Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
K katem
+17 / 33

Stereotypowy Amerykanin.
A propos obsługi klienta - i w USA o nią nie łatwo (mówię z doświadczenia). I jeszcze jedno - wyraz twarzy Amerykanów: w miejscach, gdzie większość stanowią Arabowie, Murzyni i Żydzi ludzie mają zacięty i wrogi wyraz twarzy (może to reakcja na widok pary "białasów"?).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olo555
+11 / 27

Byles kiedys w kosciele ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MieczemiKrzyzem
+4 / 14

Wątpię, w moim kościele tendencja zwyżkowa na frekwencji. Młodych umiarkowanie dużo (chyba że dzieci), ale wiek 25+ to już całkiem sporo. 15 000 miejscowość, dwa stare kościoły i jeden nowy :V Tak, tak, zwija się ten Kościół, oj jak zwija.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kasztan528
+6 / 12

Nie, nie jestem wierzacy po prostu pierdzielisz glupoty. Jak rok temu bylem w Polsce to z mojego okna jest widok na 2 koscioly Z obu wychodzi sporo ludzi i calkiem sporo w moim wieku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fanatyk_jezusa
+9 / 9

Nawet jeśli jest niższa to i tak jest gigantyczna w porównaniu z krajami na zachodzie. Więc słuszne spostrzeżenie Marka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kasztan528
+7 / 7

torun211 hahahaha. No masz racje, bardzo latwo wierze w rzeczy w ktore widze z swojego okna :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~torun2011
-2 / 4

@Kasztan528 Ale na podstawie tego co widzisz ze swojego okna nie oceniaj całego kraju .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kasztan528
+9 / 9

Torun2011 Napisal czlowiek ktory 35 godzin temu zwyzywal wszystkich wyznawcow kosciola jak bure suki jakie to bezmozgi i w ogole. I jak tu kogos takiego brac na powaznie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 czerwca 2017 o 17:47

avatar olo555
+7 / 7

Moje pytanie spotkalo sie z jedyną legalna odpowiedzia ze strony ateisty. Ze zniewazeniem. Nie popieram karania (w sferze prawa karnego) za wolnosc slowa ale jako ludzie powinnismy byc odpowiedzialni (przynajmniej cywilnie). Akurat w czwartek mam egzamin z kpk ale smiesznie byloby pozwac ateiste na drodze cywilnej za zniewazenie i jako forme sankcji (nie mylic z kara) za delikt cywilny zażądać nie zadośćuczynienia ale wplaty na organizacje pozytku publicznego np. Caritas albo KK.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~torun2011
-3 / 3

@olo555 @Kasztan528
Jakbym kłamał... a ja tu piszę samą prawdę .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kasztan528
+7 / 7

torun2011 Na razie jeszcze nikt ci nie przytaknal ze zamykaja u nich koscioly a dwie osoby ci napisaly ze u nich chodzi sporo osob. A tu jeszcze masz grafike co do malejacej frekwencji. Trzyma sie na mniejwiecej tym samym poziomie od kilku lat. http://grafik.rp.pl/grafika2/1417413.jpg

A co do "bezmyslnych" katolikow. Nie wiem, porownujac wypowiedzi chociazby twoje i olo to wydaje mi sie ze on ma wiecej oleju w glowie. Gdybym sie nie nudzil to bym ci nawet nie odpisywal.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 czerwca 2017 o 18:11

avatar ~torun2011
-1 / 5

@Kasztan528 Jak naiwnym trzeba być żeby wierzyć Instytutowi Statystyk Kościoła Katolickiego ?
Przecież ukazane na wykresach liczby mogą być 2 albo 3 krotnie niższe od podanych, liczba wiernych z roku na rok maleje ale o tym nigdzie nie przeczytasz bo Kościół takich informacji prasie nie poda z takiego powodu że boi się o swoją pozycję w mediach .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kasztan528
+5 / 5

Torun2011 Sluszna uwaga, moga, nie musza. Jakim zarozumialym fanatykiem trzeba byc zeby wierzyc w statystyki o kosciele ktore nie sa z kosciola. Statystyki co do wypadkow samochodowych sa wiarygodniejsze z policji czy z McDonalda? Pominmy juz fakt ze o tej liczbie pisze wiadomosci.wp i polskatimes.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~vvfv
0 / 4

Hahaha, ale się uśmiałem. Widziałem wielu oszołomów, ale ten jest niesamowity. Ci "katole" to są agresywni fanatycy. Napiszesz "prawdę", a oni agresywnie minusują twój komentarz!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+3 / 3

@torun2011
"...PiS ciągle prowadzi w tych i tak zakłamanych sondażach i wygrywa wybory, polska ciemna hołota w podeszłym wieku pójdzie na mszę ksiądz im zrobi pranie mózgu jaki to PiS dobry nie jest a potem Kaczyński świętuje ."

Zdecyduj się.
Albo sondaże są zakłamane - to znaczy że PiS tak naprawdę nie prowadzi.
Albo polska ciemna hołota chodzi na mszę, ksiądz im zrobi pranie mózgu jaki to PiS dobry - to znaczy że PiS prowadzi i sondaże mówią prawdę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KougatKnave3
+2 / 2

Szczerze? Wszyscy tak gadają kto ma racje ale nie zapytali ciebie jednego, Toruń. Mówisz iż frekwencja maleje oraz iż opuszczonych kościołów jest jak ślimaków po deszczu. Ja bym chciał wiedzieć skąd TY masz źródła iż ta "religijna bardzo polska" maleje z roku na rok? Bo jak na razie nie podałeś nam żadnego dowodu na poparcie twoich słów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 czerwca 2017 o 6:45

avatar ~torun2011
-1 / 3

@Kasztan528 @olo555 @RomekC @KougatKnave3
I z czego tu się cieszyć ? że ludzie do kościoła chodzą ?
Ludzie na zachodzie nie chodzą do kościoła bo są wystarczająco zamożni i stać ich na o wiele lepsze rozrywki a Polak czy obywatel innego ubogiego kraju idzie do kościoła, bo na pójście do marketu, kina czy centrum handlowego go nie stać .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KougatKnave3
+1 / 1

Ja nie widzie ani kszty połączenia w słowach które wypowiedziałeś. Co ma zamożność do chodzenia do kościoła? Rozrywka? Przepraszam ale prawdopodobnie nie zrozmiałeś o co chodzi.
Zamożność nie ma nic do religijności, tak jak bycie Religijnym nie jest rozrywką, nie wiem jaka osoba ci to wmawiała. Mimo wszystko ja się spytałem tylko o twoje źródła na podstawie których sądzisz iż nasza religijność maleje. Tylko tyle chce wiedzieć. Nie wymuszam od ciebie od razu przyznawania mi racji albo pójścia do kościoła, gdyż żyjemy w wolnym kraju. Ja pragnę zauważyć iż na zachodzie obecnie dzieje się nieziemski burdel, choć nie powiem iż zawdzięczamy to właśnie politykom zachodu. Jestem wierzącym, ale gardzę P.I.Sem gdyż uważam iż są inni lepsi do tej roboty. Mimo wszystko jednak trzeba im przyznać iż robią cóś w porównaniu do PO które by przyjełoby imigrantów przez co Polska dołączyłaby do tego "burdelu". Jeśli tak miałby wyglądać postęp i zamożność, to ja już wole w ciemnogrodzie mieszkań niż widzieć jak nasze kobiety są bite i poniżane. Na koniec powiem tyle...
Nie ważne czy naprawdę tak myślisz, czy jesteś poprostu trolem, czy jakoś cię ta Religia poszkodowała, jak chcesz być jak ci na zachodzie to naucz się bezkresnej tolerancji i poprawności politycznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 czerwca 2017 o 13:06

avatar ~torun2011
0 / 0

@KougatKnave3 Powody przez które ludzie odwracają się od Kościoła
Wpisz w google "6 powodów przez które ludzie odwracają się od Kościoła" ja jako gość nie mogę zamieszczać linków w komentarzach .
A regułę że im człowiek zamożniejszy tym mniej wierzy w Boga czy inne bajki, potwierdza Europa zachodnia i Skandynawia to właśnie tam jest największy procent ateistów, za to kraje ubogie takie jak cały bliski wschód, Afryka czy Ameryka południowa to kraje bardzo wierzące .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar psiekrwia
+68 / 68

O co chodzi z tymi ziemniakami i kapustą? Ja tam nie jadłem ani jednego ani drugiego od śniadania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

@psiekrwia
Piszesz o 7:56. Rzeczywiście mogłeś nie mieć okazji ich jeść od śniadania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sp4des
+19 / 29

Twarze Polaków nie są pozbawione emocji. Po prostu my nie jesteśmy sztuczni. Śmiejemy się, gdy mamy z czego. Obsługa klienta? Już widzę jak w amerykańskich fast-foodach są w pełni wyszkoleni, profesjonalni kelnerzy. Ni e mówiąc już o tym, że mam bardzo zła opinię o amerykańskich ochroniarzach i obsłudze hotelowej rasy czarnej. O dziwo obsługa rasy żółtej zawsze była dla mnie nad wyraz uprzejma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sp4des
+7 / 7

Zresztą tak szczerze, to poza obsługą Azjaci zazwyczaj są dla mnie uprzejmiejsi niż Murzyni. Nie wiem, czy to kwestia ich kultur, czy na takich trafiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dawidsznurek
+8 / 10

Już pierwszy tekst skreśla resztę galerii. Robię trochę w modelingu bo mam studio fotograficzne i śmiech na sali żeby modelka nie przejawiała emocji... To nie lata 80 czy początek 90 gdzie modelka zakładała ciucha i dreptała z pogardą na twarzy po wybiegu, dzisiaj modelka ma znacznie szersze zastosowanie, najważniejsze dla modelki to bycie fotomodelką i hostessą w jednym, na tym ona najwięcej zarabia, a do tego musi być naprawdę dobrą aktorką. Jako hostessa musi być ultra sympatyczna i uśmiechnięta, bez tego ani rusz, a do tego warto żeby była komunikatywna, jako fotomodelka musi umieć w krótkim odstępie czasu zagrać ultra szczęście i śmiech, potem przechodzimy do płaczu, potem do pogardy, potem do delikatnego uśmiechu i tak latamy po jej emocjach w zależności od tego co chcemy osiągnąć, więc nie, modelka nie może być dzisiaj nijaka, modelka to dzisiaj zawód bardzo pokrewny do aktora.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fanatyk_jezusa
+4 / 4

@dawidsznurek Wiesz co, może mu chodziło głównie o wybiegi, bo tam raczej mają "maski".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fanatyk_jezusa
+1 / 1

@dawidsznurek I dlaczego skreśla resztę galerii? Czy pozostałe zdjęcia mają jakiś związek przyczynowy z pierwszym ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yaroslao
+1 / 1

@dawidsznurek Fanatyk ma rację. Obejrzyj sobie filmik. Mark mówi konkretnie "catwalk".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+2 / 2

@dawidsznurek Bo obecnie każda określa się mianem modelki. Nawet taka 150, która jedynie pozuje do zdjęć, czy zachęca do zakupów serków. Baa obecnie dziewucha mająca kilka zdjęć i portfolio na fejsie uważa się za modelkę.

A gościowi widocznie chodziło o modelki high-fashion. Na wybiegach mało która szczerzy gębę, czy ujawnia jakiekolwiek emocje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dawidsznurek
+1 / 1

@lithium222 @~fanatyk_jezusa Już tłumaczę i wyjaśniam, modelka na wybiegu to nic innego jak hostessa :) Hostessa to ładna pani która prezentuje jakiś produkt. Oczywiście są dwa rodzaje hostess, takie jak widujecie w marketach, młode dziewczyny które sobie dorabiają w wakacje czy po szkole, ale one nie są modelkami i hostessy-modelki czyli zawodowe modelki które przy okazji łapią się na hostessy, ale nie do marketów tylko np. na pokazy motoryzacyjne, pokazy jachtów, do trzymania parasoli nad sportowcami i do pokazów mody, czyli na wybiegi. Myślicie, że którakolwiek firma inwestuje we własne modelki? Nie, taniej i lepiej jest wynająć modelki bo płacisz takiej mniej i tylko za pracę którą rzeczywiście wykonuje, nawet Victoria Secret nie ma formalnie swoich modelek tylko współpracują z normalnymi modelkami, aczkolwiek do mody nie wiem czemu wybiera się te tańsze modelki. Widać grafik tańszy niż modelka :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 czerwca 2017 o 1:12

avatar Magude
0 / 0

Zdjęcie nr 3 pochodzi z Przemyśla xDDDDD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Icran
-2 / 2

Na prawdę takim bałwan...em Amerykanin i wszystko jasne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Moher_przez_samo_h
+13 / 15

Niezrozumiałość języka polskiego - no cóż, nie każdy dawał się podbić narodom romańskim (jak niegdyś Gallowie - Rzymianom, potem Anglo-Sasi - zlatynizowanym już Francuzom), więc niektórzy zachowali własne języki. Potem się dziwi jeden z drugim, że po angielsku - pork, po francusku - porc, a po polsku nagle - wieprzowina.

A nieczytelność? To mówi anglofon? Przedstawiciel języka, którego słowniki jednojęzyczne przeznaczone dla "swoich" (żeby nie powiedzieć nejtiwów) muszą zawierać transkrypcję fonetyczną, bo rodowity, wykształcony Angol czy Jankes jak zobaczy napisany nieznany mu wyraz we własnym języku to często nie ma pojęcia, jak go przeczytać? Po polsku wystarczy zapamiętać wymowę tych paru dyftongów ch, sz, rz itp i już wiesz, jak co wymawiać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fanatyk_jezusa
+1 / 1

@Moher_przez_samo_h Tutaj raczej nie było czego podbijać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yaroslao
0 / 0

@Moher_przez_samo_h Przyjmowanie języka niekoniecznie wiąże się z podbojem ale z ubogacaniem kulturowym. W polskim masz mnóstwo niemieckich słów, często dotyczących narzędzi i technologii, która przyszła do zacofanej Polski z zachodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fiksusik
+11 / 11

Dziwi mnie oburzenie w niektórych komentarzach. Przecież ten facet w swoim filmiku robi Polsce znakomitą reklamę. Z pewnością niejedna osoba na świecie dzięki niemu postanowi przyjechać do nas na wakacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yaroslao
+3 / 3

@fiksusik Dokładnie. On na każdą "rzecz która może szokować" podaje 5 jakichś zalet naszego kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~be
+3 / 3

podróżnik i jutuber, jprdl ja jubiler przeczytałem i rozkminić nie mogłem po co przyjechał, przez "y" sie pisze nie "j" xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N neomagnet
-1 / 9

2 uwagi: ceny są niskie przy amerykańskich zarobkach, nie polskich. Obsługa jest bardzo miła w porównaniu np do Niemiec, gdzie rozmowa z kasjerem wygląda jak przesłuchanie na posterunku gestapo.
Kapusta to też tak nie do końca. Ja osobiście tego swinstwa nie ruszam, szczególnie kiszonej. Rzygać się chce na samą myśl.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kicia0690
+1 / 3

@neomagnet życzenia świąteczne brzmią jak nakaz rozstrzelania ale czego się spodziewać jak oni drutem kolczastym mówią ? :D Moim zdaniem jedyne uzasadnienie dla istnienia języka niemieckiego to Rammstein... :D Chociaż gdyby tak dokładniej się przypatrzeć to coraz mniej ludzi w Niemczech mówi po niemiecku... Tak,że tego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yaroslao
+3 / 3

@neomagnet Rzygać od kapusty? Chyba coś ci dolega.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Percycox
+1 / 1

oj, bedzie ból doopy, bedzie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
0 / 0

Częściowo się z nim zgadzam. Co do jedzenia to ziemniaki, choć uwielbiam w każdej postaci, to musiał trafić na jakieś dziwne jadłodajnie. Ja jem sporo ryżu, a za kapusta nie przepadam więc np. jadam dużo pomidorów i ogórków. Co do jakości obsługi, to co się dziwi. Miał w końcu tanio. Musi się zdecydować czy chce się mieć wypas, ale płacić jak za zboże czy tanio, ale obsługa jest mniej "wyrafinowana". A to, że każdym prawie starym mieście są rynki. Jakby wiedział, że większość średniowiecznych miast w Polsce budowano na prawie Magdeburskim i jak pojedzie do Niemiec to tam też każde stare miasto też ma rynek, to co się dziwi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Piks
0 / 0

WIdać jadł w tanich restauracjach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yaroslao
0 / 0

w tanich też powinna być dobra obsługa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
+2 / 2

Polacy aż tak religijni? Chyba facet nie był na południu własnego kraju, gdzie co druga rodzina zmawia pacierz przed każdym posiłkiem. A już tego martwego wyrazu twarzy to w ogóle nie rozumiem. Wystarczy się przejść po ulicach wielkiego amerykańskiego miasta, aby zobaczyć co to znaczy "martwa twarz" człowieka, który zapieprza do pracy ze wzrokiem wbitym przed siebie, albo pod nogi, na nikogo się nie ogląda i co najwyżej czasem się skrzywi. W Japonii jest pod tym względem jeszcze bardziej "martwo", a w krajach Europy zachodniej coraz większą popularność zdobywa przemieszczanie się ulicami w taki sposób, aby być niewidzialnym dla koczujących na skwerach grupach "uchodźców". Polacy może nie są tak roześmiani jak co niektóre narody, ale na tle całego świata wychodzimy na relatywnie pogodnych. Nie wiem gdzie ten koleś poczynił takie obserwacje, ale chyba nie do końca wie, o czym mówi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~PoloniumPatriot
-1 / 1

Nie zgadzam się tylko z jednym - turystami. Sporo ich mamy. Jak pójdziesz na warszawską starówkę to na pewno spotkasz, kogoś z zagranicy. Z tą religijnością Polaków jest bardzo dobrze - spaja się ona z innymi dziedzinami. Jeszcze trochę, a religia i nauka będą w Polsce jednym - w końcu obaj mówią o tym samym świecie, to muszą jakoś ze sobą współpracować, nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~erw
0 / 0

Zastanawiam sie czy oryginalna lista też zajeła 10 stron.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aiko2bourbun
0 / 0

Dla autora dowiedz się kim Mark est na prawde bo nie ma czegoś taakiego jak jutuber

Odpowiedz Komentuj obrazkiem