Niestety ale widzę cały szereg wad tego rowerku:
1. Opór powietrza. Jechałeś kiedyś rowerem pod wiatr? Było ciężko? To teraz pomyśl jak bardzo ciężko byłoby jechać w takiej kolubrynie.
2. Masa. To musi ważyć sporo więcej niż zwykły rower. Choćby ze względu na budę i fakt 4 kół.
3. Wymiary. Ten pojazd ma 4 koła, bardzo wąski rozstaw kół, dużą wysokość i wysoko postawiony środek ciężkości. Ten pojazd musi być wywrotny.
Oczywiście ktoś zaraz powie że ten rower ma silniczek wspomagający. Ok, ale pamiętajmy że pojemność tego akumulatora też jest ograniczona. A jeśli już by miałby być sensowny akumulator, to po co wgl w tym pedały?
Więc teoretycznie pomysł fajny, ale w praktyce fatalny.
@rafik54321
Racja, ale dobrze obudowany rower nie będzie miał większego oporu powietrza.
Dla mnie problemem będzie jazdy w dużym upale, to będzie działać jak szklarnia.
Ad3 Stabilnosc tworca tego wynalazku pokazal na torze dla rowerow gorskich. Jest niezla i ciekawie wyglada jak takie ustrojstwo skacze po hopkach:D
Ad2 masa tego ustrojstwa to glownie rama. Sama boda jest zrobiona jak namiot iglo, ale jakas swoja wage ma napewno
Ad1 nie wiem czy wyprostowana postawa na rowerze miejskim nie bedzie miala zblizonych oporow ale to gdybanie
Autor wynalazku mieszka na pulnocy wiec tam czesciej martwia go mrozy niz upaly. Dlatego terz skonstruowal ten wynalazek.
@rafik54321 Dodajmy, że nie będzie mia racji bytu w polskich warunkach drogowych. Ponieważ prawo polskie nakazuje roweżystom drogę gdy nie ma ścieżek a ścieżek wiele nie ma to taki będzie tylko tarasował ruch drogowy a i doliczmy do tego dzbany które na bank nie będą wrzucały kierunków albo będą chciałby manewrować pomiędzy ścieżką rowerową a jezdnią co może doprowadzić do licznych wypadków.
Fajne ale realnie obsawiam, że może sprawiać zagrożenie większe jak rower w zimie.
@elefun tylko że dobrze obudowany rower będzie mało estetyczny :P .
@wic1 ja ten rower zaliczyłbym do czegoś na miarę konceptu na wystawę. Coś co ma rzekomo być imponujące ale jest po prostu nierealne i bezsensowne w praktycznym zastosowaniu.
Niestety ale widzę cały szereg wad tego rowerku:
1. Opór powietrza. Jechałeś kiedyś rowerem pod wiatr? Było ciężko? To teraz pomyśl jak bardzo ciężko byłoby jechać w takiej kolubrynie.
2. Masa. To musi ważyć sporo więcej niż zwykły rower. Choćby ze względu na budę i fakt 4 kół.
3. Wymiary. Ten pojazd ma 4 koła, bardzo wąski rozstaw kół, dużą wysokość i wysoko postawiony środek ciężkości. Ten pojazd musi być wywrotny.
Oczywiście ktoś zaraz powie że ten rower ma silniczek wspomagający. Ok, ale pamiętajmy że pojemność tego akumulatora też jest ograniczona. A jeśli już by miałby być sensowny akumulator, to po co wgl w tym pedały?
Więc teoretycznie pomysł fajny, ale w praktyce fatalny.
@rafik54321
Racja, ale dobrze obudowany rower nie będzie miał większego oporu powietrza.
Dla mnie problemem będzie jazdy w dużym upale, to będzie działać jak szklarnia.
Ad3 Stabilnosc tworca tego wynalazku pokazal na torze dla rowerow gorskich. Jest niezla i ciekawie wyglada jak takie ustrojstwo skacze po hopkach:D
Ad2 masa tego ustrojstwa to glownie rama. Sama boda jest zrobiona jak namiot iglo, ale jakas swoja wage ma napewno
Ad1 nie wiem czy wyprostowana postawa na rowerze miejskim nie bedzie miala zblizonych oporow ale to gdybanie
Autor wynalazku mieszka na pulnocy wiec tam czesciej martwia go mrozy niz upaly. Dlatego terz skonstruowal ten wynalazek.
@13lenar też*
@elefun wyraźnie jest opisane, że ten pojazd jest na okres mroźny...
@rafik54321 Dodajmy, że nie będzie mia racji bytu w polskich warunkach drogowych. Ponieważ prawo polskie nakazuje roweżystom drogę gdy nie ma ścieżek a ścieżek wiele nie ma to taki będzie tylko tarasował ruch drogowy a i doliczmy do tego dzbany które na bank nie będą wrzucały kierunków albo będą chciałby manewrować pomiędzy ścieżką rowerową a jezdnią co może doprowadzić do licznych wypadków.
Fajne ale realnie obsawiam, że może sprawiać zagrożenie większe jak rower w zimie.
@elefun tylko że dobrze obudowany rower będzie mało estetyczny :P .
@wic1 ja ten rower zaliczyłbym do czegoś na miarę konceptu na wystawę. Coś co ma rzekomo być imponujące ale jest po prostu nierealne i bezsensowne w praktycznym zastosowaniu.
Typowi Polacy. Tylko potrafią narzekać i wytykać błędy.
To jest rower na zime, tak jest w opisie. Jest elektryczny wiec nie meczy. Idealne na zime.
Spoko, dopóki nie spotka E36 w wersji Sebix
Idealny pojazd dla "Łódzkiego rejestratora" :)))
Wreszcie będzie mógł jeździć po autostradach :)))