Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3444 3756
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~pisokomuna
+3 / 23

w całym tym temacie znamienne jest jedno, zamachów dokonuje gówniarstwo, zindoktrynowane, niedojrzałe, któremu można wcisnąć każdy bzdurny kit. I najsmutniejsze jest to, że z większością was jest dokładnie tak samo, jesteście tak samo podatni, naiwni, egocentryczni, bez pojęcia i pełni nienawiści do jakichkolwiek innych. Wybory 2015 dokładnie to obrazują. Na szczęście jesteście niestabilnym elektoratem i dorastającym więc jakby nie było również dojrzewającym więc za jakiś czas całą te lemingową komunę pisowo-kukizową sami jak palikota wkopiecie z ostrogami. Szkoda tylko tej żenady dla Polski w miedzyczasie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fasolamen
+8 / 18

dlaczego nikt nie ustawia flagi Ukrainy tam codziennie giną setki osób ale temat stal się niemodny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czcibor512
+9 / 9

A jeśli już przy samolotach zestrzelonych przez terrorystów jesteśmy, to mnie zastanawia kto pamiętał upamiętnić Malezyjczyków z Holendrami?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mirrro
+46 / 54

To po prostu media. To można pokazać. Relacje na żywo cały dzień. Centrum Europy. Blisko. A tam. Daleko. Nieciekawie. Nic się nie dzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NIEjestemNIEWOLNIKIEM
+8 / 20

Jedni i drudzy są siebie warci, jedni zdradzili nas 2 razy w ciągu jednej wojny, drudzy ciemiężą nas od stuleci co odczuwamy do dziś. Teraz jedni mają wywołany przez siebie 'dżihad' na własne życzenie we własnym państwie, a drudzy testują broń na wszystkich jak leci na bliskim wchodzie, owszem kozoj3bcy dostaną parę pocisków, ale nikt nie mówi ilu zginęło Kurdów i Syryjczyków po obu stronach. Ale z drugiej w ten sposób działania kremla (i wojna) przeniosły się z ukrainy w tamte rejony z czego możemy się tylko cieszyć w naszym położeniu geopolitycznym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xafabaf
+3 / 3

Czemu. Tak. kropkujesz. Nadmiar kropków. Masz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anonimowski
-2 / 54

A ile osób ustawia flagi np. Libanu po zamachach w tym kraju? Po prostu najwięcej się mówi o ofiarach z tych krajów, które są nam bliskie - Francja to część Europy tak jak i Polska, a Rosja tak bliska Europie jednak nie jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RivInx
+46 / 58

@Anonimowski Równie dobrze mogę powiedzieć że Rosjanie to Słowianie po części tak jak my a Francuzi nie... Głupie tłumaczenie. Po prostu "Zachód" naznaczył Rosję jako "zło" i niemożna współczuć jej obywatelom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 listopada 2015 o 10:58

A Anonimowski
-3 / 19

Zachód nie naznaczył jako zło Libanu i innych krajów islamskich z bliskiego wschodu, a jednak nie ma takiego poruszenia jak tam dochodzi do jeszcze bardziej krwawych zamachów. Polska to kraj słowiański, ale jednak jakoś tam należy do cywilizacji Zachodu, a Rosja już nie (a to że jest nawet w opozycji do niego to już poza tym).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RivInx
+4 / 12

@Anonimowski Znów to samo... Bo Liban to islam tam co chwila ktoś ginie "taki klimat" i ludzie są przyzwyczajeni. Odwrócę twoją wypowiedz Polska to kraj zachodni ale jednak jakoś tam należy do cywilizacji słowiańskiej/bałkańskiej patrz grupa wyszehradzka. Btw. Zamiast robić z jednej i drugiej tragedii żałobę i stawiać internetowe znicze powinniśmy porozmawiać o zalegalizowaniu broni palnej dla zwykłych ludzi aby mieli szansę się obronić i nie dopuścić do takich zdarzeń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 listopada 2015 o 13:30

avatar GODsaveTHEcat
-3 / 9

@Anonimowski Ja bym to bardziej tłumaczył kręgami kulturowymi. Europa zachodnia nie przejmuje się tragediami w Rosji bo to inny krąg kulturowy, inne korzenie religijne, inny światopogląd i inna mentalność. My natomiast jesteśmy państwem na granicy również kulturowo. Jesteśmy zapatrzeni na zachód i chcemy być w zachodnim kręgu kulturowym bo wiemy jaki syf może nam zgotować nasz wschodni sąsiad. Niby Rosja to też "bracie Słowianie" ale jednak ich nie lubimy, głównie ze względów historycznych, przynajmniej na poziomie politycznym bo na poziomie osobistym (twarzą w twarz) nie są tacy źli. Ta zasada kręgów kulturowych tyczy się wszystkich tragedii na świecie: mało nas obchodziły jakieś wybuchy w Chinach, ofiary cywilne w wojnach na bliskim wschodzie, trzęsienia ziemi i tsunami. Jedynym powodem dlaczego interesowaliśmy się tsunami w Tajlandii byli zachodni turyści. Nie wspominając już o tym jak bardzo nam dynda los Afryki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 listopada 2015 o 15:07

avatar vooko
0 / 4

Skąd wiesz, że samolot został zestrzelony?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K k4be
+7 / 11

Mógł się rozpaść z powodu jakiegoś uszkodzenia struktury. Mogło coś w nim wybuchnąć. Mógł się z czymś zderzyć.
Poczekajmy lepiej na raport końcowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vooko
-2 / 4

@olmajti - czasami do rozpadu samolotu w powietrzu wystarczą działające na niego siły aerodynamiczne (np. w trakcie swobodnego spadania), przyczyny mogą być różne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gregor2
0 / 0

@olmajti Samolot lecący z prędkością 840 km/h na wysokości ok. 9,5 km standardowo rozrzuci swoje szczątki na podłużnej powierzchni długości niecałych 8 km, to zwyczajnie wynika z fizyki. Nie ma tu znaczenia czy samolot rozpadł się z przyczyn technicznych czy zewnętrznych. Pociski przeciwlotnicze są względnie słabe (samoloty nie są szczególnie opancerzone), nie zamieniają celu w konfetti a raczej naruszają jego strukturę na tyle by sam się rozpadł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gorn221
0 / 16

Ale jak Rosjanie zestrzeliwują samoloty to ok?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siewcazaraz
-2 / 6

@Gorn221 Rosjanie nie mogą się przyznać, że mają na swoim podwórku agentów, którzy robią robotę, przeciw polityce Putina. Jak masz na myśli Smoleńsk, to zacznij w Polsce szukać dowodów jaki samolot i gdzie poleciał, bo ten syf w Smoleńsku leżał na trzy dni przed urojoną katastrofą. Wiesz co to jest robota pod fałszywą flagą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gorn221
0 / 0

Raczej chodziło mi o Ukrainę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Moimskromnym
+3 / 17

Zawsze będę tępić ciemnogród, który ustawia sobie flagi na avatar. Wole mieć o połowe mniej znajomych, niż trzymać idiotów w znajomych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lemingchrumchrum
0 / 4

nie ma nic złego w podążaniu za modą, krytykowanie zdjęć profilowych z flagą to też moda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~cybuchu
+1 / 13

Rosji większość europejczyków nie lubi, bo także prowadzi agresywną politykę jak państwo islamskie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anetka3142
+5 / 11

Zabija w imie religi? albo w imieniu Rosji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+7 / 7

Gomułka i spółka wykazali się nadgorliwością w okazywaniu przyjaźni polsko-radzieckiej na taką skalę, że wyczerpali temat na najbliższe dwa stulecia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Reinardinho
+2 / 4

zamach w Paryżu dotyczy nas bardziej niż ten na obywateli Rosjan. Na ten drugi na pewno zareagowali białorusini, kazacy itd. i zmieniali na rosyjskim odpowiedniku kontakte (?) swoje fotki tak jak my na fejsie.
Osobiście kulturowo i mentalnie czuję się zunifikowany z Paryżem w którym bywam, niż z Moskwą do której pewnie nigdy nie pojade.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rafaell95
+5 / 11

Ja chciałem dzisiaj ustawić barwy Federacji Rosyjskiej i napisać coś w stylu: ,, W związku z panującą modą zmiany barw zdjęcia profilowego na kolory flagi Francuskiej, postanowiłem przyodziać swoje zdjęcie w barwy Federacji Rosyjskiej na znak szacunku dla tego kraju, ponieważ jako jedyny nie ,, cacka " się z islamem i przez to nie musi borykać się z takimi problemami. " Ps. gdyby ktoś wiedział jak ustawić barwy Rosji niech napisze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G konto usunięte
0 / 0

@Rafaell95 Musisz w którymś programie graficznym sam nałożyć szatę na swoje zdjęcie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anetka3142
+4 / 6

@Rafaell95 Nie głupi pomysl :) a Putin dobrze robi. Rzadzi twarda reka i zamachow nie ma

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vooko
0 / 2

@anetka3142 - a Biesłan, a teatr na Dubrowce?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anetka3142
+1 / 1

vooko sorka niprezcyzyjnie napisalam. Chodzilo mi o to, ze im islamisci nie robia zamachow

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ghytr
-2 / 2

A Czeczeńcy jakiego niby są wyznania? Cały Kaukaz, tamtejszy samozwańczy "emirat"? Zresztą, Rosja taka potężna, wow, Putin taki ostry z islamistami - tymczasem jaki kraj w regionie islamizuje się najszybciej? Rosja. I jakoś twarda rąsia Putina niewiele tu daje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aio
+4 / 10

Po prostu Francuzi mniej nas mordowali w historii i dlatego mamy do nich więcej sympatii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RivInx
+6 / 10

@aio Lepszy stary wróg którego znasz niż przyjaciel który cię zostawił w potrzebie ..ulotki taka była pomoc Francji. Poza tym dzisiejsza Rosja bardzo się różni od komunistycznego zssr Ale moim zdaniem jeśli już żałoba to Rosja też powinna mieć takową.Bo żałoba jest dla ludzi którzy zginęli a nie dla polityki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 listopada 2015 o 10:49

B boiorix
+3 / 3

@aio Pewnien madry czlowiek powiedzial: Boze strzez mnie przed falszywymi przyjaciolmi w wrogami poradze sobie sam. Chyba nie musze mowic kto jest kto.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aio
0 / 0

@RivInx Rosja nie mordował nas od czasów ZSRR tylko od XVIII wieku. Oczywiście traktaty były i są g warte. Kto wierzy w bezpieczeństwo zagwarantowane papierkiem ten jest naiwniakiem. Wszechobecna solidarna żałoba dla Francji jest hipokryzją. Najpierw politycy sprowadzają muzułmanów, a potem robią lamenty gdy muzułmanie kogoś zabiją. Zwariowany świat gdzie jedyną wartością jest pieniądz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar filozof21
0 / 4

I po co dzielisz ludzi autorze? Wielu by ustawilo flage Rosji tez, z tym ze Rosja zaprzeczyla jako pierwsza jakoby byl to zamach, do teraz oficjalnie nie wiadomo co to bylo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nikos123
+1 / 1

Większość osób które zmieniły profilówkę nie wie skąd to się wzięło :c

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gravtz
+3 / 7

1. Atak w środku miasta, stolicy europejskiego kraju ( i to takiego ,który ma duże doświadczenia w zwalczaniu terroryzmu i sprawne służby) jest bardziej szokujący od zestrzelenia samolotu nad terytorium wroga. 2. Francja to sojusznik i partner Polski zarówno w unii Europejskiej i w NATO , historycznie nam bliski - nigdy nie prowadziliśmy z nimi wojny , za to zdarzało się nam walczyć ze wspólnym wrogiem. Rosja natomiast to kraj , z którym toczyliśmy wojny od setek lat, odpowiedzialny za zabory, napaść w 1920 , 1939 ,Katyń, który potem okupował nas do 1989 a w dzisiejszych czasach przeprowadza manewry gdzie ćwiczy się atak atomowy na Polskę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 listopada 2015 o 11:00

N nitaki
0 / 4

@Gravtz gdybyśmy graniczyli z Francją też by nas atakowali, po za tym z Francji taki sojusznik jak z koziej du*y trąba (dudy), wbijali nam nóż w plecy, a teraz są wielką konkurencją dla polskiego rynku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Takfirkfia
+5 / 5

To nie kwestia podwójnej moralności. Zamieszanie wokół tego zamachu w Rosji (wypadek, atak, etc) trwało na tyle długo, że ludzie szybko zaakceptowali ten stan rzeczy. Gdy nasi dyplomaci zginęli w Smoleńsku to nikt się biało- czerwoną flagą nie obwieszał (a przynajmniej nie aż tak bardzo, jak teraz w związku z Francją). Poza tym, zauważ, że akurat do miasta na drinka, czy na koncert bywa każdy z nas. Bogaty, czy biedny, stary czy młody. Strzelanie do ludzi jak do kaczek, i to ludzi którzy są u siebie, i celebrują swój wolny weekend jest okrutnym bestialstwem. A samolotem każdy nie lata, a wsiadając do niego, jednak zdaje sobie sprawę, że coś może pójść nie tak. Bardzo przeżywam to co wydarzyło się w Paryżu, to moja osobista tragedia, to potwierdziło tylko, że dzisiejszy świat nie ma żadnych zasad. Bo jaką zasadą kierują się ludzie, którzy żyją na koszt ludzi, których za moment mają zamiar pozabijać. Jestem przerażona, pod tagiem rechereche paris zobaczysz setki tragedii, ludzi którzy szukają swoich bliskich, i w jednej chwili czują ulgę, wiedząc, że bliski jest w szpitalu, by za kilka godzin napisać, że ukochany ojciec, brat, czy kuzynka, nie wygrali tej walki o życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rssr
0 / 0

"Nieprawidłowa metoda dostępu." "Już głosowałeś!" - takie cuś od kilku dni mi się wyświetla na tej durnej stronie. I co mam zrobić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+1 / 3

@rssr Nie głosować po 10 razy na ten sam wpis.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anetka3142
0 / 0

@rssr tez tak mialam. Musialam w nowym oknie otworzyc demot na ktory chcialam glosowac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fiksusik
+2 / 6

Tym, którzy jojczą nad obojętnością Facebooka po upadku rosyjskiego Airbusa na Synaju, wyjaśniam najbardziej prawdopodobne przyczyny tego stanu rzeczy.
W przypadku rosyjskiego samolotu nie od razu było wiadomo, że to atak terrorystyczny, w Paryżu nie było wątpliwości. Flaga Francji na fejsie to bardziej znak solidarności z zaatakowanymi, potępienia terroryzmu niż żałoby. To pierwsza różnica.
Po drugie ludzie pamiętają Rosjanom malezyjski samolot nad Ukrainą, więc to też zmniejsza poziom empatii - wielu potraktowało to jako powracającą karmę.
Ludzi - cywilów - szkoda jednakowo we wszystkich tego typu sytuacjach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nikt112
+2 / 2

Kto ustawił biało-czerwone profilowe 11 listopada? Dzisiaj profilowymi i hashtagami świeci lewica, która jest moralnie odpowiedzialna za pogrom multikulturowy i osłabienie Państw będących na unijnym łańcuchu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
-1 / 1

ja...w sumie biało-czerwone mam cały czas

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marecki44
0 / 0

jeżeli taka opcja była by dostępna udostępnił bym flagę Rosji czy 11 listopada flagę Polski

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S suchazaba
+2 / 2

Uważasz, że ustawianie sobie profilowego z flagą Francji jest modne?! Żal mi cię... Powiedz mi gdzie była opcja ustawienia rosyjskiej flagi na profilowym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 listopada 2015 o 11:24

avatar ~dfhgdfhfhf
0 / 0

wyguglacie sobie : US Apache Helicopter protecting ISIS convoy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ja
0 / 2

Bo ruskich nikt nie lubi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
-3 / 5

Dlaczego? Bo Francuzi nie są najeźdźcami i okupantami, nie wysyłają wojsk, żeby zabrać komuś ojczyznę. A Rosjanie owszem, najechali Gruzję i Ukrainę. I 93% Rosjan popiera zbrodnie swojego przywódcy. Także ci, którzy byli na pokładzie samolotu z Egiptu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B boiorix
+2 / 2

@Geoffrey Jak nie lemingu niedoinformowany? Francuzi razem z Amerykanami brali udzial w napasci na Libie i Syrie powodujac obecny burdel na bliskim wschodzi i kryzysy demograficzny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
-3 / 3

@boiorix, i jaką część Syrii i Libii Francja przyłączyła do swojego terytorium? Lemingu niedoinformowany?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B boiorix
+1 / 1

@Geoffrey Zadnego ale to nie zmienia faktu ze tez sa najezdzcami i wraz z Amerykanami (ci wioda prym oczywiscie) probuja wasalizowac inne kraje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daila
+1 / 1

Generalnie ustawienie jakich kolwiek kolorow na znak zaloby jest po prostu glupie. Podazajac za moda lewacka Europa kreci sobie islamski bicz!zatracamy jakie kolwiek wartosci,instynkty w imie czego?!poki co to tylko Rosja ma jaja,czego nie mozna powiedzieciec o slabej, schorowanej Europie która ledwo zipie....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edzsledz
+1 / 3

Hola hola, we Francji ludzie relacjonowali że napastnicy krzyczeli "allah akbar" czyli od początku było jasne co się stało, samolot pierwotnie miał podobno spaść z przyczyn technicznych, z czasem się okazało że jednak to mogła być bomba (jeszcze nie ma oficjalnego i sprawdzonego stanowiska) tak więc nie wiem o co wam chodzi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R razi
+3 / 3

"Drobna" różnica: atak był we Francji. Samolot zestrzelony na bliskim wschodzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~UNIX09
0 / 0

Jawna manipulacja. Czym innym jest katastrofa lotnicza (w chwili katastrofy jeszcze nikt nie wiedział czy to atak czy nie), a czym innym atak terrorystyczny. Nie wyobrażam sobie takiej akcji po każdej katastrofie lotniczej, drogowej lub kolejowej na świecie. Autor zapewne jest z gimbazy i może nie pamięta, ale jak parę lat temu był atak terrorystyczny na terenie Rosji to np. następnego dnia poranne lekcje w wielu polskich szkołach zaczynały się od minuty ciszy dla ofiar ataku.I każdy miał to gdzieś czy to się stało w Rosji czy w USA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gchdg
+2 / 4

Uważam że sytuacja w Paryżu jest o wiele bardziej tragiczna. W samolocie ludzi po prostu zginęli a we Francji zostali wyrżnięci jak bydło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~misumo
+1 / 1

E tam, kolory takie same.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Norbi123456
0 / 0

Większość osób która ustawiła sobie taka flage zrobiła to pewnie ze względu na to ze była taka opcja :) a nie podniecanie się i pytanie dlaczego nie ustawili innej;/.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TrishManUtd
+2 / 2

Moim zdaniem tu chodzi o coś innego. Podróżowanie samolotem zawsze wiąże się z ryzykiem, nie tylko ze strony ataków terrorystycznych, ale również awarii maszyny. Pomimo że to, co teraz powiem może okazać się trochę okrutne, ale ostatnio było tak wiele informacji o rozbitych samolotach, że ludzie powinni wiedzieć, że to ich również może spotkać. Natomiast to, co zdarzyło się we Francji spowoduje, że ludzie będą się bali wychodzić z domu. To jest niedopuszczalne, żeby doprowadzić do tego, że człowiek wychodząc na ulicę miasta, w którym się wychował, ryzykuje życiem. To może doprowadzić do paraliżu na wiele miesięcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B brabuss
+1 / 1

W ostatnich latach rosyjskie wojska zabijały ludzi między innymi w Gruzji i na Ukrainie. Nie wspomnę już o zestrzeleniu samolotu przez zielone ludziki Putina na terytorium Ukrainy. Jak tak bardzo kochasz Rosję wstaw sobie na avatar ruską flagę, zaśpiewaj hymn ZSRR, i ustaw sobie cyrylice w Windowsie. Nie mnie Ciebie oceniać, ja osobiście nie mam nic pozytywnego do powiedzenia o Rosji i jestem daleko od sympatyzowania z tym narodem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pazdzioch554
0 / 0

Masz racje.Dobry demot daje plusa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkufel
+2 / 2

Za sercem. Francuzi nie starają się zastraszać wszystkich dookoła i przesuwać granic wg. własnego widzimisię. To robi różnicę. Dla zwykłych Rosjan jest zwykłe ludzkie współczucie dla partnerów poczucie wspólnoty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PAWSON8
+2 / 2

Ruska flaga na moim zdjęciu - niedoczekanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Daikoku
0 / 0

Chodzi o to że sytuacja w Paryżu jest bliższa większości ludzi, bo może stać się w dowolnym mieście w dowolnym miejscu, nie każdy na co dzień lata samolotem .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Avadis
0 / 0

"No bo teraz ustawiacie francuskie flagi na fejsbuczku a jak rosyjski samolot się rozbił to nie mieliście flagi Rosji, hipokryci.". "A na 11 listopada to nikt nie miał polskiej flagi na profilowym, co z was za patrioci?". Witamy w XXI wieku, gdzie filtry na portalu społecznościowym są wyznacznikiem moralności i patriotyzmu...Europo, quo vadis?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 listopada 2015 o 14:10

P Peppone
0 / 0

Po katastrofie lotniczej Charlie Hebdo opublikowało karykaturę nt. bombardowania islamistów przez Rosję szczątkami tego samolotu pasażerskiego.
Po zamachach w Paryżu Rosjanie zapalają znicze i składają kwiaty pod ambasadą francuską.
I to jest różnica klas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
0 / 0

Charlie Hebdo to kloaczna pozycja adresowana do prymitywnego odbiorcy, którą seria niefortunnych zdarzeń niepotrzebnie i niezasadnie znobilitowała. Powoływanie się na poczynania Charlie Hebdo jest takim samym nieporozumieniem, jak cytowanie Faktu w przeglądach prasy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-1 / 1

Albo Kiedy banderowskie ścierwa wymordowały kilkadziesiąt osób w Odessie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-1 / 1

@kousen
Sprawiedliwość społeczna w byłym Bloku Wschodnim, w Europie Zachodniej w czasach zimnowojennych, czy w Skandynawii nawet dzisiaj gdy bandyci skazili świat neoliberalnym kapitalizmem, to są fakty a nie żadne baśnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ravilli
0 / 4

Przepraszam, ale Rusków nie lubię. Taką mamy historię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Markusmax
+1 / 1

Co chcem to i ustawiam. Amen.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Zawszeeee
0 / 0

Ja nie zmieniam profilowego na kolorowe z żadnej okazji :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jasiek220
0 / 0

To znak bo przecież była w Rosji malaria a na półwyspie Synaj jest Góra Synaj na której bóg zesłał Mojżeszowi
10 przykazań

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qwertyuiiio
+1 / 1

Ja po prostu nie lubię Putinowskiej Rosji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R robertomota338
+1 / 1

moze dlatego ze ruskie wymordowaly miliony polakow a pozniej przez dziesieciolecia ciemiezyli nasz narod i wiezili patriotow? moze mamy zapomnac ze bylismy niewolnikami rosji przez kilkaset lat ? kim ty jestes?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar chigcht
+1 / 1

We Francji zginęli normalni szarzy ludzie, a w Rosji złodziejskie burżuje... Poza tym mord to coś innego niż katastrofa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar yabu
+1 / 1

Rosjan, niestety, zostało ileś tam milionów. Francuzi mnie ani ziębią, ani grzeją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K korsti
+1 / 1

A czy to ważne? Solidaryzujemy się z ludźmi, którym wymordowano rodziny. Chociaż taki gest możemy wykonać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aaabff
+3 / 3

A dzięki komu zestrzelono Malaysia Airlines 17 ?? Masz krótką pamięć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dudof
+3 / 3

Ilu Rosjan czci Polaków pomordowanych w Katyniu ???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nased
+1 / 1

ale ból dupy macie;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~majka128
+1 / 1

Może jest tak dlatego że tak jak Francja jesteśmy w UE. Jedna z tych bomb mogła być u nas. A Rosja ma inne wojny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tt
-1 / 1

A ile osob wyrazilo zal z powodu 250 tysiecy cywilnych ofiar wojny w Syrii?? Ktora bylo nie bylo zapoczatkowal swiat zachodu. To jest dopiero p[odwojna moralnosc - jak my bombardujemy ich to jest OK, jak oni odpala bombe u nas to jest to terror. ehh

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CzarnyArlekin
+1 / 1

Z Rosją nic mnie nie łączy, z Francją, wręcz przeciwnie. Mam naprawdę wielu świetnych znajomych z tego państwa, z których część mieszka właśnie w Paryżu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rwd7
+3 / 3

Ja na pewno nie podążę za ruskimi trollami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PowaznaSprawa
+1 / 3

Ale co wspólnego ma Rosja z Solidarnością Europejską ? Rosja jest kompletnie wrogo nastawiona do Europy więc przemilczenie i nie szydzenie z ich ofiar to ... tyle. Czemu płakać i się solidaryzować skoro tak często trzeba czuć wrogość ze strony Rosji ? Jak dla mnie zrobiłeś iście surrealistyczne porównanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ksle
+2 / 2

Z Rosją to wiadomo jak jest.... chodzi o rządzącego...tak mi się wydaje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~młody_polak
+2 / 2

Nie jestem z ustawianiem flagi francji bo jak była katasrofa smoleńska to nikt nie dał na profil flagi polski . Ale juz wole dać na profilowe flage francji niz Rosji . Człowieku ogarnij sie co ty piszez że mieli byśmy dodac flage rosji lol

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B braciabum
+1 / 3

A Rosjanie płakali jak zestrzelili samolot pasażerski ? Domagacie się współczucia mając krew bezbronnych ludzi na rekach. Kto sieje wiatr ten zbiera burze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kireht
0 / 2

Ja nie współczuję ani jednym, ani drugim - Francuzi dostali za swój interwencjonizm w Afryce Północej i na Bliskim Wschodzie, a Rosjanom bycie "ofiarami" nie przeszkadza jednocześnie być agresorem gdzie indziej. Większość Rosjan popiera ochoczo Putina i jego politykę, niech więc giną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JaroslavKaczynsky
-2 / 2

Bo Putin jest wielkim przywódcą i sam sobie z tym poradzi.Słabi Francuzi potrzebują wsparcia inaczej już dawno by wywiesili biała flage.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~loolo12345
+1 / 1

Ruski samolot nie zostal ZESTRZELONY, celofanie jeden, tylko najpewniej w nim wybuchla podlozona bomba.A i z tym trzeba zaczekac na potwierdzenie. Nie zmienia to oczywiscie faktu, ze przeklada sie swoje preferencje z ludzi rzadzacych krajem na caly kraj. Czyli - Ruskie maja tak, czy owak przes*ane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jerhem
+1 / 1

Jeśli ktoś podąża "sercem" i żałuje Rosjan, powinien mieć przeszczep serca, bo jego ewidentnie nie działa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~astarxz
0 / 0

glupota ludzka, zbombardowac syrie co do centymetra

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zet70
0 / 0

Mimo ze jestem frankofilem to wtym wypadku nie jestem francuzem( to takie modne zmienic na fejsie profil na francuska flage ach och). Niestety to Europa i Juesej jest winna tego co sie dzieje. Destabilizacja Bliskiego Wschodu wprowadzenie na sile demokracji , kiedy ludy wschodu musza byc rzadzone totalitarnie. Ktos dzis w tv powiedzial ze nie rozumie sprzeciwu ludzi i starchu przed uchodcami bo przeciez na 1000 uchodcow tylko 2 bylo terrorystow! No prosze toz to czysta glupota. Nalezy zamknac granice Europy i pomagac ofiarom tam na miejscu. Druga sprawa, Rosja nie jest wrogiem Europy a USA i Europa i to niecala ( tani gaz dla Merkelandu) jest wrogiem Rosji. Juz slysze glosy ze jestem ruskim trolem he he. Ale prawda jest tak ze tv klamie a slabe jednostki bez WLASNEGO zdania w to wierzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CzarnyArlekin
+2 / 2

Z Rosją nic mnie nie łączy, z Francją jest inaczej. Mam naprawdę świetnych znajomych z tego państwa, z których to część mieszka w Paryżu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stanislaff
+2 / 2

Bo większość nie jest naiwna i nie wyklucza, że Putin sam zestrzelił ten samolot. A dlaczego, to już sam sobie odpowiedz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MrBlue011
+1 / 1

Ten rosyjski samolot to była Karma. Zestrzelili malezyjskiego boeinga, to Islamiści wysadzili ich boeinga. Coś za coś :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~WacławAusWrocław
+3 / 3

jak cie boli brak ruskiej flagi na fb, to se ustaw na swoim profilu i nie pie$%^ol

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sokratesnicniewiem
+1 / 1

A kto ustawił flagę Holandii czy Malezji po tym jak Separatyści (Rosjanie) zestrzelili Boeinga na terytorium Ukrainy.? Rosja jest po prostu postrzegana jako państwo agresywne dla tego ludzie wolą jednoczyć się z Europą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomekorlowiec
-2 / 2

barany chodzą śladami...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
-1 / 1

Więcej podwójnej moralności: marsz niepodległości=marsz faszystów. Zamachu terrorystycznego dokonują osobnicy, którzy dostali się jako "uchodźcy"=nie wolno generalizować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jagpiotr
0 / 2

Już szykuje masową produkcję czapek z daszkiem z flagą Francji...oraz czarną wstęgą....na Allegro mam tysiące już zamówień...mimo tego że dopiero za tydzień te czapki będą gotowe,chciałbym przekazać allegrowiczom aby się nie bali, dla każdego starczy czapek mój producent podejmie wyprodukowanie każdej ilości, uwaga gratis!!!!! Do każdej czapki dołączam straszny i przejmujący film z urywkami z tragicznych wydarzeń z Paryża

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mickblue
0 / 0

może ludzie pamiętają o 2010 roku i II wojnie światowej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Paweł0007
0 / 0

Prezpraszam bardzo :) Polski Pałac Kultury i Nauki jest podświetlony w barwach flagi rosji. :) Kto nie zauwarzył ????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maciek007d
0 / 0

Nie zrobiłem tego w żadnym wypadku. Nie widzę związku między filtrem [czy jak to tam się nazywa] na zdjęciu profilowym a sytuacją ludzi, których dotknęły zamachy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nuska1910
+2 / 2

A może tak każdy by się zajął swoimi sprawami? Co Was to obchodzi, jaka ja sobie flagę ustawie? Jak dla mnie codziennie możecie sobie flagę innego kraju ustawiać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Pan_B
+2 / 2

Może dlatego, że nie było to tak rażące? Były domysły, nie było sto procent pewności, że to oni. We Francji po prostu było czarno na białym.. I szczerze mówiąc(jako osoba unikająca newsów, telewizji itp.) nie słyszałem o tym samolocie a przez ten demot o tym przeczytałem. Szkoda ludzi..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asdfxy
0 / 0

Ciekawe czym zestrzelili samolot 10 km nad ziemia... a tak poza tym to szczera prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kamil5s5
-2 / 2

GENIALNE! Ustawiajmy sobie flagi! Dzięki temu... No... Ten... No właśnie, co? Zacznijcie używać mózgu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar macko0000
0 / 0

Ja wiem dlaczego tak jest. W mediach cały czas się słyszy, że Rosja jest bee. Wcale tak nie jest. To zachód jest bee. Rosja nam dupę uratują przed terrorystami bo Europa nie ma jaj żeby coś z brudasami zrobić. Mam nadzieję, że Putin dogada się z Cameronem i coś się w Europie ruszy. Ciekawe kiedy lewacy zdadzą sobie sprawę co robią z Europą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JuriaYozora
0 / 0

@macko0000 Lewacy to lewacy tamto... Rosja zasłużyła sobie na opinię agresora i chłód ze strony innych krajów, przez swoje, delikatnie mówiąc kontrowersyjne działania. Co do tego, że Rosja ma większe szanse zakończyć tę wojnę w konkretny sposób ( w przeciwieństwie do dalej spekulujących i przekomarzających się w temacie wojny państw zachodu) nie mam wątpliwości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Gall_Anonim
0 / 0

Ja za sercem, wole ustawic flage Francji niz Rosji. Rosjanów nie zaluje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ahgbkhkj
0 / 0

Zgadzam się!!! W stu procentach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JuriaYozora
0 / 0

Rosja jest państwem postrzeganym przez większość jako agresor, a sprawa z samolotem nie była jasna. Sama Rosja wykluczała możliwość zamachu. Dopiero teraz wiemy, że przypuszczenia innych krajów były prawdą. Jest znaczna różnica między nieszczęśliwym wypadkiem tudzież błędem lub winą ludzi odpowiedzialnych za bezpieczeństwo podczas lotu (a tak na początku mówiono o tragedii rosyjskich turystów), a zorganizowanym zamachem, gdzie praktycznie na własne oczy widzimy jak terroryści mordują ludzi. Media żyją tym co najbardziej aktualne, a oficjalnie o tym, że z tym samolotem to też był zamach dowiedzieliśmy się w bardzo krótkim czasie przed atakiem na Paryż.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ja
0 / 0

Nie ma porównania bo ataki w Paryżu były atakami ISIS w ich własnym kraju a ten drugi przypadek to wiadomo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mama_Twojej_Mamy
0 / 0

ja od kilku dni mam ustawioną Rosji. Ale to nie bo wypadek tylko na cześć Putina!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Suzzzi86
-1 / 1

a ja nie ustawiam żadnych flag.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem