Droge wybudowali bo deweloper w polu bloki nastawiał, a Wrocław nie powinien w to inwestować bo obok ma iść obwodnica na której zależy wszystkim poza grupką interesantów z Wysokiej
Jak czytam te pseudodziennikarskie wypociny to się niedobrze robi. Po stronie Wrocławia ulica Obr. Poczty Gdańskiej była i jest niezmieniona. Po stronie wysokiej dobudowali sobie równoległą bo deweloperka musiała zrobić dojazd do nowych osiedli postawionych w polu. Mieszkańcy Wysokiej chcieli się pozbyć problemu mieszkańców Wroclawia jeżdżący po 'ich' drogach, niestety zmienili im organizację ruchu i nagle się okazało że ich slupki im przeszkadzają. Ale widać mają kolesi w mediach bo ciągle są tymi poszkodowanymi.
Sprecyzujcie że chodziło o finanse ale odnośnie ceny za metr / kilometr - Wrocław wpisał sobie albo firmie kolesiowej 3x większą kwotę niż Gmina i o to poszło , Gmina wykonała drogę o wiele taniej , a Wrocław chciał aby partycypowała w 3x droższej inwestycji
Właśnie zabiliście mi ćwieka.
Pisałem jakiś czas temu program, generował komputerowo mapy, na mapach budynki, ulice, całe miasta, itp. Problem był w tym, że miasto dzielił na "działki", które ogradzał, a następnie na nie wstawiał nitki ulic, budynki itp.
Problem często był taki, że dwie działki miały identyczne dwie drogi przedzielone płotem. Jako nierzeczywista sytuacja namęczyłem się by to cholerstwo wykrywać i redukować do jednej ulicy.
A tu rzeczywistość pokazała mi zonka.
Niech zrobią dwupasmówkę ;)
"Nie dorzucimy się bo nie mamy tyle kasy, dlatego wybudujemy własną drogę".
@Dragoo bo wyszło taniej wybudować własną niż dorzucić się
Droge wybudowali bo deweloper w polu bloki nastawiał, a Wrocław nie powinien w to inwestować bo obok ma iść obwodnica na której zależy wszystkim poza grupką interesantów z Wysokiej
Jak czytam te pseudodziennikarskie wypociny to się niedobrze robi. Po stronie Wrocławia ulica Obr. Poczty Gdańskiej była i jest niezmieniona. Po stronie wysokiej dobudowali sobie równoległą bo deweloperka musiała zrobić dojazd do nowych osiedli postawionych w polu. Mieszkańcy Wysokiej chcieli się pozbyć problemu mieszkańców Wroclawia jeżdżący po 'ich' drogach, niestety zmienili im organizację ruchu i nagle się okazało że ich slupki im przeszkadzają. Ale widać mają kolesi w mediach bo ciągle są tymi poszkodowanymi.
A kto będzie kosił ten pas zieleni?
@Kormoran358 Przecież widać na zdjęciu, że nikt go nie kosi ;)
Twój stary się zgodził charytatywnie
@Kormoran358 Z trawa nie ma problemu z lewej miasto z prawej gmina oczywiście tylko do słupków..Gożej z malowaniem tych słupków .. ;-)
Taa źródło to lewacki TVN24 i już wiadomo że to brednie .
no i dobrze, zrobić obie jednokierunkowe w przeciwną stronę i jest lokalna dwupasmówka
Przynajmniej bezpieczniej. Tak to by zapier***ali że przejśc by nie można było. A tak jest wężęj i bezpieczniej
Sprecyzujcie że chodziło o finanse ale odnośnie ceny za metr / kilometr - Wrocław wpisał sobie albo firmie kolesiowej 3x większą kwotę niż Gmina i o to poszło , Gmina wykonała drogę o wiele taniej , a Wrocław chciał aby partycypowała w 3x droższej inwestycji
Głosujcie nadal na "stary układ" to będzie tak zawsze. Tylko #Wolność może wprowadzić normalność!
Właśnie zabiliście mi ćwieka.
Pisałem jakiś czas temu program, generował komputerowo mapy, na mapach budynki, ulice, całe miasta, itp. Problem był w tym, że miasto dzielił na "działki", które ogradzał, a następnie na nie wstawiał nitki ulic, budynki itp.
Problem często był taki, że dwie działki miały identyczne dwie drogi przedzielone płotem. Jako nierzeczywista sytuacja namęczyłem się by to cholerstwo wykrywać i redukować do jednej ulicy.
A tu rzeczywistość pokazała mi zonka.
można się pięknie bawić, można...
Przynajmniej nie będą wyprzedzać, bezpieczeństwo :)
ja bym się cieszył... Teraz wystarczy na jednej i drugiej ustawić ruch jednokierunkowy (byle w przeciwnych kierunkach) i sprawa rozwiązana ...
chodzi o przetarg - i gmina i miasto miało swoich wykonawców, nikt nie chciał odpuscic, a przeciez kasa musi byc wrzucana do kieszeni "swoich"