Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
0:54

Gdy nakłamałeś w CV, że znasz się na fizyce

www.demotywatory.pl
+
324 339
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
J Jerzykowski
+13 / 13

Amatorzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+11 / 11

A wystarczyło podjechać do przodu ..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefun
+16 / 18

Wystarczyło trzymać na hamulcu, oraz równomiernie opuszczać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rafix5
0 / 2

@elefun lepiej. Podstawić 2x sztapel euro by na niego wjechać tym wózkiem i wtedy go złapać głębiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefun
+1 / 1

@Rafix5 Także dobry pomysł, a później nawet opuszczać i kolejno wyjmować palety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wMOIMgolfieTDI
+3 / 3

Szef się napewno ucieszy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Trepan
-3 / 5

Wózek waży mniej niż tonę i ma tonę udźwigu. Przy maszcie jeden by dał radę. Bardziej racjonalnie: duży magazyn, muszą mieć sporo ramp i żadnej wolnej? Zadokować naczepę i rozładowywany wózek sam wjedzie na podłogę hali magazynowej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gie77
+6 / 6

"wózek waży mniej niż tone u ma tone udźwigu"

To na poważnie pisane, czy tak mocna ironia, że nikogo nie śmieszy?

Parametry wózków:
- udźwig ok 1500kg -> waga ok 3 tony;
- udźwig ok 2500kg -> waga ok 4 tony;
- udźwig ok 3500kg -> waga ok 5 ton.

Fizyki nie oszukasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Trepan
-2 / 2

@gie77 od tego jest tabela udźwigu. Jeżdżę i wiem ile mogę wziąć. Pojazdem, który waży nieco ponad tonę mam 2t udźwigu. Tyle, że nie za bardzo mogę to podnieść-jedynie przestawić z miejsca na miejsce. Dla jasności: nie jest to widlak. Operator ma wiedzieć ile mu wolno i to jest bezdyskusyjne. Jak wspomniałem wyżej całe to kombinowanie jest głupie, od czego są rampy? Zjechałby o własnych siłach i bez ryzyka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rafix5
-1 / 1

@Trepan nie wiem skąd żeś wymyślił te dane, ale się uśmiałem XD jeszcze nigdy nie spotkałem wózka co waży tonę xD
Wszelkiej maści wózki podnośnikowe, czy to czołówka czy boczniak, zawęża e ważą 2,5 T z baterią. Bateria naładowana waży (w Linde na którym jeżdżę) 985 kg. Teraz se odejmij i eureka. Poza tym masz dane na tabliczce znamionowej, tam wszystko dokładnie napisane. Nie wiem na czym jeździsz ale to musi być niezły szajstandeta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Trepan
-1 / 1

@Rafix5 bo to jest szmelc, ale z baterią waży około 900kg i podnosi tonę. Drugi jest nieco cięższy, z 1200kg, ale ma dwie tony ładowności. Baterie trakcyjne po 800 kilo i więcej są w pojazdach, które podnoszą wyżej, chociażby wysoki skład. Przykładowo Still FMx-14. Ten jednak ma znacznie wyższe podnoszenie wideł. Opowiadasz kocopoły i tyle. Zaraz usłyszę, że 12-tonowa manitka podnosi tylko nieco ponad 4 tony. Owszem, taka jest jej konstrukcja. Tyle może zgodnie z tabelą udźwigu i kropka. Kretyn, nie operator bierze więcej niż mu wolno. "Nigdy nie spotkałem wózka co waży tonę", czyli siedzisz w biurze i magazyn znasz z opowiadań, ale się wypowiesz. Idź waść i się nie kompromituj bardziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bizi
0 / 0

Andrzeju, nie denerwuj się :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrek1212s
-2 / 2

źle złapał
mógł wziąć ze dwóch typów jako przeciw wage

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rafix5
0 / 2

@piotrek1212s i od razu zamówić grabarza inteligencie xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem