Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
374 394
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M magmag1
+7 / 13

W tamtych czasach Poldek to taka skoda superb dzisiaj a dawna lancia wydawała się większym luksusem niż dzisiaj BMW 7.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar unkiel
+7 / 7

Truskawka na torcie: dwie srebrne dwulitrówki. :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomxy
-4 / 12

Obecne też jakoś im nie pasują - co chwila to słychać o kolejnym dzwonie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adawo
-1 / 5

W tamtych czasach to szary obywatel jeździł tym co na lawecie ściągnął zza granicy. Poldków już nikt nie kupował, ale władza chciała się przypodobać i kupiła je...od Koreańczyków do których wtedy należało FSO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~daweoo
+5 / 5

@adawo sam jesteś koreańczyk, małżeństwo daewoo i fso to 1995 rok a tu mówimy o latach 1993-95

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~daweoo
0 / 2

@adawo poza tym w tamtym czasie polonez jeszcze uchodził za obiekt pożądania szarego obywatela. Na początku lat 90 królowały maluchy, duże fiaty, polonezy, trabanty itp, a także zdezelowane znaleziska z zachodu , dopiero nadejście nexii i w końcu lanosów zmieniło ten obraz. I ludzie kochali te swoje szroty, wsadzali kolejne silniki do poldków i fiatów i traktowali swoje środki lokomocji jak największy skarb.

Wbrew temu co twierdzisz, to wtedy właśnie ludzie kupowali polonezy Caro, a później za koreańskiej okupacji Atu i ten taki dziwny wybryk w kształcie sedana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prally
+4 / 4

@adawo To był 91 rok, do przejęcia przez Daewoo jeszcze 3 lata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+1 / 3

Wyjdźcie już mentalnie z tego PRL-u... Samochód to nie jest już dorobek życia, podobnie jak kolorowy telewizor nie jest już luksusem a pralka automatyczna - ekstrawagancją. Od tego jest władza, żeby wyglądała reprezentacyjnie. No bo z jakiego powodu ciągle trwa fascynacja rodzinami królewskimi i z jakiego powodu tak wysokie oceny zbiera niejaki Adrian?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhz
+3 / 3

Dobry ruski agent

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar y0u
0 / 2

bo to były jeszcze czasu kiedy władza promowała polskie produkty, inna sprawa pokażcie mi nowe samochody (po 2000 roku), które dalej jeżdżą i nie posiadają jakiś większych wad, czy nie wymagające regularnego odwiedzania serwisu, celem wymiany większości elementów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 grudnia 2017 o 19:54

P Prally
0 / 0

@y0u Każdy samochód powinien być serwisowany regularnie, w przypadku Polonezów interwał wynosił 10 tys. km.
W tej chwili te interwały są ponad 3 razy większe, a że wzrosło skomplikowanie elementów, wysilenie silników, a tytanu i powłok ceramicznych się nie stosuje, no to jest awaryjność. Osobnym problemem jest takie projektowanie niektórych części że koszty naprawy bardzo podrożały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem