Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1875 2012
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ricewindek13
+8 / 38

Czy się mylę ale tego Pana wydawano książki za komuny i czy za to przeprosił i podał jaki miał pseudonim?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
+1 / 1

@ricewindek13 przypomnisz mi jakie to były ksiązki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ricewindek13
0 / 0

Z palcem na spuście lipiec 1982

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olbracht
+14 / 36

Uwielbiam takie bezrefleksyjne paplanie, które stawia setki tez, nie dając absolutnie żadnego rozwiązania. Geniusz polityki i ekonomii, po prostu geniusz. Jednak ludzie łykają taką publicystykę, więc po co się wysilać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olbracht
-1 / 1

@lasek0110 Wycieczki osobiste bez zrozumienia wypowiedzi drugiej strony... brawo bohaterze!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Cała_bolesna_prawda
+45 / 65

Jestem już wiekowym człowiekiem. W PRL chodziłem do szkoły, ale okres wolnej Polski jestem aktywny zawodowo. Pracowałem w kilku firmach: W dużym niemieckim koncernie, w niewielkiej firmie, której właścicielem był Żyd oraz w prawdziwie polskiej (też sporej) firmie. Najlepiej traktował pracowników Niemiec, prawie tak samo dobrze Żyd a najgorzej się pracuje, najbardziej się jest poniżanym, wykorzystywanym i "wtrąbęrobionym" u Polaka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mafouta
-3 / 11

@ cała bolesna głupota @antypacan - a poza wynagrodzeniem i zakresem obowiązków coś więcej o tych zagranicznych firmach wiedzieliście? Jak są finansowane, jakie miały koszty, jakie zyski jakie i podatki płaciły? Czy tylko to, że mieliście wygodne krzesełko i że nikt nie krzyczał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tukis
-3 / 7

żyję w WOLNYM kraju, gdzie mogę wybrać polski market, w którym kupię polski produkt, jak tylko będę chciał. Mało tego mogę wybrać polskiego pracodawcę i wziąć kredyt w PKOBP, wrócić do domu i obejrzeć polską telewizję. Pan Ziemkiewicz zawsze stosuje zasadę szklanki do połowy pustej. Taki dziennikarz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pandoro
+19 / 41

Przeciętny Polak tyra w polskiej firmie za minimalna krajową i jeszcze zostanie oszukany przez swojego polskiego szefa przy wypłacie. Kupuje przepłacone produkty u znajomego w polskim sklepie ze zmienioną datą ważności. Czyta lokalną prasę gdzie wychwala się panujące władze i układy panujące w mieście. Media patriotyczne każą zaciskać pasa, szanować to co Polskie i nie narzekać! Ksiądz z ambony krzyczy o wrogach ojczyzny i prosi o datki aby z nimi walczyć. Naprawdę myślisz że prawda ma tylko 1 oblicze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 lutego 2017 o 11:28

avatar ~Robert Biedroń
-1 / 7

@pandoro Jak biznes prowadzi typowy antyklerykał, to nie dziw się, że taka sytuacja ma miejsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Timm
-2 / 2

@Biedroń- wg ciebie wszystkie przykłady przytoczone w komentarzach ,wogôle wszyscy nieuczciwi polscy pracodawcy to antyklerycy.Też znam takiego pracodawce,dogmatami wiary sypał jak z rekawa,1/3 zycia u księdza na plebani spedza ,a ludz na pól etatu przyjmuje a tyrac kaze przez 8h na dobe czasem dluzej.Szczescie ze firme zamknoł tak mówią ludzie co,przez to prace stracili,bo teraz poszukaja czegos lepszego.Zgadzam sie natomiast ze np markety wielkopowierzchniowe z zagranicy powinny placic podatek taki sam jak polscy handlowcy.powinni przy tym byc sprawdzani bo nieplaca tego podatku przez 5lat potem by go obejsc zmieniaja nazwe i dalej nie placa.u mnie w miescie juz 3 razy market zmienil logo i nazwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Komandos1990
0 / 0

@Timm czy LIDL, biedronka, auchan, żabka, intermarcher itd. Zmieniły nazwę od początku istnienia w Polsce, by uniknąć płacenia podatków?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K keeshavah
+14 / 24

Lepiej pracować na czarno u polaczka-cebulaczka, który sam wozi tyłeczek porsche a ludziom płaci minimalna krajową. Niemieckich mediów jest Polsce bardzo mało, ale kłamstwo powtarzane 1000 razy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K keeshavah
+6 / 12

@balchutowo10
TVN jest amerykański, Polsat jest polski, Agora jest polska, Fakt jest niemiecki w 50% (reszta Szwajcarzy), Super Express jest polski, Polityka jest polska, Newsweek jest w 50% niemiecki (reszta Szwajcarzy).
"Niemieckie media" w tym kraju to głównie magazyny motoryzacyjne, dla komputerowców i miłośników szydełkowania. Ale tak, wiem, pomiędzy wierszami NA PEWNO przemycają proniemiecka propagandę. Żenada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Timm
0 / 6

kolejny demot ktory sluzy by siac ferment,a patrioci prawicowa propagandą lykają wszystko co ta propaganda palnie choćby to była i czesto jest wrecz kosmiczna bzdura.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Robert Biedroń
0 / 6

@keeshavah @Wilhelm_tell No proszę, czyli polaczek potrafił się czegoś dorobić, skoro jeździł porsche zanim to było modne. Ziemkiewicz popłynął, ale komentujący pod demotem jakoś robią jeszcze gorzej odwalacjąc festiwal cebulactwa i srania do własnego koszyka. O ile gospodarczo nie wychodzimy najgorzej współpracując z zachodem (dobry kapitalizm nie jest zły mówi przysłowie), to w kwestii Niemiec to równie dobrze jako silne, zjednoczone państwo mogłyby nie istnieć, tak jak to było w złotym wieku Okcydentu, który zresztą w rzeczonych czasach zyskiwał na potężnym polskim buforze oddzielającym go od azjatyckiej dziczy, moskiewskiej lub ottomańskiej, co zresztą powtórzyło się w 1920. Także uważam, iż z okcydentalnego punktu widzenia problemem są rozwalające Okcydent od środka Niemcy. Wszystkie inne narody zachodniego chrześcijaństwa mogą ekspandować i w złotym wieku ekspandowały poza granice własnej cywilizacji - Polacy na wschód, Włosi w basenie Morza Śródziemnego, Portugalczycy, Hiszpanie, Francuzi, Anglicy i Holendrzy za ocean. Jedynie Niemcy musieli zdobywać swój Lebensraum kosztem innych ludów Zachodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+7 / 21

Słusznie Panie Rafał: całą władzę powinien wziąć w swe Polskie ręce: WUC NARODU, Polak Prawdziwy, Naczelnik Państwa, Człowiek Wolności i Prezes Pierwszego Sortu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Robert Biedroń
+1 / 5

@BrickOfTheWall Jak władzę mieli antyklerykałowie, to kraj zbankrutował w niecałe 40 lat. Tajemnicą poliszynela było to, że w latach 80 już nie było z czego żyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
0 / 0

Inni kradli - więc niech ci też sobie solidnie chapną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
+1 / 5

Niemieccy pracodawcy płacą lepiej, a w niemieckich sklepach jest taniej. Osobiście nie wątpię w jakąś tam obcą propagandę, choćby niemiecką. Tylko, że znacznie bliżej Nas jest nasza rodzima propaganda, w którą niestety Pan Ziemkiewicz się wpisuje. WSZYSCY, łącznie z Niemcami i Naszym nieomylnym rządem, chcą z Nas zrobić niewolników. My musimy po prostu wydajniej pracować i być sprytniejsi. No i przede wszystkim przestać się żreć między sobą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adawo
+4 / 10

Akurat Niemcy to porządek i zasady godne do naśladowania. Byłby powód do zmartwienia gdyby to wszystko było ruskie. Niemcy to dobry wzór, nie na darmo najbogatsze i najbardziej zaawansowane regony Polski, czyli Śląsk i Wielkopolska powstały na dobrych, niemieckich wzorcach. A ruski styl działania kongresówki widać do dziś...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Robert Biedroń
-1 / 5

@adawo Jak na typowego cebulaka z partii razem nie połałapałeś się jeszcze, że oprócz ciągłego przesiadywania w necie jest jeszcze życie i nie przeszkadza ci to post komunistyczne biadolenie, że istnieje polska A i B. Jakbyś chciał być ogarnięty, to wiedziałbyś, że województwa które do przełomu stuleci były uznawane za Polske B stanowiły ludnościowo 15% ogółu kraju, natomiast w obecnym stuleciu wiele się pozmieniały i regiony które można nazwać Polską B to te oddalone albo od miast wojewódzkich i dużych miast, które są dodatkowo słabo skomunikowane albo nie znalazły pomysłu na siebie, ale ciężko mówic tu o jakichś makroregionach, bo to bardziej wygląda jak ser szwajcarski. Skoro wyznajesz ten idiotyczny podział, to może zwiększmy janosikowe, co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grimes
+1 / 7

@adawo " Niemcy to porządek i zasady godne do naśladowania" Niemcy to tacy sami ludzie jak Polacy, jeśli ktoś twierdzi, że Niemiec jest lepszy, to po prostu jest idiotą. "Byłby powód do zmartwienia gdyby to wszystko było ruskie" Co ku_rwa? "nie na darmo najbogatsze i najbardziej zaawansowane regony Polski, czyli Śląsk i Wielkopolska powstały na dobrych, niemieckich wzorcach" A czy wzorowo wziąłeś dzisiaj do mordy niemiecką pałę? Ten biedacki argument można obalić na każdy sposób, ale ^up chyba najlepiej to zrobił. Czekam, aż ktoś powie, że Niemcy są teraz bogaci, bo są mądrzejsi, albo lepiej zorganizowani. Mam nawet przygotowaną grafikę i odpowiedź dla takiego kastrata umysłowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 lutego 2017 o 0:39

avatar ~Jolanta05
+6 / 14

Chciałam jeszcze dodać tylko, że pan Ziemkiewicz pobiera niemieckie pieniądze z Unii Europejskiej za "bycie rolnikiem", którym de facto nie jest bo ten skrawe gruntu, który kupił, to zwykła ściema. Może więc niech przestanie je pobierać najpierw.
Z powodu również tego kawałka gruntu pan Ziemkiewicz nie płaci składki ZUS tylko KRUS (ca siedmiokrotnie mniejsza) jako "rolnik"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P puszka666
+3 / 7

Hipokryzja - typowe dla postkomuny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mafouta
0 / 6

Niemieckie pieniądze z unii? Sprawdź sobie jaka jest skala finansowania Niemiec z unii, jakie są wartości umorzeń EBC dla Niemiec, jakie jest ich zadłużenie względem EBC, jaka kondycja choćby dojczebanku i jak wygląda relacja składek do unijnego budżetu i realnego wykorzystania unijnych funduszy na poziomie poszczególnych krajów i wtedy zabieraj głos. Niemiecka klakierko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P puszka666
0 / 4

@mafouta nie zmienia to faktu pobierania przez partyjnego klakiera (eurosceptycznej partii) pieniędzy dla rolników.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Timm
-2 / 2

@mafouta.mimo tego co piszesz,niemcy jako najwiekszy i z jaednym z najwyższych pkb wplacają tez najwiecej do uni.i nie chodzi o to ze ktos jest czyims klakierem,bo nie sadze by puszka666 nią byla czy ktos kto nie podziela twoich poglądów,lecz o zwykly obiektywizm,poza tym czepiles sie dupereli nic nie znaczacej w dyskusji ,za to puszka666 obnaza hipokryzje ziemkiewicza.tyle w tej kwesti

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U konto usunięte
-2 / 2

A ja bym dodał, że na dodatek prawdziwych niemców już nawet nie ma! Więc to wszystko jest tym bardziej nie opłacalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MatiNikannen
+7 / 7

A rząd jeździ niemieckimi samochodami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kayak123
+4 / 12

Biedny ten Ziemkiewicz... Kiedyś był dobrym publicystą, trafnie diagnozującym wiele zjawisk i ich przyczyn, ale od kilku lat mocno mu się pogorszyło, chyba ta cukrzyca (o której tak szczegółowo się rozpisywał w swej niby powieści "Zgred") zaczyna mu już na łeb uderzać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Okomorskie
-3 / 13

Myślę ze warto. Warto próbować. Jedno jest pewne ta ,demokracja' jest o niebo lepsza od 8 lat pseudo demokracji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Timm
-1 / 1

@rachmaninof.nic nie szkodzi,a za to ze sie przyznales macie oboje odemnie dwa --,do podziału,po rôwno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P puszka666
+3 / 15

Cytowanie tego partyjnego dziennikarzyny jest bezmyślne.
Może mieliśmy w piSSowskich SKOKach trzymać kasę żeby ją stracić. Kredyty frankowe były popierane a nawet chronione przez piSS, ambergold też nie był pilnowany przez KNF bo podchodził pod kategorię skoków i był chroniony przez piSS.
Gdyby banki były polskie to byłyby obsadzone misiewiczami i kierowane morawieckimi - nakazano by im inwestycje w nierentowne Polskie przedsiębiorstwa i też by poupadały.
Te "niemieckie" media nie szczują na Polską tradycję i religię tylko pokazują pewne fakty i hipokryzję, którą tvpiSS czy frondelek,pl nigdy nie pokażą.
Gdyby nie niemieckie firmy i otworzenie granic to Polacy w polskich firmach tyrali by za minimum. To właśnie zagraniczne sieci i korporacje wprowadziły rozszerzony socjal dla pracowników.
Poza tym jaka to była radość niedawno i sukces rządu, że mercedes zainwestował w Polsce.
Ta pseudoprawicowa partia i jej klakierzy to piękny wzór hipokryzji i pychy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P puszka666
+4 / 12

PS. Były już tylko Polskie banki, Polskie gazety i Polskie zakłady pracy - nazywało się to PRL.
Myślący wiedzą, że piSS podobni jak poprzednicy to partia postkomunistyczna a jej wyborcy to typowi "Za komuny było lepiej" - ale mozna by powiedzieć to wprost a nie udawać patriotów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Timm
-2 / 2

@puszka666.dokładnie,ja ten twór o cechach pasożyta a raczej ich orientacje polityczną komunistycznokatolickim bolszewizmem utajnionym.Bo czym jak czym ale z prawica to ma tyle wspólnego co sld,a może i mniej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Timm
-2 / 2

*ja nazywam ten ..... mialo być. szkoda ze nie ma edycji txtu.przynajmniej na smartwonach z WP

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kjeszen
-1 / 9

Od dawna szczują nas na naszą wiarę, nazywając ją pogardliwie pogaństwem. Najlepiej wyszło to kościołowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartek000
0 / 10

Kolejny prawacki zakłamany, propagandowy demot. I kolejny klaun (autor) demota z bólem dupy nie może przezwyciężyć swojego żałosnego kompleksu względem Niemców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hermes_Trismegistos
+2 / 4

To nie demokracja. To kapitalizm. I każdego, kto będzie chciał z nim walczyć RAZ et consortes pierwszy wyzwie od lewaków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
+2 / 2

@Hermes_Trismegistos tak... jak polak zakłada firmę to dostaje podatek 40%... jak niemiec zakłada firmę dostaje 80 milionów od państwa...

W polsce aby pracować trzeba mieć pozwolenie na pracę... do tego wolno pracować tylko tak jak ci państwo pozwoli, tylko tyle ile ci państwo pozwoli, sprzedawać można tylko to co ci państwo pozwoli i tylko tak jak ci państwo pozwoli i to na warunkach na jakich ci państwo pozwoli, państwo ci mówi ile z zarobionych pieniędzy na co masz przeznaczyć a podatki po całkowitym zsumowaniu wynoszą 83%... rzeczywiście kapitalizm jak cholera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Percycox
0 / 6

kompleks wobec Niemców jest jak najbardziej uzasadniony - wynika z FAKTÓW, gospodarczych, kulturowych, historycznych lub politycznych, nie z zachwalnia świetnošci i wyjatkowości własnego narodu wybranego na podstawie obrazków husarii lub Grunwaldu 600lat temu...
Faktem jest, że Niemcy byli i sa nadal poteżni, ale na podstawie własnej zaradności, czy to pracowitości, czy madrego zarzadzania. Faktem jest też, że Niemcy nie maja jakichkolwiek wrogich zamiarów wobec Polski, ale to do zakutych, wypranych mózgów wschodu nigdy nie dotrze, lepiej ( i łatwiej) jest wiecznie tarzać sie w kultywowaniu ślepej nienawiści i odczucia tzw. krzywdy narodowej z dziada pradziada, bo to usprawiedliwia ( jak u narodów arabskich ) własna porażke i lenistwo.
A nawiasem mówiac, nikt nie jest zmuszany sprzedawač polskich przedsiebiorstw zagranicy, no chyba że trzeba sie szybko wzbogacic i zgarnac majatek, sprzedajac za pół ceny, byle na własny basen wystarczyło...to też typowo polskie. Tak jak nikt nie jest zmuszany kupować lub korzystać z usług "u Niemca", nieprawda? No wiec gdzie jest prawda???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Robert Biedroń
+2 / 2

@Percycox Zobaczymy co będzie za jakiś czas z Deutsche Bankiem, który od jakiegoś daje wyraźne sygnały, że jest coś nie tak. Lepiej się módl, by z uwagi na rozmiar tej instytucji jednak, która działa na jego korzyść jednak nie upadł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grimes
+1 / 3

@Percycox "nadal poteżni, ale na podstawie własnej zaradności, czy to pracowitości, czy madrego zarzadzania" Ale idiotyzmy. Dlaczego, jak ktoś ma gówniane pojęcie w temacie to najwięcej drze mordę i zabiera głos? Niemcy są bogate dzięki kapitalizmowi http://imgur.com/a/jfhQn

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MirmilOdrzynski
0 / 4

Ręce opadają gdy czytam takie pierdoły. Niemcy zawsze mieli, mają i będą mieć wrogie zamiary wobec Polski. Gdyby było inaczej to nie walczyli byśmy z nimi od 500 lat. Krzyżacy łamali wszelkie traktaty kiedy uznali że coś na tym zyskają. Dostawali łomot i znów się prosili. Później idiota z Saksonii przehandlowal nas w jakiejś pseudowojnie. Następnie szwaby z Prus dogadali się że szwabami z Austrii i szwabską carycą. Pokroili ten kraj na kawałki aby go doić do cna. Następnie urządzili Polakom Kulturkampf, ale coś nie pykło i zamiast Polacy się germanizowac, to niemieccy katolicy zaczęli się polonizowac. Na początku ubiegłego wieku wywołali wojnę a front wschodni najbardziej krwawy szedł przez centrum naszej ojczyzny. 20 lat później powtórzyli rozrywkę na większą skalę. 3 mln Polaków i 3 mln Żydów zabitych w obozach. Kradzież dzieł sztuki, mebli, książek a nawet bydła i trzody chlewnej. Odbieranie dzieci i wywożenie w głąb Niemiec. Dziś zrzucenie tych zbrodni na Polskę. RFN wciąż nie uznaje swojej wschodniej granicy. O władzy szwabow w UE też można dużo pisać. Mądry zrozumie, głupiego i tak nie przekonam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Timm
-2 / 2

@Percycox.No i własnie tu jest sedno sprawy ten bełkot tzw polskiej prawicy trafia na tak podatny grunt jakim jest nacjonalizm,ksenofobia ,które obecnie bez mała wyrastają na cnoty prawdziwego polaka,bo zdejmują całkowicie odpowiedzialność z barków tych wybrancóf narodu i ich wyznawcow.Teraz mogą za swoje porażki,własne niechciejstwo,tumiwisizm,obarczyc żydokomune,lewaków,niepatriotów.Całe zastępy tych prawych i sprwiedliwych bogobojnych,narodowych katolickich patriotów czekalo az znajdzie sie ktoś,kto powie im i polsce całej ze to wina tych yyy yy no wrogów,tak wrgów polski,liberałów itp,.Kto nie z nimi ten przeciw Polsce,ten zdrajca itp pierdoły.Powiem jeszcze tylko że w brew temu co sie niektórym, jedynie prawdziwym patriotom wydaje to wiekszość polaków potrafi myśleć samodzielnie,i na taką retoryke nabrac sie nieda,bo ja znają z histori.Nie wymyślono jej teraz nad wisłą.Takimi sloganami karmią sie ci co oszukują samych siebie,bo inaczej by tego nie łykali.Tylko czy naprawde trzeba być ślepym by nie widzieć analogii do sloganów NSDAP czy NKWD.Wiem ze to wydaje sie przesada ,ale wystarczy zapoznac sie z historią.to wręcz zero jedynkowa analogia.Zaznaczam że mówie tu o retoryce,populiźmie nawijanym na uszy narodu.Nawet okoliczności są podobne.bo takie idee muszą mieć sprzyjające warunki.Gdyby w kraju było okay i ludziom żylo by sie dostatnio to nikt by tego kitu nie kupił.No ale koniec końców jest 21 wiek,sa media,nie dajmy sie zwariować. ps.sry za ten wywód ,czasem emocje biorą góre

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Percycox
-1 / 1

rzadko kiedy czytam tutaj tak madre słowa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~AzuuuAzu
+2 / 6

Tak, jeśli Polska polityka i tradycje a w szczególności Polacy byliby tacy wspaniali nikt by się nie interesował Zachodem. Prawda jest taka że Polak Polakowi wilkiem i to jest nasza pierwsza narodowa cecha patriotyczna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MirmilOdrzynski
+1 / 1

To może zacznij dawać dobrynku przykład i przestań być wilkiem dla innych Polaków. Rozumiem że oceniasz tak wszystkich bo sam tak postępujemy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
0 / 0

A mój znajomy jest dobry... założył firmę i nawet mu nie idzie źle. Postanowił dużo płacić swoim prcownikom. Na start każdemu płaci 4000 zł... tyle że jak on płaci 4000 zł to pracownik dostaje nieco ponad 2000 zł...

To nie pracodawcy są źli tylko władza... która zabiera prawie połowę wypłaty i zwala na pracodawce że ten jest skąpy podczas gdy pracodawca placi prawie 2 razy więcej niż to co dostajesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S StichMAN
-4 / 4

są tacy co chcą jej bronić. pierwszym jest g. schetna który program prodemograficzny chce zamienić w programie czysto socjalny... im mniej jest polskich dzieci tym lepiej dla niemiec

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Gucio
-4 / 6

Ten demotywator powinien zostać tak upowszechniony aby każdy Polak mógł go przeczytać i uświadomić sobie że tak wyglądają FAKTY!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vintersorg
0 / 2

Poproszę listę niemieckich banków, marketów i mediów. Bo FAKTY są takie, że wypowiedź Pana Ziemkiewicza to czyste insynuacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Timm
-1 / 1

@Gucio. Jeśli Ty ten demot uwżasz za fakty,to ja zmuszon jestem za fakt uznać Twój nick i avatar.Uznaję przeto Żeś Gucio, prawdziwy Gucio nikt inny.Pozdro dla Maji,a strzeżcie sie Tekli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Vaejes
+3 / 5

No normalnie tyrania i gorzej jak za okupacji. Aż dziw bierze, że tylu Polaków ucieka z polskiej krainy szczęśliwości do tej okropnej Rzeszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hornecik
+2 / 4

Lepsze to niż prymitywna prawica. A katolicyzm to katolicyzm a nie Polskość!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sdsdsdsdsdsds
+4 / 4

i czyta się złodzieja Ziemkiewicza "rolnika" który pisuje dla niemieckich wydawnictw za te ohydne tysiące euraski

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anonymus___
+1 / 1

Ja pracuję w polskiej korporacji i mam kredyt w polskim banku ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
+4 / 8

Kto wpuścił rolnika na demoty? Fuj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Robert Biedroń
+1 / 5

@aku666 rolnik i tak jest lepiej ustawiony w życiu niż typowy antyklerykał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Timm
-2 / 4

@Biedroń. trollu ile ci bulą za każdy antyklrykał w komentarzu.Przyznaj sie napisałes choć 1 komentarz bez tego słowa.typowy trollu internetowy,można zarobić na takim trollingu,daj namiary,ustawie sie jak ten rolnik z twojego spamu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~DSoL
-1 / 3

A co mieliście Polskie przed 89 rokiem ? Wszystko zbudowane i zarządzane pod dyktando komunistów. Dziwicie się że tylko ruiny zostały ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~katotalib
0 / 2

Zacznijmy od tego że przez tradycję , religię i patriotyzm dzisiaj nie znaczymy nic wobec potęgi niemiec...swoją drogą cytowanie ziemkiewicza jest po prostu żałosne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~segrdhtfj
0 / 0

niemcy też zachowały tradycję, religię i patriotyzm i są potęgą. To nie to spowodowało, że nic nie znaczymy tylko rozkradanie i niszczenie naszej gospodarki i przemysłu jak innych dziedzin przez komunę, postkomunę, antypolaków płaszczących się przed niemcami (PO) oraz innych antpolaków (SLD, PiS i wszelkich ludzi związanych z tą mafią). Po prostu nikt nie dbał o ten kraj tylko o własny tyłek dlatego jest jak jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+2 / 2

Pracowałem kiedyś w polsko-czeskiej firmie. I wiem, że Czesi oddelegowani tutaj, swoich pracowników traktowali lepiej i lepiej im płacili niż Polakom ich polscy przełożeni. Nawet był taki dział, gdzie te same osoby robiły na 3 zmiany. I było po jednym Polaku i Czechu. I robili dokładnie to samo. Ale Czesi swoim płacili 2 razy więcej. Polacy, którzy mieli pod soba Polaków gnoili ich na każdym kroku. Pracuje teraz w polskiej dużej firmie (prawie 500 ludzi). I jak sadzisz? Jest lepiej? Polscy przełożeniu gnoją swoich. Gdyby Niemcy rzeczywiście zarządzali polskimi oddziałami to inaczej by to wyglądało. Ale zarządzającymi są Polacy. I to oni gnoją swoich. Niemcy zbierają śmietankę, ale nikt Polakom nie każe tak traktować swoich. Za kasę są w stanie skumplować się z diabłem. No i robią to. Nawet za cenę gnojenia swoich podwładnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jajajajjajajja
0 / 0

@dncx Zgadzam sie z wypowiedzia kolegi w 100%. Problemem jest polska kadra kierownicza - ktora chce sie "wykazac" przed swoimi przelozonymi zza granicy. Tez pracowalem w oddziale zachodniej firmy w Polsce i bylo dobrze dokad funcje szefa pelnil oddelegowany dyrektor zza granicy. Gdy w pewnym momencie zastapil go Polak, to nadeszy czarne czasy dla pracownikow. Piersza rzecza bylo obnizenie pensji o 20% - w przypadku braku zgody - do widzenia po okresie wypowiedzenia. Nie bylo to podyktowane trudna sytuacja firmy czy czymkolwiek innym. Po prostu chcial placic mniej. Potem masa nieplatnych nadgodzin, wymagania do pracy zdalnej po godzinach i w weekendy. Najsmutniejsze bylo to ze on z tego nic nie mial - po prostu pokazywal jak mozna "cisnac" Polakow. W konsekwencji morale bardzo spadlo i masa ludzi odeszla....nastapila duza rotacja, jakos spadla. Ta sama praca jest wykonywana gorzej bo ludzie kombinuja, bo im sie nie chce, nie zalezy itd. ehhhh.... Ale szef zadowolony, bo pokazal zagranicy ze mozna placic mniej....
Nie rozumiem tego czemu Polak Polakowi wilkiem....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~loolo12345
+1 / 1

@jajajajjajajja: dopoki beda takie Ziemkiewicze, dopoty Polak Polakowi bedzie wilkiem. Niestety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rysiorek
+2 / 2

hmmmm - a co do tego ma demokracja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sp4des
+2 / 2

Eee... tak? Jeśli upadną podstawy tego państwa to ch*ja będize kogokolwiek obchodzić do kogo należą firmy i banki, bo nie będzie Polski. Poza tym nie wszystkie firmy są niemieckie. ten syf to zwykła propaganda mająca nam zamydlić oczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~loolo12345
+2 / 2

Te. Ziemkiewicz... a wiesz, ze dzis nie wystarczy zmruzyc oczu, by uchodzic za madrego ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~grhtjy
0 / 0

Dlatego on podaje fakty i dowody nieraz wyjaśniając działanie. Podobają mi się jego komentarze bo są rzeczywistym przedstawieniem pochodzenia pewnych faktów a te, w większości wywodzą się z przestępczych działań antypolskiej partii PO kiedy jeszcze rozkradali nasz kraj. Poza tym świetnie wytyka hipokryzję i idiotyczną, lewacką logikę ugrupowań lewicowych :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+1 / 1

Niech ten pan douczy się najpierw, co to takiego "demokracja" i zastanowi się, co ona ma wspólnego z przytoczonymi faktami/mitami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~okoloko
0 / 2

Jakieś brednie... Największe banki nie są Niemieckie(tylko mbank i Deutche bank sa niemieckie), Największe telewizje w obcych rękach są amerykanskie, Największe gazety są szwarcarskie, Najwieksze markety sa Francuskie największe grupy ubezpieczeniowe sa brytyjskie, najwięcej miejsc racy tworza w polsce Niemcy....
A niedojeby plusuja tak klamliwy demot...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Timm
0 / 0

@okoloko.popieram.krotko ,zwieźle i na temat.To sa fakty,i nie zmieni tego prawicowe zaklinanie rzeczywistości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~endurores
-1 / 1

Oczywista rzeczywistość

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sniegu84
+1 / 1

Chyba nie jestem przeciętnym Polakiem bo pracowałem dla amerykańskiej firmy a teraz dla koreańskiej. W większości przypadków kupuje w biedronce. Co do mediów staram być się obiektywny. Zarabiam w złotych. Kredyt mam w polsko francuskim banku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Komandos1990
0 / 0

Jedno mogę powiedzieć, "Argumentum ad averecundian" - pozdro dla kumatych!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Zwykły_Niezwykły_Polak
0 / 2

Pracuję w Polskiej firmie, której właścicielem jest Polak kredyt płacę w Polskim banku w PLNach, kupuje produkty (spożywcze) od Polaków w Polskich sklepach i w większości pochodzące z POLSKI. Nie widzę by Niemcy szczuli mnie na Polską tradycję religie oraz patriotyzm.
Jestem także ZWYKŁYM SZARYM człowiekiem, Polakiem z ojca i dziada.
Według niektórych byłbym człowiekiem gorszego sortu ale ja się nim nie czuje, co więcej nie czuję się również lepszym jak Ci co te bzdury gadają.
Demokracja ma ten plus że daje wypowiadać się każdemu niezależnie od opcji mimo że może nawet gadać bzdury.
I CHCĘ takiej POLSKI bo WOLNOŚĆ TO WŁAŚNIE MOŻLIWOŚĆ WYBORU.
W tym kraju powinien każdy znaleźć sobie własny kąt i nikt inny nie powinien tego kwestionować. Rząd dobrej zmiany skutecznie poprzez swoich troli usiłuje wmówić ludziom że demokracja jest dobra tylko wtedy gdy mówi zgodnie z jego oczekiwaniami lub że INNI to zdrajcy etc...
A takich zwykłych Niezwykłych jest wielu w tym kraju. Liczcie się z tym!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MP
0 / 2

Ten Pan jak i inni "niepokorni" cały czas forsują propagandę PiSu ukrywającą ich kompleksy i niekompetencje.. Gdyby sprawdzić fakty, jego tezy się nie bronią...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~erdtygku
0 / 0

Chyba nie słuchałeś ani jednego wywiadu z nim. OCZYWIŚCIE że krytykuje PiS i to nawet na ich stacji (np na republice). Natomiast to, że wiele faktów dotyczących obecnej sytuacji społeczno-gospodarczej wynika z antypolskich działań partii przestępców-PO to wielokrotnie udowadnia w niejednym reportażu bo działania te mają skutki dzisiaj. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ciocia_Helenka_Bis
-2 / 4

Gdyby ten pan był kretynem , to byłoby pół biedy. Gorzej, że jest oszołomem. To jest tragedia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hdtfjygku
-1 / 1

Widać, ze nigdy go nie słyszałeś. Bardzo trafnie mówi a tragedią jest to, że jesteś zanipulowany przez antypolskie media i PO skoro nie przytaczasz żadnego argumentu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~srgdthf
0 / 2

Rafał Ziemkiewicz - jeden z nielicznych dziennikarzy mówiący jak jest. Jego wypowiedzi i oceny są niezwykle trafne o czym można się przekonać choćby w cytacie z tego demota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aypeross
-2 / 2

co to?? ruski trol napisal by nas z niemcami sklocic??
duzo polskich firm podbija niemiecki rynek np okna meble drzwii prezerwatywy kosmetyki etc...
podaj chociaz jedna niemiecka firme robiaca meble na polski rynek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
+1 / 1

@Aypeross ktoś wyzywa od ruskich troli ^^

Widzę że jakiś pisuar się tu przypałętał ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~korn444
0 / 0

Demokracja to iluzja nigdy nie było nie jest i nie będzie demokracji w naszym i wogule w żadnym kraju

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar costamzczymstam
-1 / 1

po co cytować takiego idiotę jak RAZ tutaj? tylko prawicowi pustogłowi się nim podniecają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kk
0 / 0

Trzy dni spędziłem w Polskim Banku żeby zrobić małe sprostowanie. W Niemieckim robię to telefonicznie. A Polski ZUS nie interesuje to ile czasu spędzam w Polskim ZUS, US, Banku, nawet jeśli cały miesiąc przesiedzę w urzędach walcząc z głupotą to i tak składki są należne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
-1 / 1

Bardziej zastanawiam się kto postanowił napisać kłamstwo, i kto postanowił te kłamstwo bronić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tellchar
0 / 0

Nie ma to jak ustrój społeczno-gospodarczy mieszać z politycznym... W krajach demokratycznych możemy mieć kapitalizm (swego czasu USA) i państwo socjalne (swego czasu Szwecja, po części obecnie UE). W krajach niedemokratycznych też można mieć kapitalizm (Chiny) i socjalizm (Korea Płn., Kuba).
Ale są tacy, którzy słowa Ziemkiewicza traktują jak prawdę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aliviaxoxoxox
0 / 0

A ja nie znoszę i KODu i PISu. Pierwsi mają syndrom świni oderwanej od koryta i nie chcą zaakceptować, tego, że ludzie już ich mieli dosyć i wybrali kogo innego. Drudzy myślą, że mogą robić wszystko co im się podoba, bo PO robiło gorsze rzeczy. Między tymi partiami nie ma dużej różnicy. Pierwsi uprawiali "kolesiostwo" i dawali kasę Niemcom. Drudzy również zatrudniają na wszystkie państwowe posadki swoich nieudaczników, a kasę oddają Rydzykowi i KK.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ja
0 / 0

Gdyby Ziemkiewicz był jakimkolwiek autorytetem w sprawie innej niż pisanie książek to można by jego słowa brać na poważnie. Ale ponieważ jest jak jest to jak to mówią "psy szczekają, karawana jedzie dalej".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ibonek
-1 / 1

A tak z ciekawości to zapytam o tytuly autorstwa tego pana, bo nie kojarzę. Nawet siostra co ma hurtownie książek nie zna pana tego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~areckix
-1 / 1

A kto niemcom sprzedal ta fabryke ????????????? i kto niemieckie firmy zwolnil od podaku????????
Teraz placzesz ze u niemca pracujesz !!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dziki_John
-1 / 3

Wyjdźcie z Unii wyrzućcie obcy kapitał i zamknijcie się w swoim grajdołku. Będzie biednie ale przynajmniej godnie -__-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ibonek
-1 / 1

Za każdym razem, kiedy oglądam tego typu demot, to się zastanawiam: czy granice dupowłastwa gdzieś są, czy nie koniecznie? Zarówno po stronie autorów demota jak i osób publicznie znanych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 lutego 2017 o 18:06

avatar ~Kobieta_3333
-2 / 2

Ziemkiewicz to przestępca seksualny i zero.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MakeAmericaGreatAgain
-1 / 1

Tyram w polskiej firmie na spłatę kredytu w hiszpańskim banku, i owszem kupuję niemieckie produkty w portugalskim sklepie, a należące do Amerykanów media szczują mnie przeciwko Trumpowi i robią propagandę katastrofizmu upadających wartości europejskich i demokracji w Europie. Panie Ziemkiewicz, za duzo uogólnień jeśli Pan to rzeczywiście powiedział. A o demokrację trzeba walczyć bo dzięki demokracji Pan Ziemkiewicz może mówić takie bzdury i dostawać za to pieniądze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Darq85
0 / 0

To bardzo niedobrze że zostaliśmy tak zdominowani przez obce państwo. Zwłaszcza że chodzi o Niemcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~becksa
0 / 0

Jak żyje nie widziałem Polaka który kupując wódkę za kryterium brał czy gorzelnia jest w rękach Polaków Pieprzenie później o wyprzedażach zakrawa na tępy żart. Ten miły pan ze zdjęcia sam wybrał zawód bezpłodnego dziennikarstwa w gazecie opłacanej przez dobra zmianę której wymarzonym ustrojem jest ten Białoruski. Jak mamy być bogaci jak takie młoty się tu rodzą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem