N Nighthawk7 22 sierpnia 2018 o 19:41 +1 / 1 Klient chce bezwypadkowy, cenę złomu i przebieg do 200 tysięcy to ma. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
~tak_mówią 23 sierpnia 2018 o 13:19 +1 / 1 @engi232 Czasem dzwoni i prosi, by dać mu silnika posłuchać! Jeździł tylko w niedzielę do kościoła! Serwisowany w ASO. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
~AleksPL 23 sierpnia 2018 o 13:31 +1 / 1 Jedzie do Polski. Po paru dniach u naszych mechaników będzie limuzynka po paru tysiączkach tylko przejechanych. POLAK POTRAFI Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hujbert 23 sierpnia 2018 o 20:38 +1 / 1 Tak sie przywozi auta na części.... Co najcenniejsze sie odcina i zostawia - czyli przód, są to auta zezłomowane przeważnie w niemczech tnie się na pół bo więcej można zabrać jednym zestawem. cymbały Odpowiedz Komentuj obrazkiem
~pozdrawiamNaiwnego 24 sierpnia 2018 o 15:02 +1 / 1 @hujbert Widzę, że mało widziałeś polskich warsztatów, w których "nowe" samochody produkuje się z tych "części" szybciej, niż fabryka firmowa :-) Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Klient chce bezwypadkowy, cenę złomu i przebieg do 200 tysięcy to ma.
Niemiec płakał jak sprzedawał
@engi232
Czasem dzwoni i prosi, by dać mu silnika posłuchać!
Jeździł tylko w niedzielę do kościoła!
Serwisowany w ASO.
Jedzie do Polski. Po paru dniach u naszych mechaników będzie limuzynka po paru tysiączkach tylko przejechanych. POLAK POTRAFI
Tak sie przywozi auta na części.... Co najcenniejsze sie odcina i zostawia - czyli przód, są to auta zezłomowane przeważnie w niemczech tnie się na pół bo więcej można zabrać jednym zestawem. cymbały
@hujbert
Widzę, że mało widziałeś polskich warsztatów, w których "nowe" samochody produkuje się z tych "części" szybciej, niż fabryka firmowa :-)