będziesz cieszył się życiem. Prawda jest taka, że powinno się ZAWSZE dążyć do lepszego życia, standardu i poziomu a nie być fujarą bez marzeń i ambicji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~von_Stolzhammer
-2 / 2

Rozumiem, że twoim marzeniem i ambicją w tym momencie jest uzmysłowić 7furik7 jak bardzo żałosne jest jego życie, mimo iż twierdzi, że jest szczęśliwy? Kongratulacje. Pokaż mi więcej przykładów, jak to ZAWSZE dążysz do lepszego życia, standardu i poziomu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~RudyKotzInternetów
+3 / 3

Pierwszy akapit i trzy ostatnie wersy. Tyle by wystarczyło. Kreujesz się na "wolnego" człowieka, ale sam się ograniczasz, autorze. Zwiększając swą wiedzę, świadomość nie dajesz się ogłupić. Wg. Ciebie system edukacji ogłupia, telewizja ogłupia, ale brak poszerzania swych horyzontów myślowych już nie? Pisząc na wstępie wydajesz się doceniać, że przyszło Ci żyć w czasach demokratycznych. Następnie, że lubisz Polskę. Ale w celach zarobkowych "kombinujesz". Jeśli moja interpretacja jest słuszna, to najlepszym wyrazem troski o ojczyznę byłaby uczciwa praca, aby Polska rosła w siłę a ludzie żyli dostatniej.
Ale to tylko moje fanaberie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B becom
+1 / 1

po co analizujesz tekst idioty? jak chce być idiotą to jest. tu jest demokracja i jako obywatel wolnej Polski ma do tego święte prawo :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gracz90
+1 / 1

@becom Mało ludzi wie, że słowo idiota pochodzi, ze starożytnej Grecji, a nazywano tak obywateli, którzy nie interesują się sprawami państwa. Czyli ten gość jest wzorowym tego przykładem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rafeo
+2 / 2

Lewackie gadanie autora demota. Fajnie, ze Ci sie podoba, ale potencjal Polski nie jest wykorzystany - jest on wrecz stlumiony przez bande kretynow w rzadzie i my jako obywatele mozemy to zmienic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B becom
+2 / 2

yeah !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ironiczny_anglosas
+4 / 4

Wspaniały tekst! Tekst napisany przez tzw. LEMINGA :(
Niestety typ "Leminga" nie sięga wyobraznią ...
... w stecz. Tam by się dowiedział że takich jak on było już bardzo wielu. Mieli ciepłą wodę w kranie i mirabelki za płotem. A potem przyszedł Adolf z Cyklonem B.
Morał?
Czasem lepiej ponarzekać, zrezygnować z luksusu "olewatorstwa" i zacząć myśleć. Myśleć ! Myśleć Myśleć! Myśleć zanim zaprowadzą cię do komory gazowej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kadetto
-1 / 1

Chcesz powiedzieć że przeciętny Niemiec przed dojściem Hitlera do władzy miał ciepłe mirabelki i wodę za płotem ? Głęboko wierze że trollujesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H haski90
0 / 0

biorąc ten teks pod skrzydła ironii i sarkazmu XXI w. to faktycznie nie ma na co narzekać. ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ddarek
+1 / 1

Faktycznie to jest wolność szczególnie te czerwone światło !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~stalin1999
0 / 0

Cała prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar docxent
0 / 0

Chcę mieć godną pracę za normalne pieniądze, a wcale nie mam marzeń by zarabiać kokosy, tylko normalne pieniądze - no to mogę sobie chcieć. Bo Zawsze brakuje jednej z dwóch rzeczy: jak mnie przyjmą do pracy - zwykle kasa jest śmieszna i rezygnuję dobrowolnie. Jak gdzieś mam szansę zarobić normalne pieniądze - dostać pracę prawie że graniczy z cudem. Raz chciałem rozsądne pieniądze - usłyszałem, że brakuje mi POkory.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ktos_12121
0 / 0

Chyba twórca tego demota nie miał jeszcze do czynienia z polską służbą zdrowia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sooch
0 / 0

Ignorant

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~do_debila
0 / 0

Tak mówi przyszły nie doszły kawaler mieszkający z matką, palący dużo zielska i mający wyj.. na to czy ma coś w lodówce.. bo jak nie ma to idzie do starej z pretensjami BO ZUPA BYŁA ZA SŁONA...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DigitalSoul
0 / 0

Dobrze prawi! Polać mu! Już Cię lubię, kolego! ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gracz90
0 / 2

Nie interesowanie się sprawami politycznymi to skrajna GŁUPOTA. Jak kogoś może nie obchodzić ile podatku będzie płacił, ile ZUSu będzie płacił, czy za te ogromne pieniądze które płaci państwu dostanie porządne drogi, służbę zdrowia, tak by nie czekać 2 lata na wizytę u specjalisty, jeżeli nie ma się na prywatnego lekarza, bo się zapłaciło składkę zdrowotną i inne podatki. Jak kogoś może nie obchodzić czy jego mama będzie miała emeryturę, a on sam jeżeli chce żyć na poziomie, to musi wyjechać za granicę? Jak kogoś może nie obchodzić, czy jego dzieci w szkole będą uczone seksu w wieku 10 lat i że nie ma płci biologiczej, z jaką się człowiek urodzi, tylko każdy sobie wybiera płeć jak dorasta (mówię o filozofii gender, którą rząd wprowadza do szkół i przedszkoli). Jak może kogoś nie obchodzić to, że w Polsce najwyższym aktem prawnym, nie jest konstytucja, a prawo unijne. Jak może kogoś nie obchodzić PRAWDA? Jak kogoś mogą nie obchodzić takie wartości jak Bóg Honor i Ojczyzn? Jak można mieć wszystko w dupie, także to, że przez 1000 lat nasi przodkowie walczyli o ten kraj i budowali jego potęgę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Załamana30
0 / 0

''Chce duzo zarabiac to kombinuje" ale jaki jest w tym sens żeby kombinować kurde po to żyjemy w takim kraju ze by sie nie martwić o swoją przyszłość, chłopie weś się zastanów, bo nie wiem może masz kasy w bród albo twoi starzy mają kasy, i ci nic nie brakuje, ale pomyśl o ludziach którzy pracują po 40 lat a na koniec dostaną marne 600zł emerytury i za przeproszeniem moga sobie to w d**e wsadzić bo czynsz wynosi więcej niż sama emerytura, a gdzie jeszcze jedenie, i nie daj boże leki, jeśli masz teraz pracę to pamiętaj o tym że twoje pieniądze które ci zabierają nie odzyskasz ich bo muszą wypłacić emerytury starszym a zastanów się co będzie jak ty pójdziesz na emerytuje kto będzie na ciebie pracował ?? z czego dostaniesz emeryturę? każdy stąd spie****a jak najdalej bo bardziej sie opłaca robić na budowe w niemczech czy gdzie indziej niż żyć tutaj, a dla tych 460 osób najlepiej było by jak byśmy nie istnieli i się nie przejmują tylko tutaj obcinaja sobie wypłaty a dzie indziej biorą i dają sobie nagdody, i jaka tutaj jest sprawiedliwość ???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jednoreki1105
0 / 0

ja tez mam 24lata! chce normalnie zyc miec prace rodzine dom i jedyna opcja dlamnie jest wyjazd niewiadomo gdzie .Tutaj jest moj dom powietrze ludzie i ku...ma...niechce nigdzie wyjezdzac!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~KibolKKS
0 / 0

Mamy narzekać, nie mamy. Nie ważne, ale dlaczego tak odpadamy pod praktycznie każdym z tych lepszych względów nad innymi krajami? Dlaczego nie możemy chociaż średnio zarabiać po 2 000 Euro/ 8 000 Złotych na miesiąc(W Niemczech zwykły praktykant w Technikum zarabia ponad 1 200 Euro), dlaczego nie możemy mieć własnych marek samochodów i wielu innych firm NASZYCH WŁASNYCH POLSKICH tylko wszystko to co jest, jest wywodzone nie z naszego kraju. Jestem przekonany, że można ale i tak to nie nastąpi przynajmniej w następnych kilkunastu latach, bo to całe dziadostwo które teraz siedzi w korycie(sejmie) nie podąży do zmiany życia. A to, że cały czas nic nie robią, ściągając całe siano do siebie będą tłumaczyć się wojną z kibolami i innymi niepotrzebnymi sprawami w naszym kraju. POlitycy w naszym kraju są takimi wybitnymi mataczami, że w przeciągu na prawdę niewielu lat zdążyli przekonać ponad połowę naszych obywateli, że kibole są najgorszą grupą społeczną żyjącą w Polsce. Jeśli ktoś nie wie co to znaczy 'kibol' to ta właśnie osoba jest człowiekiem, która kocha, wspiera swój klub nie patrząc na to czy są dobra chwile czy złe. Ale głównie pamięta i zna historię naszego Polskiego Państwa, udziela się w akcjach patriotycznych, społecznych i pomocnym dla domów dziecka.I mimo tego, że na stadionie wśród 20tyś. osób znajdzie 2-3 nygusów, którzy coś zrobią cała opinia o wszystkich kibolach jest przekreślana! Jestem również pewien, że jeśli by wybuchła wojna(pfu, pfu) to kibole by ruszyli jako pierwsi do boju. A nagłaśnianie przez FAŁSZYWE media cały czas będzie ludzi zbaczać z PRAWDZIWEJ drogi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aleosochozii
0 / 0

K*wa ludzie, wszędzie jest ciężko. Chłopak optymistycznie patrzy na otaczający go świat zamiast ciągle narzekać. Pokażcie mi kraj, w którym nie jest ciężko. Zaraz ktoś rzuci hasło, że niby Niemcy, Francja, Wielka Brytania, więc odpowiadam - granice są otwarte i wszędzie dziś można żyć i pracować. Jak komuś nie pasuje obcinanie przywilejów socjalnych, to niech sam z własnej kieszeni wykarmi wszystkich bezrobotnych, nierobotnych tudzież innych pasożytów. Od lat nagradzana jest niegospodarność Polaków, którzy nie potrafią sami o siebie zadbać. Z domu wynieśli jedynie umiejętność ciągłego narzekania i opluwania innych.
Co do półinteligentów, niezdających sobie sprawy z różnych problemów społecznych faktycznie zauważalny jest większy optymizm. Jednak zaliczanie każdego nawet niepoprawnego optymisty (nawet jeśli się z nim nie zgadzamy) do grupy "debili" jest lekkim nadużyciem.
Pozdrawiam wszystkich optymistów. A co do wiecznie narzekających - wstyd mi za was.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P POPISowyNumer
0 / 0

Na co narzekam? Na to, że nawet w starożytnym Egipcie żyło się lepiej. Mniej kradli rządziciele. I nawet jako tako równouprawnienie było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Taki_tamten
0 / 0

a kto za to Twoje życie płaci?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arti721
0 / 0

Jak chcesz reprezentacji w Mistrzostwach Świata to odpal konsolę z grą FIFA i masz:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stormag
-1 / 3

Szacun, że nie czerpiesz wiedzy z TV. Ja też kiedyś przeczytałem, że jeśli tylko "nikt nie prześladuje Cię za przekonania polityczne bądź religijne, masz przez najbliższe 24h gdzie spać, co jeść, konto w banku (a na nim choćby drobniaki), to jesteś w 1% najbogatszych ludzi na świecie".

Mimo wszystko może kiedyś doczytasz z książek, że rząd bez pytania zabiera Ci 20% zarobków, dolicza 23% do większości zakupów (a jeszcze więcej do czasoumilaczy (jak choćby piwko) w postaci akcyz), grabi przymusowe składki na ZUS i sprawia, że paliwo jest 400% (!) droższe, niż mogłoby być, oraz winduje ceny usług ograniczając dostęp do niektórych zawodów. Może nawet na własnej skórze odczujesz zakładając firmę, że 470 tys. urzędników państwowych, wynagradzanych za Twoje własne podatki, tylko czyha, by bez jakiejkolwiek odpowiedzialności, wpieprzyć się w Twój biznes i wycisnąć jeszcze więcej.

Po prostu niektórzy nazywają zabieranie im 70% zarobionych pieniędzy systemem niewolniczym i trochę narzekają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MajorKaza
0 / 0

Małe info dla autora: już nie ma Polski. Jest tylko Unia Europejska, i Polska musi co Unia każe. Pan każe, sługa musi. To jest problem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~undertheskye
0 / 0

Tak, jest źle, chu.jowo wręcz, autor idiota, egoista, myśli o swojej dupie. Wy - prawdziwi patrioci, Polacy przez duże 'P'. Koleś walczy o siebie i jest szczęśliwy. Wy walczycie o lepszą Polskę, siedząc przed kompem. Powodzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L liko
0 / 0

Chciałem wyjechać? Wyjechałem. Moge miec w dupie ta polska nędzę? Wiec mam, nikt za to mnie nie będzie ścigał. Przynajmniej jesteśmy wolni po 1989 (wolni w świetle możliwości poruszania się po Europie). Możemy się poruszać i pracować za granica, dlaczego? Bo jesteśmy w Unii. Nie dbam o to czy chcą nas zniewolić bo ja czuje się wolnym! :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kza53
0 / 0

Super!, ma rację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem