Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
Q Qnto
-4 / 78

winny kierowca, nie powinien w takiej sytuacji kiedy ma ludzi przed pojazdem kontynuować jazdy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrooki
+78 / 90

@Qnto Znakomite spostrzeżenie. Dzięki, że nam to tak wyłuszczyłeś. Muszą cię wziąć do zespołu dochodzeniowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+28 / 60

@Qnto . Winni ci debile, nie powinni robić cyrków na drodze kiedy nadjeżdża pojazd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefun
+17 / 41

@Qnto Chyba ze reszta tej hołoty próbowała mu wyrwać drzwi boczne, więc ratował siebie, pasażerów i autobus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar konradstru
+1 / 9

@mrooki ta, Macierewicz już powołał do podkomisji smoleńskiej ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Niktobcy
+17 / 33

@mrooki Ewidetnie kierowca się przestraszył i mógł zareagować tak jak zareagował, nerwy, adreanlina robią swoje widząc że ktoś dobiera sie do drzwi stracił przytomność umysłu. No cóż dokonał tego teraz poniesie za to kare. W najgorszych myślach pewnie nie przypuszczał wy hodząc do roboty że kogoś dzisiaj zabije , ale współwinni też są ci którzy doprowadzili do tego stanu nie może być tak że agresywna pijana i naćpana chołota terroryzuje bez żadnych konsekwencji moim zdaniem są współwinni. @mrooki to też weź pod uwage

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 31 lipca 2021 o 18:40

avatar Gats
0 / 0

@mrooki Czasami ktoś musi powiedzieć że król jest nagi - taka analogia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zawisza86
+4 / 6

@Qnto Doprawdy, pewnie jest Pan ekspertem biegłym z dziedziny prawa drogowego. Dobrze że nam głupiutkim szaraczkom ktoś to wyjaśnił

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar severh
+29 / 33

@Qnto niby wydaje sie sprawa oczywista. Aczkolwiek mam znajomka co robi w busach i mi powiadał jak np potrafi się nagle zmienić sytuacja kiedy na nocnej linii do autobusu przyczepi się zgraja naprutych kiboli. Niby fajnie ale jak się zacznie napierdzielanka to nie ma przebacz. Owszem dzwoni się na dyspozytornie i po policję/sm tylko ich dojazd trochę trwa. Kilka razy miał zdemolowany autobus, fart że jeszcze jemu się nic nie stało. I niestety nie ma się co dziwić że ten tutaj też stwierdził że spierdziela. Pech chciał że w którymś momencie zawinął dziewczynę pod busa ale z drugiej strony co się dziwić jak mu przed maską lata banda patusów. Kwiat polskiej młodzieży dającej przykład młodszemu pokoleniu jak należy się zachowywać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+12 / 16

@Qnto Tak, a ta naćpana zapewne chołota nie powinna mu siłowo otwierać drzwi by się do niego dobrać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garson211
+16 / 18

@Qnto Polska to kraj gdzie nie masz prawa do samoobrony. Masz dać sie zabić bo inaczej pójdziesz siedzieć robiąc krzywdę bandziorom. Szczerze jak by mi taka zgraja zaczęła oblegać auto to też bym ruszył żeby mnie nie zatłukli. Nawet odjechał kawałek ale zobaczył ze nadal zanim biegną więc pojechał dalej (bo niby jak ma sie dowiedzieć czemu nadal biegną? Chyba pierwsze co przychodzi do głowy to chcą mi dać w łeb )
Tam odpowiedzialność zbiorową powinni ponieść ci idioci bijący sie na jezdni a szczególnie debil szarpiący drzwi od autobusu.
Zaraz przypomina mi sie przepis że pieszy ma pierwszeństwo na pasach, co komu po przyznanej racji gdy osobówka ma 2.5 t i zrobi z ciebie kalekę albo zabije.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michaswnc
+12 / 14

@elefun tak probowali wyrwać drzwi i widać to dokładnie na nagraniu ale o tym juz nikt nie mowi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sithmtx
+9 / 11

@Qnto banda patoli, sama rozjechana 19-stka ma już dwójkę dzieci i szlaja się oraz burdy z "ziomeczkami" robi, to że byli agresywni i nawaleni nikt nie powie . ale winny jest oczywiście normalnie pracujący kierowca. Gdyby stała jak każdy normalny człowiek nic by nie było. No ale jak zachowywała się jak zwierzę, to jak zwierzę wyskakujące na ulicę skończyła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
-4 / 6

Chyba oglądaliście jakieś inne filmiki niż ja z tego zdarzenia. On to zrobił z premedytacją, kompletnie nic go nie tłumaczy - nikt do niego nie strzelał, a on poprostu w nich wjechał, nie próbował ominąć tylko dodał gazu. Już dzisiaj został oskarżony o zabójstwo i 3 usiłowania. Małe szanse, aby dostał poniżej 25 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ErcePerce
-1 / 1

@Qnto A zasrańce będą ci dalej minusować, jеbаć te zwierzęta i w tym głupim kraju pewnie dostają prawo jazdy jak na pęczki, a potem przez takich w Niemczech mamy problemy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Doombringerpl
+1 / 1

@Garson211: Jest tylko jedno ale. W gruncie rzeczy zgadzam się, widziałem nagranie, choć kiepskiej jakości. Tyle, że podane jest, że miał już sporo wykroczeń na koncie, w tym podczas prowadzenia autobusów. Tak więc święty nie był. Poza tym nagranie zaczyna się od gwałtownego hamowania i potrącenie dziewczyny, która uciekła na bok. A próby siłowego wdarcia zaczęły się po tym. Nie wiadomo co było wcześniej. Zalecałbym więc zostawienie tej sprawy prokuraturze i adwokatom. Policja zbierze więcej nagrań i będzie dysponować szerszym materiałem. My dostajemy informacje niepełne od osób już nakierowanych negatywnie, a więc nieobiektywnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
0 / 0

@Dedi_S po prostu nie ogladales nagrania dokladnie. Na tym nagraniu z ktorego pochodzi demot, widac moment w ktorym drzwi od strony kierowcy sie uchylaja. To jest okolo 6 sekundy. To stanowilo zagrozenie dla kierowcy ze ta bandycka cholota wedrze sie do autobusu i go zabije

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+9 / 11

@agronomista gratuluję świetnego wzroku, bo kierowcy praktycznie nie widać. Ledwo zarys sylwetki przez szybę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Regun
+29 / 35

Kierowca się wkurvvił. Dziewczyny szkoda. Kierowcy szkoda. A komisariat na stawowej 200m dalej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+14 / 24

@Regun oj tam oni musza wystawaic mandaty za predkosc i schodow pilnowac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
-3 / 3

@Regun na jednym z filmików widać jak 2 gliniarzy zjawia się parę sekund po odjechaniu autobusu. Nie usprawiedliwiam ich, ale nie wiadomo ile to wszystko trwało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kar4
+12 / 34

Co Sebixy robiły na środku drogi? W takiej sytuacji kierowca powinien zawiadomić służby porządkowe, a nie samemu próbować rozganiać zadymę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
+15 / 31

@epuzer widać ? co za wróżka, to może wyjaśnisz jak jesteś wróżka, co banda debili robiła na środku jezdni ? wiesz , bo gdyby debile potrafili się zachować to pewnie nic by się nie wydarzyło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kar4
+14 / 20

@epuzer Tak, nie ma prawa rozjeżdżać, tak jak oni nie mają prawa siedzieć na ulicy. Mocno wątpię aby ją zabił z premedytacją, a chciał przepędzić nabuzowanego kolesia w błękitnej koszulce, który wyleciał do niego z wątami i dalej stał na środku ulicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epuzer
-4 / 20

@YszamanY masz rację, jestem a właściwie jesteśmy wróżbitami ale cywilizowanymi i dlatego uparcie będziemy twierdzić że bez względu na okoliczności, kierowca autobusu (a nawet czegokolwiek innego) nie ma prawa osądzać, wydawać i wykonywać wyroków śmierci.
A na zasadzie -" co by było gdyby było" to można twierdzić że gdyby autobus jechał inną trasą albo kierowca był wtedy w kościele - to nic by się nie wydarzyło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epuzer
+4 / 12

@Kar4 autobusy i ich kierowcy nie są do przepędzania żadnych osób - żadnych i nigdy - w tym również nabuzowanych lub po prostu głupich, bez wyobraźni, nawet jak w danej chwili np. stojąc na środku autostrady uzgadniają o 6 rano co zjeść na śniadanie..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 31 lipca 2021 o 17:05

avatar YszamanY
+4 / 14

@epuzer "wyrok śmierci " ? oj oj, czy nie przeginamy ? taki osąd po obejrzeniu tylko filmu ?
@killerxcartoon oczywiście,, jednak, gdyby nie banda debili zapewne nic by się nie wydarzyło dziewczynie , nadużywasz "z premedytacją" widząc tylko ten film i wydając wyrok

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
-5 / 21

@YszamanY
3 osoby przed autobusem a on rusza.. można by było nie zauważyć jednej.... ale nie trzech co wskazuje na celowość jeśli nie był po środkach odurzających

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kar4
0 / 2

@epuzer No popatrz, napisałem to w pierwszym poście. A dalsze co pisałem, to to że nie można powiedzieć że zabił dziewczynę z premedytacją, jak piszesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epuzer
-1 / 3

@YszamanY '''"przeginamy".? . ja przedstawiam własną opinie, proszę mnie z nikim nie łączyć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
-5 / 19

@Buka1976
Diabła nie ma .. to wymysł chorych na umyśle katolików wynikających z ich wierzeń religijnych i nie zrozumienia świata nas otaczającego ..


Diabłami dawniej ludzie nazywali tak osoby z poza ich grupy religijnej , obcych , bo obcym przypisywali tylko czynienie zła. Lub przypisywano taki przydomek ludziom okrutnym jacy zasłynęli z rzezi lub zbrodni albo jacy na ogół weszli w konflit z kościołem
przykłady
Diabeł z Łańcuta czyli Stanisław Stadnicki - ewangelik
Diabeł Wencki czyli Mikołaj Chwałowic sędzia Kaliski jaki w wojnie Grzmilitów z Nałęczami najeżdżał i łupił dobra arcybiskupów gnieźnieńskich na Pałukach , Prawdopodobnie pierwowzór do ludowych podań o diable zwanym rokitą zwanego też diabłem Kaliskim z racji urzędu . jaki diabla Boruty zwanego diabłem z Nałęczowa gdyż Mikołaj pochodził z rodu Nałęczów a to miejscowość była ich siedzibą rodową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Niktobcy
+6 / 16

@Buka1976 nerwy, adrenalina, ludzie różnie reaguja w sytuacji kryzysowej ktoś dobiera się do drzwi moze ma noż może butelke? wystarczy bez benzyny, czemu pasażerowie mają dostać? bał sie o swoje i innych bezpieczeństwo. Poniesie za to kare ale agresywnej pijanej i moze nacpanej chołocie ktora terroryzuje ulice też należało by się kara... moim zdaniem są współwinni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 lipca 2021 o 18:42

avatar konradstru
0 / 4

@epuzer może wcześniej pracował w ABW? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
-3 / 17

@Niktobcy
Agresywni ludzie na ulicy co najwyżej dokonali wykroczenia.. , Natomiast kierowca autobusu dokonał przestępstwa i to jednego z cięższych.. Dostrzegasz różnicę? Dla mnie jest wyraźna.. ktoś został skrzywdzony w tym wypadku śmiertelnie .. a kłutnia na drodze .. to pikuś.. zakłócanie porządku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 lipca 2021 o 20:23

K killerxcartoon
+1 / 7

@konradstru fakt. zwłaszcza tym od BOR bo po skali zniszczonych samochodów i ilości wypadków to nawet strach się bać dać im samochód a co dopiero autobus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Niktobcy
0 / 10

@killerxcartoon taaa tylko tak jak pisalem powyżej ludzie różnie reaguja na stres ... jakby ta chołota agresywna nie robiła wykroczenia to do takiej sytuacji by nie doszło ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Niktobcy
+2 / 8

@JohnLilly strach wściekłość to już nie ma znaczenia w tej chwili dla niego. Ale agresywni ludzie na ulicy też są winni...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JohnLilly
+3 / 7

@Niktobcy A moim zdaniem ma znaczenie czy zrobił to z premedytacją, czy też faktycznie nie planował nikogo skrzywdzić i chyba jednak dla sądu takie kwestie też mają znaczenia w ogłaszaniu wyroku. Pewnie, że na jezdni się nie stoi, zwłaszcza kiedy nadjeżdża pojazd. Tylko, że to go i tak nie usprawiedliwia, a tak poza tym, to ta laska co najbardziej oberwała, to można wywnioskować, że chciała uspokoić największych agresorów, tak więc największą karę poniosła najmniej winna osoba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Niktobcy
0 / 6

@JohnLilly taaa zgadzam się, ale nie znamy kontekstu sprawy wiec nic nie wiemy. Ja tylko pisze że ten cały motłoch też jest współwinnyzaistniałej sytuacji a.pewnie beknie tylko kierowca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 lipca 2021 o 20:41

avatar Buka1976
+2 / 2

@Niktobcy Dlatego napisałem, że z materiału na democie. Mam nadzieję, że dochodzenie będzie rzetelne. Szkoda baby i szkoda kierowcy. Ja bym się zachował inaczej ale być może wynika to z doświadczenia. Tłum można spacyfikować inaczej. Gazem (90 % kierowców ma gaz), gaśnicą (w autobusie są z reguły 2 gaśnice po 6 kg, więc jest czym), ewentualnie stać w miejscu jak ten w tle. Działania zaczepne (takie jak najeżdżanie tłumu) zawsze są złe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 lipca 2021 o 23:23

avatar mello1999
-4 / 4

@YszamanY do czego to doszło, że się w czymś zgadzam z peowskim trollem szamanem. Chyba bardziej mnie to wstrząsnęło niż, że jakiś patol zginął pod kołami autobusu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garson211
+2 / 4

@epuzer Kierowca ma dać sie zabić lub pobić i tyle.Nie ma prawa sie bronić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epuzer
-3 / 5

@Garson211 - Nic się przejmuj - ja będąc w Twoim wieku też sądziłem że takie prostackie odszczekiwanie ma jakikolwiek sens.
Dziś wiemy już więcej, udostępniono nowe filmiki, są zeznania świadków - a wracając do tematu - NIKT i NIGDY nie ma prawa się bronić przy pomocy kilkutonowego autobusu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
0 / 0

@killerxcartoon on rusza bo oni go atakuja. Wlamuja sie do pojazdu. W momencie gdy drzwi pojazdu ise otwieraja kierowca rusza. ucieka przed bandytami. To sie stalo na tym nagraniu.

Kierowca powinien zostac uniewinniony. Mial prawo ratowac swoje zycie. To normalny ludzki odruch i karanie go za to jest po prostu niesprawiedliwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
0 / 0

@Niktobcy
Ludzi jacy nieodpowiednio reagują na stres nie wydaje się zawodowego prawojazdy i nie zatrudnia się do przewozu pasażerów. W każdym razie dawniej tak było , Sam robiłem badania psychologiczne na licencję w przychodni MPK

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
0 / 0

@pochichrana
Jesteś nienormalny.. Jeśli dopuszczasz że kierowca tak powinien reagować nie powinien być kierowcą zawodowym. Po to robi się badania psychologiczne. Gościu byl na 4 lekach z czego część to antydepresanty.. To leki pobudzające.. I to może być ich efekt
Pewnie tez uważasz ze zabójca Floyda jest niewinny ...

Ja uznał bym uzasadnioną ucieczkę i ruszenie na ludzi jak koleś zaczął by rozwalać szybę lub urywać lusterka.. ..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
0 / 0

@killerxcartoon aha czyli jak na ciebie pojdzie kibol z baseballem to uznasz ze bronic mozna sie dopiero jak cie raz walnie. Drzwi sie otworzyly. Mogli wejsc keirowc aze swojego miejsca nie mial jakby sie bronic. Zareagowal jak kazdy normalny czlowiek w sytuacji napadu. I to czy byl kierowca zaowdowym czy nie, nie ma znaczenia. Kierowca zawodowy nie ejst skzolony z napadu a jelsi juz to teoretycznie. Mozesz przecyztac tomy ksiazek o tym jak radizc sobie w sytuacji zagrozenia zycia, ale prawda jest taka ze jak to sie dzieje to nerwy sia takie ze zadne ksiazki ci nic nie daja. Musieliby organizowac 3 miesieczne skzolenie gdzie kazdego dnia kierowcy mysieliby przezywac napad na nich. Wtedy moze by sie oswoili i na zimno reagowali.

Floyd bel bandyta najgorszego sortu. Nawet jesli policjant byl winny to zalu nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
-1 / 1

@pochichrana

Oby ciebie zadusił tez taki sadystyczny policjant i to za coś czego nie popełniłeś bo Floyd był oskarżony o zapłatę faływą 20 dolarówka a okazało się ze nie była fałszywa . A swoje już odsiedział..
Oby ciebie lub twoich bliskich tez przejechał taki kierowca autobusu..

To tak na temat twojej mentalności..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
0 / 0

@killerxcartoon dziewczyna zginela na wlasne zyczenie nie zachowujac ostroznosci. Kierowca nie wyjechal na jezdnie z celownikiem na masce i nie mowil .. Ale fajnie bedzie rozjechac sobie jakiegos patolka.

Moi bliscy po pierwsze nie wdaja sie w bijatyki, nie wchodza na jezdnie blokujac ruch pojazdow, a jesli juz by im sie zdarzylo to obtrabieni uciekli by sprzed maski pojazdu.
Gdyby ktos z moich bliskich zachowal sie tak jak ofiara czy towarzyszace jej bydlo, to bym winila wlasnie ich a nie kierowce ktorego doprowadzili do stanu, w ktorym on bal sie o wlasne zycie.
Ale wait... ja nie zadaje sie z patologia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Niktobcy
-3 / 3

@killerxcartoon prosze cie ... pomyślmy czy da się to obejść...??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
0 / 0

@pochichrana

Kierowca jaki rusza i to w taki sposób mając ludzi przed maską nie powinien jeździć i właśnie zachowuje się jak by miał celownik na masce . a z tego co donosi prasa miał w organizmie kilka leków w tym antydepresanty.. To leki wpływające mocno na psychikę ... Miedzy innymi wywołujące pobudzenie i wpływające na poczucie strachu .

I jesteś taka samą patologią jak każdy inny człowiek.. Wydaja ci się mając poczucie wyższości albo ci wmawiają np duchowni że nie jesteś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 sierpnia 2021 o 13:00

P pochichrana
0 / 0

@killerxcartoon ja rozumiem ze wedlug ciebie bojki na ulicy krzyki to zahcowanie normalnych ludzi ? Pewnie sam amsz tkaich znajomych.. gratuluje zatem... Jestem ciekawe jak sam sralbys w gacie bedac na miejscu tego kierowcy. Bo ja zachowalabym sie tak samo ak on gdybym poczula niebezpieczenstwo. Nie dalabym sobie mordy obic za jakiegos patusa. Jesli by zginal pod kolami to jego wlasna wina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qnto
-2 / 2

nie ma sprawy, proszę bardzo !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+22 / 40

Poniosła konsekwencje swojego zachowania. Drugi raz tego nie zrobi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar melblue
+8 / 10

@Banasik Dziabiesz sarkazmem, uuu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glus_eli
+3 / 5

@Banasik - nie zrobi wielu rzeczy, bo nie żyje.
- nie będzie robiła burd na ulicy
- nie będzie chlała
- nie urodzi więcej dzieci utrzymywanych wyłącznie z pomocy społecznej

Oczywiście, trochę żal młodego człowieka, ale jako społeczeństwo straty dużej nie ponieśliśmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 sierpnia 2021 o 14:51

N nitaki
+5 / 15

Jak to jest, że admini nie dali na to cenzury? Ktoś wrzuci cycki, albo za bardzo odsłonięty tyłek to od razu "treści dozwolone tylko dla pełnoletnich", ale nagranie ludzkiej, dość drastycznej śmierci to spoko?

Koleś został zatrzymany, zbierają na niego dowody i za niedługo pewnie zostanie oskarżony, pytanie tylko czy oskarżą go o spowodowanie wypadku drogowego ze skutkiem śmiertelnym, nieumyślne lub umyślne zabójstwo; bo możliwe, że kierowca nawet nie zauważył, że ktoś wpadł pod autobus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
+10 / 10

@Mlody1987bydg miałem na myśli to, że się skupił na tym agresywnym typie, bo jak się przyjrzeć to się zatrzymał dopiero jak tamten odskoczył, no a jak się patrzył na niego to mógł nie zauważyć, że jedna osoba zamiast zniknąć na bok, zniknęła w dół.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Niktobcy
-1 / 9

@mamut3003 Ewidetnie kierowca się przestraszył i mógł zareagować tak jak zareagował, nerwy, adreanlina robią swoje. No cóż dokonał tego teraz poniesie za to kare. W najgorszych myślach pewnie nie przypuszczał wy hodząc do roboty że kogoś dzisiaj zabije , ale współwinni też są ci którzy doprowadzili do tego stanu nie może być tak że agresywna pijana i naćpana chołota terroryzuje bez żadnych konsekwencji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 lipca 2021 o 18:45

avatar Xar
+1 / 7

@mamut3003 a mial pojechac do tylu i przypier*ic w drugi autobus? Poczul sie zagrozony, nie wiedzial, czy nie zaatakuja jego albo pasazerow, wiec uciekl z miejsca gdzie byl zagrozony. Ze na jego drodze(ktora byla po jezdni - on nie jechal po chodniku!) byli ludzie ktorzy to zagrozenie stworzyli?No coz, karma instant

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mamut3003
-1 / 7

@Xar tak czytam te brednie i nie wierzę żeby po krótkim filmie gdzie jest pokazane czarno na białym jak kierowca nie zawaham się użyć stwierdzenia morduje dziewczynę inni doszukują się winy po stronie okładającej się po gębach gowniażerii która w żaden sposób nie zagroziła bezpieczeństwu kierowcy czy pasażerów.
Nie no pewnie szkoda buło by tego autobusu z tyłu, lepiej zabić człowieka Xar . Moim zdaniem jeżeli posiadasz prawo jazdy powinieneś mieć je od razu zabrane, tylko po tym jednym zdaniu w twoim komentarzu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 8

@mamut3003 odchodzac od emocji - kierowca autobusu z tylu zostalby zmiazdzony podczas proby ucieczki autobusu do tylu. Zastanowiles sie, jakby to wygladalo, czy po prostu "o nie nie mozna przejechac Karyny!"?
Druga kwestia, moim zdaniem rownie wazna - on ruszal na poczatku powoli aby odepchnac ludzi albo zeby sami uciekli. Jak zaczeli sie agresywniej dobijac to przyspieszyl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mamut3003
-1 / 3

@Xar Człowieku co ty sobie upoerdoczyleś ten tył autobusu skoro cala akcja dzieje się przed przednią szybą. Obejzyj sobie kilka bądź kilkanaście razy film i może zrozumiesz . Zauważ z jaką prędkością kierowca zabójca podjechał do tej ekipy, ano z taką że niemalże dziewczyna w żółtej bluzce znalazła by się pod kołami ale na szczęście w nią uderzył i mocno odepchnął. Po tej sytuacji ludzie pewnie będąc nieco zszokowani zachowaniem kierowcy stali i pręż kilka sekund patrzyli się na autobus nawet koleś w czarnej bluzce wyciągnął rękę w gescie jak by chciał żeby autobus dalej nie pojechał, taki odruch. I stali nikt nie atakował autobusu po czym autobus ruszył z całym impetem do przodu brutalnie rozjeżdżając to towarzystwo, dziewczyna która stała tyłem i po środku autobusu nie miała najmniejszych szans na przeżycie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H humman
+1 / 1

@Xar Przecież z tyłu nie było żadnego autobusu, następny wjeżdżał dopiero po paru minutach a nawet jakby był to by sie tylko oba lekko wgniotły, mógłby co najwyżej potrącić ludzi za autobusem ale lepsze to niż przejechać tych z przodu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 0

@humman @mamut3003 jeden z drugim, widzieliscie inne nagrania? Sa nawet pare komentarzy nizej!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
0 / 0

@mamut3003 patola zaatakowala autobus, co jest slabo widoczne ale widac za to jak otwieraja sie drzwi autobusu i to wystraszylo kierowce. Mial sluszna obawe o wlasne zycie.
Poza tym to pierwsze potracenie bylo spowodowane wina samej choloty, bo to oni pochneli ja w tyl wprost na autobus, ktory hamowal. Ale autobus nie hamuje w sekundzie, weszli mu w droge hamowania.

Gdyby patusy nie stwarzaly zagrozenia na drodze nie byloby sprawy. I gdyby sama ofiara zachowala sie racjonalnie i nie stala tylem do nadjezdzajacych pojazdow. Jakiekolwiek nie byly jej motywy dzialania nie miala prawa tam byc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uderz_w_stol
-2 / 18

A wiadomo co kierowca ma do powiedzenia? Bo nagranie wskazuje na to że jest mordercą, ewentualnie na to że jest niepoczytalnym mordercą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uderz_w_stol
+9 / 21

Dziewczyna która została przejechana ewidentnie starała się uspokoić agresorów i nie zamierzała blokować ulicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
+4 / 8

@uderz_w_stol
I dlatego powinno to być potraktowane jako nieszczęśliwy wypadek, a winni nieumyślnego spowodowania śmierci są ci bijący się patole.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
-2 / 10

@Cleaner1980 Jakimi.. Jak nie możesz przejechac to przejedź ludzi.. : aby być na czas na następnym przystanku.. to jest to co chcesz mi powiedzieć...? cokolwiek tam sie nie działo.. nie dotyczyło człowieka , który siedział na miejscu kierowcy..Czy to że jechałem wśród ludzi ktrzy sę biją i nie pozwalają mi przejechać.. ma znaczyc że mam ich rozjechać...? Czy wy ludzie nigdy nie zrobiliście niczego głupiego.. i czy to znaczy ze ktoś za to ma prawo was za to zabić.. czy próbowac zabic..? jakie czuł się zagrożony.. bo takie głosy słyszałem.. Przecież to go nie dotyczyło zanim nie zaczał jechać agresywnie... czym on sie od nich różnił... z wyjątkiem tego ze on mógł zabić i to zrobił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
-3 / 7

@Cleaner1980 Dlaczego moja wyobraźnia....? Opieram się na tym co widzę i co jest tu napisane, tu nie ma nic o ciężarnej pasażerce, którą zabili ani o tym że ktoś się wdarł do autbusu i bił pasażerów. Jest o kierowcy który tłumaczy się że nawet nie zauważył że mu ktoś wpadł pod koła.... w co wątpię bo niedawno przejechalismy niechcąco szopa na autostradzie ... i nie da się nie wiedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
+1 / 1

@Cleaner1980 Rozumiem .... miałem sobie wyobrazić że zgineła ciężarna kobieta i pół autobusu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
-2 / 4

@Cleaner1980 W momencie w którym ruszył mógł nie widzieć... ale nie wierzę ze nie poczuł że ktoś wpadł pod autobus. Prawdopodobnie pojechał bo się bał wysiąść. Nietrudno być bohaterem za kółkiem wielotonowego autobusu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 sierpnia 2021 o 16:17

avatar Banasik
+17 / 29

@Maras78 . Samobójcy na jezdni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefun
+1 / 11

Dziewczyna miała 18 lat i dwójkę dzieci.
Wiem, można nazwać patolą, ale zginęła niewinnie, nawet nie wiedziała co się stało, jednak najbardziej mi szkoda tych dzieciaków... :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
+8 / 20

@elefun Jeśli to prawda że miała 18 lat i dwójkę dzieci oraz balowała przez całą noc to nie wiem czy można powiedzić że szkoda dzieciaków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mamut3003
-2 / 2

@rafal199 synuś a ty myślisz że tylko tobie należy się imprezowanie do rana, a ktoś kto ma dzieci jest ustawowo pozbawiony praw do jakichkolwiek rozrywek. Puknij no się w czerep może za parę lat jak dorośniesz to zrozumiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CoGitare
-1 / 3

W US wyskakujesz z ogórkiem na policjanta, w Polsce wyskakujesz przed ogórka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Niktobcy
-3 / 3

...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 lipca 2021 o 18:32

avatar Xar
+3 / 19

A ten co najglosniejs sie sadzil jak spierdzielal. Pieknie potraktowana patola - moze przez najblizsze kilka lat bedzie spokoj jak zobacza co sie stalo z innymi patolami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
-3 / 11

@Xar ... To jakby chirurg spier... ł ci specjalnie oparacje bo nie podobają mu się twoje komentarze na Demotywatorach i byś zszedł ... Takie ostrzeżenie dla patologii... Na drugi raz się zastanowią co piszą.
Miłej Niedzieli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mamut3003
-4 / 8

@Xar taki osobnik jak ty powinien się leczyć bo po twoich komentarzach można jednogłośnie stwierdzić że nie posiadasz mózgu a jedynie wydmuszkę. Smutne to ale prawdziwe. Chyba że piszesz te idiotyzm dla zabawy żeby mieć ubaw jak normalni ludzie się irytują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P popsy2
+4 / 4

jakieś patole się biły

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cytruline
+4 / 8

Stoi hołota i blokuje przejazd, prawidłowa reakcja. Mają nauczkę na przyszłość, żeby takie przepychanki załatwiać gdzie indziej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szteker
0 / 0

Minister sprawiedliwości znowu osobiście weźmie pieczę nad sprawą, aby Andrzej mógł dokonać kolejnego ułaskawienia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mello1999
0 / 6

Czy kierowca mógł czuć się zagrożony w sytuacji, w której banda nawalonych patoli nie chce zejść z jezdni nawet widząc ogromny autobus, który na nich trąbi? Czy kierowca miałby kłopoty jakby banda nieobliczalnych patoli zaatakowała jego lub pasażerów? Prawdopodobnie zginął nie ten kto był najbardziej toksyczną jednostką dla społeczeństwa, a jego dziewczyna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fiksusik
+1 / 5

To jest znakomita okazja, żeby rozpocząć dyskusję o zakazie używania autobusów. Przecież gdyby nie miał autobusu, to by nie zabił. Owszem, mógłby zabić osobówką, ale autobusem jest łatwiej. (To w nawiązaniu do dyskusji o broni palnej spod demota ws. Jaworka).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 sierpnia 2021 o 13:35

K KCNO
0 / 0

@Mlody1987bydg
I bardzo dobrze i oby takim wyrokiem się zakończyło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bruncjusz
+2 / 12

I dobrze. Jednego patusa mniej na świecie. Matka dwójki dzieci bierze udział w burdach zamiast sie dziećmi zajmować to ma. Stała na ulicy. Kierowca sie bał że ta cała patologia wejdzie i zniszczu samochód lub co gorsza mu coś zrobi. Ciekawe gdyby weszli i by zabili kierowce też by była taka nagonka? Pewnie nie. Kierowca dobrze zrobił. Niech to będzie nauczką dla innych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E EasyManXf
+1 / 3

nie było pasów, nie ma winy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E emilianox
-4 / 10

Patola myśli że są bogami, a tu zonk!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jeremi978
-2 / 6

Była na jezdni? To jej problem. Jakby była na pasach to byłbym po jej stronie. A że baranica nie ogarnęła, że jezdnia jest do ruchu samochodów cóż... Darwin zadziałał bardzo brutalnie, ale słusznie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KCNO
-1 / 7

Nie wierzę w te isiotyczne komentarze tutaj...
Kierowca sie przestraszył ?! Winni ci co stali na ulicy ?!
Może to jeszcze biedny kierowca jest ofiarą ?...
Po pierwsze: uderzył w nich jak tam podjechał i przy minimum umiejętności prowadzenia pojazdów da się wyhamować. Ewidentnie celowo w nich uderzył. Mógł ich ominąc zmienić pas wycofać - możliwości było sporo. A jednak zdecydował się rozjechać młodą dziewczynę a potem próbował przejechać tego gościa. I po wszystkim jakgdyby nigdy nic odjechał... dopiero go policja zatrzymała. I jakie potrącenie ?? Przejechanie i przetarganie pod podwoziem ciała kilkaset metrów. To jest bestia nie kierowca!
Dożywocie dla tej gnisy to za mało. Powinien dożywotnio robić w jakimś łagrze a zyski z jego pracy na osierocone dzieci. I powiem więcej, bo pochodzę z katowic, że w tej daremnej komunikacji pierd@lniętych kierowców nie brakuje... ale skargi składane do przewoźnika nigdy nic nie dawały.... teraz mamy skutki. Przewoźnik KZK GOP czy jak tam się teraz zwie też powinien za to odpowiedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
-2 / 4

@KCNO . Dziewczyna bawiła się w głupią grę i wygrała głupią nagrodę, ale winny oczywiście jest ktoś inny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KCNO
-1 / 1

@Banasik
W jaką grę ?
Wyszła odciągnąć swojego chłopa, a ten wyszedł rozgonić towarzystwo - tak to wyglądało.
Tak winny jest kierowca, winna jest też ta hołota która spowodowała bójkę, ale w żaden sposób nie usprawiedliwia to zachowania kierowcy. Jak widział z daleka że stoi grupka debili, to mógł ich ominąć, po co w nich uderzał ? Nie wyhamował ? To taka upośledzone sierota, że nie umiał tego zrobić, a może niewidomy ?
Potem jak już stał, mnie nie dziwi że dobijali mu się do drzwi, jak uderzył w tych ludzi. Co uderzył w nich ze strachu może co ? Kierowcy autobusu na co dzień wiozą różną patolę a tu nagle się wystraszył... no biedny on... Skoro taki był biedak zastraszony to dlaczego policji mówił, że nie widział ludzi przed sobą, a nie powiedział że się przestraszył ? Dlaczego jechał sobie kolejne odcinki swojej trasy jak gdyby nic się nie stało ? Co może szoku doznał ?
A może ktoś weźmie pod uwagę, że brał silne leki przeciwbólowe i opioidowe ? Tego już nikt nie weźmie pod uwagę, że to ćpun ? Bo nikt normalny takiego gówna nie bierze.
Sk@rwiel zasługuja na najwyższą karę.
Powinien dostać dożywocie za zabójstwo + usiłowanie zabójstwa. I wierzę w wymiar sprawiedliwości, że taką właśnie karę ten (nieczłowiek) otrzyma.
Co to za chore czasy, że z oprawcy robi się ofiarę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trtmnk343
+1 / 3

Do ludzi, którzy uważają, że dzieciarnia jest wszystkiemu winna, bo patola, 500+ i młodociana matka, której nie ma w domu przy dzieciach, zaś kierowca wg was nie dopuścił się zabójstwa i dobrze zrobił, że przyspieszył: szkoda mi was. Napiszę więcej, jesteście prawdziwym demotywatorami tej strony. Boli mnie osobiście, że żyjemy w społeczeństwie, w którym takie drastyczne reakcje na śmierć są takie powszechne. Dla przykładu, gdy na służbie zginął policjant z Raciborza, pierwsze, co przeczytałem, to: "jednego psa mniej, dobrze mu tak", "śmieć dostał, na co zasłużył", "zobaczycie, będą następni" itd. Nasuwa mi się pytanie: skąd się to bierze? Wiem, że nie dostanę odpowiedzi, nawet jej nie oczekuję, więc zostawię to w formie pytania retorycznego. Nie dbam o minusy, wyzwiska i tym podobne, jedynie mam nadzieję, że nie tylko mnie to przeraża, że z każdą następną sytuacją taką jak ta pojawiają się coraz ostrzejsze wypowiedzi, a czasami nawet wyzwiska w stronę ofiar.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B biuro74
+2 / 2

@trtmnk343 Bo zadałeś złe pytanie. W swojej naturze "skąd się coś bierze" czerpie sens z faktu, że owo coś GDZIEŚ JEST. Nie pytaj więc, gdzie jest coś, czego nie ma - bo chodzi o kulturę, empatię i zwykły humanitaryzm, zwany w zamierzchłych czasach, w kórych znaczył coś znacznie więcej, zwykłą ludzką godnością. Dzisiaj z okrucha każdej niegdysiejszej cechy robi się monument, a znaczy to tyle, że ów brakujący element, którego się doszukujesz w pytaniu, zwyczajnie wymarł w rodzinach raczej hołdujących wypasaniu zwierząt gatunku ludzkiego, aniżeli ich wychowywaniu. Mógłbym podawać tysiące przykładów, tylko po co to komu, jaki sens mówienia, że zepsuta piłka jest flakiem, jeśli nikogo to nie razi w całym tym flakowatym świecie ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 sierpnia 2021 o 4:00

P pochichrana
0 / 0

@trtmnk343 kierowc aostapil naturalnie ratujac siebie. Gdy banda patoli stworzyla zagrozenie dla jego zycia atakujac i wdzierajac sie do autobusu, naturalna reakcja byla ucieczka. Mial prawo do obrony wlasnego zycia i zycia pasazerow. I o to chodzi. Dlatego zasluguje na uniewinnienie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uwarzajnarence
0 / 0

Ciekawe czy laska w częściach dojechała do przystanku Katowice Dworzec XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
0 / 0

A z niej święta teraz robią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem