Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
474 483
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar kondon
+7 / 13

@sceptykiem_sie_urodzic Naprawdę uważasz, że Twój komentarz jest na miejscu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-1 / 13

@sceptykiem_sie_urodzic - tak mały pomnik by był napluciem w twarz ofiarom księży.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptykiem_sie_urodzic
-3 / 9

Tak. Bo tu i tu ofiarami są dzieci. W sumie ofiary księży pedofilów do teraz krzyczą o sprawiedliwość a z każdej strony słyszą że nie ma czego takiego jak pedofilia w kościele ....

Ofiarom się wmawia że to ich wina bo "lgną" do księży i ich na złą drogę sprowadzają.

Ofisry holocaustu szczątkowo ale miały swoje procesy w Norymbergii. Osadzono nazistów.

Czekam na analogiczne osadzebie zbrodni na dzieciach. Czekam aż kościelny "holocaust pedofili" zostanie osadzony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptykiem_sie_urodzic
-2 / 8

Masz rację. Licząc wszystkie kraje świata i wszystkie ofiary sądzę że rozmiar krzywd jakie kościół zafundował dzieciom jest większy niż ten jaki miały za czasów nazistów.
Dla uproszczenia dodam że mam na myśli okres panowania Jana Pawła II.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zetar
+2 / 8

@sceptykiem_sie_urodzic - nie ma to jak wybielać Niemców za zbrodnie wojenne, bo przecież wg ciebie to nie Niemcy mordowali ale jacyś "naziści". Pokaż może na mapie sprzed 1939r gdzie dokładnie to państwo (Demokratyczna Republika Nazistów czy jakoś tak) się znajdowało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptykiem_sie_urodzic
-2 / 4

Nie wybielam Niemców bo tak może napisać tylko idiota i jakiś katol któremunkdiezs gwałcą dzieci a on się uśmiecha i mówi że "radość dla domu że nas taki zaszczyt spotkał, że z tego powodu w niebie wszystkie anioły na fanfarach świętują".

Ogrom zbrodni pedofilskich nie można do niczego porównać jak do holocaustu. To daje do myślenia.

I nie jest to żadne wybielanie nazizmu a potępianie pedofili .....mówię to każdemu kto ślepo całuje pierścienie biskupie założone na rękach obrońców pedofilow....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
+1 / 3

nIEMCY popełniały zbrodnie jeszcze przed drugą wojna światową w koloniach, zaborach i wojnach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zetar
+3 / 11

Kim są ci mityczni "NIEMIECCY NAZIŚCI"??? Nie można napisać już prawdy, że to byli NIEMCY?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-5 / 17

@Zetar - termin Nazista określa zwolennika Hitlera i jego doktryny niezależnie od przynależności narodowej. Naziści byli również we: Francji, Polsce, na Słowacji, Węgrzech, Finlandii etc. Tak samo jak nie każdy mieszkaniec III Rzeszy był nazistą, tak samo było sporo polskich nazistów. Tam zabijali niemieccy naziści. Mam nadzieję, że wystarczająco prosto wyjaśniłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zetar
+3 / 13

@kolorowatolerancja - nieogarnięty człowieku. zabijali NIEMCY a nie jacyś "naziści". To NIEMCY wybrali sobie taką a nie inną władzę. To NIEMCY radośnie hailowali, gdy ich władza obiecywała im nowe ziemie na wschodzie. To NIEMCY, zacierając ręce, wykorzystywali do pracy robotników przymusowych. Wymieniać można w nieskończoność. A teraz omamiony propagandą człowieku, wyjaśnię ci jeszcze, że to NIEMCY wywołali wojnę, NIEMCY w niej brali udział i NIEMCY mordowali. Wyjaśnia to zwykła matematyka: przed II wojną światową NSDAP (czyli owi naziści") liczyła ok. 2,5mln ludzi. Nawet jeżeli połowa z nich poszła na wojnę i wszyscy przeżyli to by oznaczało, że 1 mln "nazistów" zabił 50 mln ludzi. Mam nadzieję, że rozumiesz, że to niemożliwe. Zatem to NIEMCY zabijali a nie propagandowi "naziści".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 kwietnia 2021 o 0:34

avatar SteveFoKS
+3 / 5

@kolorowatolerancja a ty zaliczasz się do jakiej ideologii w tych czasach ? Pytam bo chce wiedzieć jak na was trzeba będzie mówić po tym wszystkim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 kwietnia 2021 o 7:41

avatar ZONTAR
-1 / 9

@Zetar Czyli w myśl tej zasady, jesteś PiSowską szmatą. Przecież Polacy ich wybrali, a jesteś Polakiem. Tak samo aż do 89 panował komunizm i wszyscy radośnie funkcjonowali w systemie komunistycznym, więc wszyscy urodzeni przed 89 to komuniści. Logiczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zgrit22
-1 / 5

@Zetat poczytaj trochę książek to zrozumiesz, że takie rozpamiętywanie historii czyni Ciebie ignorantem...

Nasza wyższość moralna zasadza się tylko i wyłącznie na tym, że zwykliśmy być ofiarami, a jak jeszcze dawno temu nimi nie byliśmy, to w państwach ościennych właśnie Polakami straszyli niegrzeczne dzieci, ciekawe dlaczego?

Brytole, Francuzi, Włosi, Hiszpanie, Belgowie, Japończycy, Rosjanie... wszyscy mają swoje mniejsze i większe (często większe) holokausty na sumieniu...

Dochodzi tu jeszcze cała masa czynników jak inne kryteria oceniania (to nie był ten strasznie lewacki XXIw., niedawno ludzkość się zrobiła przewrażliwiona) czy propaganda totalna, o których, zdaje się, nie masz pojęcia...

Tak to byli Niemcy, ale przede wszystkim to byli ludzie, taki gatunek...
Emocjonowanie się historią do nikąd nas nie zaprowadzi, w czasie, w którym reszta idzie do przodu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zetar
-1 / 7

@zgrit22 - poziom twojej ignorancji poraża. Nie można zaprzeczać historii, nie można wymyślać, że mordowali naziści, tak samo jak nie można wymyślać, że w Nankinie mordowali "cesarscy" a w Jedwabnem "jedwabnicy". Trzeba o tym pamiętać i mówić, po to aby to się nie powtórzyło. Ale skąd taki ignorant jak ty może o tym wiedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zetar
-3 / 5

@ZONTAR - tak, ty też jesteś pisowska szmatą. Jeżeli pis dopuści się masowych mordów to będziesz współodpowiedzialny, tak samo jak ja i wszyscy, którzy milczeli i nic nie zrobili aby powstrzymać mordy.
Co do komunistów to się mylisz - nie wszyscy byli komunistami, część walczyła z systemem, odmawiała współpracy itd, więc nie wszyscy byli komunistami. A jeżeli nie widzisz różnicy pomiędzy Niemcami, którzy sami sobie wybrali Hitlera a komunistami, którzy zostali narzuceni przez Rosjan to współczuje braku inteligencji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zgrit22
+1 / 3

@Zetar żeby się nie powtórzyło...

Dlatego wszędzie będziesz pisać, że Niemcy nas zabijali, pomijając informacje, o których napisane zostały grube książki...
I większości ludzi, którzy będą to czytać zakoduje sobie prosty wniosek, że Niemcy to nasz wróg...

Żeby się nie powtórzyło...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zetar
0 / 4

@zgrit22 - kolejny oszołom. A co będziesz mówił? Że naziści? A później jakieś podobne tobie oszołomy stwierdzą, że to nie w Europie, bo przecież tu nie było takiego państwa jak Nazistan...
Trzeba pamiętać i wyciągać wnioski. Bo wcześniej czy później do władzy dojdzie kolejny Hitler i tobie podobni będą pędzić za nim jak barany, bo przecież on taki wspaniały i cudowny. I na pewno taki wspaniały i cudowny człowiek nigdy nie doprowadzi do wymordowania ok. 50 mln ludzi.
Mądrzy ludzie uczą się na błędach, ty jak widać nie za bardzo.
BTW - pracuje w niemieckiej firmie, z Niemcami. Oni też twierdzili, że to byli naziści, że Hitler to Austriak, więc to nie były niemieckie sprawy itp. itd. Potrafili jednak myśleć i już tak nie myślą. A dzięki takim jak ty, za 10 lat okaże się, że to Żydzi wymyślili holocaust i zabijali Niemców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
0 / 2

@Zetar Tak tak, oni byli jednomyślni, wszyscy wiedzieli o wszystkim i to popierali, ale już u nas nie można na to patrzeć przez pryzmat władz i propagandy, bo to by było krzywdzące. I tak, PiS jest demokratycznie wybraną władzą tak samo, jak NSDAP, więc nie ma tu żadnej różnicy pomiędzy tymi sytuacjami. Jeśli wszyscy Niemcy popierali NSDAP, to wszyscy Polacy popierają PiS. NSDAP w koalicji z DNVP zyskało aż 44% poparcia, więc naród był tak samo jednomyślny, jak z wyborem pisowców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zgrit22
-2 / 2

@Zetar to weź jeszcze bohaterze walcz o kampanie przypominające Anglikom, Hiszpanom, Francuzom, Belgom, Rosjanom, Włochom i wszystkim, którzy kiedyś dominowali, ich zbrodnie ;)
No bo przecież skoro pozapominali to zaraz się powtórzy, no nie?
Przynajmniej wg Twpich pustych frazesów, że trzeba pamiętać, żeby się nie powtórzyło...

Ofiary pamiętają i toczą pianę (przy okazji rozsiewają nienawiść, a przynajmniej tracą energię), reszta idzie do przodu...

Historia uczy, że nigdy nikogo niczego nie nauczyła ;p

Jak wspomniałem już wyżej grube książki zostały o tym napisane, jak chcesz edukować to zostań nauczycielem i rób to jak trzeba, albo wpłyń jakoś na polityków, żeby zajmowali się oświatą należycie, a nie bulgoczesz sobie ofiaro, wielki zbawca świata od siedmiu boleści...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zetar
-1 / 3

@ZONTAR - rządzili i Niemcy nie mieli nic przeciwko. Świadczy o tym chociażby wzrost liczby członków NSDAP. Kilkadziesiąt tysięcy na początku, 2,5 mln w 1939t i 8,5mln w 1944r. No faktycznie, Niemcy się przeciwstawili, że hoho.
I jeszcze raz powtarzam - gdy pisiaki zaczną mordować a my nic z tym nie zrobimy, a wręcz im przyklaśniemy, to będziemy tak samo winni, obojętnie czy na nich głosowaliśmy czy nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
-1 / 1

@Zetar No faktycznie, 2,5-8,5 miliona członków w blisko 90 milionowym kraju to przeważająca większość społeczeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zetar
-1 / 1

@ZONTAR - ach, trzeba było tak od razu mówić! Gdybyś powiedział, że nie kojarzysz podstawowych faktów historycznych, to już dawno zaniechałbym tej jałowej dyskusji.
No ale czego wymagać od osoby, która uważa, że 83 mln to "blisko 90" oraz, że Niemcy od zawsze miały te "blisko 90 mln". Zatem wyjaśniam: Niemcy w 1939 nie miały ani 90 ani 83 mln ludności a ok. 69 mln wliczając w to Czechów, Polaków, Słowaków, Żydów itd itp. Należy szacować, że Niemców było ok. 50 mln w 1939. W 1944, biorąc pod uwagę straty wojenne było ich o 6 mln mniej. Biorąc powyższe pod uwagę, 8,5 mln członków partii z 44 mln to już 20% a to już OGROMNA liczba. Przypominam, że nie mówimy tu o zwolennikach, wyborcach i innych takich ale o CZŁONKACH PARTII.
Teraz sobie wyobraź, że PiS ma 7,2 mln członków (czyli 20% społeczeństwa). Wyobraź, bo w rzeczywistości ta partia ma ok. 40 000 członków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2021 o 19:36

avatar Zetar
-1 / 1

@zgrit22 - ciebie niestety nikt nie jest w stanie niczego nauczyć. Niczego nie rozumiesz i nie zrozumiesz, bo do tego musiałbyś mieć chociaż kawałek mózgu. A teraz pędź cielaku, wypisuj dalej bzdury jak dotychczas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
+1 / 1

@Zetar Częściowo masz rację, uprawnionych w wyborach w 1933 było niecałe 45 milionów, z czego udział wzięło prawie 40.
http://www.gonschior.de/weimar/Deutschland/RT8.html
W następnych wyborach uprawnionych było blisko 50 milionów, a frekwencja wyniosła 99,6%, NSDAP wygrało 99,08% głosów.
https://en.wikipedia.org/wiki/1938_German_parliamentary_election_and_referendum
To historia dojścia NSDAP do władzy absolutnej ma tu największe znaczenie, Wszystkie późniejsze wydarzenia były już pod kontrolą skrzętnie układanej propagandy i trudno jest stwierdzić, że wszyscy dobrze wiedzieli, na co się piszą. Masa młodych i gniewnych wstępowała w szeregi tak samo, jak to robią w USA i wielu innych krajach. Nikt przecież nie mówił publicznie o mordach czy obozach, ludzie w dużej mierze ufali swojej władzy i wierzyli, że oni są tymi dobrymi. Równie dobrze teraz PiS mógłby prowadzić działania wojenne przeciwko innym nacjom, a bez współczesnych mediów mieliby całkowitą kontrolę nad tym, co do nas dociera. Nawet byś na to nie wpadł, że takie rzeczy mogą się dziać.

Przypominasz o członkach partii tak samo, jak ogrom ludzi należał do PZPR. Wielu z nich też należało do partii i było na listach. Czy też każda osoba jakkolwiek powiązana z PZPR czy ogólnie ówczesną władzą jest odpowiedzialna za wszystko i należy ich nazywać komuchami? Świat nie jest czarno-biały, a Ty sprowadzasz tu wszystko do banalnego, binarnego myślenia wrzucając wszystkich do szuflady i uznając temat za załatwiony. Dokładnie tak samo, jak kiedyś Hitler chciał wsadzić kilka narodów do takiej szuflady, bo to złe narody były.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zetar
-1 / 1

@ZONTAR - mylisz się. Jeżeli ktoś jest w jakiejś partii i wie co ona robi to w 100% jest za to odpowiedzialny. W tym konkretnym przypadku świat musi być tak czarno-biały jak to tylko możliwe. Nie ma znaczenia, czy chodzi o NSDAP czy PZPR czy cokolwiek innego. Szarości możemy w tym przypadku zostawić dla osób, które nie były w partii, nie czerpały korzyści itp. itd.,
Ale nie możemy wybielać ludzi, którzy są w jakikolwiek sposób odpowiedzialni. Większość Niemców wiedziała o robotnikach przymusowych (w praktyce niewolnikach) i to popierali. Taki Piotrowicz też wiedział co robi PZPR. Więc dla mnie są Niemcy a nie naziści. A Piotrowicz to komuch.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2021 o 20:28

avatar ZONTAR
-1 / 1

@Zetar Tu zakładasz, że grupy młodzików dzielnie wstępujących w szeregi partii służyć krajowi, miało pełną wiedzę o tym, co wojsko robiło poza terytorium kraju. Niektórzy nawet dywagują o tym, czy Hitler wiedział o wszystkim. To jest już bardzo odważna teza, ale czy każdy młodzik wiedział wstępując do partii? Czy ogłaszali to na szyldach i ulotkach? Gdzie tam, propaganda była całkiem silna i NSDAP tworzyło wizję idealnej władzy dbającej o dobro obywatela, nikt się zbrodniami nie chwalił. Różnica między PZPR i NSDAP jest dosyć spora. Zbrodnie nazistów były dokonywane poza krajem i przeciętny obywatel w swoim domu mógł nie mieć zielonego pojęcia o tym, co oni robią. PZPR i ogólnie komuniści działali na terenie kraju, więc obywatele mieli świadomość ich działalności, Trzeba jednak pamiętać, że teczki mają praktycznie wszyscy służący władzy, nawet najprostszy urzędnik przyklepujący paszporty. Niedawno była o tym też historia w gazetach, facetowi odebrano większość emerytury w ramach ustawy dezubekizacyjnej, a gość po prostu pracował w urzędzie paszportowym i z nikim nie współpracował. Ot, był na liście płac i za to mu się oberwało.
Niemców należy rozliczać jako państwo odpowiedzialne za wyrządzone szkody, nazistów należy rozliczać moralnie za ich działania. Natomiast nie widzę powodu na pielęgnowanie uprzedzeń wobec współczesnych niemców. Szczególnie, że naziści byli także w innych krajach i mówiąc wyłącznie o niemcach wybielamy innych, którzy są tak samo odpowiedzialni za swoje działania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zetar
-2 / 2

@ZONTAR - no tak, nie widzieli, że w ich zakładach pracują niewolnicy, których można było zabić, gdy zachorowali itp. Nie wiedzieli, że ich jeszcze niedawni sąsiedzi, np. Żydzi nagle zniknęli - pewnie wszyscy wyjechali na wakacje. Brawo, gratuluję logiki.
A, nie zapomnij napisać, że Hitler to był spoko gość - wspaniały artysta o pięknej duszy. I tylko jakiś zły, podły profesorek przekreślił jego wspaniałą karierę nie przyjmując go na ichnią ASP.
I zacznij czytać ze zrozumieniem - nigdzie nie napisałem, że należy mieć jakiekolwiek uprzedzenia wobec współczesnych Niemców. Pisałem, że należy pamiętać czyny poprzednich pokoleń Niemców a nie potępiać obecnych.
Widzę jednak, że należysz do osób, które za wszelką cenę próbują zmienić historię, ustawicznie pisząc o jakichś nazistach. I przestań bredzić o "nazistach" w innych krajach, bo w żadnym innym nie odegrali nawet marginalnej roli. Ani w Szwecji ani w USA ani gdziekolwiek indziej nie mieli 8,5 mln członków i nie wymordowali 50-60 mln ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
0 / 2

@Zetar Faktycznie nie mamy tu o czym gadać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PWDzP
0 / 4

czechosłowackiego ruchu oporu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
+2 / 2

@PWDzP - a co Ci się nie zgadza? Czechy i Słowacja nie były osobnymi krajami od zawsze. A ruch oporu również tam działał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PWDzP
0 / 0

@Quant Zanim napisałam komentarz sprawdziłam - "Czechosłowacja (cz. Československo, słow. Česko-Slovensko lub Československo) – państwo w Europie Środkowej, istniejące w latach 1918–1938 i 1945–1992."

https://pl.wikipedia.org/wiki/Czechos%C5%82owacja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blllle
+1 / 1

No ale Hitler nie wiedział..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik3001
+1 / 1

Prusacy nazisci Niemcy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MEATLOAF
+1 / 1

@rafik3001 Krzyżacy, Prusacy, żołnierze cesarza Wilhelma, naziści – logiczny ciąg

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DariusD75
-1 / 1

bo jesteś głupi, dlatego tak myślałeś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zbiczek8889
+1 / 1

a po co dopisek naziści?? Niemcy to Niemcy koniec kropka. nie zdejmujmy odpowiedzialności z Niemców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem