@SteveFoKS
Tak winię za to szkoły..
Ściąganie i podpowiadanie czyli de facto oszustwo było i chyba nadal jest w nich normą. W związku z tym awansują ludzie nie spełniających pewnych norm i kryteriów bo im się udało oszukać system . nie wspominając ze kryteria są cały czas zaniżane lub zaczynają opierać się na nie naukowych i nie logicznych lub nie merytorycznych zasadach czy miernikach.
@killerxcartoon Problem jest teraz z warunkami kształtującymi pokolenie Z, nie można podchodzić do nich z metodami dostosowanymi do pokolenia PRL z wyjątkiem tego co miała w miarę dobrego czyli wyższy poziom niż w zachodnioeuropejskich szkołach w swoich odpowiednikach. A skoro teraz pokolenie Z ma wyższa wrażliwość na porażki, brak ojca w domu brak zaangażowanych i odpowiedzialnych rodziców (w tym i partnerów życiowych) i wyższe tendencje do cech autystycznych to pora dostosować się segregować i tworzyć drugą średnią do paska tzw specjalizacji (czyli nie równać wszystkich do jednego poziomu a tworzyć np specjalizacje z przedmiotów i pokrewne ze wskazówkami na dalszy rozwój). Wiem że to nie jedyny problem tego pokolenia wiec pora by to szkoła dobra nowe i efektowne metody...sądziłem też, że nauka zdalna stworzy a wręcz wymusi nowe możliwości a jest póki co gorzej.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
24 marca 2021 o 18:51
To byś nie kupował bo byłyby za drogie
Ponieważ Azjaci dąża do doskonałości . Natomiast my Polacy mamy podejście na odwal się i udało się..
@killerxcartoon Wiń za to boomero-komune i państwowe szkoły
@SteveFoKS
Tak winię za to szkoły..
Ściąganie i podpowiadanie czyli de facto oszustwo było i chyba nadal jest w nich normą. W związku z tym awansują ludzie nie spełniających pewnych norm i kryteriów bo im się udało oszukać system . nie wspominając ze kryteria są cały czas zaniżane lub zaczynają opierać się na nie naukowych i nie logicznych lub nie merytorycznych zasadach czy miernikach.
@killerxcartoon Problem jest teraz z warunkami kształtującymi pokolenie Z, nie można podchodzić do nich z metodami dostosowanymi do pokolenia PRL z wyjątkiem tego co miała w miarę dobrego czyli wyższy poziom niż w zachodnioeuropejskich szkołach w swoich odpowiednikach. A skoro teraz pokolenie Z ma wyższa wrażliwość na porażki, brak ojca w domu brak zaangażowanych i odpowiedzialnych rodziców (w tym i partnerów życiowych) i wyższe tendencje do cech autystycznych to pora dostosować się segregować i tworzyć drugą średnią do paska tzw specjalizacji (czyli nie równać wszystkich do jednego poziomu a tworzyć np specjalizacje z przedmiotów i pokrewne ze wskazówkami na dalszy rozwój). Wiem że to nie jedyny problem tego pokolenia wiec pora by to szkoła dobra nowe i efektowne metody...sądziłem też, że nauka zdalna stworzy a wręcz wymusi nowe możliwości a jest póki co gorzej.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 marca 2021 o 18:51
I jest perfekcyjnie!
Czyżby ktoś tęsknił za chińskim modelem?