Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
2:17

Spoko, dla mnie to żaden problem, jestem Azjatą...

www.demotywatory.pl
+
848 854
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
A afto
+21 / 23

Miszcz!!!
...albo zwykły Azjata ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
+13 / 19

A ja mam problem z wjechaniem do garażu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sir_Codringher
+19 / 19

Bardziej mnie zastanawia, czemu tyłem? Chyba, że przodem za łatwo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
-3 / 17

@Sir_Codringher Bo jak jednak plan na starcie nie wypali to j*bnie tyłem ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rocannon2
+14 / 16

@Sir_Codringher Jadąc tyłem ma się większą manewrowość. Dlatego np. do zatoczki da się wjechać tyłem a przodem nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
+2 / 4

@Sir_Codringher z tego samego powodu, dla którego wózki widłowe mają tylne koła skrętne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stalowyj
+7 / 11

Widać, że nie masz prawo jazdy :) Precyzyjne manewry na centymetry robi się tyłem, lusterka boczne dają dużą dokładność manewru.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gregiv
+7 / 7

@Rocannon2 nawet nie chodzi tu wg mnie o manewrowość, bo genralnie musi utryzmywać prosty tor jazdy w tym wypadku. PO prostu wjeżdzając tyłem widzi w lusterkach koła oraz te belki, wjeżdzając przodem nie widziałby położenia swoich kół względem tych belek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
+1 / 1

@Gregiv W obu przypadkach nie widzi przednich kół, więc i tak musi się opierać na tym, co inni mu mówią. Wjeżdżając tyłem nie widzi gdzie są przednie koła i czy dobrze najechały, wjeżdżając przodem by nie widział przednich kół. Sęk w tym, że wjeżdżając przodem by nie miał już żadnej kontroli nad tym, co robi, bo już nie może skręcać. Wjeżdżając tyłem mógł jeszcze na ziemi lekko korygować tor jazdy. Tak samo jak tył zjechał z belek, to został na nich skrętny przód, więc nawet jakby jechał nieco krzywo, mógłby już zacząć korygować tor jazdy.
Tak więc jest to dokładnie to samo, co w przypadku parkowania tyłem. Gdy wjeżdżasz przodem, praktycznie tor jazdy jest już ustalony i nie możesz go zmienić, tylne koła jedynie podążają za przodem w linii prostej. Jak wjeżdżasz tyłem, to masz pełną manewrowość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
+1 / 1

@wacht Zobacz ile razy kręci kołami jak już tył jest na belkach. Teraz wyobraź sobie, że wjeżdża przodem i za każdym razem musi ponownie z nich zjechać, przesunąć się odrobinę i wjechać ponownie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lambdrone
+9 / 11

Ale że drzewa wytrzymują taki nacisk?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gieroj777
+1 / 3

Kuźwa, on naprawdę jest Azjatą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W woyciechgwgx
+7 / 7

Przecież on tak codziennie dojeżdża do pracy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
+3 / 3

Spociłem się jedynie patrząc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fiksusik
+5 / 5

W przypadku prób naśladowania proszę zauważyć, że ciśnienie w oponach zostało mocno obniżone, żeby wierzchołki opon obejmowały drągi. Swoją drogą, przybiliby parę desek i przeprawialiby się bez ryzyka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Agitana
0 / 0

@fiksusik Typowa pokazowka. Widac zreszta, ze ostatnie centymentry gosc zrobil wlasnie na wierzcholku opony. Metr wiecej i spadlby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alienapacz
0 / 0

i tak było to wbrew prawom fizyki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A akam91
0 / 0

Ale stresujacy film
Na początku myslalam ze wpadnie, a później "jeszcze kawalek, jeszcze tylko troche, dasz rade" xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z konto usunięte
+1 / 1

Nie no koleś ma u mnie wielki szacun, niejeden by się zesrał w porty, przyznaję ja nie dał bym rady.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem