Nosy samolotów wykonane są z lekkich kompozytów by nie zakłócać działania radarów i innych urządzeń nawigacyjnych pod nimi ukrytych więc są bardzo delikatne. Zresztą całe konstrukcje samolotów są szkieletowe więc nie trudno uszkodzić ich poszycie jeżeli ptak uderzy pomiędzy użebrowaniem.
Ptak wbił się w osłonę radaru dziobowego. We wszystkich samolotach cywilnych jest ona wykonywana z kompozytów polimerowych zbrojonych włóknami szklanymi, aby nie zakłócać pracy radaru (odbijać fal). Reszta kadłuba wykonana jest ze stopów aluminium.
Tak zawsze wygląda zderzenie ptaka z samolotem. Nieważne, w jaką część trafi, nieważne czy pokrytą kompozytem czy blachą aluminiową. Prosta fizyka: masa, prędkość... Na takiej samej zasadzie miękka ołowiana kula przebija się przez stalową blachę.
może w Smoleńsku jakiś pancerny kruk chciał poderwać się z brzozy ale pie*dolnął w Tupolewa
Nosy samolotów wykonane są z lekkich kompozytów by nie zakłócać działania radarów i innych urządzeń nawigacyjnych pod nimi ukrytych więc są bardzo delikatne. Zresztą całe konstrukcje samolotów są szkieletowe więc nie trudno uszkodzić ich poszycie jeżeli ptak uderzy pomiędzy użebrowaniem.
Po czem wnosisz autorze swój wniosek w tytule zawarty?
Ptak wbił się w osłonę radaru dziobowego. We wszystkich samolotach cywilnych jest ona wykonywana z kompozytów polimerowych zbrojonych włóknami szklanymi, aby nie zakłócać pracy radaru (odbijać fal). Reszta kadłuba wykonana jest ze stopów aluminium.
Mam prośbę skasujcie to! NIE POKAZUJCIE ANTONIEMU!
Tak zawsze wygląda zderzenie ptaka z samolotem. Nieważne, w jaką część trafi, nieważne czy pokrytą kompozytem czy blachą aluminiową. Prosta fizyka: masa, prędkość... Na takiej samej zasadzie miękka ołowiana kula przebija się przez stalową blachę.