Przykład wyciągania błędnych wniosków, gdy w grę wchodzi więcej zmiennych. Decyduje tutaj wiek, a że koreluje on także z tytułami naukowymi to mamy zbieżność. Równie dobrze, po badaniu całej populacji, można by powiedzieć, że istnieje korelacja pomiędzy rozmiarem stopy, a inteligencją.
To samo zjawisko dotyczyło umiejętności obsługi magnetofonu kasetowego przez nauczycieli języków obcych w szkołach.
Nie mówiąc już o projektorze 16mm, gdy standard ten jeszcze występował w szkołach. W mojej zatrudniano do tego najgorszego w całej szkole tzw. huligana. Zapewne w ten sposób zapracował na to, że w ogóle te szkołę skończył.
Dlatego że żeby mieć bardzo wysoki stopień naukowy trzeba było urodzic się sporo latek temu. Wtedy jeszcze były właśnie RZUTNIKI na które wkładało się przeźrocza a teraz to są chyba projektory.
cytując jednego z profesorów z którym miałem zajęcia, rzutnik/projektor i komputer to tylko udogodnienie przy prowadzeniu wykładów, prawdziwy profesor do poprowadzenia wykładu potrzebuje tylko kawałka kredy i czegoś po czym może pisać, następnie cały kierunek dostał do przerysowania kilka schematów budowy czujników typu MEMS, narysowanych, a jak z pamięci na tablicy
Przykład wyciągania błędnych wniosków, gdy w grę wchodzi więcej zmiennych. Decyduje tutaj wiek, a że koreluje on także z tytułami naukowymi to mamy zbieżność. Równie dobrze, po badaniu całej populacji, można by powiedzieć, że istnieje korelacja pomiędzy rozmiarem stopy, a inteligencją.
Tylko to powinien być wykres dwupunktowy, bo w Polsce są tylko 2 stopnie naukowe.
eee... nie... masz inżyniera, magistra, doktora, profesora... więc stopni naukowych masz więcej...
@blacksmith21 Nie wszystkie z tych co wymieniłeś to są stopnie naukowe..
Przeczytałem:"umiejętność obsługi rozrzutnika" xd
To samo zjawisko dotyczyło umiejętności obsługi magnetofonu kasetowego przez nauczycieli języków obcych w szkołach.
Nie mówiąc już o projektorze 16mm, gdy standard ten jeszcze występował w szkołach. W mojej zatrudniano do tego najgorszego w całej szkole tzw. huligana. Zapewne w ten sposób zapracował na to, że w ogóle te szkołę skończył.
Na osi rzędnych może być dowolna umiejętność życiowa nie związana ze stopniem naukowym.
Coś w tym jest ;)
Dlatego że żeby mieć bardzo wysoki stopień naukowy trzeba było urodzic się sporo latek temu. Wtedy jeszcze były właśnie RZUTNIKI na które wkładało się przeźrocza a teraz to są chyba projektory.
cytując jednego z profesorów z którym miałem zajęcia, rzutnik/projektor i komputer to tylko udogodnienie przy prowadzeniu wykładów, prawdziwy profesor do poprowadzenia wykładu potrzebuje tylko kawałka kredy i czegoś po czym może pisać, następnie cały kierunek dostał do przerysowania kilka schematów budowy czujników typu MEMS, narysowanych, a jak z pamięci na tablicy
Profesor powinien mieć wiedzę i doświadczenie żeby nie musieć używać rzutnika.
Pozdrowienia dla profesora Grzywny z POLSL