Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
1:05

Wyluzuj człowieku, mam wszystko pod kontrolą

www.demotywatory.pl
+
148 162
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
G gylacz88
+10 / 14

Wy też czekaliście, żeby powiedzieć : "ale urwał!" ? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ixpire1234
+6 / 10

Ale zaszpanował tym zegarkiem. Chyba niewiele ma pod kopułą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wymiatacz01
+8 / 8

@Ixpire1234 Żeby mieć tyle kasy chyba jednak coś we łbie trzeba mieć. No chyba że spadek po rodzicach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ixpire1234
+5 / 5

@wymiatacz01 Dla mnie to młodzik, który szpanuje, a potem to wrzuca na Insta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wymiatacz01
+1 / 1

@Ixpire1234 Jak ktoś się dorobił w młodym wieku to imho jeszcze większy szacun. No chyba, że spadek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar misteriusz
+4 / 8

Niech spróbuje na Polskich drogach cwaniaczek. Na pierwszej dziurze urwane zawieszenie :D
Jakby nie mówić całkiem ładnie radzi to sobie te prowadzenie autonomiczne. Ale trzeba to mieć pod kontrolą. Zdarzają się sytuacje ekstremalne np. jakiś ćwok zmienia pas ruchu nie patrząc w lusterko. I nie raz tylko trzeźwa ocena sytuacji może uchronić przed wypadkiem. Wątpię żeby system automatyczny rozróżnił zwykły kartonowy karton, od dziecka które wbiegło na jezdnię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
-2 / 6

@misteriusz dokładnie, żadne ai nie dorówna człowiekowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Deffrau
+5 / 9

@FenrirIbnLaAhad Oczywiście, na obecnym poziomie. Poczekaj z 5 , maksymalnie 10 lat. Sztuczna inteligencja będzie wtedy na zupełnie "innym" poziomie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
+2 / 2

@Deffrau Będzie na nierozróżnialnym poziomie, w porównaniu do obecnego. Podobnie jak AI sprzed 10 lat. W większości to identyczne paradygmaty, jak z czasów pierwszych sztucznych sieci neuronowych w latach 1960. Tesla akurat korzysta z rozwiązań typu AI w marginalnym stopniu, to po prostu oprogramowanie mające wprogramowane (przez żmudną pracę programistów) możliwe zdarzenia jakie mogą wystąpić na drodze i sposoby oceny czy któreś z nich nastąpiło, czy nie (z ewentualną reakcją).
Terminatory nie nadchodzą, nie przejmuj się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
0 / 0

@misteriusz Tak szczególnie na drogach szybkiego ruchu albo autostradach są takie dziury. Dzieci też tam biegają codziennie. Co do reakcji na ćwoka który zmienia pas nie patrząc w lusterka to co najmniej 50% kierowowców jedyne co zrobi to w panice ściśnie mocniej kierownice. No może czasem zacznie wrzeszczeć lub trąbić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Deffrau
0 / 0

@solarize Nie jestem do końca przekonany :) To że o czymś nie wiemy w danym momencie nie znaczy że już nie istnieje ;) Kolega programista opowiadał mi kiedyś ciekawą historię o komputerach laserowych. Czytał artykuł o przecieku w izraelskiej armii. Nie pamiętam dokładnie dat ale mniej więcej chodziło o to że:
Jakaś uczelnia chwaliła się bodajże w latach 2010 lub 2012 że stworzyli super komputer który miał moc 1,4 teraflopa i zajmował dwa piętra w budynku. Po jakimś czasie wyciekło że Izrael miał komputer niewiele większy od zwykłego PC o mocy 7.2 teraflopa i to już w 2008 ;) Czym dysponują najpotężniejsze armie...nie wiemy. Możliwe że coś przekręciłem bo daaaawno mi o tym opowiadał mój mistrz :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawcio1212
0 / 0

@misteriusz W nowoczesnych samochodach premium masz już autopilota na poziomie tesli. Nowe samochody mają aktywny tempomat, który może pilnować nawet znaków i dostosowywać prędkość, otrzymuje bezpieczną odległość i hamuje. Samochód sam utrzymuje pas ruchu. Jak wejdziemy na stronie tesly to pięknie jest podane że autopilot to 2 funkcje: Traffic-Aware Cruise Control oraz Autosteer. A może miał pełne wspomaganie aktywne. Do tego dochodzi pytanie w jaki sposób można wyłączyć te zabezpieczenia. np wiele tempomatów po prostu wyłącza się po naciśnięciu pedału gazu lub hamulca. Jeśli kierowca spanikował i np szturchnął pedał gazu/hamulca to mógł wyłączyć autopilota przez co całą odpowiedzialność spadła na niego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MagdalennaMagdalinska
+1 / 1

Na autostradzie jak najbardziej, ale w mieście tylko powinien wspomagać kierowcę.
Fajne, ale też zabiera frajdę z jazdy autem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
0 / 0

@MagdalennaMagdalinska Po 10 godzinach na autostradzie lub w korku jest ogromna frajda z jazdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
+7 / 7

W jego przypadku może faktycznie lepiej niech elektronika prowadzi auto.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem