@mike100_pl Nie docenianie przeciwnika jest błędem.
Geniusz tej metody polega na prostocie, i na tym że zna ją tylko osoba zakładająca taką minę.
Ktoś musi nieźle zasłużyć na taką niespodziankę, ta pani na pewno nie mówi całej prawdy. Pracuję od 20 lat w budownictwie i znam 3 takie przypadki potwierdzone przez osoby wykonujące zlecenie.i ze 20 legend nie potwierdzonych.
A pytanie brzmi co zrobi inny fachowiec jak wejdzie do łazienki poproszony o usunięcie tego śmierdzącego problemu.
@mike100_pl pewnie to było za zaliczkę, a nie za całą pracę. Najbardziej sprawiedliwe rozwiązanie - wystawienie rachunku przed pracą. I nie ma żadnych niejasności. Gdyby "oszczędna" pani była w porządku, to mogłaby spokojnie zgłosić nieprawidłowo wykonaną usługę i z tego co wiem to pan by musiał naprawiać za darmo. Ale sama bez winy też nie jest więc ma problem.
Ale przecież z tydzień temu był ten demot... I zanim ponownie zleci się wiele osób i zaczną wypisywać jaka to zła panna napiszę, że koleś wmurował te jajka przed otrzymaniem zapłaty, a ta zemsta to za brak zaliczki, która nie była umówiona. Druga rzecz to te "szybko" to ironia w kilka dni czyli ok 4 zrobił 50% natomiast w ok 21 dni zrobił 100% więc zaczął się obijać i specjalni przedłużać remont, a co za tym idzie nie powinien dostać nawet tego co dostał.
A jak wy byscie sie czuli jak by wam zaproponowano 5 tałzików za robote a jak juz będzie po krzyku to ktos przyjdzie i powie ze: A bo tak szybko pan zrobil to masz pan tylko 4.
Facet wiedział co się świeci i nawet jeśli zrobił to w połowie prac to wyszło na jego... wiec słusznie. I dobrze wam śmierdzi elementy przerwę, nauczycie się ze umowa to umowa!!!
Coś śmierdzi ta historia, skąd koleś wiedział że "Janusze biznesu" mu nie zapłacą całości ?? chyba że przed robotą ktoś go ostrzegł :) :)
@mike100_pl Nie docenianie przeciwnika jest błędem.
Geniusz tej metody polega na prostocie, i na tym że zna ją tylko osoba zakładająca taką minę.
Ktoś musi nieźle zasłużyć na taką niespodziankę, ta pani na pewno nie mówi całej prawdy. Pracuję od 20 lat w budownictwie i znam 3 takie przypadki potwierdzone przez osoby wykonujące zlecenie.i ze 20 legend nie potwierdzonych.
A pytanie brzmi co zrobi inny fachowiec jak wejdzie do łazienki poproszony o usunięcie tego śmierdzącego problemu.
@mike100_pl pewnie to było za zaliczkę, a nie za całą pracę. Najbardziej sprawiedliwe rozwiązanie - wystawienie rachunku przed pracą. I nie ma żadnych niejasności. Gdyby "oszczędna" pani była w porządku, to mogłaby spokojnie zgłosić nieprawidłowo wykonaną usługę i z tego co wiem to pan by musiał naprawiać za darmo. Ale sama bez winy też nie jest więc ma problem.
„Pomocy! Wmurowali mi jajka w ścianę“ – dobrze, że podpisane „Karolina”, bo zabrzmiało to jakoś dwuznacznie...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 lipca 2015 o 10:45
Ale przecież z tydzień temu był ten demot... I zanim ponownie zleci się wiele osób i zaczną wypisywać jaka to zła panna napiszę, że koleś wmurował te jajka przed otrzymaniem zapłaty, a ta zemsta to za brak zaliczki, która nie była umówiona. Druga rzecz to te "szybko" to ironia w kilka dni czyli ok 4 zrobił 50% natomiast w ok 21 dni zrobił 100% więc zaczął się obijać i specjalni przedłużać remont, a co za tym idzie nie powinien dostać nawet tego co dostał.
Nie skapy, tylko oszust. Skapy sie najpierw targuje.
Oszczędna Pani nie kupuje płytek za 280zł/mb .
280 zł za m2 nie mb:) na mb mozna kupować dekor :):
Dobrze im tak :P
A jak wy byscie sie czuli jak by wam zaproponowano 5 tałzików za robote a jak juz będzie po krzyku to ktos przyjdzie i powie ze: A bo tak szybko pan zrobil to masz pan tylko 4.
Ale jajcarz z tego glazurnika
Facet wiedział co się świeci i nawet jeśli zrobił to w połowie prac to wyszło na jego... wiec słusznie. I dobrze wam śmierdzi elementy przerwę, nauczycie się ze umowa to umowa!!!