@NajSuper Nie w każdym kraju. Jeśli wystają jakieś elementy zagrażające innym, autko nie będzie dopuszczone do ruchu. Gdy policjant go zatrzyma, zabierze dowód rejestracyjny.
Klasyka? Mustangów wypuszczono na pęczki. W USA to równie popularny samochód co w PL tico, więc to odrobinę przesada. Raczej bym powiedział że to nie o tyle co klasyk co przełomowy samochód który uwiecznił pozycję musce carów. Tak jak fiat 126p zmotoryzował Polskę. Maluch o tyle dziś już jest klasykiem że jest nie produkowany od 2 dekad, a jego technologia sięga lat 50-60tych.
Mustangi klepie się do dziś (choć naturalnie w znacznie nowocześniejszych wersjach).
@~Canada_online akurat o motoryzacji wiem gruuuubo więcej niż 95% tutejszej społeczności ;) . Więc wiem jakim autem jest mustang. Wiem jak bardzo archaiczny jest to pojazd. Np współczynnik oporu powietrza ma porównywalny z busem XD . Przez co owe auto mogłoby być znacznie, znacznie szybsze gdyby ktoś wziął pod uwagę aerodynamikę.
To w PL, mustang jest uważany za klasyk, bóg wie co itp. Bo dla nas to auto jest egzotyczne. U nas w zasadzie nie ma musce carów. Ale wiesz jaką furorę może zrobić taki maluch w USA? TAM to dopiero jest klasyk.
Wybacz, ale stare musce cary to technologicznie bardzo prymitywne auta. Silnik o pojemności kilku litrów, a moc w okolicach 200KM? To baaaaardzo mało. Silniki wybitnie niewysilone, palące jak smok. Dlaczego poszli w tą drogę? Z powodu materiałów. Silniki robiono z byle czego, więc nie mogły być wysilone, gdyż by się rozleciały. Dopiero dziś kiedy technologia materiałów poszła do przodu, zaczęto wstawiać wytrzymałe części, to umożliwiło wysilenie silnika i ogromną moc. No i dzięki temu, wśród niewtajemniczonych ludzi narósł mit jakoby musce cary dysponowały od zawsze olbrzymią mocą...
@rafik54321 No, Syrena miała prawie doskonały współczynnik oporu powietrza, jak tam z prędkością i telepaniem się karoserii było to też zapewne wiesz. O rezonansie 16 Hz też pewnie słyszałeś. W Polsce mustang jest uważany za klasyk? Większej bredni dawno nie słyszałem. Klasykami u nas są naprawdę inne autka. Europejskie raczej ze względu na dostępność samych egzemplarzy jak i części.
Gdyby nie ten róg to super by wyglądał. I każdy może robic ze swoim samochodem co chce.
@NajSuper Nie w każdym kraju. Jeśli wystają jakieś elementy zagrażające innym, autko nie będzie dopuszczone do ruchu. Gdy policjant go zatrzyma, zabierze dowód rejestracyjny.
Klasyka? Mustangów wypuszczono na pęczki. W USA to równie popularny samochód co w PL tico, więc to odrobinę przesada. Raczej bym powiedział że to nie o tyle co klasyk co przełomowy samochód który uwiecznił pozycję musce carów. Tak jak fiat 126p zmotoryzował Polskę. Maluch o tyle dziś już jest klasykiem że jest nie produkowany od 2 dekad, a jego technologia sięga lat 50-60tych.
Mustangi klepie się do dziś (choć naturalnie w znacznie nowocześniejszych wersjach).
@rafik54321 Jeśli chodzi o klepanie frazesów to możesz się wypowiadać na każdy temat.
@~Canada_online akurat o motoryzacji wiem gruuuubo więcej niż 95% tutejszej społeczności ;) . Więc wiem jakim autem jest mustang. Wiem jak bardzo archaiczny jest to pojazd. Np współczynnik oporu powietrza ma porównywalny z busem XD . Przez co owe auto mogłoby być znacznie, znacznie szybsze gdyby ktoś wziął pod uwagę aerodynamikę.
To w PL, mustang jest uważany za klasyk, bóg wie co itp. Bo dla nas to auto jest egzotyczne. U nas w zasadzie nie ma musce carów. Ale wiesz jaką furorę może zrobić taki maluch w USA? TAM to dopiero jest klasyk.
Wybacz, ale stare musce cary to technologicznie bardzo prymitywne auta. Silnik o pojemności kilku litrów, a moc w okolicach 200KM? To baaaaardzo mało. Silniki wybitnie niewysilone, palące jak smok. Dlaczego poszli w tą drogę? Z powodu materiałów. Silniki robiono z byle czego, więc nie mogły być wysilone, gdyż by się rozleciały. Dopiero dziś kiedy technologia materiałów poszła do przodu, zaczęto wstawiać wytrzymałe części, to umożliwiło wysilenie silnika i ogromną moc. No i dzięki temu, wśród niewtajemniczonych ludzi narósł mit jakoby musce cary dysponowały od zawsze olbrzymią mocą...
@rafik54321 No, Syrena miała prawie doskonały współczynnik oporu powietrza, jak tam z prędkością i telepaniem się karoserii było to też zapewne wiesz. O rezonansie 16 Hz też pewnie słyszałeś. W Polsce mustang jest uważany za klasyk? Większej bredni dawno nie słyszałem. Klasykami u nas są naprawdę inne autka. Europejskie raczej ze względu na dostępność samych egzemplarzy jak i części.
@~JA_________________ no sam demot jest dowodem na to że mustang jest za co niektórych uważany w PL za klasyk.
Fakt żeby syrena miała idealny współczynnik oporu powietrza to pierwsze słyszę.
To jest auto które ma świetny współczynnik oporu powietrza i mało przypomina syrenkę :)
https://www.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/global/vehicles/gt-r/r35/eulhd/2_minor_change/overview/17TDIeulhd_GTRHelios026.jpg.ximg.l_full_m.smart.jpg
Druga sprawa że za stabilność auta odpowiada również chociażby zawieszenie oraz amortyzatory, ale i opony, ich jakość oraz rozmiar.
Na takie rzeczy moja Mama ma tekst: Cóż zrobić, bardzo przyjemnie...:)
ja bym jeździł :P