Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Crash Test: 1959 vs. 2009

www.demotywatory.pl
+
190 197
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
V Van_Maart
0 / 0

dlatego James Dean nie żyje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I IAMAIT
0 / 0

yyyyyy a gdzie sie podzial ten 8 cylindrowy, ponad 3 litrowy wielki jak stodola silnik samochodu z '59? Wyparowal?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zr44sa
+1 / 1

@IAMAIT podejrzewam że silniki zostały usunięte gdyby nie to z tego nowego nie zostało by nic. Nawet kiedyś widziałem czołowe zderzenie straego mercedesa z lat 70080 tych z toyotą yaris. Toyota do kasacji w mercedesie trzeba wymienić zderzak grill i światła z jednej strony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MiQ27
+1 / 1

@IAMAIT No przecież. Tradycja wyparowywania silników przy zderzeniu jest w USA... no, tradycją. Przed Pentagonem też nic nie znaleźli... :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rozdupcewas
0 / 2

To kompletna bzdura !
Nowe samochody są bezpieczniejsze , podczas zderzenia z przeszkodą, która nie ustępuje -np. ścianą , bo kontrolowane strefy zgniotu amortyzują uderzenie. Ale przy zderzeniu czołowym samochodu współczesnego , z klasycznym który ma sztywną konstrukcję, z tego pierwszego zostaje miazga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafal1901
0 / 0

@rozdupcewas A masz większe szanse, że z tego wyjdziesz, bo jak sam zauważyłeś strefy zgniotu amortyzują uderzenie. Dlatego auto do ściany grodziowej ma się silnie odkształcać, by pochłonąć energię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rozdupcewas
0 / 0

@rafal1901
Ależ oczywiście, mniej więcej to miałem na myśli pisząc o zderzeniu ze ścianą.
Ale film na którym przy czołowym zderzeniu "sztywne " auto odkształca się bardziej niż to tłumiące zderzenia wygląda na zmanipulowany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem