300 tyś bez remontu? Chyba jak niemiec 2 razy licznik przekręci. Te silniki spokojnie robią 700-800 tyś albo i dużo więcej, zależy jak dbany i czy trasa/miasto
Może i trwały ale kulturę pracy to on ma na poziomie ursusa z 59 roku...
W dodatku seria BXE czyli końcówka produkcji która występowała np w Golfie V, nie jest już taka dobra i generalnie lepiej unikać i kupić starsze.
A osobiście gdybym szukał diesla to patrzałbym w kierunku koncernu PSA, 1.9 D/TD, 2.0 HDI.
Równie trwałe a przy tym HDI ma jakąś kulturę pracy.
@dizerr Ta kulturę pracy, szczególnie 1.9D Wolny, głośny i dużo pali. Jedyna jego zaleta to trwałość. 2.0 HDI jest dużo lepsze ale do 1.9 TDI mu trochę brakuje.
@dizerr miałem HDi, właśnie gorąco polecam @termix369 brakuje, odmian o różnych mocach, TDI-ki są od chyba 85 do 150 kucy, a HDi tylko 90 i 110 kucy, sam miałem 90KM i nie nawet nie dawał do pomyślenia, że mógłby się mulić
@termix369 Nie zauważyłeś ale mówiąc o kulturze pracy, miałem na myśli silnik HDI a nie starszy 1.9D, który i tak zresztą pracuje ciszej od wspomnianego TDI.
W przypadku 1.9D jest tak sama sytuacja jak z 1.9 SDI :)
Uprzedzam że nie jestem jakimś naczelnym hejterem TDI czy grupy VAG, cenię sobie obiektywność i od innych też tego wymagam.
Więc jak ktoś chce kupić TDI to najlepiej starszą odmianę na pompie bez pakietu z PD.
@dizerr taa. Miałem Peugeota z silnikiem 2.0 HDI. Dziękuje bardzo, nigdy więcej. Przy 120tyś poleciała pompa, 2 tyś pózniej wtryski. 150 tys egr 180 turbosprężarka. To jeśli chodzi o silnik. Tak tak zaraz zaczniecie pociskać brednie ze kręcony itp.
Najgorsza jednostka napędowa ever. Ale przynajmniej wieś ma czym jeździć...
jasne! ale ty głupi jesteś
Bo? Może jakiś przykład podaj? Bo ja mogę napisać jesteś głupi ale nie poparte dowodami ma mała wartość
taki przykład ze te silniki robią po 300 tys km bez awarii
@Lędźw Raczej jedna z najlepszych jakie kiedykolwiek powstała. A że uwielbiają ją Janusze ze wsi to już inna sprawa.
300 tyś bez remontu? Chyba jak niemiec 2 razy licznik przekręci. Te silniki spokojnie robią 700-800 tyś albo i dużo więcej, zależy jak dbany i czy trasa/miasto
"jednostka napędowa" .. i już jesteś ekspertem !
kolejny śmierdziuch na ropę...
wygląda jak w seacie ibiza/cordoba 1.9 TDI ASV 110KM :>
Zdjęcie pochodzi z Audi A3 8L wersji przed liftem czyli produkowanej do 2000r i w tym przypadku jest to AHF.
Może i trwały ale kulturę pracy to on ma na poziomie ursusa z 59 roku...
W dodatku seria BXE czyli końcówka produkcji która występowała np w Golfie V, nie jest już taka dobra i generalnie lepiej unikać i kupić starsze.
A osobiście gdybym szukał diesla to patrzałbym w kierunku koncernu PSA, 1.9 D/TD, 2.0 HDI.
Równie trwałe a przy tym HDI ma jakąś kulturę pracy.
@dizerr Ta kulturę pracy, szczególnie 1.9D Wolny, głośny i dużo pali. Jedyna jego zaleta to trwałość. 2.0 HDI jest dużo lepsze ale do 1.9 TDI mu trochę brakuje.
@dizerr miałem HDi, właśnie gorąco polecam @termix369 brakuje, odmian o różnych mocach, TDI-ki są od chyba 85 do 150 kucy, a HDi tylko 90 i 110 kucy, sam miałem 90KM i nie nawet nie dawał do pomyślenia, że mógłby się mulić
@termix369 Nie zauważyłeś ale mówiąc o kulturze pracy, miałem na myśli silnik HDI a nie starszy 1.9D, który i tak zresztą pracuje ciszej od wspomnianego TDI.
W przypadku 1.9D jest tak sama sytuacja jak z 1.9 SDI :)
Uprzedzam że nie jestem jakimś naczelnym hejterem TDI czy grupy VAG, cenię sobie obiektywność i od innych też tego wymagam.
Więc jak ktoś chce kupić TDI to najlepiej starszą odmianę na pompie bez pakietu z PD.
@dizerr taa. Miałem Peugeota z silnikiem 2.0 HDI. Dziękuje bardzo, nigdy więcej. Przy 120tyś poleciała pompa, 2 tyś pózniej wtryski. 150 tys egr 180 turbosprężarka. To jeśli chodzi o silnik. Tak tak zaraz zaczniecie pociskać brednie ze kręcony itp.
@corvus_pl Kręcony :)
obawiam się, że już przywykły, tyle tego szajsu jest na naszych drogach,
Do Ursusa albo Zetora mu daleko.