Policjanci weszli na mszę w Poznaniu
i wyprowadzili księdza, bo nie przestrzegano obostrzeń
Policję o interwencję poprosili sami salezjanie, którzy poinformowali, że w celi Woźnickiego odbywa się nabożeństwo naruszające rządowe obostrzenia. Policjanci wylegitymowali wiernych, ale ksiądz i ministrant odmówili okazania dokumentów wobec czego zostali doprowadzeni do komisariatu
@Clip180 Ksiądz odwalił msze mimo zakazu i pie*dolił że wirusa nie ma i ludzie byli bez maseczek. Transmisja była na twitterze, ktoś zgłosił władzę przyjechały, a ksiądz swoje że jest msza i nigdzie nie idzie i jeszcze pouczał funkcjonariuszy że mają paść na kolana bo bóg jest w tym pomieszczeniu.
Zrobiłem timestampa więc można oglądać https://www.youtube.com/watch?v=OamwaXs_CmI&feature=youtu.be&t=5797
Podstawą prawną czynności jest uprawnienie wskazane w art. 15 ustawy o Policji, który daje policjantowi prawo legitymowania, a w przypadku odmowy przekazania dokumentu do weryfikacji i potwierdzenia tożsamości ma zastosowanie art. 65 § 2. Kodeksu Wykroczeń.
@Ichna na tą chwilę wszyscy jesteśmy podejrzani o zachorowanie. Nie bronię tego bubla prawnego, ale on mimo wszystko czemuś służy, zgromadzenia w grupie ryzyka świadczą nawet nie o braku poszanowania prawa, tylko o skrajnej głupocie i nieodpowiedzialności.
@Rhanai Praesumptio boni viri. Z tego co pamiętam w Polsce w dalszym ciągu zgodnie z konstytucją działa zasada domniemania niewinności. Proszę mi powiedzieć jeżeli się mylę i już konstytucję zmienili
@Ichna ty mówisz o maseczkach, a rozporządzenie wprowadza kilka innych obostrzeń, jak liczb sposób na M2 :) on złamał kilka nakazów, a nie tylko maseczkę. Oprócz tego popełnił wykroczenia z art 65 i 65a kodeksu wykroczeń więc został zatrzymany w trybie art 45kpow. Nie dziękuję za wyjaśnienie
@Clip180 Z tego co się dowiedziałem, to już jakiś czas temu został wywalony z zakonu, ale sobie nic z tego nie robił. Ale Covid bardziej nośny, więc niektórzy dorabiają teorię.
@Kxz zachorowanie nie jest przestępstwem, zapobieganie chorobie nie jest karą. Ta dyskusja nie ma sensu, skoro nie rozumiesz słów, które się do Ciebie mówi.
@Ichna z punktu widzenia konstytucji obostrzenia są nielegalne, dlatego jest to bubel, zgadzam się. Ale nie widzę miejsca na domniemanie niewinności w przypadku choroby, która przecież nie jest winą. To nie jest domniemanie zdrowia.
@Ichna o domniemanie niewinności toczyła się cała dyskusja, dlatego do tego nawiązałam. Czy WHO uznała COVID za chorobę? Tak właśnie. Czy WHO przyznała, że część osób przechodzi ją bezobjawowo? Ależ owszem. To zamyka i ten temat.
@Ichna to idź do WHO i zapytaj, na jakiej podstawie uznali Covid za chorobę, skoro jesteś lepiej wykwalifikowana, żeby to osądzić. Z resztą niektóre raki też nie dają objawów aż do stanu terminalnego, rozumiem, że do tego momentu to również nie są choroby. Cóż.
@Ichna czyli definicja według WHO jest doskonała, ale klasyfikacja według WHO już nie jest okay? Skąd ta wybiórczość? Masz kwalifikacje, żeby z WHO dyskutować, to co tu jeszcze robisz, poza sianiem plotek? Śmiertelność malownicza, zachorowalność malownicza, objawy u wielu również malownicze, u jeszcze innych po czasie po 'bezobjawowym zachorowaniu' wychodzą równie malownicze powikłania. To, że tego nie widać na zewnątrz nie oznacza, że w środku nie dzieje się sajgon. Zupełnie jak wspomniane wcześniej raki. Na przykład rak płuc, zabawna sprawa. Miesiącami nie ma objawów, po czym nagle składasz się w dwa tygodnie. Ale rozumiem, Ty już wszystko zbadałaś, wszystko wiesz, masz naukowe badania mówiące, że covid to ściema.
Nie jestem wierzący ale to są bandyci nie policjanci. Gościu od wejścia informuje, że jak nie dadzą dowodów to użyją siły. Koorwa. Mamy nową UB. W demokracji? Nie! W dyktaturze kaczystańskiej.
@ewmario Co jeśli nie mają dowodów przy sobie? Ja na ten przykład nie zawszę noszę dowód.
Przypominam, ze zgodnie z polskim prawem obywatel ma obowiązek posiadać dowód osobisty, ale nie ma obowiązku nosić go zawsze przy sobie.
Ustawa o dowodach osobistych, art. 5 ust. 2
@ewmario dokładnie rząd zajmował się sam sobą przez pół roku teraz odbierają nam wolność pod pretekstem wirusa. Nie radzą sobie i przez to nas uciskają za swoje własne zbrodnie. Odbierają tą wolność, za która nasi przodkowie oddawali życie i to jest bezczeszczenie pamięci, a nie jakieś wpisy na interentach, jakich dużo przy okazji różnych rocznic.
@bubba2020 zależy gdzie jesteś. Jeżeli mieszkasz lub przebywasz w strefie nadgranicznej to musisz dowód mieć zawsze przy sobie. W innym wypadku mają cię prawo zatrzymać do momentu ustalenia i potwierdzenia tożsamości (max 48h).
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 października 2020 o 21:25
@ewmario nie. Najpierw prosi o dowody, kiedy ksiądz mu odmawia to wyjaśnia mu że popełnia wykroczenie z art 65 kodeksu wykroczeń tj nie podanie danych osobowych. Chłop dalej nie słucha więc zgodnie z prawem następuje uprzedzenie o użyciu siły a następnie jej użycie.
Jest to w 200% zgodne z obowiązującymi w naszej demokracji przepisami :) bycie księdzem to nie immunitet.
@bubba2020 wtedy podajesz swoje dane ustnie a policjant je weryfikuje w systemach
Bardzo mi się podoba, że jednak są policjanci, którzy nie tłumaczą się agentom Watykanu, tylko wykonują swoją "misje", którą wykonywaliby w stosunku do mnie, czy innych obywateli.
@SkrajnieCentrowy Ten ksiądz nie jest żadnym agentem. Gdyby Watykan miał takich agentów, to by stu lat nie przetrwał, a nie dwa tysiące. Został potraktowany jak każdy burak, który nie nosi maseczki. I bardzo dobrze. Ale dorabianie do tego ideologii jest zbyt dużą uprzejmością dla takiego głąba.
W końcu postawa policji taka jak wg zwykłego obywatela by postąpili gdyby tak się zachowywał... a fanatyczna babcia... no cóż... dla niej już ratunku nie ma... fanatyzm i kult kapłana, który jest świętością jest nieuleczalny.
Wielce szanowni jaśnie moderatorzy. Moje komentarze są poniżej poziomu? Bo nie piętnuję KK tylko PP? A w jakąż to groźną broń był wyposażony ten staruszek? Był pyskaty? Jak to staruszek. Jak kibole na mojej ulicy drą się na całe gardło chwdp to wielce szanowna PP stoi i obserwuje. Bo kibole mają po 20 lat, jest ich dwudziestu i jeszcze jaśnie panowie ubecy po łbie by dostali. Ale bezbronnego staruszka łatwo się we trzech wlecze po schodach. Nie jestem wierzący i nie trawię KK. Ale to był człowiek. Jeśli teraz nie mają skrupułów do wleczenia człowieka za nie okazanie dowodu, nie będą mięli skrupułów do otwarcia ognia jak za Kiszczaka.
@ewmario Nie jestem moderatorem, ale z mojej perspektywy: nie kłamiesz, ale i nie mówisz całej prawdy - ładnie próbujesz nagięć fakty, aby pasowały do Twoich poglądów odwołując się do emocji i istniejących problemów, które jednak mało są związane z przedstawioną sytuacją. A i oczywiście wrzucasz wszystkich do jednego worka z napisem "ci źli"...
@ewmario Z kibolami i szczególnym traktowaniem ich przez policję masz rację. Ale z księdzem nie masz - policja najpierw kulturalnie i spokojnie wydawała polecenia, a ksiądz miał w dupie i postanowił robić z siebie ofiarę. Gdyby zastosował się do poleceń policji, to nikt by go nie musiał wlec (albo w ogóle dotykać). No ale nie to nie.
@ewmario to nie modki zaddecydowały o "poniżej poziomu" tylko algorytm który nadaje komentarzowi taki status gdy otrzyma od użytkowników wiele minusów.
A policjanci zaciągnęli go nie tyle za niepokazanie dowodu co za brak maseczki i kompletny brak współpracy z policją.
@ewmario mieli go prosić na kolanach? Albo co zrobić? Czekać aż ksiądz skończy swoje dyrdymaly? To obywatel jak każdy inny. Dostaje polecenie i ma je wykonać
Dobrze mu tak, za łamanie obostrzeżeń, przez co świadomie mógł sprowadzić, na osoby przebywające w kościele zagrożenie dla życia lub zdrowia, powinien dostać 10 lat pierdla i katorżniczych robót. Nie ma przyzwolenia by ta hołota składająca się z klechów wszelkiej maści, stawała ponad prawem.
Kurde! Goebels wiecznie żywy? Do jasnej cholery, to sytuacja zupełnie inaczej się przestawiała. Ten ksiadz to nieposłuszny cymbał, który był wielokrotnie upominany przez swoje zgromadzenie, który dostał zakaz sprawowania sakramentów, a dalej to czynił łamiąc zakaz. I jak zaczął jeszcze uprawiać zabobony z maseczkami, to się sami jego współbracia wkurzyli i wreszcie wezwali policję. To sami księża policję nasłali. Ludzie. Przestańcie tak przedstawiać wydarzenia, że niewłaściwe wnioski się wyciąga.
@Bergara308
Postawę sprawdzania informacji pochwalam. I więcej takich komentarzy poproszę. ;)
Ale aby postawić kropkę nad i pamiętaj o załączaniu linków do źródeł. W ten sposób najszybciej ukrócisz niepotrzebne dyskusje.
wumie on mial zakaz wykonywania mszy i jawnie buntowal sie przeciw papiezowi wiec to nie tak ze policja poywolila sobie zadrzec z kosciolem akurat czarnym tez to bylo na reke
tutaj lynk d o artykulu :
onet.pl/informacje/onetpoznan/koronawirus-poznan-policja-wyniosla-ksiedza-michala-woznickiego/q0n3bds,79cfc278
@uderz_w_stol a co twoim zdaniem policja miała zrobić? Mają interwencje, mają obowiązek ustalić dane, a gość odmawia podania danych. Mają klękać tak jak kazał?
@Taymishi Moim zdaniem Policja powinna poczekać do końca nabożeństwa. Ten ksiądz nie jest niebezpiecznym kryminalistą. Taki problem zachować przyzwoitość i szacunek dla ludzi modlących się? skoro interwencja jest w kaplicy, także szacunek i wychowanie wymaga uklęknięcia.
@wans jeśli nabożeństwo będzie trwało jeszcze pół godziny to mają czekac pół godziny? A jak godzinę to godzinę? Żartujesz sobie? Myślisz że oni nie mają innych obowiązków? Innych interwencji? Patrolu? Teraz będą czekać bo ksiądz święceń chce sobie dokończyć nabożeństwo które odbywa się niezgodnie z prawem polskim i ich kanonicznym?
Zanikają resztki rozsądku. Ksiądz to taki sam obywatel i podlega temu samemu prawu. Cwaniakowal to potraktowali go jak cwaniaka.
@Taymishi tak, właśnie dokładnie tak powinni czekać - lub klasycznie wysłać mu wezwanie na komisariat w celu przesłuchania pod zły adres.
Widać nie mieli żadnych obowiązków, interwencji i patroli skoro w tylu przyjechali do księdza bez maseczki, jak by ścigali przestępców to by nie mieli czasu na głupie interwencje w kaplicy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 października 2020 o 0:13
@wans ty zdajesz sobie sprawę że policja dzieli się na wydziały? Jedni są od prowadzenia przestępstw, inni od wykroczeń, inni od przestępstw gospodarczych a jeszcze inni od patroli i interwencji. Ci policjanci nie wysyłają wezwań, przyjeżdżają i rozwiązują sprawę na miejscu. Tak jak tutaj. Przeprowadzili w 100% zgodna z polskim prawem interwencję. Wręcz wzorową ;-)
Tyle w temacie
@siditg radzę przeczytać w źródle o co tam chodziło - w skrócie ksiądz nie był już rzymsko-katolicki, więc nie miał parasola ochronnego, a milicję wezwali sami salezjanie
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 października 2020 o 19:06
@siditg Sytuacja ma szerszy kontekst. Wygląda na to, że ktoś się pozbył nielegalnego lokatora. Mnie nie kręcą takie filmiki, gdzie przemoc jest atrakcją. To upadek cywilizacyjny taką biedę oglądać.
Zawsze broniłem księży, bo nie podoba mi się ta nagonka na nich, zresztą na policję, też.. Jednak w tym wypadku popieram policjantów, bo czy jesteś czarny, tęczowy, antymaseczkowy , czy kolorowy, to wystarczy słuchać ich poleceń i żadnych scen przemocy nie będzie, a policja i tak musi zrobić swoje, a często ludzie aferę ze zwykłego wylegitymowania robią, i po co to komu potrzebne , a jak jesteś niewinny, to co się boisz swoich danych pokazywać..
Nie wiem o jakiej nadziei pisze autor demotywatora. Mi przychodzą na myśl czasy najciemniejszej komuny i stalinizmu rodem z lat pięćdziesiątych. Policjanci wykazali się wyjątkowym bohaterstwem strasząc użyciem siły starszego księdza i kilka modlących się babć. HWDP!!!!!
@Taymishi Ja popieram to co zrobili policjanci, a nawet według mnie powinni od razu zabrać księdza siłą, a jak ktoś stawiałby problem, to i tą osobę też zabrać za kraty na dobę/dwie doby, a do sądu z księdzem.
@wans czyli jak? Co zrobić? Konkrety poproszę. Wchodzisz i masz obowiązek ustalić tożsamość uczestników zdarzenia, a główny uczestnik każe ci klękać.
Pytam, co mają zrobić? Skoro rozmowa była nieskuteczna. Jak mają się zachować policjanci? Twoim zdaniem.
@wans czyli popełnić przestępstwo niedopełnienia obowiązków? Ta dyskusja dla mnie straciła sens xd i nie można umorzyć sprawy, która nie została wszczęta. Patrol jest ja miejscu, wezwali go inni księża i ma OBOWIĄZEK podjąć czynności. Za to im "płacimy'
PiS to niesamowita partia, zlikwidowali przestępczość, że policja ma czas zajmować się pierdołami.
O 30% zmniejszyli zachorowalność na raka, poradzili sobie też z innymi chorobami, dzięki czemu mamy mnóstwo pustych łózek w szpitalach.
A dobrobyt jest tak wielki, że ludzie nie muszą pracować.
Oraz tak bardzo dbają o swoje zdrowie, że trzeba było zamknąć siłownie, by się za bardzo nie forsowali.
Nagranie zatrzymania tego księdza ma służyć odczarowaniu wizerunku kościoła, który jest w tym momencie na dnie. Ma sprawić wrażenie jaki ksiądz jest poszkodowany.
Nie dajcie się wmanewrować.
Kapłan to co ufoludek. Jakby mnie chcieli wylegitymować to pokazuję dowód i tyle a nie filozofuję.
Myślał że kapłanowi w tym kraju wszystko wolno, i miał rację, szkoda mi tych policjantów bo zaraz jakiś komendant główny księdzu wypoleruje pałę ustami a ich ukaże albo jeszcze postepowanie dyscyplinarne im zrobi. Taki to qrwa kraj i taki Pi erdo leni kapłani.
@Gesser Mnie bardziej zastanawia gdzie ta kobieta i pozostali uczestnicy sekciarskiego zgromadzenia (z wiadomych przyczyn nie można tego nazwać mszą ani innym nabożeństwem) mają mózg.
@Taymishi akurat nie chodzi mi o policjantów bo to faktycznie ich praca, czasami plugawa ale taką sobie wybrali. Ale o wiwatujących przy każdej okazji gdy państwo gnoi obywateli.
@uderz_w_stol a kogo tutaj zgnojono? Ksiądz Łamał prawo i zamiast się wylegitymować to zagrał w głupią grę więc wygrał głupią nagrodę. We wtorek była kolejna interwencja na tej samej zasadzie i jakoś już potrafił grzecznie dać dowód :) jak widać podziałało wychowawczo
naprawdę nie można było poczekać do końca nabożeństwa? żadnej świętości już Policja nie szanuje że wynosi księdza z kaplicy w czasie modlitwy? Przecież to gorzej niż SB.... Chyba tylko Gestapo wyciągało księży z kościoła w czasie mszy - choć tu pewności nie mam....
jakby poczekali do końca to by zrobili to samo bez łamania obyczajów. Mieli by większy szacunek i katolików i u nienwiezacych. wystarczyło poczekać z aresztowaniem 10 min. myślę że KS. by nie uciekł.
Wiadomo o co poszlo ?
@Clip180 Ksiądz odwalił msze mimo zakazu i pie*dolił że wirusa nie ma i ludzie byli bez maseczek. Transmisja była na twitterze, ktoś zgłosił władzę przyjechały, a ksiądz swoje że jest msza i nigdzie nie idzie i jeszcze pouczał funkcjonariuszy że mają paść na kolana bo bóg jest w tym pomieszczeniu.
Zrobiłem timestampa więc można oglądać
https://www.youtube.com/watch?v=OamwaXs_CmI&feature=youtu.be&t=5797
@ChaserJohnDoe
Thx za info
@ChaserJohnDoe
BTW juz cos z tym ksziedzem i policja ogladame jakas akcja na parkingu.
Uwielbiam gdy ludzie, którzy nie respektują prawa gdy czują się pokrzywdzeni powołują się na to prawo.
@Ichna - ewidentnie choroba psychiczna, to widać jak na dłoni.
@Ichna
Podstawą prawną czynności jest uprawnienie wskazane w art. 15 ustawy o Policji, który daje policjantowi prawo legitymowania, a w przypadku odmowy przekazania dokumentu do weryfikacji i potwierdzenia tożsamości ma zastosowanie art. 65 § 2. Kodeksu Wykroczeń.
@Ichna na tą chwilę wszyscy jesteśmy podejrzani o zachorowanie. Nie bronię tego bubla prawnego, ale on mimo wszystko czemuś służy, zgromadzenia w grupie ryzyka świadczą nawet nie o braku poszanowania prawa, tylko o skrajnej głupocie i nieodpowiedzialności.
@Rhanai Praesumptio boni viri. Z tego co pamiętam w Polsce w dalszym ciągu zgodnie z konstytucją działa zasada domniemania niewinności. Proszę mi powiedzieć jeżeli się mylę i już konstytucję zmienili
@Ichna ty mówisz o maseczkach, a rozporządzenie wprowadza kilka innych obostrzeń, jak liczb sposób na M2 :) on złamał kilka nakazów, a nie tylko maseczkę. Oprócz tego popełnił wykroczenia z art 65 i 65a kodeksu wykroczeń więc został zatrzymany w trybie art 45kpow. Nie dziękuję za wyjaśnienie
@Clip180 Z tego co się dowiedziałem, to już jakiś czas temu został wywalony z zakonu, ale sobie nic z tego nie robił. Ale Covid bardziej nośny, więc niektórzy dorabiają teorię.
@Kxz zachorowanie nie jest przestępstwem.
@Rhanai Nie jest, ale to nie tyczy się tylko przestępstwa. Nie można też karać kogoś zakładać że jest chory a Ty byś tego chciał z tego co napisałeś.
@Kxz Mylisz pojęcia. Założenie, że wszyscy jesteśmy potencjalnie chorzy, nie jest ani przewinieniem, ani karą.
@Rhanai Więc może załóżmy że wszyscy jesteśmy potencjalnymi złodziejami i każdemu obetnijmy ręce żeby nie kusiło
@Kxz zachorowanie nie jest przestępstwem, zapobieganie chorobie nie jest karą. Ta dyskusja nie ma sensu, skoro nie rozumiesz słów, które się do Ciebie mówi.
@Ichna z punktu widzenia konstytucji obostrzenia są nielegalne, dlatego jest to bubel, zgadzam się. Ale nie widzę miejsca na domniemanie niewinności w przypadku choroby, która przecież nie jest winą. To nie jest domniemanie zdrowia.
@Ichna o domniemanie niewinności toczyła się cała dyskusja, dlatego do tego nawiązałam. Czy WHO uznała COVID za chorobę? Tak właśnie. Czy WHO przyznała, że część osób przechodzi ją bezobjawowo? Ależ owszem. To zamyka i ten temat.
@Ichna to idź do WHO i zapytaj, na jakiej podstawie uznali Covid za chorobę, skoro jesteś lepiej wykwalifikowana, żeby to osądzić. Z resztą niektóre raki też nie dają objawów aż do stanu terminalnego, rozumiem, że do tego momentu to również nie są choroby. Cóż.
@Ichna czyli definicja według WHO jest doskonała, ale klasyfikacja według WHO już nie jest okay? Skąd ta wybiórczość? Masz kwalifikacje, żeby z WHO dyskutować, to co tu jeszcze robisz, poza sianiem plotek? Śmiertelność malownicza, zachorowalność malownicza, objawy u wielu również malownicze, u jeszcze innych po czasie po 'bezobjawowym zachorowaniu' wychodzą równie malownicze powikłania. To, że tego nie widać na zewnątrz nie oznacza, że w środku nie dzieje się sajgon. Zupełnie jak wspomniane wcześniej raki. Na przykład rak płuc, zabawna sprawa. Miesiącami nie ma objawów, po czym nagle składasz się w dwa tygodnie. Ale rozumiem, Ty już wszystko zbadałaś, wszystko wiesz, masz naukowe badania mówiące, że covid to ściema.
Nie jestem wierzący ale to są bandyci nie policjanci. Gościu od wejścia informuje, że jak nie dadzą dowodów to użyją siły. Koorwa. Mamy nową UB. W demokracji? Nie! W dyktaturze kaczystańskiej.
@ewmario Co jeśli nie mają dowodów przy sobie? Ja na ten przykład nie zawszę noszę dowód.
Przypominam, ze zgodnie z polskim prawem obywatel ma obowiązek posiadać dowód osobisty, ale nie ma obowiązku nosić go zawsze przy sobie.
Ustawa o dowodach osobistych, art. 5 ust. 2
@bubba2020 nie masz obowiazku okazać dowodu. Możesz podać swoje dane na oświadczenie.
@ewmario dokładnie rząd zajmował się sam sobą przez pół roku teraz odbierają nam wolność pod pretekstem wirusa. Nie radzą sobie i przez to nas uciskają za swoje własne zbrodnie. Odbierają tą wolność, za która nasi przodkowie oddawali życie i to jest bezczeszczenie pamięci, a nie jakieś wpisy na interentach, jakich dużo przy okazji różnych rocznic.
@bubba2020 zależy gdzie jesteś. Jeżeli mieszkasz lub przebywasz w strefie nadgranicznej to musisz dowód mieć zawsze przy sobie. W innym wypadku mają cię prawo zatrzymać do momentu ustalenia i potwierdzenia tożsamości (max 48h).
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 października 2020 o 21:25
@ewmario nie. Najpierw prosi o dowody, kiedy ksiądz mu odmawia to wyjaśnia mu że popełnia wykroczenie z art 65 kodeksu wykroczeń tj nie podanie danych osobowych. Chłop dalej nie słucha więc zgodnie z prawem następuje uprzedzenie o użyciu siły a następnie jej użycie.
Jest to w 200% zgodne z obowiązującymi w naszej demokracji przepisami :) bycie księdzem to nie immunitet.
@bubba2020 wtedy podajesz swoje dane ustnie a policjant je weryfikuje w systemach
@maxpaw jeśli masz przy sobie to masz obowiązek
@Pomylilem_Strony w domu wszyscy zdrowi?
@ewmario Czyli rozumiem, że jak ktoś nie chce okazać dowodu osobistego to policja ma mu odpuścić?
Bandyci
Bardzo mi się podoba, że jednak są policjanci, którzy nie tłumaczą się agentom Watykanu, tylko wykonują swoją "misje", którą wykonywaliby w stosunku do mnie, czy innych obywateli.
@SkrajnieCentrowy Ten ksiądz nie jest żadnym agentem. Gdyby Watykan miał takich agentów, to by stu lat nie przetrwał, a nie dwa tysiące. Został potraktowany jak każdy burak, który nie nosi maseczki. I bardzo dobrze. Ale dorabianie do tego ideologii jest zbyt dużą uprzejmością dla takiego głąba.
On został wydalony z zakonu salezjanów ale nie opuścił swojej celi. Teraz nie wiem w czyim interesie było go zabrać z zakonu. ;)
Prześledzcie wcześniejsze występki tego księdza . Mądrala, pyskacz i kpiarz. W końcu został potraktowany "poważnie" a nie jak wcześniej pobłażliwie.
@lego45 czyli mamy tu festiwal pod tytułem jak głupi spotkał głupszego
@7th_Heaven raczej z prawidłowym pokazem jak przeprowadza się wzorową interwencje policy
Po co chodzić po kościołach i dręczyć wiernych wystarczy zajrzeć na Wiejską
To była kaplica w zakonie Salezjanów. Zrobiona z celi zakonnika.
Wypowiadam się jako osoba wierząca i aktywnie praktykująca: brawo dla Policji.
W końcu postawa policji taka jak wg zwykłego obywatela by postąpili gdyby tak się zachowywał... a fanatyczna babcia... no cóż... dla niej już ratunku nie ma... fanatyzm i kult kapłana, który jest świętością jest nieuleczalny.
No no, nawet grupie uprzywilejowanej się oberwało.
Wielce szanowni jaśnie moderatorzy. Moje komentarze są poniżej poziomu? Bo nie piętnuję KK tylko PP? A w jakąż to groźną broń był wyposażony ten staruszek? Był pyskaty? Jak to staruszek. Jak kibole na mojej ulicy drą się na całe gardło chwdp to wielce szanowna PP stoi i obserwuje. Bo kibole mają po 20 lat, jest ich dwudziestu i jeszcze jaśnie panowie ubecy po łbie by dostali. Ale bezbronnego staruszka łatwo się we trzech wlecze po schodach. Nie jestem wierzący i nie trawię KK. Ale to był człowiek. Jeśli teraz nie mają skrupułów do wleczenia człowieka za nie okazanie dowodu, nie będą mięli skrupułów do otwarcia ognia jak za Kiszczaka.
@ewmario Nie jestem moderatorem, ale z mojej perspektywy: nie kłamiesz, ale i nie mówisz całej prawdy - ładnie próbujesz nagięć fakty, aby pasowały do Twoich poglądów odwołując się do emocji i istniejących problemów, które jednak mało są związane z przedstawioną sytuacją. A i oczywiście wrzucasz wszystkich do jednego worka z napisem "ci źli"...
@ewmario Z kibolami i szczególnym traktowaniem ich przez policję masz rację. Ale z księdzem nie masz - policja najpierw kulturalnie i spokojnie wydawała polecenia, a ksiądz miał w dupie i postanowił robić z siebie ofiarę. Gdyby zastosował się do poleceń policji, to nikt by go nie musiał wlec (albo w ogóle dotykać). No ale nie to nie.
@ewmario to nie modki zaddecydowały o "poniżej poziomu" tylko algorytm który nadaje komentarzowi taki status gdy otrzyma od użytkowników wiele minusów.
A policjanci zaciągnęli go nie tyle za niepokazanie dowodu co za brak maseczki i kompletny brak współpracy z policją.
@ewmario tylko sie do tego wywlekanie odniosę, mógł normalnie iśc, to celowo stawiał opór, więc zamiast wyprowadzania mamy wywlekanie.
@ewmario mieli go prosić na kolanach? Albo co zrobić? Czekać aż ksiądz skończy swoje dyrdymaly? To obywatel jak każdy inny. Dostaje polecenie i ma je wykonać
To jest tylko przykład że wszystkim odwala po równo. Antymaseczkowcy i Covidianie to dwie skrajności tak samo popierniczone i bezmózgie.
Dobrze mu tak, za łamanie obostrzeżeń, przez co świadomie mógł sprowadzić, na osoby przebywające w kościele zagrożenie dla życia lub zdrowia, powinien dostać 10 lat pierdla i katorżniczych robót. Nie ma przyzwolenia by ta hołota składająca się z klechów wszelkiej maści, stawała ponad prawem.
to wyglada na tym filimiku z demota jak jakas sekta ;DDD
Kurde! Goebels wiecznie żywy? Do jasnej cholery, to sytuacja zupełnie inaczej się przestawiała. Ten ksiadz to nieposłuszny cymbał, który był wielokrotnie upominany przez swoje zgromadzenie, który dostał zakaz sprawowania sakramentów, a dalej to czynił łamiąc zakaz. I jak zaczął jeszcze uprawiać zabobony z maseczkami, to się sami jego współbracia wkurzyli i wreszcie wezwali policję. To sami księża policję nasłali. Ludzie. Przestańcie tak przedstawiać wydarzenia, że niewłaściwe wnioski się wyciąga.
@Bergara308 jedyny sensowny komentarz. Onet oczywiście jest szczęśliwy, że ma dyżurnego księdza który odstawia cyrki.
@Bergara308
Postawę sprawdzania informacji pochwalam. I więcej takich komentarzy poproszę. ;)
Ale aby postawić kropkę nad i pamiętaj o załączaniu linków do źródeł. W ten sposób najszybciej ukrócisz niepotrzebne dyskusje.
Proponuję zgłaszanie tego filmiku na youtubie.
wumie on mial zakaz wykonywania mszy i jawnie buntowal sie przeciw papiezowi wiec to nie tak ze policja poywolila sobie zadrzec z kosciolem akurat czarnym tez to bylo na reke
tutaj lynk d o artykulu :
onet.pl/informacje/onetpoznan/koronawirus-poznan-policja-wyniosla-ksiedza-michala-woznickiego/q0n3bds,79cfc278
Uwielbienie do zamordyzmu w ogromnej części polskiego społeczeństwa jest przerażające.
Podobnie jak ślepia wiara w telewizyjnych ekspertów.
@uderz_w_stol a co twoim zdaniem policja miała zrobić? Mają interwencje, mają obowiązek ustalić dane, a gość odmawia podania danych. Mają klękać tak jak kazał?
@uderz_w_stol O wiele bardziej przerażające jest uwielbienie księży i ślepa wiara w ich przyzwoitość.
@Taymishi Moim zdaniem Policja powinna poczekać do końca nabożeństwa. Ten ksiądz nie jest niebezpiecznym kryminalistą. Taki problem zachować przyzwoitość i szacunek dla ludzi modlących się? skoro interwencja jest w kaplicy, także szacunek i wychowanie wymaga uklęknięcia.
Ehhhh zanikają resztki przyzwoitości.
@wans jeśli nabożeństwo będzie trwało jeszcze pół godziny to mają czekac pół godziny? A jak godzinę to godzinę? Żartujesz sobie? Myślisz że oni nie mają innych obowiązków? Innych interwencji? Patrolu? Teraz będą czekać bo ksiądz święceń chce sobie dokończyć nabożeństwo które odbywa się niezgodnie z prawem polskim i ich kanonicznym?
Zanikają resztki rozsądku. Ksiądz to taki sam obywatel i podlega temu samemu prawu. Cwaniakowal to potraktowali go jak cwaniaka.
@Taymishi tak, właśnie dokładnie tak powinni czekać - lub klasycznie wysłać mu wezwanie na komisariat w celu przesłuchania pod zły adres.
Widać nie mieli żadnych obowiązków, interwencji i patroli skoro w tylu przyjechali do księdza bez maseczki, jak by ścigali przestępców to by nie mieli czasu na głupie interwencje w kaplicy.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 października 2020 o 0:13
@wans ty zdajesz sobie sprawę że policja dzieli się na wydziały? Jedni są od prowadzenia przestępstw, inni od wykroczeń, inni od przestępstw gospodarczych a jeszcze inni od patroli i interwencji. Ci policjanci nie wysyłają wezwań, przyjeżdżają i rozwiązują sprawę na miejscu. Tak jak tutaj. Przeprowadzili w 100% zgodna z polskim prawem interwencję. Wręcz wzorową ;-)
Tyle w temacie
Aż szkoda, że @sliko, czy @okiem_inteligenta nie skomentują sytuacji...
@siditg radzę przeczytać w źródle o co tam chodziło - w skrócie ksiądz nie był już rzymsko-katolicki, więc nie miał parasola ochronnego, a milicję wezwali sami salezjanie
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 października 2020 o 19:06
@sliko ależ czytałem. Czyli jednak KK nadal uprzywilejowany, bo policja robi, co salezjanie każą?
@siditg Sytuacja ma szerszy kontekst. Wygląda na to, że ktoś się pozbył nielegalnego lokatora. Mnie nie kręcą takie filmiki, gdzie przemoc jest atrakcją. To upadek cywilizacyjny taką biedę oglądać.
Zawsze broniłem księży, bo nie podoba mi się ta nagonka na nich, zresztą na policję, też.. Jednak w tym wypadku popieram policjantów, bo czy jesteś czarny, tęczowy, antymaseczkowy , czy kolorowy, to wystarczy słuchać ich poleceń i żadnych scen przemocy nie będzie, a policja i tak musi zrobić swoje, a często ludzie aferę ze zwykłego wylegitymowania robią, i po co to komu potrzebne , a jak jesteś niewinny, to co się boisz swoich danych pokazywać..
Lecz się człowieku
Ciekawe czy to samo by zrobili w meczecie albo synagodze .
Wątpię by tam ktoś odważył by się nauczac bez zgody współbraci.
Nie wiem o jakiej nadziei pisze autor demotywatora. Mi przychodzą na myśl czasy najciemniejszej komuny i stalinizmu rodem z lat pięćdziesiątych. Policjanci wykazali się wyjątkowym bohaterstwem strasząc użyciem siły starszego księdza i kilka modlących się babć. HWDP!!!!!
@jarl_lukas Wulgarne słowo o męskim przyrodzeniu piszę się przez CH...
@jarl_lukas
@Eskim0s69
@Right2000
A co waszym zdaniem policjanci mieli zrobić jak gość odmówił wylegitymowania się? Klęknąć?
@Taymishi Ja popieram to co zrobili policjanci, a nawet według mnie powinni od razu zabrać księdza siłą, a jak ktoś stawiałby problem, to i tą osobę też zabrać za kraty na dobę/dwie doby, a do sądu z księdzem.
Gdyby tam był murzyn pewnie by klekneli.... Black live matters
@Taymishi zachować się jak człowiek, nie jak pies gończy polityków PIS....
@wans czyli jak? Co zrobić? Konkrety poproszę. Wchodzisz i masz obowiązek ustalić tożsamość uczestników zdarzenia, a główny uczestnik każe ci klękać.
Pytam, co mają zrobić? Skoro rozmowa była nieskuteczna. Jak mają się zachować policjanci? Twoim zdaniem.
@Taymishi Dokładnie to samo co robi policja w przypadku kradzieży, włamania, pobicia etc. - Nie wykryto sprawców sprawa umorzona.
@wans czyli popełnić przestępstwo niedopełnienia obowiązków? Ta dyskusja dla mnie straciła sens xd i nie można umorzyć sprawy, która nie została wszczęta. Patrol jest ja miejscu, wezwali go inni księża i ma OBOWIĄZEK podjąć czynności. Za to im "płacimy'
PiS to niesamowita partia, zlikwidowali przestępczość, że policja ma czas zajmować się pierdołami.
O 30% zmniejszyli zachorowalność na raka, poradzili sobie też z innymi chorobami, dzięki czemu mamy mnóstwo pustych łózek w szpitalach.
A dobrobyt jest tak wielki, że ludzie nie muszą pracować.
Oraz tak bardzo dbają o swoje zdrowie, że trzeba było zamknąć siłownie, by się za bardzo nie forsowali.
Kara śmierci dla wierzących w zmyślone rzeczy i szerzące o nich informacje.
Jeżeli wchodzi policja to sie trzeba słuchać a nie potem dzicz taka jak w ameryce będzie.
Bardzo dobrze, najwyższy czas pokazać klerowi gdzie ich miejsce i walczyć z ich bezkarnością.
Do suki katabasa:)
Nagranie zatrzymania tego księdza ma służyć odczarowaniu wizerunku kościoła, który jest w tym momencie na dnie. Ma sprawić wrażenie jaki ksiądz jest poszkodowany.
Nie dajcie się wmanewrować.
to już nie musimy relacji z Białorusi oglądać. ciekawe jak by weszli na popijawke np Żylety
policjanci mieli do czynienia z idiotą więc wdrożyli procedury odpowiednie
Kapłan to co ufoludek. Jakby mnie chcieli wylegitymować to pokazuję dowód i tyle a nie filozofuję.
Myślał że kapłanowi w tym kraju wszystko wolno, i miał rację, szkoda mi tych policjantów bo zaraz jakiś komendant główny księdzu wypoleruje pałę ustami a ich ukaże albo jeszcze postepowanie dyscyplinarne im zrobi. Taki to qrwa kraj i taki Pi erdo leni kapłani.
Nic im nie zrobią. Policja tam była wzywana do niego przez zakonników, których on sam obraża w swoich kazaniach.
Jak targają za fraki patusa, który wcześniej chlał i jszczał na placu zabaw to: psy je**e, a jak robią to katolickiemu księdzu to: brawo policja
No i skończyło się rumakowanie. Zawsze czuli się bezkarni, teraz mają.
@zecio1024 nic z tego - to zbuntowany ksiądz i salezjanie rękami milicji po prostu pozbyli się go z lokalu.
"Gdzie wy macie sumienia ludzie." No pojechała. Jakby ludzie myśleli, to Covida by nie było.
@Gesser Mnie bardziej zastanawia gdzie ta kobieta i pozostali uczestnicy sekciarskiego zgromadzenia (z wiadomych przyczyn nie można tego nazwać mszą ani innym nabożeństwem) mają mózg.
Brawo Policja. Kapłan powinien trafić prosto do szpitala psychiatrycznego na obserwację - widać, że coś mocno nie tak z głową.
na wigilie tez wam wiadą do domu bo zgromadzenie jest oj spijcie Polacy śpijcie a przebudzenie bedzie cholernie bolesne
@canslogin1 nie ma ograniczenia co do zgromadzen rodzinnych :)
@Taymishi Jeszcze nie ma.... Jak politycy PIS uchwalą to zaraz PISlicja pierwsza będzie z butami nas w domach nachodzić, dać im tylko przepis....
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2020 o 23:53
@wans a jak babcia będzie mieć wąsy to będzie dziadkiem ;-)
To akurat mi sie podobało!! Amen
@Taymishi akurat nie chodzi mi o policjantów bo to faktycznie ich praca, czasami plugawa ale taką sobie wybrali. Ale o wiwatujących przy każdej okazji gdy państwo gnoi obywateli.
@uderz_w_stol a kogo tutaj zgnojono? Ksiądz Łamał prawo i zamiast się wylegitymować to zagrał w głupią grę więc wygrał głupią nagrodę. We wtorek była kolejna interwencja na tej samej zasadzie i jakoś już potrafił grzecznie dać dowód :) jak widać podziałało wychowawczo
naprawdę nie można było poczekać do końca nabożeństwa? żadnej świętości już Policja nie szanuje że wynosi księdza z kaplicy w czasie modlitwy? Przecież to gorzej niż SB.... Chyba tylko Gestapo wyciągało księży z kościoła w czasie mszy - choć tu pewności nie mam....
jakby poczekali do końca to by zrobili to samo bez łamania obyczajów. Mieli by większy szacunek i katolików i u nienwiezacych. wystarczyło poczekać z aresztowaniem 10 min. myślę że KS. by nie uciekł.