Reklamuj proszek do prania, daj melodyjkę jak z kampanii społecznej i fabułę jak szczęśliwe dziecko tapla się całe w błocie. Masz arcydzieło reklamowe.
Idealny przyklad tego jak nie robić reklamy.Reklama ma nam powiedzieć dlaczego dany produkt jest lepszy od innych i jakie są jego zalety,a nie pokazywać łzawą historyjkę.
@Max_Rockatansky Łzawą? Ta historyjka była łzawa? Kto na tym uronił chociaż łzę, może dać mi minusa. Masz rację co do reklamy. Jak dla mnie to nawet na archiwum nie zasługuje.
@Max_Rockatansky Reklama ma nas przekonać do zakupu. Nie musi uwydatniać zalet produktu. Aczkolwiek ta jest chyba niezbyt dobra, bo zapamiętuje się historyjkę, a nie markę.
milo sie ogladalo ta reklame, kto by pomyslal ze ktos bedzie na tyle bystry by w zwyklej reklamie az tak zagrac na emocjach i tym sposobem przyciągnąć uwage odbiorcy.
"Historia miłości z gumą do żucia w tle"? Widzę po komentarzach, że nie tylko mnie to razi.. na szczęście. Podam dwie propozycje, by ułatwić pracę twórcom reklam: 1. Dzielny strażak wyciąga z płonącego domu kilku ludzi, naraża swoje życie, belka stropowa łamie mu rękę, ale i tak wynosi z pożaru małe dziecko. Następnie wraca do domu, gdzie żona pierze mu spodnie w Dosi. Oczywiście muzyka patetyczna w tle 2. Twoje ludzi oddaje krew dla ofiar wypadku (pokazanie jak ta ofiara ma przetaczaną krew i dzięki temu przeżywa). Następnie następuje zbliżenie na wspaniałe panele ścienne w pokoju szpitalnym.. Nie dajmy się nabierać na to okropne mieszanie patosu z trywialnością.
AAAAAAAAA!!!!!! LUDZIE! o co wam chodzi?! Fajna reklama? Fajna! Ciekawy pomysł? Ciekawy! A wy czepiacie się, ze autor "aż uronił jedną łzę"... Weźcie się opanujcie!
Nie uroniłem nawet kropli łzy.
@ChaserJohnDoe Ale nawet on uronił!
@ChaserJohnDoe Nie wierzę, skoro nawet on uronił!
@ChaserJohnDoe Zatwardziali cynicy tak mają. Co zrobisz..
@ChaserJohnDoe Ja też nie, a beksa jestem nieprzeciętna.
Reklamuj proszek do prania, daj melodyjkę jak z kampanii społecznej i fabułę jak szczęśliwe dziecko tapla się całe w błocie. Masz arcydzieło reklamowe.
Wyciszcie reklamę i włączcie muzykę z Benny Hill :)
Ta piosenka puszczona pod czymkolwiek zmienia sens filmu o 180 stopni :D
Mistrz xDDDD
Nic specjalnego
A jak puszcze Hajzera z Vizirem to tez pójdzie na główną ?
Słabe! nie ma ofiar w ludziach.
@Vato dlatego że nie pociągneli fabuły do momentu aż go zdradza.
Możecie mnie zminusować,ale ja uważam,że to było dosyć wzruszające.
Nawet ty? więc to nie reklama, to coś wspaniałego
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 października 2015 o 12:35
Idealny przyklad tego jak nie robić reklamy.Reklama ma nam powiedzieć dlaczego dany produkt jest lepszy od innych i jakie są jego zalety,a nie pokazywać łzawą historyjkę.
@Max_Rockatansky Łzawą? Ta historyjka była łzawa? Kto na tym uronił chociaż łzę, może dać mi minusa. Masz rację co do reklamy. Jak dla mnie to nawet na archiwum nie zasługuje.
@Max_Rockatansky Reklama ma nas przekonać do zakupu. Nie musi uwydatniać zalet produktu. Aczkolwiek ta jest chyba niezbyt dobra, bo zapamiętuje się historyjkę, a nie markę.
Serio uronić łzę przy czymś takim? Pussy :D
Ale o co chodzi? Myślałam, że któreś z nich wyniesie dwójkę dzieci z pożaru, a sam/sama zginie ratując kota.
milo sie ogladalo ta reklame, kto by pomyslal ze ktos bedzie na tyle bystry by w zwyklej reklamie az tak zagrac na emocjach i tym sposobem przyciągnąć uwage odbiorcy.
"Historia miłości z gumą do żucia w tle"? Widzę po komentarzach, że nie tylko mnie to razi.. na szczęście. Podam dwie propozycje, by ułatwić pracę twórcom reklam: 1. Dzielny strażak wyciąga z płonącego domu kilku ludzi, naraża swoje życie, belka stropowa łamie mu rękę, ale i tak wynosi z pożaru małe dziecko. Następnie wraca do domu, gdzie żona pierze mu spodnie w Dosi. Oczywiście muzyka patetyczna w tle 2. Twoje ludzi oddaje krew dla ofiar wypadku (pokazanie jak ta ofiara ma przetaczaną krew i dzięki temu przeżywa). Następnie następuje zbliżenie na wspaniałe panele ścienne w pokoju szpitalnym.. Nie dajmy się nabierać na to okropne mieszanie patosu z trywialnością.
najbardziej mnie rozbawiło jak się pokłócili i dała mu gume żeby go jeszcze zgnoić że mu z ryja śmierdzi
co w tym takiego super ??
ja osobiście się wzruszyłem, ale widzę tu tylu twardzieli, na tym kwejku, że nie mamy się co obawiać o problem imigrantów !
@fluent A ja się wzruszyłam, bo po prostu jestem stara i rzeczywistość wciąż mnie rozczarowuje... :D Chyba czas zejść na ziemię.
AAAAAAAAA!!!!!! LUDZIE! o co wam chodzi?! Fajna reklama? Fajna! Ciekawy pomysł? Ciekawy! A wy czepiacie się, ze autor "aż uronił jedną łzę"... Weźcie się opanujcie!
Na pewno lepsza od normalnych.. A ja prawie uroniłem łzę, ale nie nie ze wzruszenia, ale ze smutku nad ich iluzjami.. nad naszymi iluzjami..
Haley Reinhart
Mało wzruszające. Nie popłakałem się.
podoba mi sie, a na zmiane humoru to https://www.youtube.com/watch?v=ElatP9Fsf24
Spróbujcie bez muzyki. Muzyką się manipuluje nawet klientami w galerii handlowej. Bez muzyki byłoby tam nudno i szaro.
Takie podpisy są podpuchą i są z bezużytecznej aby zwrócić uwagę ludzi którzy klikają w co popadnie.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 października 2015 o 21:03
zna może ktoś tytuł piosenki?
dzięki @smutneOczy :D
Śpiewamy to w chórze i nie brzmi aż tak dobrze :/ mimo, że zwykle chóralne wersje czegokolwiek brzmią dużo lepiej... cóż, zależy od utworu.
znacie może link do tej reklamy na youtube?
byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.
jedyne co uroniłem to colę z butelki jak zacząłem się szyderczo śmiać
Reklama gumy do żucia żal a nie podbijanie serca czy wzruszenie, żeby tam ktoś zginął albo coś.
W sensie, że mu z ryja waliło ???
Moja czarna dusza sprawia, że nie reaguje jakoś specjalnie na ten film :P
tak mu caly czas z geby smierdzialo?
ciekaw reklama gumy do żucia :)
nad czym tu łzy ronić?dupy nie urywa,bez przesady
a później umarli, bo ta guma zawierała aspartam..
Najlepsza reklama jest tylko 1 https://www.youtube.com/watch?v=ojBFOdGqALM (zadzwoń do mamy)
Sponsorowana reklama - w postaci "demota". Żal .....
Wniosek? Warto nosić gumki zawsze przy sobie :D
Pies mi zasnął...
Aha, ok.
Czy tylko ja uważam że ta reklama nie wzrusza ?
Przyjemny demotywator, który nikogo nie obraża.
5 pozytywnych komentarzy,
2 nie na temat,
Ponad 50 szyderczych lub wyśmiewających.
Co z Wami?
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 października 2015 o 22:47
Kurfa, zmarnowałem 2 minuty życia. Co za gówno.
To youtube,com/watch?v=ojBFOdGqALM jest fajna reklama przy której można uronić łzę,ta powyżej prezentuje się słabo.
Minus za słodkopierdzący tytuł i opis.
Kiedy widzę demota "ten filmik cośtam cośtam tysięce internautów/ludzi na całym świecie", to z miejsca daję minusa.
Aż się poryczalem przez tą babską głupotę. Jemu nie o taką gumę chodziło!!!
Kurde... pobeczałem się jak baba....
ja a też to miałam to samo identiko ale z inną GUMĄ ,,,,,,
no . ktoś z mózgiem podszedł do sprawy.
PROTI!!! ŻUJ GUMĘ EXTRA A ZNAJDZIESZ DUPERĘ SWEGO ŻYCIA!!!!!!11111oneoneonejedenjedenjeden
Gówno.