Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
114 120
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
B Bihar
-5 / 5

na 127 stronie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CtrlD
+1 / 3

@Bihar mówi ci coś porządek alfabetyczny (tutaj wg. kraju produkcji).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefun
+4 / 6

Jak na tamte lata, to Polonez nie był taki zły. Szkoda, że nie był rozwijany. Gdyby nie "Związki Zawodowe" to VW zainwestowałby w Żerań i teraz to Czesi jeździliby samochodami FSO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pandoro
-4 / 4

skończcie już z tymi bajkami o FSO i VW, Polonez nie miał żadnych szans ze Skodą, która była prężnym i perspektywicznym zakładem. Dziesiątki modeli Skody jeździły po całym świecie. Gdyby Octavia byłaby produkowana w Polsce to jej produkcja trwałaby pewnie do lat 90... i byłaby jedynym modelem jak Polonez... Nawet takie Filipiny miały ciekawsze modele od polskich... co widać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rertertertertertert
+2 / 4

@pandoro a co niby skoda wniosła wtedy do produkcji nowoczesnych aut? Praktycznie nic. Cała technologia wkładana do Skody to VW. Nalepić znaczek FSO i będziemy mieli FSO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+2 / 2

@elefun Syrena też była zupełnie dobra jak na lata 50-te, kiedy powstała. No i, jak każdy produkt PRL-u, w początkowym okresie cechowała się jeszcze dobrą jakością wykonania. Nieporozumieniem było klepanie jej przez 30 lat z kosmetycznymi tylko zmianami (jeśli nie liczyć jednej zmiany silnika na mocniejszy, z jednym cylindrem więcej).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pandoro
0 / 0

@~rertertertertertert widocznie masz małą wiedzę, a wystarczy tylko spojrzeć w Wikipedię

Odpowiedz Komentuj obrazkiem