Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
86 131
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
L lelek2
+8 / 20

w rublach wypłata czy w dolarach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cola78
-3 / 13

@lelek2 to Tobie płacą? Mi dają kartofle.I raz w miesiącu 10dkg słoniny na okrasę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lelek2
-2 / 4

@cola78 daj jakiegoś linka do tekstu z tymi cywilami jako tarcze. ale nie co ruskie gadają bo ostrzał prowadzili z odległości i co oni mogli widzieć na tych piętrach? A teraz to porównaj z tym co ma Ukraina na czołgi i wtedy może zrozumiesz gdzie popełniasz błąd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kozaalfa1
+6 / 12

źródło: tajne przez poufne !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cola78
-3 / 13

@kozaalfa1 https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2022-03-22/wojna-w-ukrainie-przechwycono-rozmowe-rosyjskich-zolnierzy-bedzie-taka-rzez/

https://wiadomosci.onet.pl/swiat/ukraincy-przechwycili-rozmowy-rosyjskich-zolnierzy-bedzie-taka-rzez/6vgebf4

https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/swiat/b%C4%99dzie-rze%C5%BA-przechwycono-kolejn%C4%85-rozmow%C4%99-rosyjskich-%C5%BCo%C5%82nierzy/ar-AAVmd8F?ocid=a2hs

https://wiadomosci.radiozet.pl/Swiat/Putin-dal-im-czas.-Bedzie-taka-rzez-.-Przechwycono-kolejna-rozmowe-rosyjskich-zolnierzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polski_niewolnik
+3 / 13

Brak źródła = fake news.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cola78
0 / 14

@polski_niewolnik https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2022-03-22/wojna-w-ukrainie-przechwycono-rozmowe-rosyjskich-zolnierzy-bedzie-taka-rzez/

https://wiadomosci.onet.pl/swiat/ukraincy-przechwycili-rozmowy-rosyjskich-zolnierzy-bedzie-taka-rzez/6vgebf4

https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/swiat/b%C4%99dzie-rze%C5%BA-przechwycono-kolejn%C4%85-rozmow%C4%99-rosyjskich-%C5%BCo%C5%82nierzy/ar-AAVmd8F?ocid=a2hs

https://wiadomosci.radiozet.pl/Swiat/Putin-dal-im-czas.-Bedzie-taka-rzez-.-Przechwycono-kolejna-rozmowe-rosyjskich-zolnierzy

wybierz sobie.. Od lewicy po prawice.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polski_niewolnik
0 / 4

@cola78 Super. Następnym razem wstaw to w demota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+14 / 20

Połowa ukraińskiej armii to partyzantka to gdzie mają być? No i skoro cywile złapali za broń przeciw ruskim to kto tu kuwa jest najeźdźcą? Chcą wyzwalać ludzi którzy sami z nimi walczą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+11 / 13

@cola78 bynajmniej. Ruscy strzelają jak leci do wszystkich. A mimo wszystko większość Ukraińców to nie są żołnierze, nawet nie partyzanci. Oczywiście że Amerykanie odwalili w Wietnamie. A tu odwalają ruscy. Nie pierwszy raz zresztą. Rosja zawsze była zagrożeniem. Wg mnie Kremlowi należy ukręcić łeb.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cola78
+1 / 21

@rafik54321 a wiesz co jest ciekawe? że wszyscy w komentarzach starają się pominąć fakt z tej rozmowy. Wyprzeć go, zakryć innymi wydarzeniami. Bo burzy idealny obraz ukraińskiej armii wykreowany przez media w naszej świadomości. Romantyczni wojownicy głaskający pieski i kotki, karmiący ranne babuszki...
A wojna ku*wa nie jest piękna i romantyczna. I ani Rosjanie ani Ukraińcy nie chcą umierać. Ale muszą bo Ukraińcy się bronią a Rosjanom każe Putin. I masz rację Jak długo będzie na Kremlu ekipa po KGB, wspominająca ZSRR tak długo zwykli Rosjanie będą musieli ginąc lub głodować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cola78
0 / 18

@rafik54321 "Rosja zawsze była zagrożeniem" liczyłeś kiedyś ile od czasów II Wojny krajów najechali Rosjanie a ile Amerykanie? Wiesz... to porównanie może być zaskakujące.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
0 / 10

@cola78 yyy, a może burzy twój pogląd na to że Rosja nie jest super, a bliżej jej do zła wcielonego? Jak długo Polska istnieje, tak długo z ruskimi mieliśmy na pieńku.

Z całą pewnością i po ukraińskiej stronie dochodzi do incydentów, tu byś żadnej ameryki nie odkrył. ALE, skala tych zdarzeń jest drastycznie inna.

Czy Rosjanie muszą? Absolutnie NIE muszą. Wystarczy że cały batalion odmówi wykonania rozkazu i co im zrobią? Przyślą drugi batalion? Wojna domowa gotowa XD. Bo co zrobi taki putler, jak jego właśni żołdacy przestaną go słuchać. On powie "do boju!" a oni mu na to "cmoknij nas w kałacha" XD.
Więc owszem, Rosjanie wcale nie muszą tam ani ginąć, ani walczyć.

"Wojny krajów najechali Rosjanie a ile Amerykanie? Wiesz... to porównanie może być zaskakujące." - aha, czyli skoro amerykanie odwalają to ruskim wolno odwalać? Bynajmniej. Amerykanie też mają masę krwi na rękach, ale nigdy nie byli dla nas zagrożeniem. Totalnie nie zmienia to bandytyzmu rosji.

Prawda jest taka, że teraz Ukraińcy dostają podobne piekło, jakiego doświadczyli Polacy podczas II WŚ. Są w o tyle lepszej sytuacji że mają solidną pomoc z zewnątrz, a ruska armia jest mniej skuteczna. Jeśli to ruscy napadli Ukrainę, a co do tego wątpliwości nie ma, to nie ma mowy o jakimkolwiek obwinianiu Ukraińców. Przynajmniej do czasu aż ruskie nogi stoją na Ukrainie.

No i jeśli Rosjanie nie krępują się strzelać do budynku z cywilami, to o czym my mówimy?
Jeszcze nazistów rozgrzesz z obozów śmierci, bo przecież "Polacy byli partyzantami". Ukraińcy walczą de facto o życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
+5 / 5

@cola78 Dla każdego fanatyka najgorszym możliwym wrogiem jest prawda, dlatego gdzie się nie obejrzysz tam oszustwo i p**lenie. ruscy starają się jak mogą aby nie widzieć faktów ale to też dotyczy i Amerykanów, Polaków, prawaków/lewaków, katolików/muzułmanów... Jeżeli jakiś fakt jest niewygodny to tym gorzej dla... faktu.
Edycja: odnoszę nawet wrażenie, że cały ten posr@ny świat opiera się jedynie na propagandzie,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 kwietnia 2022 o 16:05

C cola78
-1 / 11

@rafik54321 hej, nie przypisuj mi wychwalania Rosji i Putina.
Jedyne czego Rosji nie można odmówić to wspaniałej kultury. Poetów, pisarzy, kompozytorów.I nie zgadzam się na akcje typu "nie gramy Czajkowskiego bo to ruski kompozytor"
Ja po prostu staram się zrozumieć tę wojnę. Jej bezsens. a jednocześnie nie zgadzam się na jej wybielanie. Oszukiwanie., pokazywanie że w pewnych warunkach może być honorowa, romantyczna i swoiście piękna. A tak nam pokazują wojsko ukraińskie media.
Obraz jak z baśni. Zły Kacap i szlachetny rycerz Ukrainiec..

Taki drobiazg z początków oblężenia Kijowa. Doniesienia medialne od szczęśliwych obrońców.:żaden z zestrzelonych pilotów nie przeżył. Po kilku uwagach ze strony świata, ze strzelanie do katapultujących się pilotów to przestępstwo wojenne, szybka wrzutka, ze pilotom rosyjskim nie otwierają się spadochrony. Wszystkim> Śmieszne, ale już teraz i spadochrony zaczęły się otwierać i piloci trafiać do niewoli.

Ta wojna powinna być ostrzeżeniem dla nas, dla całego świata.
Wojna dla każdej ze stron to piekło. To brud, śmierć , cierpienie stres. To ból.
i chociaż Napadnięty ma tę przewagę moralna, że racja jest po jego stronie, to i tak będzie robił rzeczy niemoralne, nieludzkie.

I taką naukę powinniśmy wyciągnąć z tej wojny.. Dla każdej strony to jest zwykłe g*wno. I bez względu czy masz rację czy nie i tak się w tym utaplasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 kwietnia 2022 o 19:00

avatar Dipol
-2 / 2

@cola78 ( może lepiej kola78) Amerykanie wojują na świecie od XIX wieku i z tego są znani. Rosjanie robili i robią to samo na własnym podwórku. Narody Azji coś na ten temat wiedzą. Liczy się tylko kasa, a prawdy są zawsze trzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marucha79
+9 / 9

Na moje to wiele zmienia kwestia czy "żywe tarcze" pełnią tę role dobrowolnie, co zwykle odróżnia obrońców od okupantów. Do tego, być może, "oni nie odeszli", bo nie uśmiechała im się opcja ewakuacji na terytorium agresora, tak wspaniałomyślnie oferowana przez Rosjan w wielu miejscach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar samodzielny68
+15 / 23

Było nie wiązać tych "ludzkich tarcz" przed rozstrzeliwaniem, wtedy brzmiałoby bardziej wiarygodnie.
Ale rozumiem, to nieodparta siła tradycji, tak jak masowe gwałty albo kompulsywna kradzież zegarków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marucha79
+8 / 12

@cola78 A czy z tej rozmowy wynika ci, że cywile ukraińscy byli zmuszani przez swoich do pozostania w sąsiedztwie stanowisk ogniowych? Skoro nie masz na to dowodu, to stawianie znaku równości między moralną postawą najeźdźcy, a obrońcy jest niedorzeczne. Owszem, Ukraińcy również uprawiają propagandę i wie to każdy, kto potrafi zliczyć do trzech, ale w tym przypadku próbujesz się czegoś doszukać na siłę. W dodatku przytaczasz wynurzenia jakiegoś upośledzonego żołnierza, skoro dziwi się, że nie odeszli, chociaż mogli - faktycznie, ostrzał ewakuujących się cywili lub korytarz skierowany do Rosji to diablo kuszące warunki. Durniowi nie przychodzi nawet do głowy, że paradoksalnie, w tym całym szaleństwie, budynek chroniony przez żołnierzy może się wydawać cywilom najbezpieczniejszym schronieniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cola78
+1 / 7

@samodzielny68 zegarki to było dawniej. Wiesz ile kosztuje zegarek Wostok? Fakt niby teraz szwajcarski..
Teraz kradną pralki jak widać po zdjęciach. Serio? rozumiem komputer, jakiś RTX wypasiony, ale pralki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qaziku
-1 / 15

Pamiętajmy, rosyjskie wojny są złe. Te co amerykanie wywołują, to są dobre wojny i je trzeba popierać.
Jedni drugich warci. Każdy dba tylko o własne interesy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Myslaca_istota
-2 / 10

@Qaziku A w której to wojnie zostawały po amerykanach ulice zasłane ciałami mężczyzn ze związanymi rękami? Bo od początku rządów Putina to już trzecia taka wojna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qaziku
+1 / 9

@Myslaca_istota Wojna to wojna. Poza tym myślisz, że dowiesz się całej prawdy? Przy okazji popatrz co było w Wietnamie. Napalmem jak palili wioski z cywilami. Takie wybiórcze myślenie jest bardzo wygodne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Myslaca_istota
-1 / 3

@cola78 Nie zrozumiałeś - Amerykanie mają wiele ofiar cywilnych na sumieniu. Nikt tego nie neguje. Ale strzelanie mężczyznom zdolnym do walki w tył głowy, kiedy mają ręce związane z tyłu to system rosyjski stosowany już od czasów II wojny, tylko w tym stuleciu Rosjanie "podpisywali się" w ten sposób w Czeczenii, Gruzji, a teraz w Ukrainie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cola78
+2 / 8

@Myslaca_istota a strzelanie do mężczyzn z rozwiązanymi rękoma? Ja naprawdę nie bronię Rosjan. Ja po prostu uważam ze tej wojny być nie powinno.
Zaryzykuję bana i przypomnę historię Domu związkowego w Odessie. 116 osób spalonych żywcem przez rewolucyjny "Prawy Sektor" Bohaterowie Ukrainy jakby co. Obecnie ukraińska aktywistka, organizująca blokady naszych granic, Panczenko, tak skwitowała śmierć ofiar" żyli jak psy to i pieska śmierć"
kiedyś poznamy prawdę, Ale teraz już nie chce mi się powtarzać, w sumie nie ma to znaczenia, w innych postach napisałam swoje zdanie. Pozdrawiam.
Nie mogę dodać linku więc wklejam Ci tytuł do YT o Odessie
lauffeuer - Расследование злодеяний Одессе 2 мая 2014 (Немецкий с субтитрами на русском языке)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Myslaca_istota
+1 / 3

@cola78 Obejrzałam ten dokument. Rozumiem przyczyny wojny, rozumiem, że Ukraina nie jest bez winy. Ale spójrz na analogię z czasów przed II WŚ. Polacy też święci nie byli. Niemcy twierdzili, że Polacy sami są winni wybuchowi wojny. Ale czy to usprawiedliwia to, co robili później? Czy te wydarzenia z Odessy usprawiedliwiają zrównanie z ziemią Mariupola? Bo chyba nie twierdzisz, że To Ukraińcy ostrzeliwują Mariupol z ciężkiej broni? Kto teraz ostrzeliwuje Odessę? Ukraińcy, czy Rosjanie. Ta wojna uświadomiła mi, że naród Rosyjski to naród barbarzyńców, dyszących chęcią grabieży i mordu w imię "Wielkiej Rossiji". Wcześniej myślałam tak, jak Scholtz - to władze są złe, ludzie są zniewoleni. Wiem, byłam idealistką. Czy usprawiedliwiam Ukraińców - nie! Czy to, że Rosjanie zagłodzili u nich 3 mln ludzi przed II WŚ? Nie! Dochodzę jednak do wniosku, że tyle czasu żyli w ramach narodu rosyjskiego, że częściowo przesiąknęli tą atmosferą. Trzeba jednak powiedzieć, że próbowali się wyrwać z tej beznadziei - chcieli i chcą przyłączyć się do Europy. Rosjanie będą się staczać - co wybitniejsi, mający nawet szczątkowe sumienie, właśnie uciekają. Następuje drenaż wiedzy i moralności - na terenie Rosji zostaną tylko Orkowie - bezduszne istoty, nie umiejące decydować o sobie, tylko pozostające w "zaklęciu" bezwzględnej władzy. Nie czarujmy się - nie będzie szczęśliwego zakończenia, jak we "Władcy pierścieni". O ile można - trzeba podać rękę Ukraińcom, wyciągnąć ich z tego kręgu i odciąć tę część świata murem. Rosja zniewolą Chińczycy - wykupią za parę kopiejek i sobie podporządkują - Chiny stawiają na technologię i są na nieco wyższym poziomie moralnym niż Rosjanie. Chiny staną się niebezpieczne za 20 lat. Amerykanie i Europa karłowacieją gospodarczo i militarnie, a Chiny rosną. Ot taka konkluzja na koniec.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pisexit
+6 / 16

Czy ktoś tu nie zapomniał że Ukaińcy bronią swojej ojczyzny a ruskie kacapy są agresorem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H humberto
+4 / 8

Rozumiem że ten budynek znajdował się na terenie Federacji Rosyjskiej i zajęli go ukraińscy żołnierze, którzy wtargnęli na teren Rosji ?

Jeśli odpowiedź na powyższe pytanie brzmi NIE i jeśli rosyjskie sabaki bały się o swoje życie to mogli sp...ać w podskokach do Rosji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar carlos53
-3 / 17

Nigdy nie ufaj ukraińcowi, mawiała Pani która uciekła z Wołynia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D didja
+3 / 9

"zamiast samemu dać się zabić" - a ten blok był gdzie? Na moskiewskim Tuszynie? Czy na ukraińskiej ziemi? Na xuj Rosjanie się wpier...lali? Na parapetówę dostali zaproszenie? Jak się komuś włamujesz do domu, grozisz bronią, gwałcisz żonę, mordujesz dzieciaka i ograbiasz chałupę, łącznie z lodówką, to licz się z tym, że będziesz odstrzelony, kacapie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aniechcemisie
+3 / 9

Acha, czyli teraz materiał, w którym Rosjanin twierdzi, że ich wywiad twierdzi, że byli tam cywile jest dowodem na to, że rzeczywiście Ukrańcy używają cywili jako żywych tarcz? Brawo, onucko.
I oczywiście "Putin dał im czas na odejście", oczywiście stwierdzone bez żadnych sensownych podstaw, jest równie wiarygodne.
I oczywiście to usprawiedliwia bombardowanie ludności cywilnej w suwerennym kraju, który Rosjanie najechali, tak? Może niech tak pier.*ną po jednej atomówce na każde większe miasto, bo przecież w każdym z nich mógł się znajdować choć jeden żołnierz.
Mam szczerą nadzieję, że robisz to z głupoty, a nie z premedytacją. Choć efekt ten sam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 kwietnia 2022 o 17:48

C cola78
-1 / 9

@aniechcemisie o tym co mam namyśli napisałam wyżej w postach. Tutaj masz tylko zwykłą rozmowę opublikowaną przez stronę ukraińska , na swoim oficjalnym ukraińskim profilu, powieloną przez polskie media.
Ma ukazać że Rosjanie atakują cywili. jednak również ukazuje ze czasem Ukraińcy używają cywili jako tarczy. Nie wiemy, czy cywile byli tam z własnej woli, czy żołnierze ich zmusili. Niewiele wiemy.
Nie mówię o całej Ukrainie, ale konkretnie o tej jednej sytuacji którą przedstawiają nie Rosjanie, ale Ukraińcy.
TEJ JEDNEJ KONKRETNEJ.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aniechcemisie
-1 / 5

@cola78 No więc, jakbyś zadała sobie odrobinę trudu i zobaczyła/przesłuchała materiał źródłowy, okazałoby się, że jedynym źródłem "wiedzy" o tych żołnierzach jest strona rosyjska. To raz.
A dwa, że nawet gdyby tam byli żołnierze, wciąż jedynym agresorem jest tu armia rosyjska, a współodpowiedzialny jest przydupas Putina - Łukaszenka. To nie Ukraińcy rozstrzeliwują cywilów pod Petersburgiem, tylko Rosjanie na Ukrainie.
I nie próbuj tu relatywizować. Na razie masz jeszcze szansę wyjść z twarzą jako leniwa idiotka, a nie nachalna rosyjska propagandzistka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cola78
0 / 8

@aniechcemisie serio? To faktycznie ze mnie idiotka. Kurde, że ja głupia nie wpadłam na to ,że Ukraińska Służba Bezpieczeństwa (źródło tej rozmowy, przechwycili i opublikowali) No więc ta służba jest Ruska. Naprawdę sam na to wpadłeś? Ale fakt, dobrze się maskują Ruskie skarpety
A ten ukraiński portal Nexta. No patrz Pan, niby taki rządowy, niby uczciwy, ukraiński. Cały świat go cytuje, a to pewnie też Ruska tuba propagandowa.. Specjalnie opublikowali tę rozmowę. Żeby wrobić Ukraińców.
Myślisz że ten cały Zełeński to też Ruska Onuca?
A te czipy w szczepionkach, to wiesz, pewnie też Ruskie wciskali że niby Bill G. A To Oni... pieprzone Kacapskie Świnie.
Dzięki, otworzyłeś mi oczy. Jesteś genialny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aniechcemisie
-1 / 3

@cola78 Tak się kończy nieumiejętność czytania ze zrozumieniem. Ale za to dziękuj swoim nauczycielom w podstawówce. Mi się dalej nie chce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andrkac
0 / 4

I wierzysz w takie bajki, tak? Kazali im ostrzeliwywać z daleka, a Putin dał im czas, żeby odeszli? Czyli to znaczy, że żołnierze gówno widzieli a o cywilach powiedzieli im dowódcy, to co chcieli im powiedzieć. Nawet jeśli na tych piętrach byli ludzie, to ciekawe skąd Z DALEKA wiedzieliby, że to cywile? I to podobno jeszcze z góry widzieli, że na dolnych piętrach są cywile? Może jeszcze dzieci spały w łóżeczkach?
I obroń jeszcze to, że po pierwszym strzale cywile nie uciekli, bo to się już w ogóle kupy nie trzyma.

Pomijam już takie oczywistości, że ruskie skur*ysyny NIE MAJĄ PRAWA DO STRZELANIA DO KOGOKOLWIEK na Ukrainie. Nie mają w ogóle prawa tam przebywać. A Ukraina może sobie tworzyć punkty ogniowe jak chce i gdzie chce i nikt nie powinien do nich strzelać.

Dowódcy powiedzieli żołnierzom co chcieli, właśnie po to, żeby takie onuce miały bzdury do kolportowania. Ta opowiastka nie trzyma się w ogóle kupy.
I wbrew temu co piszesz: tak, tu są źli i podli - ruscy, oraz dobrzy i szlachetni - Ukraińcy.
Normalny człowiek to widzi i rozumie - i nie będzie pier*olił jak ty. Więc albo jesteś idiotą, albo ruscy ci płacą. Jedno z dwojga.


EDIT: zapomniałem: Ukraińcy nie muszą udowadniać, że ruscy mordują cywili, bo ci robią to od pierwszego dnia inwazji. Wiedzą też, że nawet gdyby stosowali "żywe tarcze" to ruskich to nie powstrzyma. Twoja teoria kompletnie nie trzyma się kupy.
To najprawdopodobniej była celowa dezinformacja ruskich dowódców, przeznaczona dla ich żołnierzy, a za ich pośrednictwem - dla rosjan.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2022 o 2:17

K Koliber_
-1 / 7

Ukraina kręci tak samo dobrą propagandę jak rosja, Ukraińscy żołnierze którzy po kilku miesiącach nagle wstają z martwych i zostają odznaczeni medalami, są trzy prawdy, prawda Ukrainy, prawda rosji i cała prawda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem