Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2322 2333
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Xardas132
+5 / 25

Mam nadzieję, że ten cały komentarz to jakiś żart, zwłaszcza ta końcówka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rademenes_82
+2 / 20

@egoiste Nie wiem co bierzesz i/lub palisz, ale zdecydowanie Ci szkodzi. Przestań proszę, bo ten wpis o transformacji świadczy dobitnie, że Twoje szare komórki umierają w zawrotnym tempie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vinyard
+13 / 15

@egoiste to, że ktoś wspomina jeden bardzo udany, poprawny i zgodny z prawdą cytat nie znaczy jeszcze, że robi z Leppera męża stanu. Akurat ten tekst to cała prawda - wystarczy przestać ludziom zabierać pieniądze w coraz to nowych podatkach, opłatach, składkach itp. I tak, ludzie (w większości) sobie wtedy poradzą. Problem w tym, że władza sobie nie poradzi, jak ludzie będą mieli środki, dzięki którym będą sobie radzić bez "wspaniałej, fachowej, mądrej i hojnej" władzy. Bo komuś, kto "ma" nie wystarczy obiecać ochłapów, dzięki którym zwiąże koniec z końcem tylko trzeba wykazać się kompetencjami i fachowością w swojej "pracy". A że większość z naszych posłów i posłanek nie ma nawet ułamka kompetencji, za które ktokolwiek byłby gotowy zapłacić tyle ile dostają w sejmie to są gotowi zrobić każde świństwo byleby zostać przy korycie.
Transformacja ustrojowa w Polsce była najbardziej udana w Europie? Rozumiem, że dowodem na to jest fakt, że większość ludzi, którzy wtedy byli przy władzy i tuż obok nadal jest tam gdzie była tylko pod innym szyldem, tak? Brak słów...
Lepper zły bo chciał upolityczniać NBP. A co niby PIS robi? Tak jawnie sterować prezesem NBP nikt się przed nimi nie odważył... A rezerwy walutowe? Były i się zmyły...
Jak widzę jaka tępa hołota teraz jest przy władzy to faktycznie Lepper wyrasta na wybitnego inteligenta...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 września 2021 o 18:22

avatar kanapekr
+3 / 15

wy ludzie wyżej jacyś jabnięci jesteście. Gość w dużej mierze napisał prawdę. Na początku Samoobrona była synonimem buractwa i wieśniactwa. Lepper ośmieszał się podobnie jak Komorowski ("bredgens"), blokował drogi, miał głupich posłów (Renata Beger), wybuchła seksafera, afera gruntowa i inne rzeczy o których nie pamiętam. Dopiero potem sprawa zaczęła się zmieniać ale tego już prawie w ogóle nie śledziłem. I nie przeczę, że może potem go coś oświeciło i spróbował stać się mężem stanu i faktycznie jest ofiarą systemu, nie twierdzę, że nie. Ale przez długi czas było tak jak Egoiste napisał. Możecie sobie poczytać artykuły prasowe albo książki drukowane w tamtym okresie (do ~2007 roku) albo seriale z tamtej epoki to zobaczycie z jakim kiczem kojarzona była Samoobrona. A tu goście nieznający historii od razu do ataku "uuuu ale żart, przestań ćpać debilu" i minusy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 września 2021 o 18:37

avatar polski_niewolnik
0 / 4

@egoiste "Najbardziej udana transformacja ustrojowa w Europie" - Teraz to już całkiem odleciałeś, tylko nie zapomnij wrócić :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-2 / 2

@egoiste Masz rację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-3 / 3

@polski_niewolnik Napisał prawdę. Z pośród krajów które były wciągnięte do ZSRR lub satelickie jak Polska, transformacja przeszła w Polsce względnie dobrze. Może w Estonii przeszła lepiej.

Jeśli uważasz inaczej to uzasadnij i daruj sobie docinki typu "odleciałeś". Zostaw je dla kolegów jeśli Ci pozwolą. Chyba, że nie chcesz rozmawiać poważnie, to nie trać naszego czasu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 września 2021 o 23:44

avatar polski_niewolnik
-1 / 5

@Albert_Einstein Poważna rozmowa z kimś kto uważa, że w Polsce odbyła się najbardziej udana transformacja ustrojowa w całej Europie i pisze o samym sobie w liczbie mnogiej. Nie dzięki, wolę zainwestować swój cenny czas w bardziej konstruktywne zajęcia np. oglądanie chmurek na niebie.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Zaburzenie_dysocjacyjne_tożsamości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-2 / 2

@polski_niewolnik A gdzie lepiej przebiegła? Na Ukrainie? Białorusi?

Rzuciłeś sobie argumentum ad personam, wkleiłeś jakiś link ze swoją przypadłością z wikipedii i piszesz coś o chmurach.

Masz rację, nie dyskutujmy, nie ma z kim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
0 / 2

@Xardas132
@rademenes_82
@polski_niewolnik

Który z was miał w ogóle przed oczami dane makroekonomiczne? Tak, Polska zaliczyła najbardziej udaną transformację z państw satelickich. W 1990 roku byliśmy tak biedni jak Ukraina. Porównajmy kilka krajów pod względem dynamiki PKB per capita PSN w latach 1990-2019:

Estonia 138,52%
Węgry 73,99%
Rumunia 119,09%

a Polska.. 189,39%

Dane: Total Economy Database, The Conference Board 2020

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 września 2021 o 14:04

K konto usunięte
+25 / 39

I pomyśleć, że ludzie mieli go za rolniczego watażkę... On wyprzedził swoje czasy..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Ignus
-2 / 2

@KatzenKratzen Jakoś nie przypominam sobie aby gdy był w rządzie obniżał jakieś podatki. Był za to dobrym koalicjantem PIS-u Więc kłamać to my a nie nas....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NWOhell
0 / 0

@Antyboanty
To tylko świadczy o tym kto teraz nami rządzi przy nich Lepper był wzorem kultury.
Mój stary demot https://demotywatory.pl/5054744

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 września 2021 o 0:33

avatar Antyboanty
0 / 0

@NWOhell Mniejszym problemem jest kto nami rządzi. Większym problemem są rządzeni (spójrz na moje minusiki) robiący z tego pana guru. Trudna sytuacja gdy żyje się w kulturze gdzie obowiązuje zasada, że o umarłych dobrze lub wcale. I jak się tu zachować, gdy ,,wcale" pogłębia gloryfikację miernot, a ,,dobrze" nie ma o czym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wawrzynkor
+7 / 7

Jak można zauważyć nie każdy sobie radzi jak mu się nie da. Wynik poparcia dla PiS to skala tych co sobie nie radzili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adamowitch94
+4 / 8

@wawrzynkor Patologiczny system poprzez ingerencję wyprodukował ludzi nieodpowiedzialnych, niemoralnych i niesamodzielnych podobnie jak hodowcy psów poprzez ingerencję wyprodukowali buldoga francuskiego, który jest bardzo słabą i chorowitą rasą (polecam wiki). Żądny władzy psychopata hoduje sobie wyborców i popleczników, żeby utrzymać swoją władzę. Innymi słowy, to rząd pis i wszystkie rządy przed nim są pośrednio winne patologii społecznych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RobertoR31
+9 / 9

Jak patrzę na niektórych to be sobie nie poradzili... Przecież oni zabierają zaradnym a dają nieudolnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mo_cuishle
+1 / 1

@RobertoR31 czyli tym którzy (w większości przypadków) nie chcą sobie poradzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ciomak12
+4 / 8

Jest u nas moda by oceniać polityków za słowa i gesty a nie za to co naprawdę robili/robią.

I tak Pan Lepper ładnie mówił, a chciał okraść obywateli z rezerw walutowych i to z tego zasłynął a nie z obniżki podatków, zmniejszania ilości urzędników i biurokracji oraz upraszczaniu prawa.

Tak samo można wklejać słowa Mateusza Morawieckiego że się dogadał z czechami w sprawie Turowa i oni wycofają skargę oraz że na pewno Unia nie nałoży na nas kar. I był o tym głęboko przekonany. I co z tych słów- gówno. No ale u nas o zmarłych mówi się tylko dobrze, więc robi się z Leppera wielkiego myśliciela.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinm1
0 / 2

Nie słowa, lecz czyny świadczą o człowieku. Co z tego, że tak powiedział jak rząd w którym był tego nie realizował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kajman88
+8 / 8

Prawda jest taka, że kiedyś się z niego śmialiście, a dzisiaj cytujecie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S snickers88
+4 / 18

Ale jak Konfederacja o tym mowi to jest źle... Dramat z wami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
+1 / 1

@snickers88 Trochę dziwne przytaczać w tym kontekście Konfederację mając na uwadze podejście tego osobnika do własności prywatnej, czyż nie? No chyba, że chodzi o pojmowanie ekonomii na poziomie handlu bazarowego i próba przełożenia tego pojmowania na makroekonomię, jak to czynił Lepper i aktualnie Konfederacja. To w takim wypadku przytaczanie słów nowego guru Konfederacji jest całkowicie usprawiedliwione

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar konto usunięte
-4 / 6

@snickers88 Weź nie wyjeżdżaj z tymi fanatykami religijnymi i ksenofobami. Z wolnością mają tyle wspólnego co księża z celibatem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K korn82
-5 / 7

@snickers88 Tak, konfederacja Lepperem naszych czasów. xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epuzer
0 / 0

Andrzej to powiedział ale nie On był autorem tego stwierdzenia - jak był przy żlobie otaczało go wielu wcale nie głupich ludzi....którzy w mówieniu słusznych rzeczy byli całkiem nieźli - kto wie o kogo chodzi to pewnie wie też komu po Leperze , to samo towarzystwo, pisało wystąpienia - też mądre i sensowne ale z całkiem innych pozycji politycznych. Zawód pisarza wystąpień dla bonzów, to fajny kawałek chleba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar klient_na_szpan
+2 / 2

Jak Lepper z mównicy sejmowej mówił o talibach w Klewkach to wszyscy ryli ze śmiechu. A potem się okazało, że CIA miało u nas więzienia i faktycznie tam bezprawnie przetrzymywano ludzi, instytucje międzynarodowe wszczęły dochodzenia, to dopiero było zdziwko. Jak to mówią, mniej wiesz - dłużej żyjesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Micky_way
0 / 0

Przecież każdy członek konfederacji takie rzeczy mówi to nie wiem po co jest brana ta wypowiedź

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O OJCIECDYREKTOR1984
0 / 0

haha transformacja ustrojowa... walizkami hajs w hotelach odbierali..... jaki byl taki był ale prawdę gadał inaczej by go nie powiesili..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem