Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1147 1635
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar wic1
-3 / 9

Hmmm .... właśnie zauważyłem dziwną zależność w systemie demotywatorów. Niektóre demoty jak kliknę słabe, to pojawia sie plus przy mocnych. Podobnie czasem wygląda kwestia w komentarzach. Czy mi się wydaje czy dochodzi tu do jakiejś manipulacji post politycznej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
+113 / 171

Byłam wolontariuszką WOŚP przez szereg lat. Nawet jeśli to prawda, że część środków przeze mnie wpłacona i zebrana mogłaby być przeznaczona na utrzymanie organizacji, a nawet zasilać prywatne konto Owsiaka, nie mam z tym problemu. Facet na swoją działalność i pomoc nam wszystkim poświęca tyle sił, czasu i zdrowia, że można śmiało powiedzieć, że uczciwie te pieniądze zarobił. Pomijam już, że od lat prowadzi firmę i jest prezenterem radiowym, a sprawozdania WOŚP są przejrzyste. Gdyby nie były, już dawno Owsiak byłby na dołku, tyle osób i instytucji wytrwale próbuje go udupić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2017 o 19:22

avatar RomekC
+17 / 33

@piotrwoj24105
"O tak strasznie się napracuje raz w roku żeby mu to bokami nie wyszło..."
Napracuj się Ty tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ada1231323121sdf
-3 / 15

@Rhanai no są tak przejrzyste ganges

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D davidstar
-3 / 11

@pawcio68 TO POLACY WSPOMAGAJĄ a nie on!!!! barany....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Timm
+4 / 4

@edzsledz.jakim sposobem mogly by bezpośrednio isc na szpitale,ah wiem wszystkim pieniądzom równym 64mln zł w styczniu wyrastają nogi i okrągła sumka z kieszeni/portweli wesoło popyerdala do róznych szpitali.Przy czym ludziska widzac co ich PLNy wyprawiają wpadają w konsternacje ale nic tam,wazne ze owsiaka niema,i na ich twazach rozlewa błogi usmiech.Czy tak to miało by wyglądac,mrs edzsledz?.gratuluje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wic1
+4 / 6

@Rhanai Jak dla mnie, jeśli Owsiak umie zorganizować zrzutkę i namacalnie widać to na co ida te pieniądze (a widać) to jest tego wart i wie co i jak robić. Pieniądze trzeba zebrać, zorganizować, składować, kupować, organizować przetargi itd itp. A WY bando tumanów, sami to możecie najwyżej waciki do szpitala zafundować. Sprzęt... dobry sprzęt kosztuje. Wiadomo, że medyczne graty by mogły być 10x tańsze ale muszą miec atesty, zezwolenia więc w tym kraju nie są....

Tak więc jeśli on daje... to może i wy dajcie coś od siebie?
Co akcja gość zbiera grube miliony. Nawet jeśli bierze z tego jeden, dwa, pięć... to w skali roku jest to pryszcz. A zorganizowanie tego wszystkiego nie jest tanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2017 o 3:46

avatar olo555
+5 / 5

@Rhanai ktos kto dziala dla organizacji wie ze organizacja bierze dla siebie. Gdybym dawal bezposrednio osobom potrzebujacym to nie bylo by "marzy" bo kto by ja zabieral ja? On? Lol. Natomiast jeśli chodzi o posrednictwo w obrocie gotowkowym zawsze ktos kase dla siebie wezmie. Tak samo dziala panstwo finansujac nam 500 plus, szpitale, szkoly itd. Dlatego po pierwsze dzialalnosc panstwa powoduje utrzymywanie urzednikow, a działalnośc organizacji powoduje utrzymywanie sie wolontariuszy czy to owsiak czy caritas. Z tym ze to nie jest przymusowe jak panstwo. Oczywiscie idealem bylo by pomoc niezorganizowana bez organizacji ale ilu z nas pomaga ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~viragolo23
+1 / 1

@Rhanai Dobrze napisane

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
-1 / 1

@Rhanai nie jest przejrzyste, wystarczy przeczytać ustawę o bezpieczeństwie imprez masowych. Ustawa mówi m.in. że impreza masowa to impreza na której liczba członków może przekroczyć 1000 ludzi, wtedy konieczne jest zapewnienie ochrony w postaci 10 pracowników ochrony na 300 ludzi i każdy pracownik ochrony więcej na kolejne 100 ludzi. Na wszystkich pracowników ochrony przynajmniej 20% musi być służbami bezpieczeństwa, reszta może być służbą informacyjną. Jeżeli na takim woodstocku było 300 tysięcy ludzi, to trzeba by było koło 3000 ochroniarzy. Było tyle?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edzsledz
-1 / 1

@Timm, wystarczyło by prezydenci miast, burmistrzowie, TV i wszystko co angażuje pieniądze publiczne w WOŚP wspomogło szpitale. Lekko te 64 MLN by się znalazły. Nie wiem tylko czy takie argumenty działają na ograniczone umysły. Tak klaszczą Korwinowi gdy narzeka na rozdawnictwo, a gdy państwo lekką ręką wydaje krocie na taką akcję to jakoś nie słychać larum.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+19 / 35

@michav765 , każdy ministrant wie, że chodzenie po kolędzie, to dobry interes i całkiem niezła kasa. Szczególnie dla młodszych. Natomiast z puszek Owsiaka wolontariusze nie dostają ani grosza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D damager
+18 / 18

@Arbor potwierdzam. Sam byłem ministrantem za dzieciaka i z jednej kolędy można było wyciągnąć 50-100zł. Średnio w mojej parafii na kolędy każdy ministrant chodził 3-4 razy w "sezonie". Dla 10-letniego dzieciaka to ogromne pieniądze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+18 / 20

@Arbor
"...Natomiast z puszek Owsiaka wolontariusze nie dostają ani grosza."
W czym jest problem? Wolontariusz wiedzą, że nic nie dostaną z puszek jednak się na to godzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuba01221
+18 / 20

@Arbor slowo "wolontariusz" mowi samo za siebie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sumienny
+8 / 8

@Arbor: "@michav765 , każdy ministrant wie, że chodzenie po kolędzie, to dobry interes i całkiem niezła kasa. Szczególnie dla młodszych. Natomiast z puszek Owsiaka wolontariusze nie dostają ani grosza."

Dostać nie dostaną, ale sami sobie wezmą...
Mam nadzieje, że WOŚP pomysli o lepszym zabezpieczeniu puszek na datki.
Sam jesten zwolennikiem tej akcji gdyż uważam to za coś wiecej niż tylko zbiórka bo w tym czasie w każdym budzi się refleksja nad potrzebującymi którymi sami możemy się stać.
ALE...
Jak słyszę o osobach które z tych puszek pieniądze wyciągają to aż się troche odechciewa, bo wrzucam pieniądze żeby wesprzeć ideę, a nie po to żeby małolaci balowali za pieniądze wrzucone przez ludzi w dobrej wierze...

I nie mowię tu o "drobnych" rzędu 100 - 200 zł... Ale osobiście słyszałem o grupce z Olkusza która zbierała w Krakowie w tym roku na WOŚP i przechwałki typu, że jeden z puszki wyciągnął 7000 a dwa zostawił, inny 4000 jeszcze inny 2000. Podejrzewam, że wielu z was jest teraz w szoku ale taka jest prawda a takich grupek wśród "wolontariuszy" jest dużo więcej. I do tego takie osoby najchętniej zgłaszają sie do zbierania co roku bo traktują to jako dzien w roku w którym można bardzo dużo zarobić z niewielkim wysiłkiem.

Gdyby nie tacy wolontariusze podejrzewam ze pieniędzy mogłoby byc zebranych około o30% więcej

Apeluje do wszystkich którzy słyszą o podobnych incydentach o głośną krytyke.
A poza tym mam nadzieję, że KARMA się wróci do tych złodziei !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nika100
+1 / 3

@Arbor masz rację , przeciez ministrantom daje się coś do kieszonki. Zaczynam rozumieć, w jaki sposób niektórzy księża poczuli "powołanie". Chyba jednak wolę metody wośp...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+1 / 3

@RomekC , @kuba01221 , przepraszam, ale czy ja cokolwiek oceniłem? Stwierdziłem tylko fakt, że zbierając na WOŚP nie dostaje się pieniędzy, a chodząc z księdzem po kolędzie dostaje się pieniądze, w związku z czym komentarz @michav765 jest błędny logicznie. @Sumienny , to niestety prawda. Osobiście znam osoby, które wyciągały pieniądze z puszek WOŚP-u; trochę to przykre. @nika100 , antyklerykalny bełkot zawsze na propsie. Gratulacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nika100
+1 / 3

@Arbor gratulacje dla ciebie jednak - bo całkiem serio i bez złośliwości mówiąc - uświadamiasz, jak kształtuje się postawy ministrantom przy kolędzie. To jest mocne odkrycie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Timm
+2 / 4

co wy z tym antyklerykalizmem,jakby ktos kto mówi ze nie podoba mu sie wiele rzecz praktykowanych kk,był tredowaty,lub napiętnowany.Antykleryakał w ostatnim czasie nabrał ,jako okreslenie czyjejs postawy bardzo negatywny wydzwięk.Czasem jak czytam np tu na demotach,jak ktos tym słowem kogos okresla to wrecz czuje sie negatywne emocje nazywającego,nabiera ono(to okreslenie)formy obrazliwej,pogardliwej,w najlepszym wypadku moze byc wysmianiem kogos ,ewent..zbagatelizowanie kogoś.Ja tez jestem antyklerykał,bo nie podoba mi sie wiele rzeczy jakie wyprawiają sie za murami parafi,plebani,etc,etc.By daleko nie szukac ,pedofilia itp w kk. To choroba,wrzód na chrzescijanstwie która tuszowana jest na wszelkie sposoby.Na szczescie coraz mniej bo pojawił sie papierz(frannciszek)który wzioł się za zboków w sutannach,i nie tylko za nich,a za wszystkich koscielnych złodziei itd.Wg mnie to najlepszy papierz jaki był .Tak wiec antyklerykał to nic złego,ani dobrego to postawa za którą stoi człowiek,i cz to co mowi to bełkot czy nie zależy od niego,czy potrafi uargumentowac np swoje pretensje do kk,czy tez papla slogany zasłyszane na pijackich dyskusjach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+3 / 3

@Timm , nie rozumiesz definicji antyklerykalizmu. To miano oznacza ideologię przejawiającą wrogą postawę wobec Kościoła rzymskokatolickiego i zwalczającą kler (w każdej formie, która nie odpowiada poglądom antyklerykałów) w życiu publicznym. Ja, jako rzymski katolik, jestem siłą rzeczy wrogiem takich postaw, więc moją rolą nie jest szanowanie takich postaw. A czym różni się krytyka od antyklerykalizmu? W krytyce zawsze dominuje chociażby chęć obiektywizmu, choćby minimalna rzetelność i nie postrzeganie istoty krytycznej zero jedynkowo. W antyklerykalizmie chodzi o emocje, pogardę, czasami kpinę i obracanie wszystkiego w taki sposób, aby Kościół postawić w ciemnej perspektywie. Z papieżem Franciszkiem jest zupełnie inna sprawa, ale uświadomię cię: Franciszek nie robi niczego więcej w sprawie pedofilii w KK, niż chociażby Benedykt XVI, nie wiem, gdzie to usłyszałeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+1 / 3

@Arbor
"Antyklerykalizm [...] - ideologia społeczno-polityczna i postawa życiowa wyrażająca się w niechętnym lub wrogim stosunku do udziału kleru w życiu społecznym i politycznym...
Podstawą antyklerykalizmu jest sprzeciw wobec niektórych przejawów działalności duchowieństwa, a szerzej – instytucji wyznaniowych religijnych (w odróżnieniu od wierzeń i idei świeckich)..."
(https://pl.wikipedia.org/wiki/Antyklerykalizm)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2017 o 11:36

avatar Arbor
+2 / 2

@RomekC , jest tam jeden błąd: "jest sprzeciw wobec niektórych przejawów działalności duchowieństwa". Nie "niektórych", a większości, dążąc do zamknięcia księży w kościołach i zdelegalizowania prawa do wolności słowa dla księży. Poza tym, to gdzie moja wypowiedź jest sprzeczna z twoją kopią tekstu z wikipedii?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+1 / 3

@Arbor
"...oznacza ideologię przejawiającą wrogą postawę wobec Kościoła rzymskokatolickiego..."
Po pierwsze, postawę antyklerykalizmu rozszerzasz na cały Kościół. A ona dotyczy Kościoła jako instytucji, kleru. Nie odnosi się do zwykłych ludzi którzy są częścią Kościoła.
Po drugie, z Twojego wpisu wynika, że antyklerykałowie są przeciwni tylko KK. Z definicji na wiki, że ta postawa dotyczy każdego Kościoła który jest obecny w danej społeczności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2017 o 12:06

avatar Arbor
0 / 2

@RomekC , cóż. Ty opierasz swoje stanowisko na definicji z wikipedii, ja z obserwacji rzeczywistości wokół mnie. Niestety, ale dotyczy to również osób świeckich, gdyż antyklerykałowie próbują wyrugować z przestrzeni publicznej nie tylko kler, ale również potępiając np. polityków kierujących się wartościami chrześcijańskimi. Krytykują nie tylko same te wartości, ale często uznają, że politycy jawnie deklarujący się, jako Katolicy nie mają prawa podejmować się stanowisk publicznych. Po drugie żyjemy w cywilizacji łacińskiej, gdzie dominuje tradycja katolicka. Wybacz, ale jeszcze nie słyszałem antyklerykałów nawołujących do ograniczenia wolności słowa imamom lub rabinom. Choć tak powinno być, według ciebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-1 / 3

@Arbor
"...Krytykują [antyklerykałowie] nie tylko same te wartości, ale często uznają, że politycy jawnie deklarujący się, jako Katolicy nie mają prawa podejmować się stanowisk publicznych..."
To nie są antyklerykałowie tylko oszołomy. Do tego przeciwne demokracji.
"...Po drugie żyjemy w cywilizacji łacińskiej, gdzie dominuje tradycja katolicka..."
W definicji chodzi o to, że w krajach w których dominuje religia katolicka osoby przeciwne tej instytucji to antyklerykałowie. W krajach w których dominuje prawosławie, protestantyzm, itd., przeciwnicy tych instytucji kościelnych to także antyklerykałowie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+2 / 2

@RomekC , problem polega na tym, że w krajach zdominowanych przez protestantyzm, to protestantyzm dostosowuje swoje doktryny aktualnie panujących mód polityczno-ideologicznych, w krajach muzułmańskich antyklerykalizm nie istnieje, ponieważ zagraża to życiu, natomiast w Izraelu jeśli jakiś jest, to raczej papierowy, nie mający realnego wpływu na rzeczywistość polityczną. W prawosławiu sytuacja jest dużo bardziej skomplikowana, ponieważ panuje tam cezaropapizm. W praktyce antyklerykalizm jest zdominowany w tym rzymskokatolickim sensie, ponieważ tylko katolicyzm toleruje takie rzeczy. I nie, nie są to oszołomy, a standardowy i dominujący rodzaj antyklerykalizmu. Od GW i Newsweeku, po Michaliki, Środy, i inne temu podobne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+1 / 3

@Arbor
"...I nie, nie są to oszołomy, a standardowy i dominujący rodzaj antyklerykalizmu..."
To że coś jest standardowe i dominujące nie jest w sprzeczności z tym, że są to oszołomy.
;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+1 / 1

@RomekC , nie, ale pokazuje pewną normę i zachowanie typowe dla określonych grup deklarujących jakąś ideologię. Więc w antyklerykalizmie jest to zachowanie typowe i standardowe. Tym bardziej, ze w swoich korzeniach wcale nie było inne i nie przyświecało mu (antyklerykalizmowi) coś innego, niż obecnej większości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nika100
0 / 2

pokontynuuję ten off-topic. dobrze, ze definicja ustalona @RomekC i @Arbor. Niestety, jak wynika z krótkiej wymiany zdan z @Arbor, definicja nas nie zbawi, gdy dowolna niepochlebna wypowiedź na temat praktyk kleru jest odbierana jako antyklerykalizm (czyli pogarda, szyderstwo, generalizacja?). A- i nie zapominajmy o bełkocie. I tu @Timm ma rację - reakcje i ataki są z deka niewspółmierne. Czemu tak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alaz
+23 / 37

Ilość sprzętu w szpitalach z serduszkiem jest ogromna!!! Aż strach pomysleć co byłoby, gdyby nie Jurek i jego WOŚP.
Chyba pierwszy raz byłam dumna z Naszego Prezydenta, który poparł akcję!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2017 o 20:16

W warszawiaczanka
+7 / 13

@Ashardon Jeśli przeliczymy Twoje założenie o 60mln zbiórce na 64-rzędowe tomografy, które kosztują średnio 3,5mln(może WOŚP negocjuje zniżkę) chociaż w tej cenie można kupić tańszy 128-rzędowy tomograf. tak czy siak przyjmując cenę 3,5mln za sprzęt i 60mln zbiórki to wychodzi 17 tomografów. Nie mam pojęcia jakie tomografy WOŚP kupuje, wzięłam trochę wyższą niż średnią półkę cenową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mn
+7 / 11

no właśnie pis już by z radości skakal

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S susza89
+26 / 30

Nikt tych dzieci nie zmuszal do zbierania pieniedzy. Nikt nie zmuszal ludzi do wrzucania pieniedzy do puszek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+12 / 12

@Le_Bomb
Uwaga! Próbuję.
Nie wrzuciłem nic do puszki w niedzielę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rafaellos83
+8 / 8

@RomekC twój wybór ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nowicjusz91
+11 / 23

Nie rozumiem ludzi którzy się go cały czas czepiają. Niech sobie weźmie i połowę z tego co zbierze. Grunt że pomaga!!! Chyba to jest w tej całej akcji najważniejsze! Proszę was ogarnijcie się ludzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nowicjusz91
+9 / 9

Ashardon Nie, bym się wkurzył, ale nie możesz porównywać takiej ogromnej pomocy z czymś takim jak kilka książek. Gdyby ten kolega zebrał książki dla dzieci z całej Polski to by mi to już było obojętne. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
+14 / 14

@Ashardon Gdyby mój kolega z klasy, skarbnik, zebrał pieniądze na zakup podręczników dla wszystkich, pojechał autobusem do księgarni, kupił je i przywiózł, to nikt normalny nie wyzywałby go od złodziei tylko dlatego, że z zebranych pieniędzy pokrył koszt biletu autobusowego, by tam pojechać. Teraz rozumiesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Timm
+3 / 3

swietny prosty i czytelny przykład,lepiej sie nie dało,tytusz,i on i jemu podobni rozumieją tylko ze im nie chodzi by to zrozumiec,czy spróbowac ogarnąc fenomen orkiestry.Najwazniejsze ze krytykanctwo,nie krytyka,ale własnie krytkanctwo i opluwanie wośp i Owsiaka wpisuje sie w trend polaka patrioty,katolika,narodowca,prawicowca,szalikowca.Niepotrzebne skreslic.Tak kochany pis podzielił poskę i polaków.Wiadomym jest ze kazdy człek ma jakis pogląd na zycie ,panstwo ,świat(wtedy jest to ŚWIATOPOGLĄD)zawsze tak bylo jest i bedzie.W XXI wieku jednak spodziewałem sie ze ludzie zwłaszcza mówiący tym samym jęzorem na takie tematy dyskutują,polemizują o wyższosci jednej idei nad druga i vice versa,starają sie przekonac jednych do drugich,przekrzykują na wiecach,czy partyjnych spotkaniach lub w tv w publicznych debatach.Mozna by sie tego spodziewac bo te standardy przyjeły sie juz w wieku XX.Ale nie w polsce ,u nas ludzie o odmiennych zdaniach ,opiniach juz ze. sobą nie roz mawiają bo wiedzą ze po paru zdaniach wszystko sprowadzi sie do tego czy jestem za czy przeciw pis.Wiadomo ze jednym jet bliżej na prawo innym na lewo.Centrum juz niema,predzej czy pozniej musisz stanąc w jednej lub drugiej opcji.Nasz drogi rzad ,tak własnie oni podsycali i dalej to robią nienawisc w ludziach grając na ludzkich sentymentach,półprawdami i fałszem manipulują narodem.Oni wiedza ze kazdy ma swój pogląd na swiat i umiejętnie grają na antagonizmach.Cynicznie wykorzystują religie,kkatolicki,hasła typu patriotyzm,ONI,wróg,zołnierze wyklęci,powstanie warszawskie,i wiele innych .Chcą naciągac fakty,zmieniają historie ,wciskają ciemnote ludziom,tak by wyszło na to ze tylko oni nikt inny z woli boga wiedzą co dla nas ,dla kraju jest najlepsze.Smutne jest ze to wszystko przychodzi im tak łatwo.Ja nie mam nic do prawicowca,lewicowca,demokraty czy republikanina.Mam za to wiele do kłamców którzy mienią polską prawicą a są w rzeczywistości gospodarczo komunistami a ideowo faszystami,przy czym sa manipulatorami,egocentrykami mającymi swój kraj i społeczenstwo za nic ,gardzą nami.Myslą zw sa zbawcami ale najchętniej tych co sie z nimi nie zgadzają najlepiej by znikneli a swych wyznawców tez w dupie mają uważają ich za narzedzie do wprowadzania swoich wizji.To kręgi ludzi wyznający zasade cel uswięca srodki.Tak sie wlasnie czuje srodek do osiągniecia przez nich celu.a 1,5roku temu agitowałem za obenym rządem,mówiłem kto jesli nie pis zrobi cos dla ludzi,niektórzy. znajomi odrazu w leb sie pukali na te slowa.Mieli racje.Nigdy nie widziałem tak podzielonego społeczenstwa,przy tym kipiącego takim gniewem i nienawiscią.A w wszystko sprowadza sie ,prędzej czy pózniej do pis.Jestes z nami albo z nimi.Tak sie rozgadałem.Sorry za chaos i błedy,pisze z lumi 535 i mam jedną linijke tekstu,zero korekty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
-3 / 3

@tytusz A gdyby ten kolega sfinansował sobie przy okazji zakup konsoli, to nadal nie miałbyś zastrzeżeń? Nikt nie ma pretensji do Owsiaka o to, że utrzymuje fundację, bo to logiczne. Ludzie mają do niego uzasadnione pretensje, że nie potrafi powiedzieć wprost, że dzięki tej akcji ustawił sobie życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
0 / 0

@Ashardon Czyli jednak nie zrozumiałeś... ;) No prościej wytłumaczyć już się tego nie da! On tej fundacji poświęcił szmat swojego życia, gdyby wszystko robił za free, to umarłby z głodu, zapewne przy twoim wielkim aplauzie. Ty żyjesz dzięki jedzeniu od twoich rodziców, oraz dzięki moim podatkom (finansuję ci podstawówkę). On utrzymuje się dzięki temu, ze jest świetnym menedżerem fundacji. Ma do tego prawo, a fakt, że wydatki na utrzymanie działania fundacji są jednymi z najniższych pośród wszystkich dużych fundacji w Polsce, świadczy tylko na jego korzyść. Brawo Jurek!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~viragolo23
+10 / 12

Nie popłacz się z zazdrosci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hornecik
+18 / 20

Ale wy wiecie, że to co idzie na jego konto to odsetki nakręcone z tych pieniędzy gdy leżą w Pekao? Cała kwota zebrana na finale, jakieś 100,1% z niej idzie na pomoc. Utrzymują się z odsetek (które przy ok. 65mln są spore) a z czegoś muszą. Natomiast pieniądze na organizację Woodstocka dają sponsorzy. Częstą manipulacją jest dodawanie do siebie kwot od sponsorów i tych z finału, i twierdzenie, że to całość z finału...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hornecik
+13 / 17

@DarkDaro jak już masz coś linkować to linki z oficjalnej strony a nie PRAWACKĄ PROPAGANDĘ! Tam są zsumowane wyniki finału i datki sponsorów na woodstock. A to dwie różne rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tylko_pytam
+3 / 9

Ale czemu się czepiasz księdza co z ministrantami chodzi?
Jak dzieciaki są na marszach w stylu Marsz Niepodległości i uczą się patriotyzmu to ok, jak dzieciaki uczą się pomagać innym i angażować w inicjatywy oddolne to już źle?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buniek79
+9 / 15

Autora tego cuda leczyć ale na nogi, bo na głowę już za późno

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DonAlbertino
+16 / 20

Na prawdę nie rozumiem o co chodzi z krytyką WOŚP. Nie chcesz, nie dajesz proste. Ale są jeszcze dwie sprawy, jeśli już tak bardzo chcesz go krytykować powiedz co zrobiłeś dla dobra społeczeństwa? I druga, wybierz się do szpitala, i zobacz ile sprzętu jest zakupione z tej właśnie akcji, mój brat żyje dzięki właśnie takim sprzętom. Nawet jesli Owsiak zabrał by 90% zebranych pieniędzy (czego zapewne nie robi, i mówię tu tylko teoretycznie) to i tak zrobił by dla ludzi więcej niż osoby krytykujące go.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sethas
+10 / 18

dla tych wszystkich co tak skocza do owsiaka prosze bardzo napiszcie oswiadczenia ze nie chcecie byc leczeni sprzetem z wiosp a poki tego nie zrobicie morde w kubel skur......

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iorwen
+10 / 14

@Ashardon To lecz się z tego, co twoje piękne państwo z twoich składek kupuje. To, co od Orkiestry zostaw innym, bohatyrze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iorwen
+10 / 10

@Ashardon A czy ja mówię coś o moim sprzeciwie wobec NFZ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
+12 / 12

@Ashardon Co za głupota! Przecież lorwen, ja i wszyscy dokoła składamy się na sprzęt zakupiony z funduszy NFZ. Dlaczego więc zabraniasz nam z niego korzystać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deathrider123
+8 / 8

@sethas @Ashardon - "Nie lecz się sprzętem zakupionym z funduszy NFZ i nie korzystaj z pomocy specjalistów i lekarzy, którzy finansowani są z tego funduszu." skoro wbrew mojej woli, co miesiąc od mojej pensji jest odliczana składka na NFZ to mam CHOLERNE prawo korzystać z ich pomocy. Przykro mi - ale każda moja wizyta u lekarza od jakiś 10 lat była prywatnie (albo przez Medicover/Luxmed) -> wyjątek to poród córki. Nie chodziło o koszta nawet, ale w przypadku problemów i tak transportują do państwowego (chyba nie muszę tłumaczyć, że np. w trakcie porodu jazda karetką to nie najlepszy pomysł). Więc jeszcze chętniej -> niech NFZ wyliczy sobie ile kosztował poród, odejmie tą kwotę od moich "dobrowolnych" składek i odda mi te pieniądze.
Co do WOŚP - ja tam ich wspieram. Nie czaje o co biega z nagonką - czy nie podobają się komuś lewicowe poglądy Owsiaka czy co innego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xxxl12
+16 / 16

Doświadczenie pokazuje, że wraz z ilością wyrzyganego jadu rośnie ilość pieniędzy zebranych przez WOŚP. Zatem - tak trzymaj, drogi autorze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Timm
+4 / 4

pozytywne podejscie.Ciekawi mnie jakiego gula miał np J.Kurski i inne dziobaki prezesika,gdy sie dowiedzieli ze ten owsiak z tą chołotą lewacką z WOŚP o 20 000 000 przebiła poprzednią zbiórke z 2016 r.Musieli sobie i wyznaffcom to jakos wytłumaczyc,moze owsiak sfałszował dane.Nawet bym sie zdziwił bardzo gdyby za pare dni jakis geniusz ichni z wydziłu sPISków z czyms podobnym nie wyskoczył ,a z nim na całą wszechpolskę ogłosiła TVP jako news,lub temat dnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Timm
+2 / 2

mialo być:pozytwne podejście,celny komentarz xxxl12.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ChoreDzieckox
+5 / 5

Mam to w dupie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lossuperktos182
+9 / 15

Owsiak więcej ludzi uratował niż niejeden lekarz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fdsfs
+19 / 19

KAŻDA FUNDACJA PRZEZNACZA 5-7% NA ORGANIZACJĘ. W każdej fundacji pracuje sztab ludzi (od księgowych przez prawników aż po zarząd), pilnują przestrzegania milionów przepisów i nie muszą robić tego za darmo. Poza tym, gdyby w WOŚP coś nie grało, to którakolwiek z pięćdziesięciu kontroli w roku (pod wodzą obecnego reżimu) by to wykryła. Nieprawdaż?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marian_Gabka
+5 / 5

Za dużo. Ci co tak jadem plują nie ogarniaja tego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F finezja1608
+11 / 11

a w kosciele czemu dajecie na ofiarę? a ksiadz z czego żyje? nie bądźcie naiwni i smieszni. kazdy z czegos musi żyć, skoro Panstwo nie jest w stanie kupic sprzętu do szpitali karetei itd to ktos to musi robic , i jesli ktos myślał ze cale 100% zebranych pieniedzy na to idzie to jest naiwny. każda instytucja i organizacja musi z czegos sie utrzymywać. wspieram WOŚP i zawsze bede nawet jezeli tylko czesc tych pieniedzy idzie na pomoc ale chociaz troche pomagaja bo na Panstwo Polskie liczyc nie mozna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dark451
+14 / 14

Demot gowno

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cogito22
+8 / 12

To miał być jakiś żart? Bo jakoś nieśmieszny. Czepianie się Owsiaka, że nie pracuje całkowicie za darmo jest jak czepianie się lekarzy, że chcą pieniądze za pomaganie. Musi jakoś żyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar elk2
+9 / 11

co za debil wymyślił tego demota?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
+12 / 14

Ten człowiek który... "zyje z pieniędzy zbieranych przez dzieci na mrozie" kupił juz drugi samochód do naszego lokalnego hospicjum.. aby pracujący tam mogli jeżdzić do domów potrzebujących pomocy starszych ludzi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
+7 / 7

Podobnie tendencyjna głupota:

Z czego ksiądz się utrzymuje?
Z pieniędzy zrozpaczonych wdów i sierot, za odprawianie pogrzebu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Asesorek
+4 / 8

@bebini
Co za PISowski bełkot. Dawno takiego nie słyszałem, choć faktem jest, że coraz więcej debili na świecie. Lepiej żeby państwo wspierało Rydzyka i tą jego małą firemkę z piernikowego miasta, prawda? Bo do Torunia to już idą przelewy bardziej "bezpośrednie", nie ma żadnego owijania w bawełnę tylko centralnie przelew tytułem czegoś tam, następnym razem tytułem czegoś innego itd. Ale to już bardziej bezpośredni sposób pomagania, więc w pełni dozwolony

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vintersorg
+2 / 6

@bebini Faktycznie jest niepotrzebnie gloryfikowany - 60 mln zebrano w 40 mln kraju, 1,5 zł od łebka i to jest rekord. A poza tym "małe jeb. kuwriszonki" możesz nazywać swoje dzieci a nie nieznajomych, Panie anonimowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bredzio
+6 / 8

@bebini
Chcesz zobaczyć gdzie kasa "kołuje"? Sprawdź w ministerstwie zdrowia. Wyjaśnij mi człowieku jak to jest możliwe, że WOŚP kupuje sprzęt którego nie ma w szpitalach dysponując ułamkiem środków które ma ministerstwo? Odpowiadam. Nie karmią armii urzędników. Nawet jeśli sami się karmią częścią tych pieniędzy (nie widzę powodu dlaczego nie mieliby skoro w innych fundacjach tak robią) to i tak zostaje na sprzęt, najnowocześniejszy w Polsce, programy edukacyjne (program nauki pierwszej pomocy dla dzieci chociażby lub przesiewowe badania słuchu). Mało?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rudawiolka
+3 / 3

Autor koniosraj

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kamilz87
+7 / 7

Polska Biedny kraj bogatych ludzi.... szkoda tylko że bogatych boli że tak kosmiczna kasa nigdy nie urośnie na ich kontach a reszta zazdrosnej biedoty szuka drugie dno w organizacji jedynej w swoim rodzaju. Szczerze Wam współczuje jeżeli nie macie pomysłu na biznes i dostajecie gorączki na sumy jakie padają na WOŚPe, może w tym czasie gdy wykonujecie te negatywne obrazki pod ich tytułem napiszcie biznes plan i zaróbcie coś to jest minimalna szansa że przestaniecie narzekać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Ddrek
+6 / 8

Wośp 99,9 % konkretna pomoc, widoczna i przejrzysta. Ogromna ilość dzieci uratowana.
Caritas statutowo 70% (a ile więcej można się domyśleć). Wystarczy poczytać o ostatnich aresztowaniach klechów i postawieniu zarzutu wielomilionowych przekrętów. Czyli niby 30% to pomoc. Klechy od zawsze ostrzyły zęby na kasę Wośp dlatego tak ujadają. Tyko teraz mają łatwiej bo mają w rządzie katoje*ów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ELE89
+2 / 2

ZNAM PEWNĄ PANIĄ CO JA KSIADZ Z CARITASU UTRZYMUJE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nika100
+1 / 1

@~ELE89 no, to jest akurat konkretna pomoc :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~JAKI_PROBLEM
+5 / 7

nie podłączajcie sięW SZPITALU do sprzętu kupionego przez wosp i ZDYCHAJCIE!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rudawiolka
+1 / 1

Brawo!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
-2 / 2

Nie podłączaj się w szpitalu do sprzętu kupionego przez państwo bo budżet jest "nielegalny" a PiS nie lubi Owsiaka - i nagle się okazuje że przeciwnicy Owsiaka przeżyją a ty zdechniesz bo jak na potrzeby szpitalu Owsiak to molekuła w oceanie potrzeb.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vintersorg
+1 / 1

@mareczek00713 Państwo nie kupuje sprzętu do szpitali. Jeśli twierdzisz inaczej to podaj kwotę z budżetu przeznaczoną na zakup sprzętu medycznego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ja
+6 / 6

obyś nie musiał korzystać ze sprzętu zakupionego przez WOŚP...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KamilMazan
+5 / 7

Tym co nazekaja na Owsiaka gdy bedziecie ratowac swoje dziecko i przyjdze wam skorzystac z sprzetu ktory zasposorowal Owsiak powiedz wtedy nie bo go nie popieram, przecież on nic nie robi ino kradnie. Jak tak uwazacie to nie kozystajcie ze sprzętu z serduszkiem Owsiaka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~adrianooooooooo
+5 / 5

Moze i bierze jakas kase z tego orkiersty ale przynajmniej jest kasa na sprzet dla Chorych . Jakos nigdy nie widzialem sprzetu ufundowanego przez kosciół '') Brawo dla Jurka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bredzio
+7 / 7

Czy WOŚP i Owsiak jest aż takim cierniem w waszym tyłku, że nie chcecie dostrzec ile dobrego uczynili? Cóż za odwaga wysmarować taki paszkwil. Duma rozpiera? Ból dupy stał się mniejszy? Wszystko co ma pozytywny wpływ na ten kraj i pozytywnie działa na ludzi budzi w was strach? Musicie cholerne żmije rozwalić wszystko? Obrzydzić, gównem obrzucić? Tak wam zależy żeby organizacja która kupiła tony sprzętu medycznego przestała to robić? Rzygać mi się chce jak widzę takie obrzucanie gnojem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~adrianooooooooo
+4 / 4

Grubasy W kosciolach gruba kase trzebia i nic nie daja ;] Moze Ojciec rydzyk cos zafunduje ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Wujek_Dobra_Rada
+8 / 8

Demot z nizin cebulowej zawiści. Zawiści o wszystko - że ktoś coś robi, że cokolwiek z tego ma, że w ogóle cokolwiek mu się chce poza pierdzeniem w stołek. Esencja polskości z małego "p". Dla autora mam jedną radę - skończ z sobą, bo marnujesz powietrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+6 / 6

Niesamowita hipokryzja wylewa się pod tym demotem. Wielu w innych miejscach narzeka, że państwo źle wydaje zebrane pieniądze, że służby w tym zdrowia nie działają, bo podatki nie idą tam gdzie trzeba. A kiedy pojawia się ktoś by z prywatnej inicjatywy próbuje wspomóc państwo, wyręczyć je w tym co w zasadzie jest jego zasranym obowiązkiem, to nagle tym samym osobom przeszkadza to. Nagle pojawiają się wpisy, że państwo by na pewno lepiej wydało kasę, że to jest prywaciarz, a oni z natury rzeczy są niebezpieczni, spod ciemnej gwiazdy. I generalnie to najlepiej byłoby gdyby to państwo zbierało kasę i potem wielkodusznie rozdało szpitalom i ośrodkom zdrowia. WOŚP jest organizacją charytatywną. Co rok zbiera kasę na pomoc obywatelom. To prawda, że w zasadzie wychodzi na to, że dajemy na to samo dwa razy. Ale czy ktoś ma jakiekolwiek złudzenia, że gdybyśmy to dali zamiast Owsiakowi Morawieckiemu, to ten drugi zakupiłby za to potrzebny sprzęt? I wreszcie najważniejsza rzecz. Wielu tu wylewa pomyje na Owsiaka. Tymczasem w okresie trwania tej organizacji nie znaleziono żadnych poważnych niedociągnięć, żadnych uchybień, żadnej prywaty. Sady co rok sprawdzają ich sprawozdania i wszystko jest w porządku. Dla mnie jest oczywistym, że jeśli ktoś zna fakty jakoby WOŚP to była szulernia i jaskinia zła, i ma dowody, nie na demotach powinien wylewać swoje frustracje, ale iść z tym do prokuratury, zgłaszać na policje i w sądach. A jeśli nie ma się dowodów to morda w kubeł i patrzeć na swoje życie a nie na WOŚP.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar blako
+4 / 6

Takiego demota mógł stworzyć tylko pisuar o IQ karalucha. A Pan Wojciech Marciniak to chyba w dupę wchodzi kaczuszcze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 stycznia 2017 o 21:30

avatar ~Trolik_72
+6 / 8

Dałem minusa- za co? Za durny obrazek- naprawdę niewiele osób zdziałało tle ile Jurek...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U usiek1992
+4 / 4

Widzę, że pisowska propaganda na demotach kwitnie w najlepsze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vintersorg
+5 / 5

A gimbaza łyka wszystko co moderator zapoda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gaaabi1992
+6 / 8

Autorze. Zrób coś dobrego i dopiero później krytykuj innych. Nie rozumiem ludzi tego pokroju. Nie chcesz NIE DAWAJ, nikt Ci nie kaze i nie komentuj bo nie Twoja kasa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M magggd
+3 / 5

Na mrozie został spłodzony autor demota przez wielu mężczyzn! /niekoniecznie chrześcijan!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pandoro
+1 / 3

A te wszystkie inne fundacje czy Caritas to z czego żyją ich właściciele?? Kuria utrzymywana jest z datków...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michell
+3 / 5

Po proszę informacje od autora demota co osiągnął w życiu i co zrobił dla osób potrzebujących pomocy ? - nic ? Cóż. Słabi ludzie nic nie robią. Tylko gdaczą, bo gdakać musza żeby błysnąć. Jak tępe kury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J juma64
+4 / 6

Od Owsiaka to trzy uje w bok ,sam niczego w życiu nie osiągnąłeś to się innych czepiasz.Za darmo to cię nawet pies nie poliże a żyć trzeba i nie jak żebrak za 1500.AMEN

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Prawiefajny
+3 / 3

Zastanawiam się, czy ten demotywator to forma żartu w postaci celnego zestawienia dwóch obrazków, czy też próba oplucia Owsiaka? To, czy Owsiak bierze jakąś kasę z WOŚP, czy nie bierze nie ma kompletnie żadnego znaczenia. Trzeba mieć dziecko w szpitalu, by to zrozumieć. Tym zaś, co próbują wieszać na nim psy odpowiem, by zrobili podobną akcję i jak chcą to niech czerpią z niej jakieś korzyści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotr76
+3 / 3

Niech ci co go wyśmiewają zrobią dla dzieci tyle co ON a każdy szyderca niech pokaże w szpitalu sprzęt niosący pomoc oznaczony naklejką inną niż WOŚP

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 2

@isiek Nie wiem jaki sens jest kupowanie tomografu do każdego szpitala szczególnie, że WOŚP kupuje sprzęt przynajmniej w założeniu dla dzieci. Wspieranie geriatrii jest stosunkowo nowym pomysłem. A co do uczciwości...temat rzeka na inny demotywator.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~JustOneThink
+2 / 2

Ja tylko napisze że dzięki Wolontariuszom WOŚP mója przyjaciółka żyje po dziś dzień, dzięki temu ile pieniędzy zebrali i jak sprzęt kupili. W dupie mam zadnie że wośp to zło Owsiak się wzbogaca. Dla mnie liczy się fakt że dzięki niemu ona żyje, dlatego od kilku lat wspieram wośp

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M metius
+2 / 2

Ludzie nie chcecie nie wpłacajcie przecież to nie jest przymusowe!!! I nie interesujcie się pieniędzmi innych, wpłacają bo mają taką wolę i wszystko w temacie!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Japonczyk
-1 / 1

komuch zawsze będzie komuchem. A motto życia to kłamstwo w żywe oczy. Tylko głupi wspiera złodzieja który zasłania się słabymi i chorymi osobami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar costamzczymstam
+2 / 2

uuu PiSowska propaganda w natarciu. Tylko pytanie czy autor to świadomie czy pożyteczny idiota

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tteedd
+2 / 2

Zorganizowanie takiej imprezy to praca cały rok. To papierki w urzędach itd. Jak ktoś pracował na przykład w stowarzyszeniu to wie. Jak Cię boli to nie dawaj. Jak bardzo Cię boli to załóż swoją działalność pomagającą innym poprzez zbieractwo (zbiórki) .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PantherPL
-1 / 1

Temat zastępczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alganter
+1 / 1

No cóż takie jedno umierające dziecko odpowiedziało już dlaczego to robi. Nie zacytuje dokładnie ale ten chłopiec powiedział coś takiego: Mi nic już nie pomoże ale ja przynajmniej pomogę innym.
Ten chłopak choć życie mu już się kończy robi więcej niż wielu z nas.
Gratuluję "mądrego" demotywatora i jeszcze..."mądrzejszych" komentarzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
+1 / 1

@olo555 Masz absolutnie rację, że każda zorganizowana pomoc generuje dodatkowe koszty jednak jest skuteczniejsza. Przykładowo Caritas...organizuje stołówkę dla biednych i rozdaje raz dziennie ciepły obiad każdemu kto przyjdzie i poprosi. Ja musiałabym kupić w restauracji obiad za 10zł i dać temu biednemu, a Caritas za te pieniądze wyżywi 3 osoby i jeszcze mu zostanie do własnej kieszeni czyli ten dodatkowy "koszt" o którym rozmawiamy. Jednak fundacja wypada lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~XARios
+1 / 1

Problem nie tkwi w tym ile zarabiają prowadzący tą akcję (bo z czegoś się muszą utrzymywać) tylko w tym, że muszą zastępować państwo, urzędników i zarządców szpitali, którzy razem z naszych składek nie potrafią właściwie kierować służbą zdrowia. A już całkowitym nieporozumieniem jest oddawanie prywatnym spółkom w zarządzanie szpitalami, na których wyposażenie wszyscy się składaliśmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bleblebleble123
0 / 0

Wlasnie takie podejscie jest zalosne... ooo zbiera na dzieci to mu sie nalezy... ja tez zaczne zbierac na dzieci i oddam na nie cale 20%, a co 30% zarobionych pieniazkow, zaraz byscie mnie zbrukali ze kradne itp. w TV pokaza co musza i cala polska zadowolona. Pan Owsiak ma przynajmniej 3 firmy przez ktore przechodza te pieniazki, jesli odda 20% na dzieci to, az taki sukces? Dla mnie to okradanie ludzi pod przykrywka dobrego uczynku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E erap2
0 / 0

Jako wolontariusz od 8 lat chciałbym wiedzieć, w jakich miejscowościach widzieliście czy słyszeliście o kradzieżach z puszki? W moim mieście jak dostałem dużo groszówek i wrzucałem je do puszki (kilka lat temu, gdyż teraz mamy odgórny zakaz robienia czegoś takiego) to już były telefony do sztabu, że grzebie się przy puszce i dokładnie Cię sprawdzają. Jak znajdują jakiekolwiek naruszenie puszki, czy to poprzez uszkodzenie samej puszki, czy dodatkowe zaklejenie serduszkami, lub cokolwiek innego to od razu wzywana jest policja. I jakimś cudem w naszym mieście nie dochodzi do kradzieży...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem