Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
327 371
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
K Kirand
+20 / 30

Nieźle ten ksiądz musiał nawywijać, że nawet betonu nie chca mu przywieźć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+26 / 30

@Kirand Słyszałem wypowiedzi znajomych budowlańców i stolarzy, którym proboszcz nie zapłacił lub zapłacił tylko część, tłumacząc się wyższymi dobrami. Więc specjalnie się nie dziwię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
+12 / 50

Wiele firm nabrało się na kościelne zlecenia, za które należność chciano uregulować "bógzapłaciem"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
-3 / 49

@sliko , "wiele", "znane są przypadki", "zdarza się, że"... bardzo często używasz tych sformułowań. Żeby było zabawnie, najczęściej powołując się na tak "rzetelne" źródła, jak Gazeta Wyborcza, czy słowa Szumlewicza. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
+10 / 34

@Arbor rozmawiałem z fachowcami, którzy jak tylko mogą omijają kościoły szerokimi łukami. Jeden, który budował dom mojego kuzyna opowiadał, jak dostał zlecenie od księdza za które nauczony wcześniejszymi doświadczeniami skasował należność z góry - miał wykonać jakieś prace w sąsiednim miasteczku, choć już w innym województwie. Dostał adres pod którym zastał ładną kobietę z dzieckiem na ręku i drugim pałętającym się pod nogami na pięknej posesji. Na początku myślał że się pomylił, ale powiedziała mu, aby poczekał "bo mąż wkrótce przyjedzie". Rzeczywiście po chwili pojawił się ksiądz, ale już w "cywilnych" ciuchach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 września 2020 o 20:30

avatar polm84
+2 / 14

@sliko Ja znam ksiedza co postawil siostrze dom, pozniej sobie i rodzinny odremontowal. Pewnej dziewczyni na 18 zrobil dziecko (on po 40tce) i sa razem a on odszedl od kaplanstwa. Parafia w ktorej byl udaje, ze nic nie widzialo i nic sie nie dzialo. Parafianie tak samo, a jak znajomy zacza glosno zle mowic na ksiedza to i obroncy sie znalezli, ze to ta 18tka na zla droge go srpowadzila i on taki dobry... xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prally
0 / 6

@Arbor Ja nie słyszałem o sytuacji kiedy nie zapłacono, ale od osoby która pracowała w księgowości w pewnej firmie produkującej pewne surowce do budowlanki, usłyszałem że jak kościół kupował surowiec do remontu, to wszystko szło bez faktury.

A jak nie zapłacili VATu, bo nie było faktury, to i firma budowlana mogła mieć lewe zlecenie, a jak zlecenie lewe to policji ani prokuratury nie naślesz jak zleceniodawca nie zapłaci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
+1 / 5

@sliko

nie kazdy duchowny nie moze miec rodziny. W niektorych wyznaniach jest to normalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
0 / 6

@Puolalainen to akurat był ksiądz katolicki, a kobieta z dziećmi raczej nie była jego gosposią

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
-1 / 3

@sliko

Jak katolicki to slabo, bo nawet sie nie kryja, wiec inni wiedza i im to nie przeszkadza. Powinni celibat zniesc i juz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
-2 / 4

@sliko Kurde silko ty jesteś niesamowity - zawsze jak jest jakiś demot związany z kościołem to ty zawsze rozmawiałeś z facowcami od tematyki w jakiej jest demot. A z fachowcami od Bruna już rozmawiałeś czy jeszcze nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prally
+3 / 5

@Arbor Jestem ateistą, antyklerykałem i antyteistą, ale jako klasyczny liberał uważam że prywatny przedsiębiorca powinien mieć wolność decydowania komu sprzedaje usługi i produkty. Zupełnie mi nie przeszkadza że drukarz odmówił komuś usługi, tak jak nie przeszkadza mi że odmówiła jej firma budowlana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
-3 / 3

@Prally , zgadzam się. Co jest w tym sprzecznego z tym, co napisałem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 6

