Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Policja spacyfikowała w niedzielę protest przeciwko ograniczeniom związanym z koronawirusem w Holandii, posługując się psami czy pałkami teleskopowymi. Służby bezpieczeństwa są oskarżane o brutalność wobec protestujących

0:20

Władze w kraju zakazują wszelkich demonstracji. W Amsterdamie kilkanaście tysięcy osób wyraziło sprzeciw nowym restrykcjom i przepustce zdrowotnej

www.demotywatory.pl

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar rafik54321
-5 / 61

Widać byli na szkoleniu u naszych...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marxxxo
+10 / 22

No to nieźle macie w tej Rosji...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+29 / 49

@nimitz77 wolność po co wam wolność? A potem będziesz płakał, że rząd odbiera ci prawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Ssdssd
+23 / 37

Wiesz co Ci powiem rademenes? Jeżeli dla odrobiny "normalności" bezpieczeństwa jesteś w stanie zrezygnować z wolnosci to nie zasługujesz ani na to ani na to. Do widzenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel1481
+13 / 19

@rademenes_82
Nic nigdy nie jest w 100% czarne i nic nie jest w 100% białe. Poza tym, świat się zmienia, wirus się zmienia. Dostajemy nowe dane. To nie jest tylko tak, że rząd w Polsce nie wprowadza tego typu debilizmów, bo przestraszył się swoich antyszczepionkowych wyborców. Są ku temu też logiczne wytłumaczenia. Nie ma co się fiksować, bo ktoś 2 lata temu powiedział że szczepionki rozwiążą problem.

Zacznijmy od tego, że obecne szczepionki nie hamują rozwoju omikrona. Co już widać po krajach zachodnich. Jest jeden wielki pik zachorowań. Więc zakazisz się od szczepionego tak samo jak od nieszczepionego.

Po co więc izolować nieszczepionych ?? No chyba tylko po to, żeby prędzej umierali. Bo izolacja powoduje większą podatność na choroby i to nie tylko na Covid, ale na szereg innych chorób, które w naszym społeczeństwie nie występują/nie występowały powszechnie. Nadmierna dezynfekcja powierzchni/izolacja też może do tego prowadzić.

O umieraniu po szczepionkach raczej nie będziemy dyskutować, bo to ciężki temat do weryfikacji, bo tego nikt nie bada. Tzn. jest podana liczba zgonów bezpośrednio po szczepionkach(po 10mln dawek), ale trudno to jakkolwiek odnieść do skutków działania szczepionki, bo to jest w jakiś sposób zinterpretowane, w jaki sposób nastąpił zgon. (bo gdyby liczyć wszystkie zgony przy 10mln osób, po 1-kilku dniach, to by wyszły gigantyczne liczby, tylko większość by nie miała nic wspólnego ze szczepieniami).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 stycznia 2022 o 16:19

T Tibr
+7 / 9

@rademenes_82 To tak nie działa jak dajesz komuś prawo do decydowania za siebie to nigdy nie pozostanie na "trochę" tylko będzie szło głębiej, dalej.

Nie rozumiem twojego strachu? Każdy mógł się zaszczepić, jeżeli ktoś boi się bardziej szczepionki niż choroby to jego wybór jak ma pecha to umrze jak ma szczęście to będzie żył zupełnie tak samo działa świat odkąd powstało, życie - ludzie i zwierzęta są narażone na działanie mikroorganizmów. Człowiek roztropny nie pozostawia wszystkiego ślepemu losowi, szczęściu trzeba pomagać po to są szczepienia, a nie powinno się wymagać byśmy wszyscy zamykali się w domach bo istnieje jakiś wirus, który potrafi być śmiertelny ale dla wąskiej grupy ludzi, to szczepienie jest właśnie po to byś będąc w niej czuł się bezpieczniej. Jeżeli pomimo zaszczepiania nie czujesz się bezpiecznie i chcesz restrykcji to po co w ogóle się szczepić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 3

@nimitz77 czyli mówisz o sobie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+6 / 10

@rademenes_82 to się zaszczep i będziesz bezpieczny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polski_niewolnik
+8 / 14

@rademenes_82 Jesteś doskonałym dowodem na to jak łatwo można sterować ludźmi używając najstarszego znanego człowiekowi narzędzia kontroli - Strachu. Słabi ludzie tworzą ciężkie czasy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+5 / 5

@rademenes_82 "...będziesz leżał w metalowej trumnie w kostnicy bo Cię zabije roznoszona przez durni choroba?"
Po pierwsze, co Cię obchodzi, że umrze jakiś antyszczep. Nie chce się zaszczepić i umrze - jego sprawa.
Po drugie, jak napisał @pawel1481, "zakazisz się od szczepionego tak samo jak od nieszczepionego". W robocie ma koleżankę, ona zaszczepiona i jej córka, obie przeszły ciężko covida. To samo ojciec kolegi. Cała trójka mogła zarażać.

"Chętnie zrzekłbym się odrobiny wolności w zamian za odrobinę normalności..."
Ale demot dotyczy Holandii. Tam jest 78% zaszczepionych (https://300gospodarka.pl/wykres-dnia/polska-miejsce-w-europie-szczepienia-covid-19).

"Żebym mógł spokojnie i bez strachu..."
Otóż to. Kierujesz się strachem. Strach nie pozwala Ci logicznie myśleć. To normalne. Emocje są o wiele silniejsze niż pobudki racjonalne.

"...jakiś kretyn, który przy robieniu flaszki bimbru..."
Proszę, przeciwników szczepienia określamy kretynami i "bimbrownikami". Wyobraź sobie, że wśród nich są osoby inteligentne i wykształcone.

BTW Ja i moja cała rodzina jesteśmy zaszczepieni ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
+5 / 5

@rademenes_82 mmm socjalizm, chętnie byś się zrzekł CUDZEJ i swojej wolności dla odrobiny normalności dla siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S siaty
+2 / 4

@rademenes_82 dwa lata "pandemii" i jakoś żyję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Planck
0 / 2

@rademenes_82 to się zrzeknij, ale nie zmuszaj do tego innych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Erniklb
+43 / 55

A Francuzi się nie odezwali w tej sprawie??? Gdzie jest europarlament teraz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+60 / 90

Kraje, które do niedawna stawiano za wzór demokracji, praw człowieka, praworządności, tolerancji jakby im ktoś przełącznik przestawił. To wszystko co jeszcze pamiętam z czasów PRL. Przemoc, dezinformacja, monoinformacja, apoteoza własnych działań, pogarda dla przeciwników.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
+9 / 23

@koszmarek66 bo taki jest "plan" by wszystko wywrócić do góry nogami.. jak w klepsydrze. Jak już piasek przeleci to trzeba przewrócić do góry nogami żeby znowu leciał

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+15 / 19

@koszmarek66 Mnie również to szokuje. Australia z zamordyzmem rodem z powieści Orwella, Holandia, jeden z najliberalniejszych krajów Europy. Nowa Zelandia, wywala ludzi na zbity pysk. Mam wrażenie jakbyśmy w jakimś Matriksie byli. Czekam aż po wprowadzeniu "Nowego ładu", jak ludziom państwo pozabiera wypłaty, wyjdą ludzie w Polsce. Ale złudne nadzieje, przecież Polska to kraj miodem i mlekiem płynący. Tak mówi TVP, a jak TVP tak mówi, to musi być prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+19 / 21

@dncx Tak jak o sytuacji gospodarczej opowiada TVP, tak samo w temacie pandemii zachowuje się TVN (m.in. takie informacje jak w democie nie są publikowane).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 stycznia 2022 o 14:02

E konto usunięte
+24 / 26

Mała drobna różnica... W Polsce możesz wyjść i swobodnie protestować wyrażając swoje zdanie. Żaden pies policyjny Cię nie pogryzie. Wiedzą o tym Julki i Lempartowa, zwolennicy LGBT+ i SBcy którym okrojono emerytury...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+11 / 11

@koszmarek66 Nie są. Ja o nich dowiedziałem się z Rzeczpospolitej, która jeszcze takie informacje podaje i czasami z Polsatu. Przykre to.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E konto usunięte
0 / 4

@koszmarek66 Dokładnie to samo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-1 / 1

@koszmarek66 a może to była tylko fasada? A może tak bardzo przegięli w jedną stronę, że w momencie konfrontacji ze zmianą od nich niezależną, musieli odbić w drugą skrajność? A może jednak to, co widzisz na obrazku jest zgodne z tymi wzorcami o których mówisz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
+1 / 1

@Obyczajowy "bo taki jest "plan" by wszystko wywrócić do góry nogami.. jak w klepsydrze. Jak już piasek przeleci to trzeba przewrócić do góry nogami żeby znowu leciał"

to ja pytam gdzie są te wszystkie obniżki i likwidacje podatków ze strony pis? :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uhtred
+4 / 4

koszmarek66 Cóż, zastanawia mnie czy to niekompetencja rządzących czy działanie z premedytacją. Daleki jestem od wiary w teorie spiskowe ale jak tak obserwuję co się dzieje na świecie to mam pewne wątpliwości. W Kazachstanie protesty wyglądają jak wojna domowa. (Oficjalnie niby przez ceny gazu)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uhtred
0 / 0

@koszmarek66 Małpka mi się zgubila:-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
0 / 2

@Etanim To zależy przeciw czemu, komu, protestujesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E konto usunięte
-1 / 3

cyklak@ A jednak nigdy nie widziałem tak brutalnych scen we współczesnej Polsce. Szczucie psami w Holandii przypomina czasy hitlerowskie i słynną rampę w Oświęcimiu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
-1 / 3

@nitaki żadnych obniżek nie będzie.. już chyba nigdy na nic. Może szczepionki będą po promocyjnej cenie xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DutchiesHostel
-2 / 2

@koszmarek66 Juz to nie jest akturalne, po interwencji grupy wyszehradzkiej albo po prostu dzieki temu, ze ten filmik stal sie wiralowy, teraz WSZYSTKIE PROSTETY SA DOZWOLONE w AMSTERDAMIE.
A ten to byl dopiero poczatek wiekszych, planowanych protestow.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+18 / 18

Jeśli masz 41 lat, @CoGitare, to trochę za młody jesteś aby pamiętać jak ZOMO podobnie pacyfikowało Polaków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+8 / 8

@rademenes_82 "Trochę nietrafione porównanie."
Najwidoczniej nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi.

"Teraz policja..."
Napisałem "trochę za młody jesteś aby pamiętać" czyli nie odnoszę się do teraz tylko do tego co było 40 lat temu. Ponadto napisałem "ZOMO" a nie policja ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 stycznia 2022 o 15:54

S konto usunięte
+3 / 5

@rademenes_82 obroń tą tezę, bo jest bzdurna. Powodem przerwania demonstracji było to, że była nielegalna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 stycznia 2022 o 20:46

avatar koszmarek66
+3 / 3

@rademenes_82 Czyżbyś pisząc o mordercach roznoszących śmiertelną chorobę nawiązał do Ministra Zdrowia i przepisu zwalniającego osoby zaszczepione z kwarantanny po kontakcie z osobą zakażoną?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 stycznia 2022 o 21:31

D DutchiesHostel
-3 / 3

@rademenes_82 Ejj jak to jest, ze niby NIKT z Polakow nie dolaczyl do NAZISTOW? Przeciez na oko widac, ze jakbys zyl w tamtych czasach to bys tanczyl jak Ci zagraja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rademenes_82
-1 / 1

@DutchiesHostel Nie masz pojęcia o czym mówisz, zresztą jak większość wypowiadających się w internecie. Idź do szkoły, poczytaj książek albo chociaż Wikipedii, dowiedz się kim byli naziści i co robili ludziom a jak już się dowiesz (i daj Boże zrozumiesz), wróć, przemyśl jaką bzdurę napisałeś i jak bardzo krzywdzącą dla tysięcy ludzi, przeproś i napisz zamiast tego coś konstruktywnego o czym będziemy mogli ewentualnie konstruktywnie porozmawiać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DutchiesHostel
-3 / 3

@rademenes_82 Moze bedzie to dla Ciebie nowosc, ale historia w podreczniach do historii nawet nie stala obok prawdy. Wielkie zaskoczenie? Raczej logiczna oczywistosc. Moze jeszcze wierzysz, ze przez tysiac lat cywilizacja byla w ciemnych wiekach albo, ze piramidy wybudowali Egipcjanie bo w obecnym momencie tam gdzie sa piramidy jest kraj co sie nazywa Egipt?
A moze po prostu nie rozumiesz co mam na mysli? To jest dla Ciebie obrazliwe? Ok, a jaki w tym moj problem?
To ze co trzeci komentarz ktos zyczy smierci antyszczepom w ogole Cie w oczy nie kole, ale juz moje akuratne porownanie tak.
Slaby zawodnik chyba do merytorycznej dyskusji jestes, ale jak chcesz to ja moge do rana tlumaczyc co jest co.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rademenes_82
+1 / 1

@DutchiesHostel To ze co trzeci komentarz ktos zyczy smierci antyszczepom w ogole Cie w oczy nie kole, ale juz moje akuratne porownanie tak.

Czyli antyszczepy mogą nie tylko życzyć innym śmierci ale i aktywnie zabijać innych, to z kolei Tobie nie przeszkadza? To już nie chodzi o samo roznoszenie choroby bo jak wiemy, również szczepieni mogą ją roznosić(choć jak wiemy gen debilizmu który u antyszczepów objawia się lękiem przed śmiercią od szczepionki, powoduje także niechęć do maseczek i szeroko rozumianych sanitarnych restrykcji, co z kolei jest już świadomym roznoszeniem stanowiącego zagrożenie dla życia wirusa, a więc podchodzi jak by nie patrzeć pod próbę zabójstwa z premedytacją). Żeby jeszcze umierali sami od tego wirusa, to kij im w oko. Ale jak już im śmierć w oczy zagląda to lecą z płaczem do szpitala i błagają o pomoc, a ponieważ wtedy najczęściej jedyne co można dla nich zrobić to ulżyć przed śmiercią podłączając pod tlen, więc leżą tam dniami, czasami tygodniami, blokując dostęp do leczenia ludziom którzy tego leczenia naprawdę potrzebują i którzy nie zapisali się przedwcześnie na "tamten świat" przez swoją głupot i ignorancję. Twoja retoryka i rozumienie sprawiedliwości jest doprawdy niesłuchanie interesująca. Szkoda, że niestety nawet nie stała obok logiki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+10 / 10

A tak abstrahując od tematu... co za zajecudna jakość filmu! Jaki telefon umożliwia taką jakość???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Francuznl
+6 / 10

@KatzenKratzen nokia 3310 :))))))))))))))))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iasafaer
+5 / 7

@KatzenKratzen Wszystko od 3-4 tysięcy pesos w górę. Mam Samsunga S20, wcześniej S9+ i tak właśnie nagrywają filmy flagowe modele telefonów. W S20 nagrywam bez problemu filmy 60fps 4K.
Dałem się kiedyś namówić na te telefony i teraz co miesiąc rwę włosy z głowy za rachunek, ale tłumaczę to sobie, że przynajmniej jak chcę w nocy zrobić zdjęcie gwiazdozbioru to sobie robię.

Większość ludzi ma jednak smartfony za grubo poniżej 1000zł, aby rachunek był możliwie najniższy to i umówmy się próżno szukać tam możliwości nagrywania w 4K 60fps, czy chociaż 2K.
Przy tak dynamicznych scenach jakimi są bez wątpienia uliczne zadymy 60fps to jest klucz. Wszystko poniżej tej wartości będzie przy takiej dynamice po prostu zamazane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 stycznia 2022 o 13:15

E konto usunięte
-1 / 3

@Iasafaer z tym, że na taką imbę to raczej strach pójść z telefonem za 4+ tysie bo jak milicja ci rozbije to masz pozamiatane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S speediee
+3 / 3

@KatzenKratzen a mnie się widzi, że to nie telefonem nagrywane tylko jakąś kamerką a'la gopro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
-5 / 17

Bo trzeba być przewidującym i na taką demonstrację wybrać się z petardami, huknie się pieskowi jedną nad uchem to się wystraszy i ucieknie :->

Ewentualnie przysmak mu rzucić to oleje gryzienie i zajmie się przysmakiem :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 stycznia 2022 o 23:19

S Skarpetoperz
+14 / 14

@Wolfi1485 oho, wypowiedź kogoś kto nigdy nie spotkał tresowanego psa :D
Nóż, albo inne ostre narzędzie. Jedyny sposób na takie bydle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Slayed
+4 / 4

@Wolfi1485 Ale to są trenowane psy... Przynajmniej mam taką nadzieję, że policja nie bierze pierwszych lepszych burków z schroniska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BS76
+6 / 6

@Slayed
pies moze i trenowany, ale policjant chyba juz nie, ewidentnie widac ze nie potrafi nad psem zapanowac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E konto usunięte
+2 / 6

@Wolfi1485 ostry cios w nos tego psa spowodowałby puszczenie ofiary niezależnie od tresury ew. spryskanie gazem pieprzowym - ja mam zawsze przy sobie taki gaz właśnie na luźno biegające pieski klasy 'on nie gryzie'.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+1 / 3

@Wolfi1485 Nie stanie się tak, ale możesz przy najbliższej okazji spróbować i zdać nam relację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
+3 / 3

@Wolfi1485 - petarda nie odstraszy szkolonego pas policyjnego, a przysmaku nie ruszy bez pozwolenia swojego pana. Jedynym sposobem na odparcie ataku takiego psa jest silne uderzenie go prosto w nos. Tylko że najpierw trzeba go w ten nos trafić...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Klebern
+2 / 2

@Emin

Ten pies mimo mocno ograniczonych możliwości, bo jest na krótko trzymany na smyczy, miota silnym, dorosłym mężczyzną, jak szmacianą zabawką. Powodzenia z trafieniem w nos takiego psa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E konto usunięte
-2 / 2

@Klebern Gazem łatwiej. Psy mają wrażliwe nosy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DutchiesHostel
-2 / 2

@Wolfi1485 Jesli nigdy nie byles w Amsterdamie, to akurat dla Ciebie bedzie informacja, ze jestesmy stolica przypadkowych wybuchow petard. Mimo iz w tym roku byly nielegalne, lol, to i tak Turasy i Mokrosy nie zawodza - ACHTUNG!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DutchiesHostel
-2 / 2

@BS76 kiedys wpadli do naszego hostelu pacyfikowac jakiegos goscia z pieskiem i byl po pierwsze super glosny a po drugie bardzo agresywny. Pytam sie kolesia, skad ten pies wie kogo on ma gryzc, a on mi na to: Nie wie, pogryzie kazdego przed nim jak bedzie trzeba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mamut3003
+17 / 29

Skur...syny nie policja ,gdzie jest ta wspaniała europejska wolność

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mamut3003
+5 / 7

Jaką qrfa anarchia ,człowieku pod pretekstem swirusa jesteśmy coraz bardziej zniewoleni nie widzisz tego...nie widzisz że ludzie którzy ulegli bądź byli przekonani że po szczepieniu odzyskają dawną wolność już nie wspomnę o zdrowiu są wyrąbani w kakao, nie widzisz że za niedługo dojdzie do tego że będziemy zdychać będąc szprycowani wszystkim czym popadnie jak qrfa zwierzaki byle więcej kasy wpadło tym kim trzeba .Ja pierdziu ile czasu musi minąć żeby towarzystwo się obudziło choć nie wiem czy już nie za późno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Saerion85
0 / 0

@mamut3003 no jest przed toba nie widzisz :) Przeca to wspaniala unia sowiecka a nie sory pomylilo mi sie europejska te same poglady tylko kolor flagi sie zmienil.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik720
+15 / 21

Ach ta Europejska praworządność i ich wartości :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+12 / 12

Ach, gdzie te stare dobre czasy gdy ZOMO pałowało protestujących, @rogeros123?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iasafaer
+21 / 25

@rogeros123 Chopie. Z chęcią zrzeknę się darmowej służby zdrowia w przypadku zachorowania na Covid. Tylko oddaj mi moje składki. Fajnie się pier...oli o odpłatności, ale zapomina, że podobnie jak Ty ja również płacę składki. A tak się składa, że płacę je dość niemałe, większe, niż statystyczny Kowalski. Moja składka miesięczna na NFZ wynosi już ponad 1000zł. 12000zł rocznie na sam NFZ. Drugie tyle na ZUS. 24000zł obowiązkowych składek, a Ty fiucie chcesz mi odmówić leczenia.
Ile płacisz na służbę zdrowia? 300zł? 400zł?

Oddaj mi moje składki i możemy rozmawiać o odpłatności za leczenie Covida.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C konto usunięte
+8 / 12

@rogeros123 a po co łóżka zaszczepionym ? Przecież nie chorują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iasafaer
+5 / 11

@rogeros123 To Ty zacząłeś inwektywami to po prostu zniżyłem się do Twojego poziomu.
Pamiętaj, dzisiaj pałują antyszczepów, jutro kogoś innego. Nigdy nie wiesz czy to akurat Twoje poglądy pewnego dnia nie staną w sprzeczności z władzą. A metody pacyfikacji będą te same :)
Zmieni się władza, zmieni się narracja i pewnego dnia Ty staniesz po drugiej stronie i dostaniesz pałą w łeb. A policja bezmyślnie rozkaz wykona - tego już możemy być pewni. Wykonają każdą głupotę, grunt, żeby rozkazy wydawał ten co płaci.
Ty po prostu nie rozumiesz i nie dostrzegasz, że jeśli dziś pozwalasz pałować swoich przeciwników to któregoś dnia takimi samymi metodami ktoś może potraktować Ciebie. Bo czemu nie?
W dodatku, jeśli decydujesz się na przemoc wobec swoich przeciwników to co oni mają do stracenia w drugą stronę? Jeśli Ty brutalnie pacyfikujesz mnie to co mnie powstrzymuje, żeby postawić wszystko na jedną kartę i oddać w ten sam sposób?
Nie rozumiesz, że agresja będzie rodzić agresję. Skoro władza stosuje przemoc wobec swych przeciwników to jej przeciwnicy będą stosować przemoc w drugą stronę, bo nie mają nic do stracenia.
Czy się z antyszczepami zgadzasz czy nie, pewnego dnia któryś z nich w odwecie podłoży bombę w autobusie, którym będzie jechało Twoje dziecko i będziesz kwiczał "gdzie jest sprawiedliwość".
No... będzie tam gdzie Ty ją masz dziś.

Jest pewna mądrość i brzmi "Nie zgadzam się z Twoimi poglądami, ale będę walczył do końca o Twoje prawo do wyrażania ich"
Nigdy nie wiesz kiedy zmieni się opcja u władzy i z kim będziesz miał do czynienia. Dlatego tak istotne jest, byśmy mimo różnic (nawet biegunowo odległych) dbali o prawo do ich wyrażania, krytyki i buntu.
I nieważne jak bardzo sobie zracjonalizujesz użycie przemocy, nieważne jak bardzo słuszne będzie Twoje stanowisko - jeśli poprzesz je argumentem siły to Twoja racja przestaje istnieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+4 / 6

@rogeros123 nie Misiu - taka jest umowa społeczna. My płacimy, państwo ma się ze swoich obowiązków wywiązać. A, że ta umowa jest narzucona siłą, bo ani nie można z niej zrezygnować, ani negocjować, to miej pretensje do tych, którzy taki układ zaproponowali i do tych, którzy się na niego zgodzili i godzą nadal. W tym pewnie też do siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+3 / 3

Powiedz @MikeRagnos, gdyby antyszczepy rządziły i stosowały taki "język przekazu" w stosunku do protestu proszczepów to miałbyś coś przeciwko?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MikeRagnos
0 / 0

@RomekC Antyszczepy nie potrafią nawet dobrze protestu zorganizować a co dopiero rządzić krajem. Kilka miesięcy temu w UK urządzili protest przed siedzibą BBC, tyle tylko, że zebrali się pod starym budynkiem. BBC przeniosło się się do nowego budynku 7-8 lat temu. xD

Ale... odpowiadając na pytanie, gdyby doszło do takiego nierealnego scenariusza, byłbym wniebowzięty. Każdy antyszczep (i nie tylko), który podniesie na mnie rękę (i moich bliskich) straci obie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

Czyli stosujesz, @MikeRagnos, zasadę Kalego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Slash85
+16 / 18

Widzę korzenie ZOMO! Brawo a jak przejdziesz przez jezdnie w
niedozwolonym miejscu to do łagru zsyłać!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wiecejwolnosci
+7 / 19

Na tym filmie nie widzę, żeby wydarzyło się coś, co obciąża policję. Nie zmienia to jednak mojej opinii, że jeśli do tej pory ktoś nie zauważył, że to nie jest walka o nasze zdrowie i lepsze życie, to chyba dopiero własna tragedia może mu otworzyć oczy. Lockdown, który pozbawi środków do życia. Może przetrzymanie w szpitalu własnego chorego niemowlaka przez kilka miesięcy bez możliwości odwiedzin z powodu covid. Może zamknięcie w obozie na kwarantannę na 2 tygodnie i śmierć głodowa pozostawionych w tym czasie zwierząt domowych. System nie przejmuje się takimi niuansami sytuacji życiowej, a szczepionka przestaje być przepustką do wolności, co widać na przykładzie powyższej Holandii, gdzie mimo wysokiego poziomu zaszczepień nie nastąpił powrót do normalności. I nie nastąpi tak długo, jak długo na to pozwolimy. Nie ma żadnego powodu, dla którego którykolwiek rząd, deep state czy korpo mieliby sami z siebie oddać władzę i strumień forsy. Jeśli jest przyzwolenie, to ze wszystkiego można zrobić zagrożenie i cisnąć ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomek20202
+5 / 9

@wiecejwolnosci A ja widzę jak można szczuć ludzi psami.... znowu pałowanie za wyrażenie własnego zdania. Lipa nie władza, na tym dali dupy. To Holadnia chyba armatek wodnych nie ma, polaliby wodą humanitarniej by było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+2 / 4

@Tomek20202 nie widzisz, tylko sobie wyobrażasz. Czasem bujna wyobraźnia przeszkadza zamiast pomagać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PitBull9010
+12 / 12

ZAYEBAŁBYM TYCH "POLICYJANTÓW"...

...a tak na poważnie, jak sami wyhdą protestować, bo nie będzie dla nich pieniędzy, szacunku, pracy, to co, społeczeństwo ma wziąć odwet?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik720
+10 / 14

@jasiokoz Jeśli mówisz, że psy są do obrony to czemu w ruch poszły także pałki teleskopowe, to trochę tak jakby po strzale z paralizatora poprawić ostrą amunicją :P
Ponadto ci ludzie to nie wandale czy przestępcy tylko protestanci, osoby, które policja winna chronić a nie jak w tym przypadku grupy rządzącej oraz powszechnej narracji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polski_niewolnik
+2 / 8

@jasiokoz "Nadal ufam Holenderskiej policji." Jak zostaniesz spałowany i pogryziony przez psa za brak maseczki to przypomnę ci te słowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jasiokoz
0 / 0

@rafik720 Rozumiem że chodziło ci o protestujących. Poprawię cie tylko w jednym. Policja ma chronić wszystkich obywateli. Jeżeli zgromadzenie jest nielegalne, i może szkodzić mieszkańcom, reagować należy stanowczo.
Odpowiedz, jak bardzo byłbyś szczęśliwy, gdyby twój samochód stał przy tej drodze. Miałbyś tam sklep, lub mieszkanie, i komuś w tym tłumie wpadł głupi pomysł. Przecież w tłumie czuł by się anonimowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jasiokoz
0 / 0

@polski_niewolnik Przestrzegasz prawa, czy ono cię nie obowiązuje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik720
-1 / 1

@jasiokoz O ile przypadku ochrony mienia jak i zdrowia mieszkańców się zgodzę o tyle też przypomnę, że ci ludzie nic nie zdemolowali ani nie ukradli.
Ponadto właśnie zazwyczaj takie są demonstracje, nielegalne a dlaczego bo nie było by żadnych, bo nikt nie wydał by zgody i wszyscy by twierdzili, że jest w porządku.
Policja powinna chronić wszystkich niemniej jednak niekoniecznie tych, którzy z reguły są ponad prawem i mają immunitet, czując się przy tym bezkarnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nexpron
+12 / 12

Protest nie polega na tym, że zbiera się grupa i protestuje w spokoju, bo jest policja. Bo co dalej? Urzędnicy i rządzący będą sobie siedzieć w budyneczku, pijąc ciepłą kawkę i mając to w d..., bo nikt im nic nie zrobi.
Protest ma polegać na tym, żeby urzędnik / rządzący zaczął odczuwać niepokój bądź strach. Strach przed tym, że za chwilę może znaleźć się twarzą w twarz z protestującymi i nie pomogą żadne pseudotłumaczenia. Że może dostać w twarz, być pobitym, mieć złamania.
To teraz pytanie: po co jest policja? Ma utrzymywać porządek, a w takim przypadku działa ochronnie dla garstki rządzących. I to jest ich przekroczenie uprawnień!!! Gdyby było tak, że jest protest, ale przedstawiciel władzy wychodzi do nich i mówi: NIE JEST OK, porozmawiajmy, dojdźmy do jakiegoś konsensusu, to w takich okolicznościach policja powinna być. Ale ... jeżeli policjanci widzą, że nic takiego się nie dzieje, że urzędasy się okopały w budynku niczym w twierdzy - powinni natychmiast odstąpić od czynności prewencyjnych. Trzeba rządzącym przypomnieć, że nie da rady zjeść ciasteczko i mieć ciasteczko.
Holendrzy głupi nie są; zaraz pójdzie pewnie w ruch monitoring i urzędnicy po wyjściu z biura staną się baaaardzo samotni. I niech nie zdziwią się, jak czyjś pies im się wgryzie w krocze, bo to działa w obie strony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zbych6666
+15 / 21

covid będzie utrzymywany przez rządy bo daje im to pretekst do kontroli. Czasem na żywo uda się lekarzowi powiedzieć prawdę zanim go uciszą, śmiertelność covida jest porównywalna z śmiertelnością na grypę tyle że nikt w tv o tym nie trąbi. Powikłania po grypie są gorsze. Teraz szczepionki - teściowa pracuje w DPS - przyjęła 3 dawki, połowa personelu zarażona covidem ta zaszczepiona, ci nie szczepieni zdrowi. Moja żona przechodziła covid ostatnio - to co ja wkurzało to 3 dni bez smaku, ja obok w łóżku niezaszczepiony i nic. Teraz najciekawsze, zaszczepieni mimo że chorują nie idą na kwarantannę gdy mają kontakt z chorym. Więc nie chodzi o powstrzymanie virusa a o upłynnienie szczepinek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
-5 / 5

@Zbych6666 "śmiertelność covida jest porównywalna z śmiertelnością na grypę tyle że nikt w tv" co za debile i idiota.

"W tym sezonie [Według danych NIZP-PZH w sezonie jesienno-zimowym (1.09.2018-7.04.2019)] z powodu grypy i jej powikłań zmarły w Polsce 143 osoby – to najwięcej zgonów od 5 lat. Co ciekawe, jednocześnie spadła liczba zachorowań na grypę. Za większość przypadków zachorowań odpowiada wirus A/H1N1."


Ty kretynowaty durniu z czym ty to porównujesz???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polski_niewolnik
0 / 4

@rdaneel Zgłaszam cię chamie niemyty za wulgaryzmy. Z kolegami pod monopolowym tak sobie rozmawiaj, o ile ci starczy odwagi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
-1 / 1

@polski_niewolnik


kolejny debil, więc jak dla debila:


w 6 miesięcy z powodu grypy (edit: sezon 2018/2019 jak dla debila) zmarły w Polsce 143 osoby – (najwięcej zgonów od 5 lat)

ostatnie info o DZIENNEJ statystyce: 640


Żeby na podstawie powyższego napisać "śmiertelność covida jest porównywalna z śmiertelnością na grypę" trzeba jednak być debilem i idiotą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 stycznia 2022 o 10:33

avatar Zbych6666
+1 / 1

@rdaneel jesteś taki głupi czy udajesz? Porównaj grypę z przed pandemii, maseczki skutecznie obniżyły zachorowania na grypę, śmiertelność też przerzucana jest na covid.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
-1 / 1

@Zbych6666

"Porównaj grypę z przed pandemii, maseczki skutecznie obniżyły zachorowania na grypę"

Kolejny raz, tym razem jak dla skończonego debila

W sezonie jesienno-zimowym czyli
...od 1.09.2018
... do 7.04.2019
z powodu grypy i jej powikłań zmarły w Polsce 143 osoby

Przez 216 dni z powodu grypy zmarły 143 osoby. Co ty k... chcesz jeszcze udowadniać w kontekście DZIENNEJ śmierci z powodu covid na poziomie 640 osób?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
+12 / 16

jestem przerażony tym jak wiele jest komentarzy popierających pacyfikacje tych którzy się nie zgadzają z tymi komentującymi (czyli tzw antyszczepy). Abstrahując od tego czy ktoś wierzy w szczepionki czy nie, ale jak można być takim idiotą aby cieszyć się z z tak jawnego odbierania ludziom prawa do własnego zdania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
-2 / 2

@iposek "strahując od tego czy ktoś wierzy w szczepionki czy nie" powiedz mi, co mają wspólnego szczepionki z wiarą, idioto??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
+1 / 3

@rdaneel i tak to idiotyzm zarzuca mi gość który nie jest w stanie powiązać komentarza a demotywatorem którego komentarz dotyczy. Stary, jesteś szczytowym osiągnięciem edukacji państwowej, potrafisz pisać, czytać (???) ale zrozumienie tego co napisane, a już ogarnięcie kontekstu, zdecydowanie przekracza twoje zdolności. Gratulacje dla MEN.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
-2 / 2

@iposek

Nie wierzę że nie można przechodzić na czerwonym świetle.
Mało tego, jestem w stanie udowodnić ci że DA SIĘ przejść na czerwonym świetle.

Zgromadzę masę szurów i zrobimy demonstrację że "żont nas ogranicza"

Po czym ludzie będą kiwali głowami że no tak, już nie można mieć własnego zdania.

Pisałeś coś o kontekście, zdolnościach i MENie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
+1 / 1

@rdaneel owszem, pisałem, i właśnie to potwierdziłeś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czarny_motyl
0 / 2

Ta... Co tu można komentować!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C konto usunięte
-1 / 5

Ciekawe czy przez posty o tym Facebook zamknął stronę Konfederacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azheal
0 / 2

@ConnectionTerminated Konfa już się od dawna o to prosila za rozpowszechnianie fejk newsow

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar manfredolej
+10 / 12

Pałują ludzi w trosce o ich zdrowie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saz06
+1 / 1

@rdaneel Ale ci ludzie protestują przeciwko szczepionkom, czy przeciwko restrykcjom? Bo akurat w Holandii szczepienie wcale z nich nie zwalnia. Jeśli ktoś uwierzył rządowi, zaszczepił się, a teraz rząd i tak zamyka mu miejsce pracy, to chyba nic dziwnego, że ten człowiek mógł się "trochę" na rząd wkurzyć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
-2 / 2

@saz06

"Holenderska policja musiała interweniować podczas NIELEGALNEJ demonstracji. Pomimo braku zgody władz Amsterdamu, tysiące osób zebrały się w niedzielę na Museumplain"

"że po konsultacjach z policją i prokuraturą nie wyraża zgody na demonstrację przeciwników szczepień oraz rządowej strategii walki z koronawirusem,"

Nie wiem, wiesz coś więcej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saz06
+7 / 7

"Nowy, wspaniały świat"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polski_niewolnik
+6 / 8

Słuchacze pytają: Czy będzie wojna? Radio Erewań odpowiada: Wojny nie będzie. Będzie taka walka o pokój, że kamień na kamieniu nie zostanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saz06
+2 / 2

@polski_niewolnik I to najlepiej obrazuje tą "walkę" z pandemią. Pandemia i tak ma się świetnie, za to ludzie coraz gorzej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quel
-5 / 7

No tak. Rząd jakiegoś kraju wprowadza zakazy zgromadzeń itp. aby ludzie się nie gromadzili z powodu pandemii. Wylatuje banda wiedzących lepiej i przy okazji informując, że prawo jest ok, ale jeżeli broni wartości wyznawanych przez nich. Dostają wpierdziel za zakazane zgromadzenia i brak rozejścia się i na koniec wołają "dlaczego?!". Nie wiem, ale jak ja bawiłem się prądem to spodziewałem się że może mnie kopnąć :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+2 / 2

@Quel "Wylatuje banda wiedzących lepiej..."
Może to nie banda tylko obywatele demokratycznego kraju pragnący wyrazić swój protest przeciw czemuś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
-1 / 3

Krótki filmik, który nie pokazuje, co było na chwilę przed pokazaną reakcją policji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DutchiesHostel
-2 / 2

JUZ NIE AKTUALNE, teraz WSZYSTKIE protesty sa dozwolone. Dziekujemy grupie wyszehradzkiej za naglosnienie problemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lestar
0 / 0

@lasafaer Zgadzam się z Tobą tylko jedno ale,nie nazywajmy składki zdrowotnej składka tylko podatkiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem