@beeveer Ma, na zimnych slickach lub zjechanych semi-slickach jedzie się podobnie jakby jechało się po lodzie. Na drag slickach powyżej 40 km/h łatwo wypaść z drogi i to niezależnie od temperatury opony jak i samego asfaltu.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
25 listopada 2021 o 23:09
@kulfon206 Nie jechał bezpiecznie. Poza tym po sposobie w jaki trzymał kierownicę, i trzymaniu ciągle ręki na drążku zmiany biegów, widać żegościu nie ma zielonego pojęcia o technice prowadzenia samochodu.
chyba mózg, bo droga jest sucha więc bieżnik nie ma znaczenia
@beeveer Ma, na zimnych slickach lub zjechanych semi-slickach jedzie się podobnie jakby jechało się po lodzie. Na drag slickach powyżej 40 km/h łatwo wypaść z drogi i to niezależnie od temperatury opony jak i samego asfaltu.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 listopada 2021 o 23:09
@beeveer Ma o tyle znaczenie że guma pod bieżnikiem ma inne właściwości i w większości przypadków nie nadaje się do jazdy.
Dotknął opona lewego pobocza , opona chwyciła kontakt i go zarzuciło ...
Cały czas kminię, jak to się mogło stać? Przecież jechał szybko, ale bezpiecznie. Pewnie droga słaba.
@kulfon206 Nie jechał bezpiecznie. Poza tym po sposobie w jaki trzymał kierownicę, i trzymaniu ciągle ręki na drążku zmiany biegów, widać żegościu nie ma zielonego pojęcia o technice prowadzenia samochodu.
Szkoda, że zapięli pasy.
Przecież widać że mózg tego stworzenia co trzyma kierownicę