Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1040 1270
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~kamileo123456
+7 / 29

Jeśli spędzasz życie produkując demotywator za demotywatorem to nigdy w życiu pipy nie zobaczysz, Evandro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jgkgjkfd
+1 / 15

Oooo, kolejny socjalociąg.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gjkdgjkd
+1 / 9

Jesteś taki męski stojąc po zasiłek. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~TakPoProstuICzasemTak
+8 / 22

Tylko obecny ustrój może sprzyjać myślom socjalistycznym. Oczywiście nie takim jak te za PRL tylko jak kraj blokuje każdą inicjatywę zarobku wprowadzając wszelkie obostrzenia i rekordowe kary to albo ludzie szukają szczęścia za granicą albo zostają tutaj i socjalistami. Jak coś to nie jestem ani kapitalistą ani socjalistą ani nacjonalistą. To tylko idee jak subkultury dla gimbusów. Najlepszy system to pomiędzy socjalizmem a wolnym rynkiem czy tzw trzecia droga. Jesteś wolny jak w kapitalizmie, państwo w razie czego podaje ci pomocną dłoń jak w socjalizmie. Pewnie korwiniści nazwą mnie lewakiem a socjaliści wstrętnym kapitalistą, ale wisi mi to. Socjalizm rynkowy nie sprawdził się w Szwecji nie dlatego, że był nieefektywny tylko ten system niszczyły islamie nieroby. .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skromny
+1 / 3

@~TakPoProstuICzasemTak: Sam sobie odpowiedziałeś. Ustrój socjalistyczny jest nieefektywny, bo zachęca do nieróbstwa. Oczywiście masz rację z tym, że państwo blokuje wszelkie inicjatywy. Dla rządu masz być wyrobnikiem, który płaci coraz wyższe podatki i haruje od rana do wieczora na ośmiorniczki dla rządzących.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

@~TakPoProstuICzasemTak: Dokładnie! Wszyscy myślą, że trzeba wdepnąć albo w gówno po lewej stronie albo po prawej, a nikt nie pomyśli żeby pójść tą wąską ścieżką pośrodku...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Szaman87
-3 / 5

Popieram. Trzecia droga to coś co może się sprawdzić. @skromny System skandynawski się sprawdził. Jak do Hongkongu byś wpuścił islam to też by się zamienił w gówno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pypyty
+2 / 4

O trzeciej dordze mowia tylko ci ktorzy nie znaja ani socjalizmu ani kapitalizmu. Kazdy inny wie ze nie ma czegos takiego jak pol socjalizm bo regulujac tylko pewne sprawy na rynku zawsze bedzie potrzeba pojscia troche dalej - nie od razu ale z czasem np. jak chce uregulowac cene auta to reguluje cene auta, ale na cene auta skladaja sei srubki, metal, plastik, elektronika i mnostwo innych rzeczy, ktore w takim wypadku rowniez z czasem ulegna regulacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2015 o 9:51

M MajorKaza
+3 / 3

A wyobrażasz sobie "darmową" służbę zdrowia, bez dobijania podatkami? Albo emerytury? Jak sobie wyobrażasz w połowie socjalistyczną (państwową) edukację?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MasterYoghourt
-1 / 9

Takie demoty tylko ogłupiają masy, odwracając uwagę od prawdziwego źródła problemu. Problemem nie jest socjalizm, kapitalizm, faszyzm, nic z tych rzeczy, to papka odmóżdżająca lansowana od lat w mediach. Problem polega na tym, że ogółem rządzą jednostki i to, że ogół pracuje na jednostki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Innkeeper
+8 / 8

@MasterYoghourt A znasz system, gdzie ogół rządzi jednostkami tępaku? Zawsze muszą być jakieś jednostki wybrane przez ogół do ich reprezentowania i rządzenia. Nawet w podstawówce jest jakiś samorząd klasowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacht
+2 / 2

@Inkeeper Rzecz w tym żeby nikt nikim nie rządził. Każdy żeby rządził sobą i swoją własnością na tyle na ile pozwala wolność która jest ograniczona czyjąś wolnością. Czyli na przykładzie samorządku klasowego. Jak nie chcesz jechać na wycieczkę to nie jedziesz i ci żaden porąbany nauczyciel fochów nie robi a reszta klasy jak ma o to sraczkę to penalizować to to.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MasterYoghourt
-2 / 2

@inkeeper Tak długo jak będziesz w to wierzył tak długo będą z ciebie robić tępaka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Innkeeper
+1 / 1

@wacht To jedź do Afryki Środkowej. tam nikt nikim nie rządzi. System rządów to podstawa istnienia państwa i sposób w jaki ludzie zgadzają się komuś podlegać w zamian za bezpieczeństwo. Gdyby rozwiązać rząd i ogłosić anarchie w 2 dni nie ma tu Polski i nikt nie ruszy palcem. Jako zbiór domów i ludzi nie mamy żadnej administracji, żadnych sojuszników i, ogólnie rzecz biorąc, jesteśmy ziemią niczyją. Każdy może przeprowadzić aneksję i nie można mu za to nic zrobić. Wyjątkiem jest Arktyka ziemia niczyja o ustalonej niczyjości i nikt nie może jej zająć.
@MasterYoghourt No nie jestem pewien który z nas jest tępy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacht
+2 / 2

@Inkeeper, Ja chcę być wolny w swoim własnym kraju. Ja nie pisałem o rozwiązywaniu rządu tylko aby każdy był wolny na tyle na ile nie przeszkadza to innym. Czyli jak chce sobie wykopać dół na mojej posesji to biorę szpadel i kopię i nie potrzebuje na to zgody jakiegoś debilnego urzędnika. Rozumiesz zakuty łbie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M materialatheist
0 / 2

Postawmy sprawę jasno - masz przywileje = masz obowiązki. Kto nie akceptuje drugiego, nie zasługuje na pierwsze ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VanDemot
-3 / 15

A ja mogę powiedzieć, że jestem socjalistą bo chcę PRACY DLA WSZYSTKICH i równości społecznej (każdego było stać na wszystko a jak był chwilowe problemy z dostępnością towarów to brało się po kilka i wymieniało z sąsiadem co zacieśniało więzi społeczne) - czyli ustrój SOCJALISTYCZNY był lepszy niż ta pseudo-demokracja gdzie człowiek kończy studia a potem podyplomówkę a i tak nie mają dla niego pracy (bo przyjmują tylko niepełnosprawnych lub studentów z uwagi na ulgi).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hjfkhgjdk
+1 / 5

@VanDemot To chcesz komunizmu - ale tego teoretycznego. Niestety - power tends to corrupt

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skromny
-1 / 3

@VanDemot:"socjalistą bo chcę PRACY DLA WSZYSTKICH"
A jak ktoś nie chce pracować ?
"każdego było stać na wszystko"
Problem jest taki, że zasoby są ograniczone
"jak był chwilowe problemy z dostępnością towarów to brało się po kilka i wymieniało z sąsiadem"
Wymiany handlowe najlepiej wspiera wolny rynek
"człowiek kończy studia a potem podyplomówkę a i tak nie mają dla niego pracy (bo przyjmują tylko niepełnosprawnych lub studentów z uwagi na ulgi"
Spójrz na podatki, jakie musi zapłacić przedsiębiorca. A i tak jak się jakiś urzędnik czy kontroler ma inną interpretację przepisów prawnych, to dowalą karę przedsiębiorcy za 5 lat wstecz + odsetki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jkjfdgk
-2 / 6

@VanDemot a poza tym to przez socjalizm nie ma pracy. to socjalizm płaci za inwalidów i inne ulgi. to oni rozwalają rynek pracy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~takitam800
0 / 2

@VanDemot Ale to już było. Za młody jesteś aby pamiętać. Już było tak że wszyscy mieli pracę, nawet ci bez jakiejkolwiek szkoły. Państwo dzięki temu ustrojowi jest zapuszczone względem zachodu o tyle lat ile ten ustrój trwał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Innkeeper
+1 / 5

@VanDemot Nie jesteś socjalista, tylko kretynem. Nigdy wszystkich nie będzie stać na wszystko. Równość społeczna to bzdura komuchów, wymyślona przez tych, którzy nie zauważają, ze niektóre wykonywane zadania są cięższe/bardziej wymagające/bardziej odpowiedzialne od innych i powinny być lepiej nagradzane. A praca? Nieturzy po prostu NIE CHCĄ pracować i powinni z tego powodu mieszkać na ulicy bez środkó do życia. Co? Zamkniesz ich w kamieniołomie i postawisz nadzorców?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adamowitch
0 / 0

@VanDemot *Niektórzy - poza tym masz rację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Innkeeper
0 / 0

@Innkeeper Rany, błędów narobiłem...
*Niektórzy (no tury też pewnie nie :) )
*środków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~szkoda_gadać
+5 / 11

Komunizm, socjalizm, lewica i wszystkie pochodne to zło w czystej postaci. Taki koncentrat zła. To najbardziej niewydolny gospodarczo system, najbardziej antyludzki, najbardziej ZBRODNICZY! Wystarczy porównać RFN do NRD, Czy Koreę Północną do Południowej. Rządy Stalina, Hitlera, czy Polpota. Jedyne do czego zdolne jest lewactwo to przeżeranie majątku zgromadzonego przez poprzednie ekipy (Szwecja!), promowanie tzw. cywilizacji śmierci (eugenika, aborcja, czy eutanazja), oraz propagandowe wtłaczanie do bezwolnych łbów, że to… nowoczesność(!). Musimy pamiętać o tym podczas każdych wyborów. Ta hydra musi kiedyś ostatecznie sczeznąć!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~faktycznie_szkoda
0 / 4

Antyludzki? To chyba słabo się starał patrząc na wskaźniki dzietności PRL i najjaśniejszej 3RP

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacht
0 / 2

W Afryce mają jeszcze większą dzietność. Jak to świadczy o ludzki warunkach to sobie tam wyemigruj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-2 / 2

Nieuku! W Szwecji lewica rządziła niemal nieprzerwanie kilkadziesiąt lat, więc "przeżerała" majątek który zgromadzono za ich rządów.
A Hitler i Pol-Pot (USA go wspierało, wspierany przez ZSRR Wietnam go obalił) to prawica.
Ja plerdolę, czego was w tych durnych gimnazjach uczą? Rośnie nam normalnie całe pokolenie niedorozwojów!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rambo8589
-1 / 1

nikt nie chce zeby panstwo prowadzilo ludzi za raczke ale do cholery dlaczego Polska ma byc krajem w ktorym rzad utrudnia zycie Polakom. No cos jest nie halo..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-2 / 2

@rambo8589
Nikt nie chce, dopóki nie skończy szkoły/studiów i nie będzie musiał sam siebie utrzymywać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ArsMoriendi
0 / 8

Nikomu źle nie życzę, ale mam nadzieję, że autor demota będzie musiał kiedyś zasuwać za 1500 miesięcznie na umowie śmieciowej a do tego pracodawca będzie zwlekał z wypłatą i nie będzie płacił za nadgodziny. Dopiero wtedy autor doceni działalność tego Pana, którego tak wyśmiewa poprzez komiks. Ba, może zgłosi się nawet do prowadzonej przez niego Kancelarii Sprawiedliwości Społecznej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacht
-1 / 7

@ArsMoriendi A ja mam nadzieję że będziesz miał kiedyś okazję pracować za 4k zł i oddawać na nierobów którzy zamiast pracować za 1500 wolą zasiłek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Innkeeper
-2 / 6

@ArsMoriendi A ja tobie życzę, żebyś zasuwał za 1500, z czego zostanie ci 500, bo resztę dostanie rodzina nierobotnych w imię "równości społecznej">

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~watch
+1 / 5

@ArsMoriendi A wolisz by z nierobów wyszła patologia? By napadali i kradli? powinni zamiast kasy dawac im prace społeczne, nawet takie dla samej pracy. Ale nie zostawiac samym sobie. Jeżeli pracodawca nie płąci, oszukuje (umowa śmieciowa w wielu przypadkach to łamanie prawa)-PIP powinien ulepszyć swoje metody zamiast brac łapówki! _______Ale dlaczego was tak boli kilka 'nierobów' a nie przeszkadza wam 500 zł na kazde dziecko? Co z was za anty socjalisci? Pomoc by człowiek wyszedł z biedy lub miał szanse przeżyc (w rejonach gdzie bezrobocie wynosi 30%) jest zła a 500zł za urodzenie dziecka, co obciąża bezdzietnych jest dobra? Widac sami macie dzieci i tak naprawde myśliscie o sobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacht
0 / 2

@up, Mistrzuniu 500zł na każde dziecko też jest złe. Tylko żę nas nie boli bo umiemy liczyć i wiemy że 500zł na każde dziecko to jest obietnica niedospełnienia. Dlatego nas nie boli bo takiego czegoś nie będzie. Tak samo jak nie bolało nas że Tusk da każdemu dziecku w wieku szkolnym po laptopie :) I nieroby też nikogo nie bolą. Mogą sobie nic nie robić i żyć na własny rachunek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2015 o 13:44

C Chojan
-1 / 3

@ArsMoriendi jeśli się normalnie uczył to 1500 na miesiąc może wyśmiać. Po zwykłej zawodówce czy technikum(kierunki techniczne) na start masz 2000-2500. Kolega ledwo zdawał w technikum ale zdał zawodowe egzaminy CNC i w Warszawie robotę miał od ręki. I to w salonie poważnej włoskiej frmy samochodowej. Ale jak jesteś tumanem po gimnazjum, albo stosunkach międzynarodowych to się ciesz i z tych 1500 bo i tak nic nie umiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Innkeeper
0 / 0

@wacht Nie pisałem o Dudzie i jego pomysłach, tylko realiach wysokiego socjału. To, że Duda nie da nikomu po 5 setkach na dziecko to i ja wiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-4 / 4

@Chojan
W jakim ty świecie żyjesz, dziecko?
Może i masz takie warunki pracy, ale pod warunkiem że ktoś ciebie wkręci. Szukasz pracy bez znajomości? Powodzenia!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chojan
-1 / 3

@zaymoon najpierw podaj swoje wykształcenie. Wtedy porozmawiamy. W Polsce gdy ktoś chce pracować i nie był klasowym głupkiem robotę znajdzie. Bez znajomości ale z wykształceniem. I czy wiesz co to jest CNC ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2015 o 13:57

avatar zaymoon
-3 / 3

@Chojan
Pocieszaj się dalej, skończysz szkołę to zobaczysz jak to wygląda. Polska to ekonomicznie grajdoł III świata ale społeczeństwo ma wykształcone jak kraje wysokorozwinięte, a to powoduje nieznane na Zachodzie paradoksy. Kończysz na ten przykład elektronikę czy automatykę i robotykę na politechnice, a pracy dla ciebie niema, bo układy elektroniczne czy automaty przemysłowe projektuje się w krajach wysokorozwiniętych a nie w grajdołach III świata. W sumie nawet chyba rzeczywiście lepiej zaraz po gimnazjum iść do zawodówki, oczywiście po zawodówce szanse na znalezienie pracy też małe, ale spawacz, mechanik, fryzjer czy kucharz po kierunkowej zawodowce prędzej znajdzie w Polsce pracę niż inżynier po wyższej uczelni, a zarobi w swoim fachu na pewno więcej niż inżynier na kasie w biedronce, albo informatyk trzepiący wykresy w excellu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 sierpnia 2015 o 11:20

C Chojan
-1 / 3

@zaymoon miernota wszędzie ma ciężko. U nas bezrobocie jest na podobnym poziomie jak w innych krajach unii. Nie napisałeś jakie masz wykształcenie. Ja po liceum bez problemu znalazłem pracę za 1600 na jakiś czas. Ale to trzeba chcieć pracować i mieć trochę oleju w głowie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-1 / 1

@Chojan
No to się ciesz, bo lepszej już raczej nie znajdziesz, chyba że z Polski wyjedziesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zinio
-3 / 7

Jakoś najwięcej socjalu moich znajomych ciągną...kuce. Jak zobaczy się że Polacy w Skandynawii głosowali na KNP w większości...hmm ale hipokryzja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacht
+3 / 5

@zinio Gdzie ty tutaj widzisz hipokryzję?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zinio
-3 / 3

Jeśli uważam coś za złe np. branie narkotyków to ich nie biorę, jeśli uważam socjal za zły to go...hmm nie biorę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacht
+2 / 4

@zinio Tak, a jak uważasz że powietrze jest zanieczyszczone to nie oddychasz :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zinio
-3 / 3

@wacht oddychanie jest mi potrzebne do życia, narkotyki i socjal nie, w przeciwieństwie do wszystkich "wolno rynkowców", którzy na fanpage mojej uczelni jak nie ma stypendium socjalnego panikują xD Ale wiadomo że 90% wyborców Korwina to życiowi nieudacznicy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacht
+1 / 1

@zinio Owszem, jest potrzebny socjal do życia bo z czego będziesz żył w socjaliźmie? A co do narkotyków to spytaj się narkomana czy mu potrzebne do życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zinio
-1 / 1

@wacht narkotyki nie są potrzebne do życia, to uzależnienie psychiczne. Socjal do życia? Proszę cię w większości osoby, które biorą socjal to zdrowi młodzi ludzie z wolnymi weekendami podczas których się obijają i piją zamiast pójść do pracy a potem to krzyczą jak to źle im, bo ich państwo okrada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacht
+1 / 1

@zinio No i co z tego że młodzi jak państwo zakazuje pracy? Jak twoja praca jest mniej warta niż sobie umyślą to nie możesz pracować. Ja jako student mógłbym pracować za 800zł jako portier. Siedziałbym i się uczył i dostawał za to 800zł. A tak to siedziałem i się uczyłem i brałem socjal. Musiałem go brać bo państwo nie pozwoliło mi pracować. A co do narkotyków, mongole jeden, to jak byś w szkole słuchał, mongole jeden, to byś wiedział, mongole jeden, że jak ktoś jest silnie uzależniony, mongole jeden, to musi brać bo wykituje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2015 o 0:52

Z zinio
-1 / 1

@wacht a co chcieli wsadzić cię do więzienia że pracujesz? państwo nie pozwoliło ci pracować?xD Przestań, ja się kwalifikuje na socjal ale nie biorę go, pomimo bycia socjalistą uważam że mi się nie należy, bo są osoby w gorszej sytuacji niż ja więc pracuje i studiuje, ale do tego trzeba mieć jakąś godność, wartości i nie być hipokrytą. Wystarczy ruszyć dupę a nie użalać się nad sobą i potem pieprzyć głupoty jak to mnie państwo okrada. Przypomina mi to właściciela sklepu osiedlowego u mnie, idiota obciążał pracownice kosztem towaru, który nie zszedł przy czym nie dawał im żadnej premii za utargi, W efekcie pracownice zamawiały tak mało towaru że półki były puste jak za komuny, zwalniał i zatrudniał i wszystkie robiły to samo. Teraz zbańczył i tylko słyszałem jak się wszystkim żali że to przez państwo. Są detoksy od narkotyków, a jak ktoś jest debilem i bierze to powinien umrzeć tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacht
+1 / 1

@zinio No nie pozwala bo jest płaca minimalna i żaden pracodawca legalnie cie nie zatrudni. I jest wiele takich osób które mogły by zarobić na soje utrzymanie ale nie może z powodu państwowych regulacji. Kapujesz baranie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zinio
-1 / 1

@wacht jak to jest że ja pracuję? Hmm może nie jestem leniwy jak ty? Aa bo ty szukasz pracy za mniej niż minimalna jakieś 300 zł? Niewolniku ty. Słyszałeś o czymś takim jak umowa zlecenie? Weź przestań jak byłem w liceum dorabiałem na targach 10zł za h na rękę i nie miałem z tym problemów żadnych. Tylko trzeba szukać pracy nieudaczniku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2015 o 23:25

W wacht
+1 / 1

@zinio No ty pracujesz. A inni nie. Więc wytłumaczyłem ci czemu niektórzy biorą socjal i nie sa hipokrytami. Po prostu nie mają wyjścia bo państwo swoimi regulacjami wyrzuca ich z rynku pracy. Wytłumaczyłem ci jak to działa na przykładzie. Poza tym nie wiem czemu mnie atakujesz. Przecież wyraźnie napisałem że znalazłem pracę ale pracodawca nie mógł mnie zatrudnić zgodnie z prawem. Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2015 o 23:40

avatar The_Stroy
-1 / 9

Jestem socjalistą. Nie chcę twoich pieniędzy. Chcę tylko byś wziął WSPÓŁODPOWIEDZIALNOŚĆ za rzeczy WSPÓLNE. Także finansową.
Jak bardzo macie skrzywioną wizję socjalizmu...
http://lewicowo.pl/socjalizm-a-komunizm/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jan_III_Sobieski
+1 / 3

@The_Stroy Problem jest z zakresem rzeczy wspólnych. Gdyż na przykład ja nie chcę ani brać odpowiedzialności ani korzystać z NFZ, tz. nie chcę aby był wspólny. Tak samo z wieloma innymi organizacjami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chojan
+3 / 5

@The_Stroy Wspólne to są w Polsce drogi i lasy państwowe. Na drogi wystarczy 5% VAT a lasy same na siebie zarabiają tyle, że rocznie państwo ciągnie z nich 800 mln złotych. Leczyć się pójdę prywatnie a na emeryturę odłożę sam. Co jest jeszcze wspólne ? Imigranci z Afryki czy żule z pod Tesco, że mam brać za nich odpowiedzialność finansową ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacht
+1 / 3

@Chojan Jak to co? Twoje pieniądze mają być wspólne :) Żule z pod Tesco chętnie wezmą za nie odpowiedzialność :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2015 o 19:46

avatar ~Innkeeper
+1 / 1

@The_Stroy Za rzeczy wspólne w sensie administracja, policja i wojsko? Budynki publiczne? JASNE! Ale od kiedy bezrobotni to rzeczy wspólne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacht
+1 / 1

Odkąd rząd jakimiś dziwnymi regulacjami niespotykanymi w żadnym innym ustroju wywalił ich z rynku pracy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2015 o 22:00

avatar The_Stroy
-1 / 1

Cóż może zabrzmię źle ale taki argument do was może trafi.
Pomoc społeczna jest po to, by ktoś żula wywiózł w miejsce ustronne, by się jaśnie pan o niego nie potykał.
A o publicznej służbie zdrowia decydują kwestie pozaekonomiczne (n.p. ochrona przeciwepidemiologiczna).

A poza tym - powinno się robić wszystko by przywracać ludzi na rynek pracy.
Dać wędkę. No ale co począć gdy nawet wędki nie chcą dać, tylko "kup"? Za co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2015 o 0:37

W wacht
0 / 2

@The_Stroy To może niech ta pomoc społeczna będzie dobrowolna, co? To nie są tanie rzeczy. Mnie nie stać na to żeby żuli wozić w ustronne miejsca i póki jestem biedny wolę uważać gdzie nogę stawiam i ich omijać. A jak ty chcesz to możesz zebrać jaśnie panów tobie podobnych, zróbcie zrzutkę, i wywoźcie tych żuli jak wam przeszkadzają, co, hę? Przecież nikt wam nie broni pomagać. Możę tak być?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2015 o 0:59

Z zinio
+2 / 2

@The_Stroy idiotom nie przetłumaczysz jak oni mylą ustrój z ekonomią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacht
0 / 2

@The_Stroy O masz tutaj kolegę chętnego do pomagania więc już jest was dwóch. Zróbta sobie zrzutkę na żuli jak tak bardzo chcecie pomagać i się odpieprzcie od cudzych pieniędzy. Złodzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar The_Stroy
-1 / 1

Mówisz że biedny jesteś? Tak?
Pomyśl - ilu szefów firm odda pieniądze zaoszczędzone na podatkach pracownikom, a ilu schowa to do kieszeni? Ile firm podwyższy płace a ile potraktuje to jako pretekst do zrobienia z pracowników taniej siły roboczej? I wreszcie - jak zachorujesz (czego nie życzę) albo będziesz miał dzieci (co... hmmm... chyba życzę) to mam nadzieję że będzie cie stać na prywatne leczenie. Zniesienie podatków nie gwarantuje zwiększenia płac. Z resztą - jestem zwolennikiem tego by podatki były
1. Jak najbardziej lokalne
2. Wysokość ustalana na bazie realnych wydatków
3. Cele ustalane przez obywateli.
Każdy przecież chce żeby w jego okolicy wszystko działało...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chojan
-2 / 4

Największym problemem i zarazem jedynym powodem istnienia (o ironio) socjalizmu są jednostki nie chcące pracować. Gdyby w socjalizmie każdy pracował nie miałby kto otrzymywać składek i socjalizm by się rozpadł bo już nie byłby potrzebny. A jeśli nikt by nie pracował to nie było by z czego mieć składek i też socjalizm by upadł. Dlatego do Skandynawii zaczęto sprowadzać islamistów, żeby mieć się kim ,,opiekować".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-2 / 2

@Chojan
Co za bełkot! W całej Europie Zachodniej był Wefare State i bezrobocie było minimalne, wzrosło gdy kraje odeszły od systemu socjalnego w kierunku dzikiego neoliberalizmu. U nas podobnie, jak mieliśmy socjalizm 0% bezrobocia, jak zapanował dziki kapitalizm od razu skoczyło >10%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chojan
-2 / 2

@zaymoon a wiesz co to jest wydajność ? PRL generował długi i musiał upaść. Tak samo jak każdy komunizm. System socjalny też się nie opłaca więc musiał odejść. Skoro było tak cudownie to czemu w Polsce z komunizmem walczyli głównie robotnicy ? Przecież cały ten system był stworzony pod nich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-1 / 1

@Chojan
Wydajność? Wydajność neoliberalizmu to wyzysk w krajach III świata i niekończące się bezproduktywne przekładanie kasy z kieszeni do kieszeni co ma sztucznie windować PKB. Długi na Zachodzie były minimalne gdy panował tam socjal, lawinowy wzrost zadłużenie to wynik ostatnich lat, czyli neoliberalizm ekonomiczny. Kraje komunistyczne nie miały problemów z zadłużeniem, PRL był tutaj wyjątkiem, ale i tak długi Gierka to pikuś przy długach narobionych przez Buzka-Balcerowicza czy Tuska.
W Polsce Ludowej robotnicy walczyli bo na wtedy na Zachodzie (RFN, czy Francja) był jeszcze większy socjal niż u nas i do tego dążyli. Gnoje z wierchuszki "S" i tego całego do cna załganego KORu wykorzystali niestety naiwność robotników i gdy ci ich wynieśli do władzy, to oni im zaserwowali masowe bezrobocie i wykluczenia społęczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar The_Stroy
+1 / 1

@zaymoon
Czasem masz rację. Ale czasem zaczynasz pierdzielić jak propagandzista "Правдy"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~POlska_to_bagno
+1 / 1

Kazdy pracownik ktory zada od pracodawcy wyplaty jest cipa i socjalista?? Przeciez zada cudzych pieniedzy "bo mu sie naleza"??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-1 / 1

Zobaczymy tępe gimby jak rodzice przestaną na was płacić, wtedy inaczej zaśpiewacie, ciemniaki bez wiedzy o życiu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~klopw333
0 / 0

mysle,ze bedziecie jego pomocy potrzebowac ,bo komornik ci do drzwi zapuka(nie wiadomo co w zyciu bedzie)to inaczej gadac i pisac bedziecie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem