Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
539 702
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M martwadusza
+32 / 32

Jesli rzeczywiscie bedzie kosztowal 30 tys i do tego bedzie reprezentowal poziom aut z podobnego przedzialu cenowego to bedzie jak najbardziej popularny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
-1 / 1

Fakt koncepcja nie jest skazana na śmierć, bo mniejszy przykład sprzed kilku lat. Romet - też a'la chińczyk, robiący jednoślady na 3- ale tanie. I teraz jest w Polsce nr 1. jeśli chodzi o liczbę rejestracji nowych jednośladów. Do tego podobno romek robi się z roku na rok lepszy. Więc Polacy nie są tacy na "NIE". Syrenka ma szanse, a łatwiej by jej było gdyby taki ktoś kogo nazwiska nie wspomnę (ale jest na 4 litery pierwsza "T", ostatnia "K".) To może odżył przemysł motoryzacyjny w Polsce (a pamiętajmy że sporo jest do odratowania).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Zarrakash
+1 / 1

Problem w tym, że w pierwszym artykule promującym ten samochód, podano cenę rzędu 60 tys. (nie 20-30) za najuboższą, podstawową wersję tego autka. Gdyby cena była faktycznie konkurencyjna, dostosowana do polskich realiów, pewnie sporo osób by się skusiło na taką nowinkę. Jeżeli natomiast cena zostanie taka jak w artykule, to osoby mające do dyspozycji 60 tysięcy, raczej zaufają sprawdzonym markom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dabronik
+12 / 12

Ja bym kupił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Slonzok
+3 / 3

Nie zgodzę się z tym twierdzeniem, gdybym miał 30tyś a auto byłoby podobnie wyposażone do aut zachodnich to chętnie bym kupił :) na pewno lepszy niż multipla :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~cvsdtjfgjmnghkmkd
+1 / 11

Nie odniesie sukcesu bo wygląda jakby był wycięty z kartonu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Polaczekpolaczek
+1 / 5

o czym Ty mówisz ?
nawet z podpisem masz problem !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SoKoMoK
-3 / 5

Twój stary cię wyciął z kartonu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
-1 / 1

Mi też się skojarzył z Trabantem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jdjdjsjs
+4 / 8

kupilbym bardzo chetnie w takiej cenie, nawet w wyzszej.... gdyby stylistycznie nawiazywal choc troche do oryginalnej syreny, a nie wygladal jak chinska podrobka mini coopera. Zobaczcie nowe mustangi, garbusy, fiata 500. Tak sie robi nawiazania stylistyczne wskrzeszajac legende. mini samo w sobie jest paskudne, ta syrena jest jeszcze brzydsza. Nowa warszawa zreszta tez. Probujemy na sile zzynac wspolczesne zachodnie, smetne i nudne trendy stylistyczne, ktore z kolei sa beznadziejnie nudna wariacja beznadziejnie nudnego azjatyckiego wzornictwa. Nie tedy droga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kormoran358
+3 / 7

Niech tworzą ale to i tak będzie manufaktura a nie masowa produkcja. Ja tam za 20-30 tys wolałbym kupić kilkuletnie A3. Powody? Kilka: większy dostęp do części zamiennych, łatwiejszy serwis i na pewno lepsze wyposażenie. Mogę kupować Polskie jabłka, bo są najlepsze ale, ale nie samochód.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar arqueek
+3 / 3

Z oficjalnej strony Syreny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~WRCKKK
-1 / 9

Brzydki, i to bardzo. Ostatnie fajne polskie samochody to były Polonezy. Jak tworza jakies brzydkie auta, to nie dziwcie sie ze ludzie wola te z zagranicy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ikiikiiki
+7 / 7

Panie autorze demota, pierdzielisz pan po trzykrocie. Polacy NIE wolą sprowadzać używane samochody zza granicy, tylko zwyczajnie nie stać ich na kupno nowego samochodu, ponieważ zarobki im na to nie pozwalają. Puknij się Pan w głowę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mana_Mana
-1 / 3

Bo żeby było mnie na niego stać musiał bym przez 20 miesięcy całą moją wypłatę pakować do skarpety, bo żaden żydobank nie udzieli mi uczciwego kredytu. A do pracy muszę dojeżdżać, bo komunikacja publiczna niemal nie istnieje, a jak jest, to wychodzi niewiele taniej jak własny kilkunastoletni trup z 2 ręki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rula
0 / 0

Ale głupi demot, autor nie wie, że takie projekty nie wchodzą na rynek bo są udupion*e na starcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kamelieon
+4 / 4

Bez jaj. Podstawowa wersja wariant budżetowy będzie kosztować 35 tysięcy złotych. Za tę sumę otrzymujemy Polski niepodobny do niczego klasycznego trzydrzwiowy ciasny samochodzik z przednim napędem, palący z 8 litrów/100 km. Problemy z serwisami i częściami zamiennymi. Producent zachłyśnięty wizją mega zysku dzięki kupnie licencji na markę. Na co mi coś takiego, kiedy nawet stara Corsa będzie lepsza?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 maja 2014 o 14:24

T tasior88
0 / 0

a gzdie można to auto kupić? już się ubieram l lece do salonu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~m5
-1 / 1

Kolego to nie jest problem sprzedaży tylko Polakom. Samochód nie wejdzie do produkcji ze względu, że Polacy będą woleli sprzedać patent obcokrajowcom niżeli samemu dać nam Polakom zarobić. U nas sie nic nie opłaca jak zwykle, takie są tłumaczenia naszego rządu, który woli zarobić za granicą i zabrać do siebie, niż dać coś więcej w Polsce. Bardziej opłaca się wprowadzić nowy podatek i dołożyć obywatelom i mieć nas w d....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krzysiek9375
+1 / 1

a cos ty nostradamus? ja raczej obstawiam, ze wlasnie taki typowy polak - pesymista. Jak bedzie dobry to go kupia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M miczaw
+3 / 3

Za 20-30 tys. zawsze wolałbym kupić samochód używany, niż nową, niewygodną, jeżdżącą trumnę. Syrenka wygląda bardzo ciekawie, ale chciałbym zobaczyć crash testy, wyposażenie, testy z jazdy itp. bo cena mogłaby świadczyć o niskiej jakości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 maja 2014 o 16:09

avatar ~Twój_nick
0 / 0

Ja bym kupił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~simon655
0 / 0

Za 30 tys biorę dziś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vatters
+1 / 1

Pięknie by było gdyby Polska miała nawet niewielki przemysł samochodowy. Błagam, oby tylko jakiś urzędas nie udupił całego przedsięwzięcia, bo jak wiemy polska biurokracja ma w tym doświadczenie.

Poczytałem trochę na ten temat i cena ma wynosić 40 - 50 tys. złotych. Moim zdaniem to za dużo. Polaków raczej nie będzie stać na taki wydatek. Wiem, że produkcja kosztuje, ale moim zdaniem, żeby uruchomić popyt na to auto w naszym kraju cena musiałaby oscylować w okolicach 20 tys. złotych. Najlepszą reklamą jest liczba aut poruszających się na ulicach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 maja 2014 o 17:24

avatar ~KŁAMSTEWKAwidze
+2 / 2

Zupełnie nie w moim guście i wygląda na CIASNY, także ja bym nie kupiła, ale za cenę 20-30 tysięcy na STO PROCENT wiele osób by się skusiło...... Tylko ze najtanszy kosztuje 35 i nie ma wielu wygód.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Matava
0 / 0

Raczej z innego powodu, no jak to wygląda? Jak by były tworzone jakieś porządne solidne auta, to bym kupił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 maja 2014 o 21:31

avatar ~krooleek
0 / 0

I co z tego, ze to auto jest piekne skoro prawdobodobnie nigdy nie wejdzie do seryjnej produkcji, a nawet jesli wejdzie to będzie technologicznie 30 lat za konkurencją...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stokro5
0 / 0

To bardziej P70 przypomina niż Syrenę. A w ogóle to o czym mówimy ? To bajdurzenie o Syrenie czy Warszawie nie ma nic wspólnego z tym jak naprawdę projektuje się, i wdraża do produkcji prawdziwe samochody.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~S_E_V
0 / 0

Szczerze? Nie podoba mi się. Tak samo jak ta reaktywowana Warszawa. Nie powinni na siłę kopiować wzorce z lat '50. Lepiej jakby stworzyli coś od podstaw, albo użyli płyty podłogowej z Polo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bigu
0 / 0

trochę zrypany wygląd, ale i tak powiedzmy sobie szczerze, że większości Polaków mieszkających i zarabiających w kraju nie będzie stać nawet gdyby kosztowała połowę z tego co podają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2014 o 9:35

avatar ~Niezalogo
0 / 0

Nie kupiłbym choćby z tego względu, że robiony w Polsce. Byłby bardzo podobny do Dacii, gdzie pierwszy właściciel jest ostatnim, chyba, że komuś się poszczęści i opchnie jakiemuś frajerowi. Kupuje auto z przykładowo Niemiec i ktoś nim jeździł 10 lat ja będę 10 lat i jeszcze sprzedam i ktoś jeszcze będzie 10 lat jeździł a to coś z rysunku wątpię czy takie będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aster81
0 / 0

Dokladnie.
Wybieramy uznane marki.
Jak nasi przetrwaja pierwsze nascie lat w motoryzacji, zrobioa dobra opinie to tez dostana szanse.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kaparek
+1 / 1

Polonez duzo palil, nie prowadzil sie, slychac bylo jak go rdza chrupie, lubil sie zepsuc, ale kosztowal w salonie troche ponad 20000zl i wlasnie dlatego byl tak popularny. Aczkolwiek Tata Nano kariery w Polsce nie zrobila, wiec co do sukcesu nowej syreny to moze byc loteria.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B butros
0 / 0

Bzdura. Przykład malucha, który był swojego rodzaju rewolucją pokazuje, że jeśli coś jest w przystępnej cenie i ma sensowną jakość to jest kupowane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bartek123456788
0 / 0

"Cena wyniesie, w zależności od wersji, od 40 000 do 50 000 zł" za topgear com pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem