Taka ciekawostka. Kto krył showbiznes i lewicowe środowiska zanim akcja "me too" ujawniła tamtejsze skandale pedofilskie na wielką skalę? A ponoć to tylko księżą kryją się nawzajem.
Komitet ONZ ds. Praw Dziecka ostro skrytykował Kościół katolicki. Postawa i sposób postępowania Watykanu umożliwiły wykorzystanie dziesiątek tysięcy dzieci przez księży pedofilów - stwierdzili eksperci ONZ.
- Watykan naruszył postanowienia konwencji o prawach dziecka. Nie zrobił tego wszystkiego, co powinien był zrobić - orzekła Kirsten Sandberg, szefowa Komitetu ONZ ds. Praw Dziecka.
Autorzy raportu ONZ zarzucają Watykanowi, że ani nie uznał skali popełnionych dotąd przestępstw, ani nie porzucił wszystkich praktyk wspierających bezkarność księży. Wzywają do natychmiastowego usunięcia księży winnych przestępstw pedofilskich bądź podejrzanych o nie. Zalecają Watykanowi, a właściwie watykańskiej komisji promującej walkę z pedofilią, by zbadała, jak biskupi postępowali i postępują z podejrzeniami o przestępstwa podwładnych. Oraz wzywają Kościół do wprowadzenia obowiązku zawiadamiania policji bądź prokuratury o przestępstwach księży wobec dzieci.
Przypadki molestowania przez księży oraz systematyczne tuszowanie tych przestępstw przez biskupów i innych przełożonych (zwłaszcza w przeszłości) są dobrze opisane w wielu krajach, a lokalne Kościoły coraz rzadziej im przeczą.
@~nikuś43
Jak widać po Twoich komentarzach, kościelne przestępstwa wobec dzieci i ich tuszowanie nie dadzą się obronić. Można tylko zmienić temat dyskusji, by odwrócić uwagę i zająć dyskutantów czymś innym. Tego rodzaju strategię na co dzień stosuje Kościół katolicki, dla którego najwyższą wartością jest własny wizerunek, a nie jakieś zasady moralne. Za pomocą takiej metody można kamuflować kościelne patologie, ale na pewno nie da się ich wyleczyć.
hippe właśnie na szybko przeglądnąłem twoje komentarze których przecież jest dużo więcej niż moich. I widzę że to ty zawsze próbujesz zmienić temat jeśli jest poruszana kwestia pedofilii w środowiskach lewicowych lub lgbt. Więc?
@~nikuś43
Czyżby? Nie przypominam sobie, abym pod czyimś demotem o pedofilii w środowiskach lewicowych lub LGBT próbował zmieniać temat dyskusji. Ale jeśli pamięć mnie zawodzi, to wyślij mi w tej sprawie prywatną wiadomość, bo Twoja chęć rozmowy o mojej osobie w tym miejscu może sprawiać wrażenie kolejnej próby zmiany wątku - zaczynamy rozmawiać o mnie, a nie o temacie mojego demotywatora, który brzmi "Rośnie liczba sprawców i ofiar na mapie kościelnej pedofilii". Zachęcam do dyskusji na ten właśnie temat. Jakie masz przemyślenia w tej kwestii?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 stycznia 2019 o 2:42
~nikuś43 pół żartem pół serio można powiedzieć, że same to ukrywały, dopuki ich kariera szła w górę xD przecież nikt nie tuszuje zgłoszonych spraw "me to" ani też środowisko oskarżonych o to ludzi nie jest instytucją, ani nawet żadna zarejestrowana wspólnotą, nie ma żadnych prawnych mechanizmów wewnętrznych do ścigania takich spraw, zatem jak można im zarzucać zaniedbywanie tego obowiązku? Człowieku, ale ty odplywasz. Głęboka toń absurdu właśnie pochłonęła wołającą o ratunek logikę... +R.I.P
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
9 stycznia 2019 o 11:40
Swoją drogą skoro już jesteśmy przy temacie wykorzystywania seksualnego w showbiznesie, to wytłumaczcie mi jedną rzecz:
Jeśli dorosła, świadoma, w pełni władz umysłowych kobieta, nie będąc przymuszona siłą ani groźbą karalną, uprawia z kimś seks, nie noszący znamion gwałtu, to jaka w tym jest wina owego kogoś? Bo póki co z retoryki oskarżycielek i sposobu ich działania w tej sprawie można wywnioskować tylko tyle, że owy ktoś wykorzystał wobec nich swoją pozycję, która sprowadza się do możliwości decydowania o tym, czy zostaną bardzo sławne, a to nie jest żadną formą przymusu, ponieważ na świecie nie jest tylko jeden czy kilku producentów muzycznych czy filmowych i nie wszyscy są mężczyznami, nie ma też obowiązku wybierania drogi kariery prowadzacej przez castingi u nich.
Co więcej, w ogóle nie ma przymusu zostawania gwiazdą i utrzymywania się z bycia sławnym.
Tak, jakby dziwka zgłosiła molestowanie, bo klienci wykorzystują fakt, że potrzebuję ona środków do życia i dlatego czuję się zmuszona do praktykowana nierządu :/ Pikanterii dodaje prawie fakt, że żadna z gwiazdek, widząc pierwsze sygnały zamiarów swoich rzekomych oprawców, nie wyszła ze studia czy domu producenta wprost na posterunek policji ani do prokuratury, zgłosić co nastąpiło, chociaż nie istniały żadne logiczne powody dla ukrywania przez nich tych spraw przez lata (może za wyjątkiem wstydu, że dobrowolnie korzystały z propozycji takiego układu): ani presja społeczna, ani brak wsparcia, ani groźba wykluczenia społecznego, ani wreszcie widmo uniknięcia kary przez oprawcę w wyniku działań instytucji pod której zwierzchnictwo należy. Jak zwykle oskarżenia wyrosły niczym grzyby po deszczu w momencie, kiedy większą ilość gwiazd zebrała się w kupę i poczuła siłę do zemsty, szkoda, ze to zemsta w większości za własne sumienie.
Żeby nie było - brzydzę się facetami, którzy w ten sposób postępowali z tymi kobietami ale nie są on wyłącznymi winnymi w tym całym bajzlu moralnym, a już na pewno nie są nic dłużni kobietom, które świadomie z nimi współżyły. Karać należy sprawców gwałtów i wykorzystywania, tymczasem sprzedawanie dupy za karierę nie jest wykorzystaniem, chyba, że wykorzystaniem głupoty i kulewstwa, ale na to już paragrafu nie ma.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
9 stycznia 2019 o 12:13
Zgadzam się każdy człowiek który dopuścił się pedofilii powinien ponieść najsurowszą karę lecz nie rozumiem takiego ataku na kościół katolicki, w porównaniu z innymi grupami zawodowymi raczej się nie wyróżnia, ba nic nie pobije duchownych i wiernych muzułmańskich lecz ONZ i inne organizacje nie widzą w tym problemów.
@~Cezary34
Pedofile są wszędzie, ale tylko Kościół w sposób systemowy kryje ich i chroni na całym świecie. Dobro sprawców jest dla Kościoła ważniejsze niż dobro ofiar. I to wszystko robią ludzie, którzy roszczą sobie prawo do pouczania innych i uważają się za przedstawicieli Boga na Ziemi. Czy nie należy od nich oczekiwać, że będą postępować zgodnie z głoszonymi przez siebie naukami?
Autorzy serwisu dbają o to, by serwis nie był zbyt wiarygodny. Niby liczba punktów robi wrażenie, ale pedofilia jest dość jasno zdefiniowana, a molestowanie szesnasto-, siedemsnto- i osiemnastolatków (samo w sobie naganne) to zwykłe pedalstwo, a nie pedofilia (an pięć losowo sprawdzonych trzy dotyczyły osób w wielu 16-18, jedna miała opis "postępowanie umorzone - w jednym aspekcie z powodu braku dowodów, w drugim - z powodu przedawnienia").
@nawrotki daj spokój hippe to płatny pachołek pytanie tylko kto go sponsoruje. Zauważ, że jedynie pochyla się nad jednym i tylko jednym problemem pedofilii. Tej w KK. Żadna inna dla niego nie istnieje. Pedofilia w LGBT ? Nie słyszał i nawet się nie zająknie. Pedofilia w wielu innych strukturach i instytucjach często chroniona równie mocno jesli nie mocniej przez polityczna poprawnośc. Tu również spoko. Tylko pedofilia w KK jest be.
Trzeba przywrócić prawo do posiadania broni. Strach przed zemstą ojca pokrzywdzonego dziecka będzie większy niż strach przed żałosnym wymiarem sprawiedliwości.
Pedofilia w KK. ciekawy temat. Ksiadz to tez u tylko czlowiek, jak kazdy inny, Srodowiska lewicowe I lewackie, bo te glownie walcza czynnie z Kosciolem, z jednej strony w pelnym rynsztunku I odbezpieczona bronia staja na barykadach obrony LGBTm wszelkiej masci dewiacji I odszczepien od normy, wprowadzaja swoich przedstrawicieli do wszelkich gremiow zarzadzajacych I decyzyjnych czyniac z nich prominentnych dzialaczy. Zmieniaja definicje, wprowadzaja liberalne prawa wobec "swoich" I restrykcyjne wobec :"wrogow". Pootem domagaja sie reform I liberalizacji Kosciola I jego praw. Zadaja przyjmowania w szeregi ksiezy I zakonnikow osob homoseksualnych, transseksualnych itp. Wczesniej, kiedy w wielu krajach bylo to przestepwstwo badz tylko nie akceptowane spolecznie, ci ludzie ukrywali swoja orientacje I dewiacje seksualne, m.in. pociag do dziecim, I wstepowali do zakonow I seminariow. Doliczyc do tego wprowadzanie agentow sluzb specjalnych, szczegolnie w krajach blokju komunistycznego I mamy dosc pelny obraz I analize pojawienia sie tego zjawiska wsrod kleru. I teraz wracajac do lewicowcow I lewakow. Z jednej strony bronia LGBT, a wsrod nich jest bodaj najwiekszy odstek zachowac pedofilskich, a z drugiej strony maja za zle ksiezom, ktoryz przeciez w znakomitej wiekszosci sa homoseksualni, podobne zchowania, ktore wsrod swieckich akceptuja.
Ot taka lewacka podwojna moralnosc. Pedzio I lesba, nawet jak pedofile, to sa cacy. Ale ksiadz homo I pdefil (bo sam homo to spoko) to juz beeee...
A wiecie jak wyglądała weryfikacja informacji? Sami twórcy ją podali. Trzymajcie się krzeseł. Rozmowa z osobą, która poinformowała o czynie pedofilskim i prawnikiem. Ani słowa o świadkach czy dowodach.
Podobno ofiaro płacą nawet milion, chetnie podam się za ofiarę molestowania, tylko kogo oskarżyć ? . Kogo polecacie, może jakiegoś biskupa albo prymasa Polski ?
Mapa kościelnej pedofilii:
https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?hl=en&mid=1TI2LZ3-yGVVWdJ5quw0Biy9ZPxKAXNfA&ll=52.13989040479447%2C18.04590928486641&z=5
Fundacja "Nie lękajcie się", która pomaga ofiarom księży pedofilów:
http://nielekajciesie.org.pl/
Taka ciekawostka. Kto krył showbiznes i lewicowe środowiska zanim akcja "me too" ujawniła tamtejsze skandale pedofilskie na wielką skalę? A ponoć to tylko księżą kryją się nawzajem.
Komitet ONZ ds. Praw Dziecka ostro skrytykował Kościół katolicki. Postawa i sposób postępowania Watykanu umożliwiły wykorzystanie dziesiątek tysięcy dzieci przez księży pedofilów - stwierdzili eksperci ONZ.
- Watykan naruszył postanowienia konwencji o prawach dziecka. Nie zrobił tego wszystkiego, co powinien był zrobić - orzekła Kirsten Sandberg, szefowa Komitetu ONZ ds. Praw Dziecka.
Autorzy raportu ONZ zarzucają Watykanowi, że ani nie uznał skali popełnionych dotąd przestępstw, ani nie porzucił wszystkich praktyk wspierających bezkarność księży. Wzywają do natychmiastowego usunięcia księży winnych przestępstw pedofilskich bądź podejrzanych o nie. Zalecają Watykanowi, a właściwie watykańskiej komisji promującej walkę z pedofilią, by zbadała, jak biskupi postępowali i postępują z podejrzeniami o przestępstwa podwładnych. Oraz wzywają Kościół do wprowadzenia obowiązku zawiadamiania policji bądź prokuratury o przestępstwach księży wobec dzieci.
Przypadki molestowania przez księży oraz systematyczne tuszowanie tych przestępstw przez biskupów i innych przełożonych (zwłaszcza w przeszłości) są dobrze opisane w wielu krajach, a lokalne Kościoły coraz rzadziej im przeczą.
Nie wierzę że jakiś oszołom wyskoczył tu z porównaniem do "me too" xD kurde jeszcze może "ratujmy karpie"!?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2019 o 22:11
Chodziło mi o to kto ukrywał te sprawy molestowań młodych dziewczyn w lewicowym środowisku, słynna sprawa "me too". Twierdzisz ze te kobiety kłamią?
@~nikuś43
Jak widać po Twoich komentarzach, kościelne przestępstwa wobec dzieci i ich tuszowanie nie dadzą się obronić. Można tylko zmienić temat dyskusji, by odwrócić uwagę i zająć dyskutantów czymś innym. Tego rodzaju strategię na co dzień stosuje Kościół katolicki, dla którego najwyższą wartością jest własny wizerunek, a nie jakieś zasady moralne. Za pomocą takiej metody można kamuflować kościelne patologie, ale na pewno nie da się ich wyleczyć.
hippe właśnie na szybko przeglądnąłem twoje komentarze których przecież jest dużo więcej niż moich. I widzę że to ty zawsze próbujesz zmienić temat jeśli jest poruszana kwestia pedofilii w środowiskach lewicowych lub lgbt. Więc?
@~nikuś43
Czyżby? Nie przypominam sobie, abym pod czyimś demotem o pedofilii w środowiskach lewicowych lub LGBT próbował zmieniać temat dyskusji. Ale jeśli pamięć mnie zawodzi, to wyślij mi w tej sprawie prywatną wiadomość, bo Twoja chęć rozmowy o mojej osobie w tym miejscu może sprawiać wrażenie kolejnej próby zmiany wątku - zaczynamy rozmawiać o mnie, a nie o temacie mojego demotywatora, który brzmi "Rośnie liczba sprawców i ofiar na mapie kościelnej pedofilii". Zachęcam do dyskusji na ten właśnie temat. Jakie masz przemyślenia w tej kwestii?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 stycznia 2019 o 2:42
~nikuś43 pół żartem pół serio można powiedzieć, że same to ukrywały, dopuki ich kariera szła w górę xD przecież nikt nie tuszuje zgłoszonych spraw "me to" ani też środowisko oskarżonych o to ludzi nie jest instytucją, ani nawet żadna zarejestrowana wspólnotą, nie ma żadnych prawnych mechanizmów wewnętrznych do ścigania takich spraw, zatem jak można im zarzucać zaniedbywanie tego obowiązku? Człowieku, ale ty odplywasz. Głęboka toń absurdu właśnie pochłonęła wołającą o ratunek logikę... +R.I.P
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2019 o 11:40
Swoją drogą skoro już jesteśmy przy temacie wykorzystywania seksualnego w showbiznesie, to wytłumaczcie mi jedną rzecz:
Jeśli dorosła, świadoma, w pełni władz umysłowych kobieta, nie będąc przymuszona siłą ani groźbą karalną, uprawia z kimś seks, nie noszący znamion gwałtu, to jaka w tym jest wina owego kogoś? Bo póki co z retoryki oskarżycielek i sposobu ich działania w tej sprawie można wywnioskować tylko tyle, że owy ktoś wykorzystał wobec nich swoją pozycję, która sprowadza się do możliwości decydowania o tym, czy zostaną bardzo sławne, a to nie jest żadną formą przymusu, ponieważ na świecie nie jest tylko jeden czy kilku producentów muzycznych czy filmowych i nie wszyscy są mężczyznami, nie ma też obowiązku wybierania drogi kariery prowadzacej przez castingi u nich.
Co więcej, w ogóle nie ma przymusu zostawania gwiazdą i utrzymywania się z bycia sławnym.
Tak, jakby dziwka zgłosiła molestowanie, bo klienci wykorzystują fakt, że potrzebuję ona środków do życia i dlatego czuję się zmuszona do praktykowana nierządu :/ Pikanterii dodaje prawie fakt, że żadna z gwiazdek, widząc pierwsze sygnały zamiarów swoich rzekomych oprawców, nie wyszła ze studia czy domu producenta wprost na posterunek policji ani do prokuratury, zgłosić co nastąpiło, chociaż nie istniały żadne logiczne powody dla ukrywania przez nich tych spraw przez lata (może za wyjątkiem wstydu, że dobrowolnie korzystały z propozycji takiego układu): ani presja społeczna, ani brak wsparcia, ani groźba wykluczenia społecznego, ani wreszcie widmo uniknięcia kary przez oprawcę w wyniku działań instytucji pod której zwierzchnictwo należy. Jak zwykle oskarżenia wyrosły niczym grzyby po deszczu w momencie, kiedy większą ilość gwiazd zebrała się w kupę i poczuła siłę do zemsty, szkoda, ze to zemsta w większości za własne sumienie.
Żeby nie było - brzydzę się facetami, którzy w ten sposób postępowali z tymi kobietami ale nie są on wyłącznymi winnymi w tym całym bajzlu moralnym, a już na pewno nie są nic dłużni kobietom, które świadomie z nimi współżyły. Karać należy sprawców gwałtów i wykorzystywania, tymczasem sprzedawanie dupy za karierę nie jest wykorzystaniem, chyba, że wykorzystaniem głupoty i kulewstwa, ale na to już paragrafu nie ma.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2019 o 12:13
Zgadzam się każdy człowiek który dopuścił się pedofilii powinien ponieść najsurowszą karę lecz nie rozumiem takiego ataku na kościół katolicki, w porównaniu z innymi grupami zawodowymi raczej się nie wyróżnia, ba nic nie pobije duchownych i wiernych muzułmańskich lecz ONZ i inne organizacje nie widzą w tym problemów.
@~Cezary34
Pedofile są wszędzie, ale tylko Kościół w sposób systemowy kryje ich i chroni na całym świecie. Dobro sprawców jest dla Kościoła ważniejsze niż dobro ofiar. I to wszystko robią ludzie, którzy roszczą sobie prawo do pouczania innych i uważają się za przedstawicieli Boga na Ziemi. Czy nie należy od nich oczekiwać, że będą postępować zgodnie z głoszonymi przez siebie naukami?
Autorzy serwisu dbają o to, by serwis nie był zbyt wiarygodny. Niby liczba punktów robi wrażenie, ale pedofilia jest dość jasno zdefiniowana, a molestowanie szesnasto-, siedemsnto- i osiemnastolatków (samo w sobie naganne) to zwykłe pedalstwo, a nie pedofilia (an pięć losowo sprawdzonych trzy dotyczyły osób w wielu 16-18, jedna miała opis "postępowanie umorzone - w jednym aspekcie z powodu braku dowodów, w drugim - z powodu przedawnienia").
@nawrotki daj spokój hippe to płatny pachołek pytanie tylko kto go sponsoruje. Zauważ, że jedynie pochyla się nad jednym i tylko jednym problemem pedofilii. Tej w KK. Żadna inna dla niego nie istnieje. Pedofilia w LGBT ? Nie słyszał i nawet się nie zająknie. Pedofilia w wielu innych strukturach i instytucjach często chroniona równie mocno jesli nie mocniej przez polityczna poprawnośc. Tu również spoko. Tylko pedofilia w KK jest be.
Trzeba przywrócić prawo do posiadania broni. Strach przed zemstą ojca pokrzywdzonego dziecka będzie większy niż strach przed żałosnym wymiarem sprawiedliwości.
Za niedługo będzie więcej dzieci skrzywdzonych niż księży :D
Bawi cie to ?
ot katolickie standardy
Większość t tych "punktów" to zwyczajny homoseksualizm a nie pedofilia
@Morog zwyczajny? ksiadz pedaliszon - jakie to normalne hehe to jest kurla DRAMAT
Pedofilia w KK. ciekawy temat. Ksiadz to tez u tylko czlowiek, jak kazdy inny, Srodowiska lewicowe I lewackie, bo te glownie walcza czynnie z Kosciolem, z jednej strony w pelnym rynsztunku I odbezpieczona bronia staja na barykadach obrony LGBTm wszelkiej masci dewiacji I odszczepien od normy, wprowadzaja swoich przedstrawicieli do wszelkich gremiow zarzadzajacych I decyzyjnych czyniac z nich prominentnych dzialaczy. Zmieniaja definicje, wprowadzaja liberalne prawa wobec "swoich" I restrykcyjne wobec :"wrogow". Pootem domagaja sie reform I liberalizacji Kosciola I jego praw. Zadaja przyjmowania w szeregi ksiezy I zakonnikow osob homoseksualnych, transseksualnych itp. Wczesniej, kiedy w wielu krajach bylo to przestepwstwo badz tylko nie akceptowane spolecznie, ci ludzie ukrywali swoja orientacje I dewiacje seksualne, m.in. pociag do dziecim, I wstepowali do zakonow I seminariow. Doliczyc do tego wprowadzanie agentow sluzb specjalnych, szczegolnie w krajach blokju komunistycznego I mamy dosc pelny obraz I analize pojawienia sie tego zjawiska wsrod kleru. I teraz wracajac do lewicowcow I lewakow. Z jednej strony bronia LGBT, a wsrod nich jest bodaj najwiekszy odstek zachowac pedofilskich, a z drugiej strony maja za zle ksiezom, ktoryz przeciez w znakomitej wiekszosci sa homoseksualni, podobne zchowania, ktore wsrod swieckich akceptuja.
Ot taka lewacka podwojna moralnosc. Pedzio I lesba, nawet jak pedofile, to sa cacy. Ale ksiadz homo I pdefil (bo sam homo to spoko) to juz beeee...
@HenryKipper A kto to jest lewak?
@HenryKipper Ty rozumiem uważasz ze zarowno pedaał jak i pedofil to nie jest beeee ?
A wiecie jak wyglądała weryfikacja informacji? Sami twórcy ją podali. Trzymajcie się krzeseł. Rozmowa z osobą, która poinformowała o czynie pedofilskim i prawnikiem. Ani słowa o świadkach czy dowodach.
To nie jest weryfikacja!
Nie jeden Janusz czy Grażyna rzuci plotkę bo nie mogli dostać papierka na uroczystość kościelną.
uważasz, że Epidiaskop powinien potwierdzać każdy przypadek?
A już po strajkach nauczycieli pojawi się tak mapa dla nich
a ja sie pytam czemu nie ma imion i nazwisk i jak ja czytam ze nie wiadomo gdzie jest duchowny to cos mnie trafia 21 wiek
Podobno ofiaro płacą nawet milion, chetnie podam się za ofiarę molestowania, tylko kogo oskarżyć ? . Kogo polecacie, może jakiegoś biskupa albo prymasa Polski ?