@Arbor
gdzie tu hipokryzja? w sprawie drukarza powolano sie na konktetny artykul, prawicowy rzad uznal ze prawo nie powinno zmuszac nikogo do zawierania umow ktore nie sa zgodne z jego ideologia
wiec kto wie czy tutaj nie zadzialalo to podobnie, w koncu nie kazdy polak popiera kosicol pedo.. znaczy sie katolicki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prally
0 / 0

@mieteknapletek Nie orięntuję się jakie w tym tygodniu obowiązuje prawo w Zesroslce- w końcu Sejm co chwila dostaje biegunki legislacyjnej, czasem nawet w nocy, ale obstaję przy poglądzie że w swoim własnym biznesie masz prawo decydować jakie zlecenia realizujesz, a jakie nie. Godkowy drukarz nie chce mi wydrukować plakatu? Ok, pójdę do antyGodkowego. W ostateczności zamówię z wysyłką w Chinach a Godek będzie gnił w biedzie jak dawno zgnił mózg pani Godek. Wolny rynek rozwiązuje większość problemów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 0

@Prally
prawo chyba zakazuje tego typu praktyk, ale mozliwe ze sa jakies wyjatki.

natomaist z tym zeby wlasciciel biznesu mogl odmawiac obslugi klientow, nie do konca sie zgadzam
owszem, jak klient zwleka z platnoscia, kradnie, zle sie zachowuje to powinien miec prawo wyrzucic takiego klienta za drzwi, natomaist nie bez wyraznego powodu, czyli nie z powodow ideologicznych.
wracajac do twojego przykladu, towar moze i zamowisz w chinach, ale co jak firma kurierska z powodow ideologicznych odmowi ci tej uslugi i odesle towar z powrotem do chin? czyli z ktos kto jest "silniejszy" od ciebie, moze znacznie utrudniac ci funkcjonowanie. patrz przypadek parlera

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+18 / 34

Fake. Gdzie jak gdzie, ale w Kosciele betonu nie brakuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 września 2020 o 17:31

M mikolajs1980
+10 / 30

Pomijając fakt, że każdy prywaciarz powinien mieć prawo odmowy zlecenia bez podawania powodu, w podanych przykładach jest zasadnicza różnica. Czym innym jest odmowa usługi klientowi z powodu tego kim jest (dyskryminacja), a z powodu samego zlecenia. Drukarz nie odmówił obsługi osobom LGBT tylko drukowania plakatów to promujących. To tak jakby malarz odmówił malowania całującej pary homoseksualnej ponieważ go to brzydzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MementoMori1
-2 / 8

@mikolajs1980
Jednak jest różnica miedzy LGBT a nauczniem Kościoła Katolickiego .
Gdyby rozwinąć sam skrót LGBT, jest to uzewnętrznienie sfery seksualnej. Sfera seksualna jest to sprawa która dotyczy sypialni i nikogo innego. LGBT i wszelacy zboczeńcy i deprawatorzy w miejsce Boga stawiają seksualność tak jak to czynił Freud na którym opiera się współczesna psychologia. Freud był krytykowany w świecie psychologów lecz Teodor Adorno szybko i mimo to go wypromował i z wyjątku jakiegoś wypaczenia zrobiono norme. Dlatego mamy dziś powszechna seksualizację, wszystko kręci się wokół seksualności . Dlatego te środowiska deprawują chcą legalnej aborcji czyli LUDOBÓJSTWA co jest już chronione prawnie na zachodzie i można zabić poczęte dziecko, które jest odrębnym istnieniem do 9 miesiąca ! A później taki człowiek ląduje na śmietniku lub w kiblu. Społeczeństwo które w fundamentalnych sprawach ma ludobójcze podejście do człowieka, niech nie oczekuje że będzie lepiej w innych kwestiach mniej ważnych , koniec końców to co człowiek ubóstwiał obróci się przeciwko niemu o ile wcześniej nie nadejdzie wielki gniew Boga o którym wspominała Maryja choćby w Fatimie, w La Salette , Akicie.
Jeżeli dla kogoś coś się wykonuje i ten ktoś obnosi się ze swoją seksualnością to można mieć wstręt tak jak do księdza pedofila który powinien być ekskomunikowany, surowo ukarany . Lecz w kościele rządzi lawendowa mafia i wilki w owczych skórach którzy pedofilii nie chcą się pozbyć aby dalej niszczyć Kościół Katolicki i ludzkość . Bo szatan chce zniszczyć to co święte, chce aby ludzi odciąć od Boga i aby zostali potępieni. Szatan gdy jeszcze nie był potępiony był przecież najpiękniejszym aniołem "światłości" ale popadł w pychę , zapoczątkował pychę , wpadł w samouwielbienie i samo zachwyt nad pięknością którą otrzymał od Boga, i powiedział Bogu "No serviam" nie będę służył. Za co za kare został strącony na ziemie i do piekła . Szatan kusi ludzi i sprowadza na złą drogę z zawiści i nienawiści do Boga, za to że Bóg umiłował człowieka (który jest niżej niż byt anielski, w której jest szatan) , za to że go stworzył na obraz i swoje podobieństwo, a Szatan wszystko stracił, stracił Boga na zawsze . Ale inteligencją i przebiegłością przewyższa człowieka . A ma władzę nad człowiekiem który żyje w grzechu i z dala od Boga. Bo Bóg jest silniejszy niż całe potęgi zła ,lecz Bóg dopuszcza działanie szatana i używa go jako narzędzia kary, aby człowiek pod wpływem cierpienia i duchowej dezorientacji,bezsilności wrócił do Boga całym sercem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+1 / 3

@MementoMori1 LGBT - Liberty Gun Beer Tits

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Piter093
-2 / 4

@MementoMori1
Generalnie to kościół mówi więcej o seksie niż LGBT. LGBT chce i prosi o prawo do związków z ludźmi tej samej płci, do tego żeby chodzić bezpiecznie "za rączkę" po ulicy, a już szczyt marzeń, to żeby jak przestawią komuś swojego partnera/partnerkę to ludzie reagowali na to normalnie. Kościół zaś: LGBT to zło powinno się leczyć i nie dawać praw, masturbacja to zło, bo coś tam, antykoncepcja jak holokaust, seks przedmałżeński to grzech i ludzie nie będą się później szanować, nie wolno i rodzice powinni tego zabraniać, edukacja seksualna to zła, bo jak to tak, żeby dzieciaki miały wiedzę na temat seksu. Pigułka dzień po-zabronić, jakby mieli nadzieję, że to przejdzie to i inną antykoncepcję by zabronili. In vitro-m. in. pod wpływem kościoła zabroniono finansowania. Ustawa anty-aborcyjna i tak restrykcyjna w opór, a kościół chce jeszcze zaostrzyć. Serio, kościół ma o wiele większą manię seksu niż LGBT. Tylko dokładnie w drugą stronę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AdamSlodowy
+2 / 20

Jeśli chodzi o pierwszy przypadek to nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego w ogóle doszło do takiego rozstrzygnięcia ale tym razem interwencję Ordosów popieram bo nikt nie powinien być przymuszany do działania wbrew jego woli.
Odnośnie drugiego przypadku zapewne każdy z dostawców zażądał płatności z góry z uwagi na wiarygodność finansową kościoła jak tez ograniczone możliwości dochodzenia swoich roszczeń w stosunku do kościoła a ksiądz najzwyczajniej odmówił więc nie doszło do zawarcia kontraktu - nie sądzę aby w tym przypadku chodziło o jakiekolwiek względy inne niż ekonomiczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskawka90
-1 / 15

@AdamSlodowy Ordo iuris to sekta. Sekta która zdobywa coraz większa władze w państwie, chce mieć wpływ na polityczne decyzje i kształt polskiego prawa które będzie zgodne z ideologią religijnego fundamentalizmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AdamSlodowy
+2 / 4

@truskawka90 Nie do końca się zgodzę z ta interpretacją ale faktycznie ich ukierunkowanie na kwestie religijne jest bardzo niepokojące a niektóre metody działania oraz podporządkowywanie się wpływom, budzi ogromne kontrowersje.
Tak to niestety bywa z instytucjami które powstają w celu walki z korupcją i niesprawiedliwością a z powodu braku dostatecznie silnego przywództwa i charyzmy kończą jako to z czym chcą walczyć.
Jak tak sięgnę pamięcią przez ostatnie 30 lat to jedyną przychodząco mi inicjatywą która utrzymała swoje status quo i cel właśnie dzięki niezłomności przywódcy jest chyba WOŚP. Każda inna inicjatywa niezależnie jak wzniosła przędze czy później zeszła na psy ( i w sumie to tu obrażam niestety psy bo nawet one tak nisko nie upadają).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 września 2020 o 16:47

R reyden
+14 / 16

Obstawiam że ta parafia spóżniała się z zapłatą albo wcale nie płaciła i fama poszła a nie dlatego że to kościół .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SkrajnieCentrowy
+5 / 7

No kto by przypuszczał, że tak się zacznie dziać? Jedni nie lubią lgbetowców, drudzy kleru, a takie odmawianie usług jednym przez drugich spowoduje, ze takich przypadków będzie coraz więcej i na życzenie jakże miłosiernie nam rządzących ta przepaść między Polakami będzie coraz to większa. A Polacy też dupami będą brawo bić, bo ktoś odmówił usługi grupie, której nie lubi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 września 2020 o 19:20

F konto usunięte
+6 / 14

Pewnie za bóg zapłać mieli ten beton przywieźć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vicrac
+4 / 10

Czym innym jest ściganie kogoś po sądach, bo odmówił wykonania usługi (do czego ma prawo, zawieranie umów jest dobrowolne, przynajmniej w normalnym społeczeństwie), a czym innym zwyczajne napisanie, że taka sytuacja miała miejsce. Ciekawe czy obrońcy równości (ale tylko dla wybranych) w tym wypadku będą tacy gorliwi w jej egzekwowaniu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zetar
-2 / 4

@vicrac - ksiądz napisał o tym tylko po to aby szczuć. Za chwilę ktoś "przypadkiem" poda nazwy tych firmi do boju ruszą snycerze marychy albo inni poj***ncy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MementoMori1
-4 / 6

Skoro tak się odżegnują od Kościoła Katolickiego i nauczania KK to ciekaw jestem czy również dokonali aktu apostazji aktu zdrapywania chrztu świętego jak to czynią sataniści ? Ciekawe wlaśnie że sataniści , i tęczowi kolorowi którym tak bardzo nie podoba się pedofilia w kościele, a przecież popierają pedofilie poza kościołem (ataki na pro liferów) akurat szydzą tylko z katolickich wartości, na marszach wyszydza się i parodiuje Msze Świętą i Najświętszy Sakrament, Matkę Bożą . Czyż to nie dziwne że sataniści właśnie są dowodem na to że Szatan się nimi posługuje i że jedynie niszczą to co w Kościele Katolickim ? Ludzie może głupi, ale Szatan który się nimi posługuje doskonale wie że Bóg jest jeden i że jest w Kościele Katolickim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zetar
-1 / 1

@MementoMori1 - a co Bóg ma wspólnego z kościołem katolickim? Bo wystarczy tylko przeczytać Biblię i od razu dochodzi się do przekonania, że kościół ma więcej wspólnego z szatanem właśnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 września 2020 o 19:07

A Agato7
+1 / 9

Brawo dla drukarza. Normalny człowiek nie musi łykać homopropagandy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MementoMori1
-4 / 6

Boga się wyeliminowało z życia, a jego imitacje i bożki które się wyznaje to : poprawnosć polityczna która opiera się na ślepym posłuszeństwie i dyktacie najbogatszych tzw "elit" Gates, Soros i ci wszyscy którzy mają korzenie w Karolu Marksie, Leninie, Hitlerze, Freudzie którzy inspirowali się Marcinem Lutrem :O. Inny bożek to : kult własnego ciała , kult matki ziemi dla wszystkich eko którzy walczą z aborcjami świń a są zwolennikami aborcji i ludobójstwa ludzi, którzy walczą o prawa roślin, a sami przez demoralizacje i kłamstwo niszczą innych ludzi. Boga się już eliminuje z Koscioła Katolickiego przez herezje i modernizm który wiedzie prym. Polecam każdemu przeczytać świadectwo byłem ex komunistki Belli Dodd która była świadkiem jak w szeregi kapłańskie wstępuje 1100 komunistów aby niszczyć Kościół Katolicki od środka , dziś są tego owoce . Książka się nazywa "Szkoła ciemności" polecam również audiobooka "Nie krocz za mną" pewnej dziewczyny polki która była wychowana w rodzinie gdzie 3 pokolenia wstecz praktykowano spirytyzm, a ona sama dostała w spadku pewne "zdolności" które były przekleństwem i których się wyrzekła, powracając do Chrystusa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
-1 / 1

@MementoMori1 "Tak dalece winniśmy być zgodni z Kościołem katolickim, ażeby uznać za czarne to, co naszym oczom wydaje się białe, jeśliby Kościół określił to jako czarne."- Ignacy Loyola Założyciel zakonu jezuitów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E konto usunięte
-2 / 8

Zasadnicza różnica polega na tym, że ks. Wachowiak nie zaciągnął tych firm przed sąd domagając się obsługi tylko sobie ponarzekał na necie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MementoMori1
-3 / 5

Decyzja tych robotników jest bezpodstawna i kierowana zapewne jakimiś domysłami i urprzedzeniami. Gdyby ksiądz na wstępie mianifestował swoją seksualność to jak najbardziej by mieli możłiwość odstąpienia. Każdy może mieć swoje powody . To że ktoś daje pieniądze nie znaczy że ma otrzymać wszystko co chce. Pieniądze mają wartość przemijalną i skończoną, są samą materią, źle jest jak kupka piachu kieruje człowiekiem rozumnym który ma wieczną duszę i który został stworzony na obraz i podobieńśtwo Boże. A niestety w kościele jest dziś przepych. Kto płaci ten finansuje, kto finansuje ten ustala reguły. Kiedyś był asceza, modlitwa, kenoza duch ubóstwa a dziś mamona, kult zdrowia, rozwój duchowy ambicje ambicje ambicje , piękno zewnętrzne i obłuda zamiast piękna wenętrznego . Warto przeczytać 24 rozdział Ewangelii wg Mateusza i zobaczyć co się dzieje, a co następuje w 25 rozdziale. Nasze czasy to Sodoma i Gomora a nawet gorzej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Piter093
+2 / 2

@MementoMori1
Zapewne nie jest jest bezpodstawna. Jedna firma mogła mieć szefa idealistę, ale szansa że 3 zapytane odmówiły bo nie lubią katolicyzmu jest prawie żadna. Najprawdopodobniej po prostu ta konkretna parafia zasłynęła jako problematyczny klient i tyle. W kościele od zawsze był przepych. Widać to po katedrach budowanych przez 100-200 lat byleby była większa niż w sąsiednim mieście. Po ozdobach zabytkowych kościołów. Po walkach o władzę. Itd. Kościół zawsze był taki, tylko teraz ludzie o tym mówią, bo się przestali bać księży. Tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prally
+1 / 1

@MementoMori1 Widzisz, a ja np. nie prowadzę nawet sklepu, tylko sprzedaję używany samochód, i niektórzy kupujący, zwłaszcza ci którzy próbują wcisnąć mi kit że coś jest zepsute albo zardzewiałe i chcą zbić cenę o połowę (!), jakby nie mogą pojąć że ja nie chcę sprzedać i że mogę nie sprzedać jak nie chcę. Od kilku dni otrzymuję od różnych osób wyzwiska w smsach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MementoMori1
0 / 0

@Piter093
Księdza ogólnie ludzi nie ma co się bać, problem w tym że ludzie przestali bać się Boga tzn zatracili "bojaźń Bożą która jest początkiem mądrości " Syr 1 14 . Do kościoła nie chodzi się dla kapłanów tylko dla Boga który jest w Sakramentach . Problem w tym że ludzie dziś zaczęli służyć złu, a więc boją się Szatana. Jeżeli człowiek boi się zła, to czyni jak zło chce. Bóg powiedział "nie cudzołóż , nie miej cudzych bogów" ale ludzie boją się Szatana dlatego mu służą bo nie chcą mu się narażać, bo szatan nienawidzi Boga i człowieka który służy Bogu. Jednak Bóg jest silniejszy i nie pozwala kusić i doświadczać"ponad siły" , ostatecznie ci co idą za złem i szatanem poniosą klęskę . Gdyby mi był obojętny los innych ludzi to bym milczał i sobie mówił pod nosem,"a co mnie oni obchodzą , nie będę się narażał i wystawial na pośmiewisko bo i tak nie wielu uwierzy, lepiej się nie wychylać i wygodnie o siebie tylko dbać"
Zgorszenia które mają miejsce cała ohyda spustoszenia przez tych którzy byli najbliżsi Bogu, o tym wspominał Pan Jezus w Mt 23, prorok Daniel, Ezechiel i Księga Apokalipsy . W AP jest niewiasta-nierządnica (fałszywy podmieniony kościół globalistyczny powiązany z NWO ) oraz Niewiasta-Dziewica która zbiega na pustynie , odzwierciedla Prawdziwy Kościół Katolicki w katakumbach, ukryty oraz Matkę Najświętszą.

Polecam posłuchać tego pamiętnika- audiobooka

Pamiętnik został napisany dla dobra dusz, ponieważ, jak wykazuje praktyka egzorcystów, wiele dzieci w ten sposób cierpi, a nie dostaje pomocy, ponieważ opiekunowie pozbawieni są prawdziwej informacji i nie rozumieją przyczyny tych zjawisk.

Osoba dająca to świadectwo nie chciała być medium, ale była od dziecka; nie chciała być prześladowana, a była; nie chciała cierpieć, a cierpiała; nie chciała być straszona przez szatana, a była. Bała się powiedzieć otoczeniu, ponieważ obawiała się niezrozumienia.

Kiedy była już dorosłą osobą, odnaleziono ją i zaproponowano wejście jako medium do działającej w Ameryce sekty. Dziewczyna miała posłużyć jako element ich planu zepsucia Polski poprzez tajemnicze działania. Następnym zatem powodem do refleksji dla czytelnika tej książki, jest zastanowienie się, zwłaszcza dla naszej polskiej emigracji, czy sami nie podlegają wpływom tej sekty. Pseudonim RoseMary dotyczy pewnych wydarzeń, które przebiegały podobnie jak to znamy ze znanego filmu „Dziecko Rosemary”.

Fakty, o których opowiada autorka, dobrane są tak, aby czytający pamiętnik rodzice, spowiednicy, czy inne osoby zaangażowane w wychowanie dzieci mogli przez porównanie rozpoznać u dziecka objawy tak zwanego obciążenia okultystycznego. Obciążenie okultystyczne jest podobnym do opętania rodzajem zniewolenia przez szatana, jakiego doznają niewinne dzieci rodziców uprawiających magię, wróżbiarstwo, różdżkarstwo, szatańską medycynę.

Dziecinne zabawy w wywoływanie duchów, wróżenie z kart czy kości. Wszystko to okazuje się mieć większe konsekwencje, niż zwykle można usłyszeć w telewizji, czy nawet w kościele na kazaniu.



Główna bohaterka – RoseMary – a zarazem autorka książki „Nie krocz za mną”, opisuje, jak odziedziczyła i uwolniła się od zdolności medium przekazywanych z dziada pradziada w jej rodzinie. Spisana historia jest pierwszym na świecie tak obszernym świadectwem osoby egzorcyzmowanej z dziedzictwa okultyzmu. Świadectwo przedstawione w tej książce opisuje problemy przodków: Pradziadek teozof, babcia spirytystka, dziadek mason, ojciec uwikłany w New Age, oraz współczesny nam problem autorki – mieszkanki Warszawy – chcącej uwolnić się od okultyzmu, który ją „trzyma”. Książka nie jest tylko historią jakiejś rodziny, przedstawia problem okultyzmu, który prowadzi do zupełnie nieoczekiwanego, niechcianego czy nawet unikanego kontaktu z Szatanem – pisze we wstępie do książki o. prof. Aleksander Posacki SJ, spowiednik autorki. Sprawy zawarte w książce o. Posacki nazwał rzeczywistością ciągle nierozumianą, a co gorsza, lekceważoną przez wielu chrześcijan.

Publikacja p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skibcus
-2 / 6

W żadnym z tweetów, ksiądz nie wygłasza swojej opinii. Wszystko jest neutralne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rozpraszacz
+4 / 4

to nie powody religijne, budowlanca gówno obchodzi kto jak sie prowadzi, po prostu duchowni maja opinie ludzi u ktorych lepiej nie wykonywac usług, chcą zawierać umowy na słowo, czesto odmawiają zapłaty lub próbuja zaplacic mniej, ciezko z nimi wygrać w sądzie, smarują z ambony

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MementoMori1
0 / 0

@Rozpraszacz
Wierzę że tak wielu może się zachowywać i że tak niestety jest. Ludzie sami szkodzą kapłanom wmawiając i wciskając wszędzie pieniądze . Ile wypada dać na kolędzie ? Ja uważam że ile kto chce ja bym np nic nie dawał, lub 10 zł i by mi nie było z tego powodu wstyd. Inni by powiedzieli "zwariowałeś ?" Stówkę minimum i ludzie tak dają, ucząc i przenosząc świeckie zwyczaje do kościoła , a poźniej jest pogrzeb i znów przynaglenie że wypada dać, wypada dać a potem te same osoby mówią że kapłani sprzedają Sakramenty za pieniądze , że Msze za pieniądze. I czegoś takiego nie powinno być, jak zbieranie pieniądzy podczas mszy że to bardziej jest na pokaz, tylko skarbonka powinna być z tyłu kościoła tak że każdy taje pieniądze dyskretnie. Ale jest jak jest i wielu hierarchow jest rozpastwiona, siedzą wygodnie w swoich posadach , kościoły pozamykane , rzadko można kapłana spotkać w kościele, nie mają czasu dla wiernych a wielu trzyma sztamę z bogatymi tego świata i wprowadzają jakieś nowości do kościoła. A nawet wierni kapłani jsk ks. prof. Tadeusz Guz, czy ks. Piotr Glas, ks. Roman Kneblewski, abp. Jan Paweł Lenga, o. Augustyn Pelanowski dostali zakazy wypowiedzi przez KEP bo stali się nie wygodni i nie poprawni politycznie ! Czyli słowem biskupi tak się rozsiedli że wolali ukarać wiernych hierarchów i popaść w herezje niż stracić szacunek w oczach tego świata i w oczach szatana który dąży do zniszczenia ludzkości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MementoMori1
0 / 0

Oczywiście koloratka nic nie gwarantuje, ani o niczym nie świadczy , tak jak o niczym nie świadczą urzędy i tytuły które są bez czynów miłych Bogu . Kapłan kapłanowi nie równy . W każdym środowisku są ludzie którzy zachowują się wporządku i źle. Nie wystarczy się urodzić człowiekiem ale trzeba nim jeszcze być. Nie wystarczy głosić tylko pięknych kazań, i wymagać od innych gdy samemu się od siebie nie wymaga i Bogu nie wiele ofiarowuje.

Wstrząsające orędzie Jezusa Chrystusa do kapłanów - ks. Piotr Glas
https://youtu.be/vnt4w1X2DTU

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
-3 / 3

Gdzie tu widzisz oskarżenie o atak poprawności politycznej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poProstuG
0 / 0

Różnica jest spora, trudno przypisać jakieś dylematy moralne do sprzedaży betonu, za to powiązanie własnej firmy z jakimiś legebete...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem