Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
540 591
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar InnyNieDlaWykolejonegoSwiata
+2 / 32

Żaby tam zaraz nic.
Trochę wzrosła świadomość.
Trochę ludzi mocniej zwątpiło i bardziej odsunęło się z winy instytucji kościelnej od Boga.
Trochę ludzi zrozumiała mocniej, że watykańska korporacja nie ma za wiele wspólnego z Kościołem w jego właściwym rozumieniu.
Pojawiły się debaty publiczne
Kilka osób stało się odrobinę bogatszych, co istotnie wpłynie na ich poziom egzystencji.

Coś się jednak zmieniło, chociaż to wyłącznie moje, swobodne dywagacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 czerwca 2019 o 17:07

Y ymck
-2 / 26

@profix3 to nie kosciol ich skrzywdzil tylko zwyrodnialcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+7 / 29

@ymck Męczą mnie już komentarze, że to nie kościół, tylko pojedynczy ludzie. Ta argumentacja już nie działa. Za dużo faktów wypłynęło i w ich świetle, każdy kto tak mówi bezczelnie kłamie. Bo to kościół jako instytucja tuszował zbrodnie pedofilii. To machina biurokracji kościelnej przenosiła księdza pedofila na inną parafię i przykładała rękę do kolejnych gwałtów, zamiast zgłosić sprawę na policji. To w Watykanie powstał dokument kościelny, nakazujący nie zgłaszać aktów pedofili, tylko wyciszać sprawy. Więc nie kłam, że to nie kościół. Jeśli jesteś katolikiem, to pamiętaj, że jedno z przykazań mówi "nie kłam". Jeśli to robisz grzeszysz.
PS. według prawa, każdy kto wie o popełnionym przestępstwie, a nie zgłosi go do organów ścigania, też łamie prawo i podlega karze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 czerwca 2019 o 22:39

Y ymck
-3 / 15

@profix3 to nie argumentacja. To fakt.

Zdejmujac odpowiedzialnosc z ludzi przenoszac ja na instytucje rozmywamy odpowiedzialnosc oraz stosujemy odpowiedzialnosc zbiorowa.

Ten mityczny dokument jest gdzies dostępny?
Tak na marginesie:
Nie ma przykazania "nie kłam". Jak zglebisz temat moze sie czegos ciekawego dowiesz.
I na koniec: kłamstwo trzeba dowiesc inaczej jest pomówieniem.
W swiecie doroslych pomowienie majace na celu dyskredytscje jest uznane za... Oznake slabosci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
-3 / 13

@ymck Powiem, krótko. Winny jest kościół jako instytucja tuszująca jak i ludzie, którzy w ramach tej instytucji gwałcili dzieci. Jeśli sądzisz inaczej to nie masz racji i nie myślisz racjonalnie. A ja nie czuję się władny uczyć cię rozumu. Więc pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.
ps. Wiesz dokładnie o jakie przykazanie mi chodzi i jakie jest jego znaczenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 czerwca 2019 o 21:20

Y ymck
-3 / 7

@profix3 co konkretnie jest nieracjonalne?
Nie "władny" tylko "kompetentny".
Rowniez pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+1 / 5

@ymck I tutaj też się mylisz
Zbiorcza lista wszystkich synonimów do słowa władny:
kompetentny, odpowiedni, pełnomocny, upoważniony, uprawniony, właściwy, prawowity,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 czerwca 2019 o 21:24

K killerxcartoon
-4 / 8

@ymck
-Watykańska instrukcja postępowania Crimen Sollicitationis z 1962 roku.

-Tajna instrukcja do biskupów Belgii od nuncjusza apostolskiego zabezpieczona przez prokuratorów (niezgodnie z prawem wiec nie można jej użyć procesowo) Była opublikowana w trakcie publicznego śledztwa prasę belgijską. Niestety nie słyszałem o polskim tłumaczeniu. Artykuły o pedofilii księży Polskich i na świecie znikają z polskich portali niesamowicie szybko. Niektóre na WP np były dostępne rano o 8 rano ale już od 12 nie były dostępne z portalu. nie było też ich nie przenoszono do starszych wątków i trafiały od razu do archiwum jak nie miałeś linku nie dało się ich znaleźć...
Instrukcja podobnej treści prawdopodobnie szła do wszystkich biskupów w każdym kraju. Sadząc po skutkach

-W 2001 r. Watykan pogratulował ordynariuszowi diecezji Bayeux-Lisieux z zachodniej Francji, Pierre Picanowi, kiedy ten odmówił prokuraturze potwierdzenia informacji o podwładnym księdzu, pomimo, iż ten przyznał się do czynów pedofilskich. "Gratuluję ekscelencji, że nie zadenuncjowałeś księdza przed wymiarem sprawiedliwości", pisał w 2001 r. kardynał Castrillon Hoyos z polecenia Jana Pawła II. Tekst listu 15 kwietnia 2010 r. opublikowały francuskie gazety, a hiszpańska La Verdat zacytowała nawet kardynała: "Ojciec Święty pozwolił mi list wysłać do wszystkich biskupów świata, a my zamieściliśmy go w internecie". Kilka lat później ksiądz poszedł siedzieć na 18 lat za gwałty na 10 chłopcach, a biskup dostał 3 miesiące w zawieszeniu, bo nie zawiadomił o przestępstwie. Za to "gratulacje" na długo wyznaczyły wzór postępowania biskupów wobec władz świeckich. Księży sądzić miał Kościół. A jedyne co mógł zrobić wg Crimen Sollicitationis to nałożyć exkomunikę i wydalić ze stanu duchownego i kościoła.

Chcesz parę ciekawszych artykułów z dawnych lat?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y ymck
0 / 6

@killerxcartoon nie. Chcę ten dokument.

Moja teza jest taka, ze to nie kosciol jest przyczyna tego. Mam wrazenie, ze z ludzkoscia cywiliziwana cis sie stalo
Zibsczcie np to:
https://fr.wikipedia.org/wiki/P%C3%A9titions_en_France_concernant_la_majorit%C3%A9_sexuelle

To wszystko nie wzielo sie znikad. Rowniez wsrod ksiezy i biskupow.
Problem polaga na tym, ze narracja ktora jest prowadzona zbywa wine z reszty swiata co jest idiotyczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 czerwca 2019 o 7:47

Y ymck
-2 / 2

@profix3 przepraszam, zrobilem zbyt wysublimowany zart.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
0 / 6

@ymck Poczytaj o dawnych czasach jak i zrozum czym jest kościół. To zawsze było tyle że o tym głośno się nie mówiło bo władza biła każdego po łapach kto próbował, Ważne było by plebs czyli tacy jaj ja czy ty się nie dowiedział i nadal w bajki wierzył. A teraz te różowe okulary przez jakie wielu katolików patrzy na kościół pękły i widać to co widać. Kościół to dawne imperium Rzymskie i dawna elita jaka nim rządziła. To system władzy i sposób na łatwe zarabianie bo plebs czyli prostaczki utrzymują dobrowolnie hierarchię a im wyżej tym bogaciej . Biskupi to odpowiednik książąt , kardynałowie królów a papież to cesarz. Wszystko służy jednemu ZYSKOWI . Oni nigdy się nie ograniczali jedyne co wprowadzono to by nie mieli żon i formalnych dzieci bo były prawa spadkowe jakie uszczuplały władze i majątek kościoła. Papieże, biskupi i kardynałowie przez wieki mieli swoje kochanki czy kochanków. Przeczytaj Monachomachię, historię Borgiów , jeśli nie wiesz to do 15 wieku istniały zakony żeńskie we Francji jakie utrzymywały się z prostytucji przy obsłudze pielgrzymów. Dopiero problemy z reformacją w XV wieku jaka zaczęła wśród wyedukowanych mieszczan zauważać to że w biblii nie ma wielu tez kościoła jak i w wielu sprawach sprawdzalnych się myli. Choćby kościół nic nie wiedział o Ameryce i przeczył że ziemia jest kulą. Choć początkowo udało się zdusić te ruchy tak coraz więcej rejonów formalnie wypowiedziało posłuszeństwo papiestwu co doprowadziło do wielkiej wojny w XVII wieku zwanej 30 letnią jaką notabene my Polacy się wmieszaliśmy po stronie Papiestwa i w rezultacie doprowadziło wiek później do upadku państwa. Ta wielka wojna miedzy Protestantami a Katolikami dopiero ciut zmieniła postępowanie kleru. Głównie to ze zaczęto bardziej się z tym kryć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 czerwca 2019 o 11:45

Y ymck
0 / 6

@killerxcartoon juz wiem dlaczego sie mylisz. Problemy kosciola kryzysy w kosciele wynikaly najczesciej z ingerencji wladzy swieckiej. Ano biskupie godnosci nadawal krol za zaslugi itp.
Widzisz ty piszesz o efektach ja zalecam refleksje nad przyczynami
Taka ta roznica.
Zreszta kolejny blad ktory popelniasz to nie nakladasz filtru uwarunkowan cywilizacyjnych. Ktos sie wysmiewal z Sublimis deus, ze to tylko takie pitu pitu. Tylko, ze nastepny taki dokument to kiedy powstal, a ten w jakich uwarunkowaniach powstal.
Na koniec. Dalej stosowana jest odpowiedzialnosc zbiorowa.
Warto patrzec chlodnym naukowym okiem, nie ideoligicznym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
0 / 6

@ymck Bo wierzysz w bajki dla dzieci opowiadane ci przez cwaniaków jacy żyją na twój koszt ogłupiając cię. Mamy XXI wiek... a ty nadal w mitach z początków ery żelaza.
Kościół to instytucja i ocenia się instytucje jako zbiorowość na podstawie pojedynczych zachowań przedstawicieli tej zbiorowości. A ponieważ zbiorowość nie była zainteresowana usuwaniem pedofilów tylko ich kryciem skutki są jakie są. Czasy się zmieniły , ludzie to już nie wiejscy analfabeci i biedota miejska dla jakich ciut ogarnięty i przeszkolony ksiądz mógł jawić się Alfa i Omega wiedzy i odpowiedzią na wszelkie pytania zarówno egzystencjonalne jak i natury praw rzeczywistości wokół. Społeczeństwo się zmieniło jest wyedukowane i otwarte i już nie milczy.

https://opinie.wp.pl/jan-pawel-ii-wiedzial-o-pedofilii-w-kosciele-mogl-ukrecic-leb-tej-hydrze-dlaczego-tego-nie-zrobil-6290324431546497a

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y ymck
+1 / 5

@killerxcartoon w co konkretnie wierze? A te mity to jakie konkretnie masz na mysli?
Twoj wywod jest naduzyciem. Zakladasz teze. I dopasowyjesz dyskurs. Dlaczego uwazasz, ze zbiorowosc ocenia sie po jednostkach.
Pomijam juz to, ze to uzasadnienie dla odpowiedzialnisci zbiorowej. A ta, uwaga, jest naganna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
-2 / 4

@ymck Każda religia to mity i bajki a wątpię byś był ateistą często osadzone w realiach ale będące fantazjami w częściach przeczącym rzeczywistości i prawą natury Bo niestety tak jest ze zbiorowość ocenia się po czynach członków tej zbiorowości. I ja jestem wrogiem kościoła dlatego że oceniam tak a nie inaczej postępki przedstawicieli kościoła , nie przepadam też za przesadnie religijnymi osobami z uwagi na to co robią w otaczającym mnie świecie i jak się zachowują zwłaszcza wobec innych nie będących członkami ich wspólnoty.
Kościół to instytucja jaka decyduje kto jest jej członkiem i w odróżnieniu od grup etnicznych czy narodowościowych może czynnie wpływać na swoją opinie odpowiednio dobierając odpowiednich członków i się pozbywać tych co zwiedli. Niestety przez lata tego nie robiła. Niestety ty tego nie zauważasz albo nie chcesz zauważyć. Problemy jakie wychodzą w Polsce już w wielu innych miejscach świata wychodzą podobnie a schemat jest identyczny. Szukasz usilnie winy wszędzie tylko nie tam gdzie trzeba czyli w instytucji kościoła i po prostu słabościach ludzkich. Daj komuś władzę a szybko się zdeprawuje... A kościół od lat 80 otrzymał niewyobrażalna wręcz ilość władzy tu w Polsce i jak widać na skutki nie trzeba było długo czekać.
Zauważ że nazizm wygrał w Niemczech w 33 nie wszyscy Niemcy byli nazistami ale niestety taka łatka przylgnęła do Niemców i długo z nią walczą by się jej pozbyć.. Jak widzisz ocenia się zbiorowość czyli naród po czynach jednostek. I utrwala się postrzeganie całej zbiorowości po cynach jednostek jeśli występują często.
Inny przykład kulturowy . Romowie zwani cyganami potocznie wielu uważa ich za złodziei i żebraków , Choć to bardzo krzywdzące dla wielu przedstawicieli tych grup kulturowych. To ekstremalnie biedna grupa etniczna jakiej rozwój cywilizacyjny i przemysłowy w XVIII , XIX i początkach XX wieku zniszczył całkowicie ich styl życia i odbierając źródła utrzymania. Niechęć wielu Polaków do tej grupy etnicznej wynika z ich zamknięcia wewnątrz własnej społeczności jaka najostrzejsza jest w grupie Sasytka wywodzącej się z Saksonii. Wpływa to na niską edukację i brak źródeł utrzymania, Takie stareotypy są krzywdzące zwłaszcza dla grupy Bergetka jaka jest otwarta i zajmuje się głownie rzemiosłem i jest grupom osiadłą jeszcze w końcówce XVII wieku głównie wzdłuż gór. Inni musieli przebranżowić się i Kełdysze dawni handlarze końmi zajęli się handlem samochodami.
W Polsce kradzieżami i żebractwem zajmują się głównie napływowi Romowie z Bałkanów głównie z Bułgarii i Rumunii.
Jak widzisz ocenia się zbiorowość po czynach jednostek nawet jak te jednostki jakie wpłynęły na ocenę nie są częścią tej konkretnej zbiorowości tylko ogólnie powiązani ze zbiorowością .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y ymck
+1 / 3

@killerxcartoon czyli nie znajac moich pogladow na temat religi wsadziles w szufladke. Mozna tak. Czemu nie.
"Sie ocenia"? Dlaczego? Bo ktos ustalil ze zbiorowosc sie ocenia po czynach jej czlonkow? Czyli spokojnie mozna uznac, ze jestes pedofilem. No skoro w Polsce sa polscy ksieza pedofile...
Jestes wrogiem kosciola, bo nie do konca go rozumiesz. Jestes wrogiem kosciola z powodu ludzi ktorzy nie postepuja zgodnie z jego naukami. Czujesz juz, ze cos jest nie tak.
Cofasz sie do lat 80 mowiac o kosciele? To zbyt plytka podroz w czasie.
O i hilter. Wiesz co mówia o "reductio ad hitlerum"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
0 / 4

@ymck
Tępy jesteś.. nie ktoś tak ustalił.. tak jakoś jest i tak jakoś się składa że zbiorowość ocenia się przez działania ich członków...
Wczytałem się w te chore nauki wtedy gdy chciałem zostać katolikiem jak byłem jeszcze młodym i głupim szczawiem nie rozumiejącym świata...

I rozumiem dobrze kościół, znam jego historię i zmian zmiany doktryn religijnych i co je uwarunkowało. Mam tez sporo wiedzy wiec nie potrzebuje bajek o niewidzialnym przyjacielu , gościu jaki zawierał z nim sojusz gadając z płonącym krzakiem na pustyni czy bajkach o takim przybitym dziewięcio calowymi gwoździami do belek jego jego przyjaciele twierdzili że jest synem , duchem i samym niewidzialnym przyjacielem w jednej osobie.
Myślę logicznie tylko tony bzdur widzę i cwaniaczków oraz instytucje jaka żeruje na naiwności prostaczków ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 czerwca 2019 o 14:18

Y ymck
0 / 2

@killerxcartoon i takim pozostałes. Teraz mozemy sie na siebie obrazic nawzajem bez wyrzutow sumienia. Eot

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
0 / 2

@killerxcartoon

Już chciałem pisać że się mylisz, wskazywać błędy itd, ale tym zdaniem mnie naprawdę rozbawiłeś "I rozumiem dobrze kościół, znam jego historię" XD


Ty nie masz zielonego pojęcia o historii i Kościoła kompletnie nie rozumiesz. Bo żeby coś dobrze rozumieć nie można od samego początku uważać że coś jest źródłem wszelkiego zła. W to że chciałeś być katolikiem nie wierzę... o chyba że w tym celu przeglądałeś antyklerykalne strony bo powielasz wiele mitów które wypisują.

Zbiorowość ocenia się na podstawie działania jej członków. Ty jednak wybrałeś jakiś mały procent tych złych, pominąłeś tych wszystkich dobrych i wyszło Ci że KK jest zły. Muszę tłumaczyć dlaczego jest to głupie?


Dla mnie jesteś jak taki stereotypowy katol. On jest przekonany że to on ma racje, on jest dobry, a reszta jest zła i niemoralna. Ty uważasz że to Ty masz racje, jesteś mądry, a reszta jest słaba i głupia. Najlepsze jest to że ten Katol często jest wielkim grzesznikiem, a Ty wcale nie jesteś taki mądry jak twierdzisz. Nie uważasz że jest to dosyć zabawne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2019 o 4:14

S stach1947
-1 / 1

@ymck I dlatego twuierdzę, że kościół to jego wierni, a nie jego urzędnicy (katabasy, którzy umiejętnie wykorzystują głupotę bezmyślnej czeredy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jur4578
-2 / 4

@ymck A kościół tych zwyrodnialców chroni! Zamiast siedzieć w więzieniu są co najwyżej przenoszeni do innej parafii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Billy_Shears
+1 / 1

Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu = nie kłam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y ymck
0 / 0

@Billy_Shears "nie kłam" jest pojeciowo "węższe"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y ymck
-1 / 17

Nic sie nie zmienilo bo temat wykorzystywany jest do walki politycznej.
Atak na instytucje jest askuteczny gdyz odpowiedzialnosc zbiorowa budzi niesmak w Polsce.
Nie wydaje mi sie by zmienil sie stosunek do Kosciola czy jakies znaczace liczby watpiacy sie powiekszyly.
Jedyne co to marketing zrobil swoje i ryje sie przekaz"ksiadz = pedofil", oczywiscie jest klamstwem. Czy to dobrze? Wedlug mnie nie.
Wedlug mnie nic znaczacego ten film nie osiagnal w sprawie pedofilii sporo w antagonizowaniu ludzi.
Co do kosciola. Nie pierwszy i nie ostatni kryzys.
Dlaczego? Ano to nie jest tylko instytucja.

Pedofilia to problem duzo szerszy niz ksieza zwyrodnialcy. Dopóki tego sie nie zrozumie dopóty walka skazana jest na przegrana.
Ja ze swojej strony mam nadzieje, ze Kosciol zacznie sie w koncu iczyszczac oraz bedzie lepiej weryfikowac oraz wroci do korzeni i nie bedzie gonil za "trendami".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 czerwca 2019 o 20:19

T TomTom75
+2 / 16

@ymck Kościół Katolicki to tylko instytucja.

Zbrodnicza machina, która na przestrzeni lat, wylała rzeki krwi, która zniewoliła miliardy, a obecnie, ponieważ traci wpływy i rząd dusz, gra rolę wilka, jaki ubrawszy owczą skórę, beczy "bee, bee, taki jestem dobry, a nikt mnie nie kocha".

Żaden z reżimów: Adolfa, Stalina, Mao, nie ma takiej ilości krwi na rękach, jak ta omierzła banda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y ymck
0 / 8

@TomTom75 wiesz co to jest Sublimis Deus. Zglebic tak obiektywnie temat Kosciola i jego znaczenia. Powtarzanie obiegowej opini... To. No nic nue daje.
Ze swojej strony moge wprost polecic "Historie antykultury" tam jest dosc obszerny rozdzial opisujacy zagadnienie.
Oczywiscie nic na sile. Mozna trwac przy swoim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TomTom75
-1 / 9

@ymck Ale wiesz, ze w imię steku bzdur, pięknych listów, założeń i temu podobnych, ci, których tak bronisz, nakazywali sobie posłusznym, wyrzynać kogo tylko dało??

Pokaż mi krwawego tyrana, który nie mówił, że to wszystko dla dobra?

Zgnębienie połowy ludzkości, w imię mitów z epoki brązu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y ymck
+1 / 5

@TomTom75 a wiesz, ze sie mylisz?
To nie jedt "obrona". Tylko rozdadne podejscie do tematu. Nie jednostronne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 czerwca 2019 o 7:52

O Obeznany
-3 / 13

Jak to nic? A próba morderstwa przypadkowego kapłana?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marekjajos
+5 / 11

Film był. na wybory. Teraz będzie drugi, zapowiadają trzeci (który pewnie się przedłuży do następnych)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mtelisz
-2 / 8

A cóz interesującego jest w tym filmie? Przedstawiono tam wydarzenia z przed prawie 30 lat, żadnego obecnego przypadku. Do tego wszystkie przypadki pokazane w filmie dotyczą współpracowników peerelowskiej bezpieki. Czyli - posługując się logiką antykatoli - film pokazuje jak to agenci bezpieki gwałcili dzieci, czyli peerelowka bezpieka była gniazdem pedofilów. Bezpieka ta była nadzorowana przez ówczesną władze, której ówcześni aparatczycy sa obecnie popieranymi politykami wybranymi do Euro parlamentu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jonaszewski
-1 / 3

@mtelisz Film pokazuje, w jaki sposób jedna piąta obecnego najwyższego kierownictwa polskiego Kościoła tuszowała zbrodnie zwyrodnialców, ukrywała i przenosiła winnych z parafii do parafii i starała się zatrzeć ślady. Pokazuje, że cała instytucja utworzyła nieformalne procedury ukrywania pedofilów.

Próby odwrócenia uwagi nic tutaj nie dadzą. Znamy twarze i nazwiska. Niektórzy sami zresztą się przyznawali, tacy jak Wojciech Polak mieli odwagę powiedzieć, że Kościół jest winien. Mówią to co uczciwsi kardynałowie i biskupi, mówi papież, ale jeden mtelisz na zlecenie lub z głupoty zaprzecza. Hmm... komu tu wierzyć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G greggor
+2 / 4

A co kuffa, ziemia miała się zacząć kręcić w drugą stronę??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daante
-1 / 3

ymck
obecna władza chce zreformowania wszystkich sądów na podstawie zachowania kilku, kilkunastu czy nawet niech będzie kilkuset z nich, a jest ich 10000 (przyklady zlodziejstwa itp, takie przykłady pisowskiemu elektoratowi). Nikt nie mówi o złych sędziach lecz złym sądzie jako instytucji. Ta sama władza nie widzi już analogii w przypadku kleru i magluje plebejskie umysly rzekomym bezprecedensowym atakiem takiej judeokomuny na nasz kk. itd itp bla bla bla. Głupi lud pewnie to kupi, bo kupuje od 1000 lat, a czarni się cieszą. Byłem niedawno na wystawie zorganizowanej przez IPN, gdzie celowo pominięto rolę hierarchów kościelnych w Targowicy, za to podkreślano rolę w odzyskaniy niepodległości. Zakłamywanie prawdy na szczeblu rządowym, a czarni się cieszą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morog
+5 / 5

Jak to nic, dało PiS 5% więcej w wyborach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar borekpp
-3 / 3

Psy szczekają , karawana idzie dalej..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lukson997
+1 / 1

Bo tu chodziło tylko o pieniądze i rozgłos. Tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Podobniak
+1 / 1

TAK! usunięto pomnik i na jego miejsce postawią nowy!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem