@13Puchatek Oczywiście, że Polska była po części winna. Zamiast machać szablą na wszystkich dookoła, powinni byli stanąć po jednej ze stron, to porażka polskich polityków. Zresztą teraz lepiej nie jest...
@13Puchatek Polska mogła opowiedzieć się po stronie Niemców lub Rosji, a przynajmniej mogła starać się o jakiś sojusz z którymś z tych krajów. Wtedy Polska wyszła by na tym dużo lepiej. Jak widać po Twoim piśmie jesteś potomkiem II RP, tak samo myślisz, tak samo działasz :)
@13Puchatek Polska w 1939 prowadziła politykę mocarstwową. Problem polegał na tym, że mocarstwem nie była. Nie pamiętam kto to napisał ale to nie ma znaczenia bo jest prawdziwe. To nie znaczy oczywiście, że Niemcy i Rosja (nie zapominajmy o 17 września) są bez winy.
Niezależnie od tego, czy wywieszenie flagi jakiegokolwiek państwa, z którym utrzymujemy stosunki dyplomatyczne jest przestępstwem ściganym z urzędu?
Zerwijmy stosunki dyplomatyczne i uchwalmy prawo, że flagi rosyjskej nie wolno wywieszać. Wtedy prokuratura może się zająć kimś kto wywieśi flagę rosyjską PO WEJSCIU w życie tego przepisu.
Tak działa państwo prawa. WSZYSTKO jest dozwolone co nie jest explicite zakazane.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 maja 2022 o 15:55
@Gicio Że nie wolno wywieszać flagi rosyjskiej? OK, jeśli faktycznie jest takie prawo (możesz podać więcej szczegółów bo jednak wątpię, nie mówię, że nie ale wątpię) to nie ma oczym mówić. Gość złamał prawo i powinien ponieść konsekwencję.
Przy okzaji - prawo nie jest ścigane z urzędu. Żadne prawo. Naruszenia prawa są ścigane.
Mam w nosie prawo. Z Rosją w obecnej sytuacji powinniśmy ZERWAĆ stosunki dyplomatyczne natychmiast. Wywieszanie flagi bandyckiego państwa, które napadło na suwerennego sąsiada (nie pierwszego - i nie pierwszy raz) świadczy wyłącznie o poziome etycznym wywieszającego.
"To nie znaczy oczywiście, że Niemcy i Rosja są bez winy".
Och, dzięki, łaskawco.
NIEZALEŻNIE od tego, jak głupia i nierealistyczna była polityka polska w 20-leciu międzywojennym, WINNY napaści jest wyłącznie napastnik.
To tak jak z gwałtem: NIEZALEŻNIE od tego, jak kuso ubrana była ofiara albo ile wypiła, WINNY jest gwałciciel.
@13Puchatek No to Łaskawco, zerwijmy te stosunki dyplomatyczne i odwieźmy pod eskortą ambasadora i jego personel do granicy. Pod eskortą bo mimo zerwania stosunków dyplomatycznych im wciąż nic nie ma prawa się stać. Rzeczpospolita to zagwarantowała.
W wolnym kraju wolny obywatel ma prawo powiedzieć, że on nie potępia na przykład Trynkiewicza.Pokaże, że jest bałanem ale w wolnym państwie obywatel ma prawo być nawet idiotą.
Co 1939,,, Czy Polska nie mogła na przykłąd wybrać jakiegoś lepszego momentu do odzyskania Zaolzia? Co byś powiedział gdyby na przykłąa Rumunia, korzystając z rosyjskiej agresji na Ukrainę odcięła sobie kawałek Ukrainy, bo jej zdaniem jej się ten kawałek należał?
Ale tu nie omówimy wszystkich aspektów 1939. Polska nie ponosiła oczywiście żadnej winy w sensie stricte ale wiele rzeczy można było zrobić lepiej Chcesz poważnie podyskutować na ten temat - pisz na priv.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 maja 2022 o 18:51
Czy ja coś mówię i prawie i przepisach? Komentuj to, co piszę, a nie to, co Ci się wydaje, że piszę.
Tak, uważam, że powinniśmy zerwać stosunki z Rosją. Tal, wolny obywatel ma prawo powiedzieć, że popiera działania Trynkiewicza. Ale ja TAKŻE jestem wolnym obywatelem i mam prawo powiedzieć, że taki obywatel jest szują i s...synem - zgadza się?
No więc powtórzę: nic nie mówię o PRAWIE. Tak porąbany wyborca KonfedeRussii ma prawo wywiesić sobie rosyjską flagę. A ja mam prawo uważać go za gnidę i agenta wpływu bandyckiego państwa.
Tak, jak napisałem - polityka polska w Dwudziestoleciu była idiotyczna. Zajęcie Zaolzia było s...syństwem. Co jednakowoż ABSOLUTNIE NIE ZMIENIA faktu, że WINNE napaści na Polskę były III Rzesza i ZSRR.
"Gdyby Rumunia" - a co to ma do rzeczy, do cholery? A gdyby kosmici wykorzystali tę sytuację do najazdu na Ziemię?
Ten demot mówi o konkretnej sytuacji o tym, ze jakiś gnój (tak, ja także jestem wolnym obywatelem i mam prawo go tak nazwać za to, co robi) wywiesił w oknie rosyjską flagę i symbol "Z". I o tym, że jakiś gnój z KonfedeRussii mówi, że "w tym konflikcie obie strony są winne".
To nie jest "konflikt", tylko wojna - i to wojna napastnicza.
I nie, obie strony nie są winne - winna jest Rosja, która napadła na Ukrainę wymyślając durne preteksty. A Ukraina jako wolny kraj MA PRAWO na przykład chcieć należeć do NATO.
O tym, że chce należeć do NATO WŁAŚNIE DLATEGO, że graniczy z bandyckim państwem napadającym na swoich sąsiadów, już nawet nie chce mi się mówić.
I jako wolny obywatel mam prawo uważać, że KonfedeRussia jest rosyjską piątą kolumną w Polsce. A czy to są świadomi, płatni agenci, czy tylko "pożyteczni idioci" - nie wiem, ale też mówiąc uczciwie NIC MNIE TO NIE OBCHODZI.
@13Puchatek Pakt Mołotow - Ribbentrop podpisano w dniu 23 VIII. 8 dni przed wybuchem wojny. Jego podpisanie było właśnie wynikiem polityki w latach poprzedzających. Nikt nie wie co by było gdyby Polska zdecydowałą się na soujsz z Niemcami. Z Rosją chyba nigdy to nie było opocją Węgry, Rumunia i do pewnego stopnia Bułgaria były po stronie Niemiec niemal do ostaniej chwili. Ich powojenny los nie różnił się specjalnie od naszego ale ludzi i na Węgrzech i w Rumuni zginęło mniej niż w Polsce. Niektórzy nawet spekulują, że Polsce jako sojusznikowi, słabszemu ale jednak z jakąś tam liczbą dywizji udałoby się uchronić polskich żydów. Może. Może nie. Polska byłą wtedy między dwoma kamieniami młyńskimi. Dziś sojusz z Hitlerem wydaje się horrendalny. Ale wtedy? Hitler był wciąż raczej tylko dość awanturniczym politykiem. Nikt wtedy jeszcze w nim nie widział zbrodniarza jak dziś. A Stalin już miał sa sobą między innymi kolektywizację rolnictwa. Piramidy trupów.
Przy ocenie wydarzeń nie można patyrzeć na te wydarzenia oczami czlowieka współczesnego posiadającego wiedzę, której nikt wtedy posiadać nie mógł.
@13Puchatek To ja jeszcze raz bo widzę, że się nie ustosunkowałem do Twych wywodów na temat praw i moralności.
Jeśii obywatel ma prawo wywiesić flagę Rosji, to co tam robi prokurator?
Co znanego incydentu z ambadasorem. Ja bronie - uważąj - honoru Rzeczypospolitej Polskiej. RP nie powinna zniżąć się do poziomu ulicy, RP nie powinna prowadzić polityki za pomocą rozrób na ulicy. Potępiamy agresję Rosji? To wzywamy ambasadora i mu oświadczamy, że RP uznaje Rosję za państwo terorystyczne i prosimy go by opuścił terytorium RP. Zrywamy wszelkie stosunki z Rosją. Uchwalamy prawo, że kto popiera Rosję podlega itd. I wtedy, jesli już po uchwaleniu ustawy ktoś wywiesi flagę rosyjską to za d#pę.
Jeszcze raz - RP się zobowiązała do ochrony personelu dyplomatycznego. Rząd RP nie powinien z gęby robić cholewy. Proste.
Masz oczywiście prawo nazwać ambasadora ch*jem, masz prawo nazwać tak Putina. W tym drugim przypadku nawet bym się z Tobą zgodził. Masz nawet prawo nazwać mnie ruską onucą. Wolny kraj. Ale tylko Ty jako Ty. Nie w imieniu RP.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 maja 2022 o 21:35
Mam w nosie prokuratora - nie jestem prawnikiem i nie wiem, czy rzeczywiście miałby tam pole do działania, czy nie. Ja się odnoszę do prostych faktów - wywieszenie flagi i symbolu + pajac z KonfedeRussii, który tego broni.
Co do ambasadora: po części się z Tobą zgadzam. Uważam, że Polska w obecnej sytuacji powinna zerwać stosunki dyplomatyczne z Rosją albo CO NAJMNIEJ obniżyć ich rangę (w obu przypadkach panu ambasadorowi mówimy "do widzenia"). NIemniej - dopóki ten ambasador zgodnie z prawem tu jest, to na mocy Konwencji Wiedeńskiej nasze służby mają psi obowiązek zapewnić mu bezpieczeństwo. Tak więc - ambasodra wywalić na pysk, dopóki to nie jest zrobione - jednoznacznie przekazać ambasadzie, że władze nie zgadzają się na "składanie kwiatków" przez przedstawiciela bandyckiego państwa toczącego wojnę napastniczą.
Jeśli jednak zgoda była - tak, powinni go chronić. Jak trzeba było chronić dom Kaczyńskiego na Żoliborzu, to potrafili zmobilizować policję z połowy Polski.
Z drugiej strony - sam fakt, że to "złożenie kwiatków" było oprotestowane (transparenty, okrzyki "hańba", wszelkie happeningi etc.) absolutnie popieram. Bandyta musi mieć poczucie, że ludzie traktują go jak bandytę.
I na koniec - co do KonfedeRussii: tu nie chodzi o ten jeden wpis, tu chodzi o całokształt działań tej partii, która od dawna konsekwentnie realizuje politykę Putina (czasami bardziej, czasami mniej wprost).
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
12 maja 2022 o 21:48
@13Puchatek Ha, widzę, że miałem rację gdy myślałem, (i wciąż myśle), że rozsądni ludzie zawsze mogą znaleźć jakiś punkt wspólny. Ja nie miałbym nic przeciwko temu, żeby dookoła stali ludzie trzymając na przykład szubienice z kukłą Putina. Albo, że z trzymanych w rękach megafoników leciałyby hasła typu "Bandyta! Bandyta!", Albo i gorsze. Wolny kraj a jak się to ambasadorowi nie podoba to jego problem. Ale, ALE sam ambasador jest za kordonem policji i nikt nie ma do niego dostępu. A służby mają oko na tych co mogliby czymś w ambasadora rzucić. Jak nie wiedzą kto, to na zbity ryj ze służby. Marnują pieniądze podatnika.
Ja też nie jestem prawnikiem. Ale jakoś wątpie czy istnieje prawo, które by zabraniało wywieszenia flagi rosyjskiej. Jest prawo, które zabrania wywieszania flagi hitlerowskiej, pośrednio, bo z tego co wiem to jest zakaz propagowania ustrojów totalitarnych. Sierp i młot też się oczywiście na to załapują. Niestety na Zachodzie jakoś mniej na to zwracają uwagę. Szkoda.
Pozdrowienia.
@jeszczeNieZajety
Obywatel ma prawo wywiesić flagę Rosji. Natomiast "Z" koło tej fagi to propagowanie symboli wojny w Ukrainie. A zgodnie z Ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
Art. 16. 1. Zakazuje się stosowania, używania lub propagowania symboli lub nazw wspierających agresję Federacji Rosyjskiej na Ukrainę.
2. Kto narusza zakaz, o którym mowa w ust. 1, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
Nie zdziwię się też, gdy wyjdzie na jaw, że w konFederacji są agenci Federacji Rosyjskiej. Pod przykrywką wszystkich tych narodowych Polskich zrywów i noszenia flagi Polski, mogą być aktorzy rosyjscy, a my Polacy jak durnie im biliśmy brawo, bo machali nam flagą Polski, żeby wzbudzić nasze zaufanie.
@Ertyka Już dawno są. I chcieli wepchnąć do PE szpiega. Z ich listy startowała rosjanka,która popiera Putina,ma związki z tym ich klubem motocyklowym "wilki",ale się nie udało. Ona też chciała nam wcisnąć szpiega do strzelnicy policyjnej, ale się wydało. Korwin też występował w telewizyjnym programie Sołowiowa. Gdzie mówił, że Rosja powinna być naszym sojusznikiem, a Polacy są głupi bo mamy demokrację. Więc ich już dawno powinni usunąć z rządu.
Absolutnie nie jestem ruską onucą i uważam że rosjanie to bydlęta i bezmózgi, ale muszę zgodzić się z tym politykiem.
Wywieszanie flag jakiegolowiek kraju nie powinno mieć miejsca, czy to Ukrainy, Rosji czy innego kraju.
Co to ma niby zmienić? Pokazuje jedynie, że wywieszający/obnoszący się z flagą innego kraju to statystyczny polak-debil.
@blndlvr Ty, ale o co Ci właściwie chodzi? "Wywieszanie flag jakiegolowiek kraju nie powinno mieć miejsca, czy to Ukrainy, Rosji czy innego kraju.". Co Ty pie***isz? :-)
Tam jest nie tylko flaga. Tam jest też "Z" - symbol wojny w Ukrainie. A zgodnie z Ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
Art. 16. 1. Zakazuje się stosowania, używania lub propagowania symboli lub nazw wspierających agresję Federacji Rosyjskiej na Ukrainę.
2. Kto narusza zakaz, o którym mowa w ust. 1, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
@polkong . Tak samo jak Kaczyńska, Kurski i inni godzą jawne zdrady małżeńskie z piedroleniem o swoim przywiązaniu do Boga, Kościoła i tradycyjnych wartości chrześcijańskich.
Tylko przypomnę: nie ma obowiązku sympatyzować z Ukrainą.
Zwłaszcza że wielu Polaków znało lub jeszcze nawet zna ludzi którzy przeżyli rzeź na Wołyniu.
@slagen Gdyby nie jacyś przyzwoici Ukraińcy to mój ojciec by nie miał szans mnie spłodzić. Ukryli go przed inymi Ukraińcami. To, co mi po wojnie opowiadał (nie w szczegółach oczywiście) nie nadaje się do powtórzenia. Byli różni Ukraińcy. Rezuny i przyzwoici ludzie. Rosjanie nie są wyjątkiem. Są rezuny i są przyzwoici ludzie. Ocena kogokolwiek tylko na podstawie przynależności do jakiegokolwiek narodu jest głupotą.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 maja 2022 o 18:38
Nie ma obowiązku "sympatyzować z Ukrainą" - choć fascynuje mnie, że domorośli historycy w tej sytuacji ZAWSZE wyciągają wołyń, a jakoś NIGDY nie wspominają o Katyniu.
Ale nawet jak się nie "sympatyzuje z Ukrainą", to nie zmienia faktu, że w tej wojnie Rosja jest napastnikiem, państwem bandyckim, które napadło znacznie mniejszego sąsiada, który (wbrew putinowskiej propagandzie) w niczym nu nie zagrażał. "Nie sympatyzować z Ukrainą" a wywieszać flagę bandyty i jego bandyckie symbole - ti chyba jednak duża różnica.
@13Puchatek O ile pamiętam to na tzw "rozkazie katyńskim" widnieją podpisy trzech osób. Stalina (Gruzin), Berii (Gruzin) i Mołotowa (Rosjanin), Jest rzeczą jasną, że liczył się tylko jeden podpis - Gruzina Dżugaszwilego. Ci innni to tylko tak dla przyzwoitości.
Co do samych oprawców to też byli tam różni. Byli Rosjanie (Taki Wasilij Błochin, jeśli dobrze pamiętam) ale byli też i Żydzi i Łotysze. Może i jeszcze jacyś.
Zupełnie, kompletnie niezależnie od powyższego nie widzę co ma Katyń do Wołynia.
Mówienie o tym, że Stalin był Gruzinem, a Mołotow Rosjaninem jest idiotyczne, z całym szacunkiem. Za cały ten mord odpowiada Związek Radziecki - państwo, do którego Putin się odwołuje i którego rozpad uznał kiedyś za "największą tragedię XX w.”.
@13Puchatek Z całym szacunkiem też ale no to co, że Putin tak mówił? Putin jaki jaki jest każdy widzi, ZSRR nie może za nic odpowiadać bo nie był osobą. Wszystko było dziełem ludzi różnych narodowości. My też się przyłożyliśmy obdarowując bezbronnych ruskich Dzierżyńskim. Sa historycy, którzy twierdzą, że bez Trockiego, Żyda, ZSRR by nie powstał. Lenin prawdopodobnie by długo nie pożył gdyby nie wierna straż przyboczna złożona z Łotyszy. Wszystko zrobili ludzie, konkretni kudzie. Niekoniecznie Rosjanie.
Z innej beczki. Zbiór czynów niemoralnych i zbiór czynów nielegalnych się nie pokrywają. Nie ma znaczenia jak bardzo niemoralne jest to co ktoś robi jeśli to co robi jest legalne. Póki wywieszanie flagi rosyjskiej nie jest zabronione prokurator nie ma nic do roboty..
@13Puchatek
"...domorośli historycy w tej sytuacji ZAWSZE wyciągają wołyń, a jakoś NIGDY nie wspominają o Katyniu."
zgaduje ze sa ku temu dwa powody:
po pierwsze katyn to masowa egzekucja jencow wojennych, podczas kiedy wolyn to masowe ludobojstwo polakow na ukrainie, gdzie mordowano wszystkich niezaleznie od plci i wieku. jest wiec jest zupelnie inna skala
po drugie o wolyniu mowia glownie pozyteczni idioci putina ktorym zalezy na wywolaniu antyukrainskich nastrojow w polsce
@slagen Których wypowiedzi o ekonomii? Tych, na których prawdziwi ekonomiści nie pozostawili suchej nitki, bo z obliczeń wyszło, że ich bzdury są nie tylko najdroższe ze wszystkich partii (a więc wymagałyby podniesienia podatków, by to sfinansować), ale i wręcz są 6 razy droższe! SZEŚĆ RAZY. Nie 6 procent, nie 60%, tylko 600% droższe od drugiego najdroższego programu (lewicy). Ogarnij się.
@dump78 wypowiedzi Sławomira Mentzen na youtube
Facet jest trochę zarozumiały i lubi mędrkować o rzeczach z poza swojej dziedziny ale o podatkach itp, jak dla mnie, mądrze gada :)
@bazyl73 szanuję wiedzę specjalistyczna Pana Sławomira z jego własnej dziedziny
Zarabia na swojej wiedzy naprawdę duże pieniądze
A gdy jakiś nikt, ekonomiczny prawiczek, mędrkuje co do jego wiedzy w tym zakresie to jak dla mnie jest niczym prawiczek - rębaka teoretyk - który przeczytał kamasutrę a potem poszedł do burdelu szkolenia robić.
@slagen Ekonomia, to nie tylko podatki, bo pańśtwo, to nie jest firma handlowa. Z podatkowego punktu widzenia, to nie powinniśmy finansować ochrony zdrowia dla starców, bo pożytku finansowego i tak już z nich nie będzie. Ogarnij się. Ponadto, jak pisałem, przed poprzednimi wybroami prawidzi eksperci (a nie konfiarze) ocenili programy wszystkich partii. Co ciekawe tylko konfa nie przedstawiła programu (tłumaczyli się, ze "inni tez nie mają', co nie dość, że jest słabym tłumaczeniem, jak na "elitę narodu", to jeszcze jest po prostu kłamstwem), toteż eksperci w przypadku konfy oceniali wszystkie wypowiedzi polityków konfy. "Progam" konfy okazał się nie tylko najdroższy, ale SZEŚĆ RAZY (600%) droższy od drugiego najdroższego - lewicy. Tyle w temacie wysrywów ekonomicznych Konfiarzy. Na YT jest kanał o nazwie "Koroluk". Jest to zadeklarowany lewak, ale WSZYSTKIE jego filmiki poprarte są linkami do wypowiedzi polityków konfy, więc on nigdzie nie kłamie (wszystko można sobie zweryfikować). Obejrzyj sobie te filmiki (jest jeden filmik o kazdym polityku konfy, a o Miencenie są aż 3, bo ten idiota wymagał trzech).
@dump78 Dzięki za sugestię dotyczącą Koroluk.. Spojrzenie z innego punktu zawsze pomaga.
Obejrzałem jakieś dwa filmiki
Trochę głupot i trochę mądrości. Ale miał sporo zasadnych uwag.
@piotr999922 Google Ci odcięli? Wpisz sobie "program konfederacji najdroższy": Artykuły z 2019 i 2020. Ja rozumiem, że wyznawcy religii konkremlokracji nigdy niie wyszukują niczego, co by mogło zdemolować im światopogląd, ale naprawdę czasem warto. Można się dowiedzieć, jak konrusokracja uważa swój elektorat za idiotów.
/edit literówki.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
4 razy.
Ostatnia modyfikacja:
15 maja 2022 o 15:48
"Najbardziej hojna dla Polaków jest Konfederacja Wolność i Niepodległość, bo proponuje m.in. życie bez PIT i składek do ZUS, czyli likwidację danin najbardziej obciążających dochody z pracy. Gdyby jednak wprowadzić te pomysły w życie, państwo straciłoby ok. 300 mld zł, czyli 1/3 swoich wszystkich dochodów. Jak zatem miałoby działać? Tego Konfederacja nie wyjaśnia.
– Program tego ugrupowania jest poza jakąkolwiek skalą oceny – komentuje Aleksander Łaszek, główny ekonomista Fundacji FOR. – Ale tak naprawdę żadna z partii nie przedstawia wiarygodnego źródła finansowania swoich propozycji. Możemy więc uznać, że politycy domyślnie zakładają ograniczenie innych wydatków niż te obiecane bądź podnoszenie podatków – dodaje Łaszek."
W tych wyliczeniach pominęli ograniczenia wydatków, dodatkowo z tego co pamiętam to likwidacja pit zus itp. miała nie być od razu. Miały być procesy przejściowe takie jak większa kwota wolna od podatku, a w zus likwidacja składek dla pracodawców, ale nie dla wszystkich pracowników.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 maja 2022 o 15:51
@piotr999922 Rozmijasz się z prawdą. Nie mam możliwośći w jednym komentarzu wypisać Ci wszystkich bzdur. Wejdź sobie na YT na kanał "Koroluk". Tam masz skumulowane wszystkie wypowiedzi wszystkich konkremlokratów, oraz tez ten tzw. "program" (to w filmikach o miencenie). Generalnie, zamiast zamykać sie w swojej bańce, to fajnie by było, jakby konrusokraci (i w ogóle wszyscy, ale konfaszystokratom to najczęściej doskwiera), czytali też czasem krytykę swoich religijnych guru. Obejrzyj uczciwie z ręką na sercu wszystkie filmiki Koroluka i WTEDY możesz, albo nie, uczciwie dalej popierać to, co konrusokracja wygaduje. WSZYSTKO, co Koroluk mówi, to są CYTATY ich wypowiedzi. Więc to nie jest tak, że "on jest lewakiem, więc zmyśla". Nie, nie, nie. On ich tylko cytuje :-) W przypadku konfy tyle wystarczy :-) Tak więc polecam! No chyba,, że wolisz żyć w swojej bezpiecznej banieczce, to... no cóż - wspólczuję.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
15 maja 2022 o 15:49
@dump78 @slagen Ten z konfy tutaj odleciał, ale argumentem przeciw nim ma być to co mówi Koroluk, człowiek, który nie widzi nic złego w nekrofilii i ma jakąś obsesje na punkcie konfederacji. Litości.
Z drugiej strony w sumie ma racje... Jest masa osób wywieszająca np. flagę USA, a cóż... znamy USA i niesiony przez stany "pokój". Albo jak wiele lat temu katole czy inni Krzyżacy go nieśli.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 maja 2022 o 17:17
zawsze wiedziałam, że ktoś kto jest wyborca konfederacji nie należy go traktować poważnie, a czym prędzej odebrać mu prawa obywatelskie, ale jednak żeby mieć takie poglądy to już ekskomunika się należy
:D
Na stronkach konrusokratów oczywiście wszystko już usunięte. Typowa konfa: Najpierw szczują, kłamią, bełkoczą, a gdy udowodni się im, jakie szkodliwe gó*na opowiadają, to szybciutkko usuwają wszystko bez słowa (albo jeszcze zwalają winę na wszystkich innych, tylko nie ich samych). A ich elektrorat (średnia wieku 15) oczywiście łyka wszystko, jak pelikany i ciągle pierniczy coś o "elicie intelektualnej narodu".
Fascynujące jest to, że gdy konrusokratom WPROST wklei się zdjęcie, na którym jakiś miencen, czy inny korwin, kłamie jak z nut, to oni i tak dają minusy, bo... nie wiem... nie wiem, co mają konrusokraci w głowach Nie potrafią przyjąć do wiadomości, że jednak nie są elitą narodu, tylko okłamywanymi pelikanami? I muszą sobie odreagować minusem?
"nie przestaje onucać"?? tak jakby kiedykolwiek to robili. Niezła propaganda Sorosa na tej stronie, najpierw memy antypolskie (antykatolickie) a teraz atak na jedyną propolską partię w sejmie.
Konfederaci tak piszą bo to partia wolnościowa więc tylko na + za trzymanie się swoich zasad.
@szybki1 Wczoraj ta partia wolnościowa szczuła, ze Ukrainiec kogoś zabił. Okazało się, że nie tylko nie zabił, ale że był pierwszym, który wzywał pomocy. Gdy sprawa się rypła, szybciutko wszystko pousuwali ze swoich stron, ale setki tysięcy konrusokrackich faszystów nadal to powtarza w internecie. Tyle w temacie kto powtarza czyją propagandę. Ogarnij się.
@13puchatek
Jeszcze wiosna 1939 Hitler zabiegal o sojusz z Polska bo chciał zabezpieczyc flanke wschodnia. w zamian, oferowane Polsce bylo wyposażenie i uzbrojenie armii Polskiej. na tamten czas nie bylo mowy o pakcie rosji z niemcami, znacznie blizej bylo do podpisania paktu z Polską ale owczesny minister spraw zagranicznych Polski, Beck, odmowil.
plan ataku na polske powstal dopiero po tejze odmowie.
wielka brytania widzac jak bardzo niemcom zalezy na pakcie z Polską, zadbaly o to, wciagajac w to Francję, zeby pollska podpisala pakt wsparcia militarnego w razie ataku. powodem nie bylo chronienie polski, tylko to zeby odwocic uwage niemcow od zachodu i dac sobie wiecej czasu na dozbrojenie sie przed nadciagajaca wojna. a jak bardzo brytyjczycy sie na nas wypieli to juz inna historia.
to tak w duzym skrocie opis sytuacji przed II ws.
po czesci za atak na polske mozemy podziekowac naszym kochanym politykom. to sie nie zmieni chyba nidgy.
I tak na marginesie, wcale nie chce oczyścić z winy niemcow czy innego narodu atakujacego inny kraj. to sa fakty o ktorych sie glosno nie mowi.
takze, misiu puchatku, poczytaj trochę, zanim palniesz znow jakies glupstwo. pozdrawiam
I Ty uważasz, że gdyby polska podpisała pakt z Hitlerem, to nie byłoby napaści na Polskę. I może jeszcze II wojny by nie było.
Bo przecież III Rzesza podpisała pakt z ZSRR (pakt Ribbentrop-Mołotow) i właśnie dlatego nie napadła na ZSRR.
A nie, zaraz…
Czy Ty w ogóle wiesz, czym był nazizm? Czy Ty sobie zdajesz sprawę, że zgodnie z nazistowską ideologią Polacy byli podludźmi, nieco tylko wyżej stojącymi niż Żydzi czy Romowie, ale dużo poniżej aryjskiej "rasy panów"?
Wiesz, ja już abstrahuję od kwestii etycznych i moralnych, ale jeśli naprawdę wierzysz w to, że podpisanie paltu z Hitlerem uchroniłoby nas przed atakiem Niemiec, to chyba jednak Ty powinieneś więcej poczytać.
Pokrętne to myślenie Mężów stanu z Partii Konfederacja. Bardziej rosyjscy niż Rosjanie. Jak parę dni temu w Warszawie w bójce zginał jakiś koleś i poszła fama ze to Ukrainiec mógł być napastnikiem goście z konfederacji pojszczali się w spodnie z radości że będą wreszcie mieli temat i że zaczną swoją prace uświadamiania straszenia i snucia swoich chorych niebezpiecznych i szkodliwych tez a tu lipa. PS. Nie można być prawicowcem konserwatysta i liberałem Bez ryskiego stolca na ryju????
@Nidwer Okazało sę, że nie tylko nie Ukrainiec zabił, ale że Ukrainiec JAKO PIERWSZY WZYWAŁ POMOC. Tak więc trochę nie pykło konidiotokraom i szybciutko pousuwali wszystko ze swoich stronek. Teraz udają, że nie było tematu, a ich elektorat, jak to w sekcie religijnej, nie zadaje żadnych pytań - też udają, że nie było sprawy.
@dump78 Ale to nie ważne, jakiś mistycznych Ukrainiec zabójca jednak w świadomość naszych obywateli zagościł. I o to chodziło. politykom nie chodzi o fakty i prawdę. A nasza prawica to najgłębsze dno szamba i na tym poziomie operuje.
argument o równości win (tzw wina leży po obu stronach) to argument używany przez debili. Spróbuj powiedzieć zgwałconej dziewczynie, że wina leży po obu stronach baranie jeden
@next_1 Otóż to. Powiedzenie "wina leży po obu stronach", to jest klasyczny victim blaming pompowany przez koościół. Otóż wina NIEMAL NIGDY NIE leży po obu stronach. Czasem może w jakiejś sprawie wina jest po obu stronach. Ale W NIEMAL KAŻDEJ SYTUACJI zawsze da się wskazać konkretną osobę, konkretną decyzję, konkretną czynności, czy zachownie, które odpowiada za jakąś wyrządzoną szkodę. Wina, więc, NIEMAL ZAWSZE jest po jakiejś konkretnej stronie, a nie po obu.
nie wiem gdzie widziales ze napisalem,ze wojny by nie bylo..
przedstawiłem suche fakty,
nie dosc ze niedouczony, to na dodatek czytac ze zrozumieniem nie umiesz.
Tak po ludzku, zal mi ciebie
No jasne, w 1939 też Niemcy i Polska były tak samo winne, prawda?
Pieprzona KonfedeRussia…
@13Puchatek Oczywiście, że Polska była po części winna. Zamiast machać szablą na wszystkich dookoła, powinni byli stanąć po jednej ze stron, to porażka polskich polityków. Zresztą teraz lepiej nie jest...
@JestemRolnik
Aha, czyli winą Polski było to, że nie opowiedziała się po stronie Hitlera.
Niech zgadnę: wyborca KonfedeRussii?
@13Puchatek Polska mogła opowiedzieć się po stronie Niemców lub Rosji, a przynajmniej mogła starać się o jakiś sojusz z którymś z tych krajów. Wtedy Polska wyszła by na tym dużo lepiej. Jak widać po Twoim piśmie jesteś potomkiem II RP, tak samo myślisz, tak samo działasz :)
@13Puchatek Polska w 1939 prowadziła politykę mocarstwową. Problem polegał na tym, że mocarstwem nie była. Nie pamiętam kto to napisał ale to nie ma znaczenia bo jest prawdziwe. To nie znaczy oczywiście, że Niemcy i Rosja (nie zapominajmy o 17 września) są bez winy.
Niezależnie od tego, czy wywieszenie flagi jakiegokolwiek państwa, z którym utrzymujemy stosunki dyplomatyczne jest przestępstwem ściganym z urzędu?
Zerwijmy stosunki dyplomatyczne i uchwalmy prawo, że flagi rosyjskej nie wolno wywieszać. Wtedy prokuratura może się zająć kimś kto wywieśi flagę rosyjską PO WEJSCIU w życie tego przepisu.
Tak działa państwo prawa. WSZYSTKO jest dozwolone co nie jest explicite zakazane.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 maja 2022 o 15:55
@jeszczeNieZajety No właśnie jest takie prawo ścigane z urzędu .
@JestemRolnik
Po stronie Niemiec lub Rosji, powiadasz? W 1939 r.?
A na lekcjach historii w szkole spałeś czy oglądałeś świerszczyki pod ławką? Słyszałeś może o pakcie Ribbentrop-Mołotow? Ratunku…
@Gicio Że nie wolno wywieszać flagi rosyjskiej? OK, jeśli faktycznie jest takie prawo (możesz podać więcej szczegółów bo jednak wątpię, nie mówię, że nie ale wątpię) to nie ma oczym mówić. Gość złamał prawo i powinien ponieść konsekwencję.
Przy okzaji - prawo nie jest ścigane z urzędu. Żadne prawo. Naruszenia prawa są ścigane.
@jeszczeNieZajety
Mam w nosie prawo. Z Rosją w obecnej sytuacji powinniśmy ZERWAĆ stosunki dyplomatyczne natychmiast. Wywieszanie flagi bandyckiego państwa, które napadło na suwerennego sąsiada (nie pierwszego - i nie pierwszy raz) świadczy wyłącznie o poziome etycznym wywieszającego.
"To nie znaczy oczywiście, że Niemcy i Rosja są bez winy".
Och, dzięki, łaskawco.
NIEZALEŻNIE od tego, jak głupia i nierealistyczna była polityka polska w 20-leciu międzywojennym, WINNY napaści jest wyłącznie napastnik.
To tak jak z gwałtem: NIEZALEŻNIE od tego, jak kuso ubrana była ofiara albo ile wypiła, WINNY jest gwałciciel.
@13Puchatek No to Łaskawco, zerwijmy te stosunki dyplomatyczne i odwieźmy pod eskortą ambasadora i jego personel do granicy. Pod eskortą bo mimo zerwania stosunków dyplomatycznych im wciąż nic nie ma prawa się stać. Rzeczpospolita to zagwarantowała.
W wolnym kraju wolny obywatel ma prawo powiedzieć, że on nie potępia na przykład Trynkiewicza.Pokaże, że jest bałanem ale w wolnym państwie obywatel ma prawo być nawet idiotą.
Co 1939,,, Czy Polska nie mogła na przykłąd wybrać jakiegoś lepszego momentu do odzyskania Zaolzia? Co byś powiedział gdyby na przykłąa Rumunia, korzystając z rosyjskiej agresji na Ukrainę odcięła sobie kawałek Ukrainy, bo jej zdaniem jej się ten kawałek należał?
Ale tu nie omówimy wszystkich aspektów 1939. Polska nie ponosiła oczywiście żadnej winy w sensie stricte ale wiele rzeczy można było zrobić lepiej Chcesz poważnie podyskutować na ten temat - pisz na priv.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 maja 2022 o 18:51
@jeszczeNieZajety
Czy ja coś mówię i prawie i przepisach? Komentuj to, co piszę, a nie to, co Ci się wydaje, że piszę.
Tak, uważam, że powinniśmy zerwać stosunki z Rosją. Tal, wolny obywatel ma prawo powiedzieć, że popiera działania Trynkiewicza. Ale ja TAKŻE jestem wolnym obywatelem i mam prawo powiedzieć, że taki obywatel jest szują i s...synem - zgadza się?
No więc powtórzę: nic nie mówię o PRAWIE. Tak porąbany wyborca KonfedeRussii ma prawo wywiesić sobie rosyjską flagę. A ja mam prawo uważać go za gnidę i agenta wpływu bandyckiego państwa.
Tak, jak napisałem - polityka polska w Dwudziestoleciu była idiotyczna. Zajęcie Zaolzia było s...syństwem. Co jednakowoż ABSOLUTNIE NIE ZMIENIA faktu, że WINNE napaści na Polskę były III Rzesza i ZSRR.
"Gdyby Rumunia" - a co to ma do rzeczy, do cholery? A gdyby kosmici wykorzystali tę sytuację do najazdu na Ziemię?
Ten demot mówi o konkretnej sytuacji o tym, ze jakiś gnój (tak, ja także jestem wolnym obywatelem i mam prawo go tak nazwać za to, co robi) wywiesił w oknie rosyjską flagę i symbol "Z". I o tym, że jakiś gnój z KonfedeRussii mówi, że "w tym konflikcie obie strony są winne".
To nie jest "konflikt", tylko wojna - i to wojna napastnicza.
I nie, obie strony nie są winne - winna jest Rosja, która napadła na Ukrainę wymyślając durne preteksty. A Ukraina jako wolny kraj MA PRAWO na przykład chcieć należeć do NATO.
O tym, że chce należeć do NATO WŁAŚNIE DLATEGO, że graniczy z bandyckim państwem napadającym na swoich sąsiadów, już nawet nie chce mi się mówić.
I jako wolny obywatel mam prawo uważać, że KonfedeRussia jest rosyjską piątą kolumną w Polsce. A czy to są świadomi, płatni agenci, czy tylko "pożyteczni idioci" - nie wiem, ale też mówiąc uczciwie NIC MNIE TO NIE OBCHODZI.
@13Puchatek Pakt Mołotow - Ribbentrop podpisano w dniu 23 VIII. 8 dni przed wybuchem wojny. Jego podpisanie było właśnie wynikiem polityki w latach poprzedzających. Nikt nie wie co by było gdyby Polska zdecydowałą się na soujsz z Niemcami. Z Rosją chyba nigdy to nie było opocją Węgry, Rumunia i do pewnego stopnia Bułgaria były po stronie Niemiec niemal do ostaniej chwili. Ich powojenny los nie różnił się specjalnie od naszego ale ludzi i na Węgrzech i w Rumuni zginęło mniej niż w Polsce. Niektórzy nawet spekulują, że Polsce jako sojusznikowi, słabszemu ale jednak z jakąś tam liczbą dywizji udałoby się uchronić polskich żydów. Może. Może nie. Polska byłą wtedy między dwoma kamieniami młyńskimi. Dziś sojusz z Hitlerem wydaje się horrendalny. Ale wtedy? Hitler był wciąż raczej tylko dość awanturniczym politykiem. Nikt wtedy jeszcze w nim nie widział zbrodniarza jak dziś. A Stalin już miał sa sobą między innymi kolektywizację rolnictwa. Piramidy trupów.
Przy ocenie wydarzeń nie można patyrzeć na te wydarzenia oczami czlowieka współczesnego posiadającego wiedzę, której nikt wtedy posiadać nie mógł.
@13Puchatek To ja jeszcze raz bo widzę, że się nie ustosunkowałem do Twych wywodów na temat praw i moralności.
Jeśii obywatel ma prawo wywiesić flagę Rosji, to co tam robi prokurator?
Co znanego incydentu z ambadasorem. Ja bronie - uważąj - honoru Rzeczypospolitej Polskiej. RP nie powinna zniżąć się do poziomu ulicy, RP nie powinna prowadzić polityki za pomocą rozrób na ulicy. Potępiamy agresję Rosji? To wzywamy ambasadora i mu oświadczamy, że RP uznaje Rosję za państwo terorystyczne i prosimy go by opuścił terytorium RP. Zrywamy wszelkie stosunki z Rosją. Uchwalamy prawo, że kto popiera Rosję podlega itd. I wtedy, jesli już po uchwaleniu ustawy ktoś wywiesi flagę rosyjską to za d#pę.
Jeszcze raz - RP się zobowiązała do ochrony personelu dyplomatycznego. Rząd RP nie powinien z gęby robić cholewy. Proste.
Masz oczywiście prawo nazwać ambasadora ch*jem, masz prawo nazwać tak Putina. W tym drugim przypadku nawet bym się z Tobą zgodził. Masz nawet prawo nazwać mnie ruską onucą. Wolny kraj. Ale tylko Ty jako Ty. Nie w imieniu RP.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 maja 2022 o 21:35
@jeszczeNieZajety
Mam w nosie prokuratora - nie jestem prawnikiem i nie wiem, czy rzeczywiście miałby tam pole do działania, czy nie. Ja się odnoszę do prostych faktów - wywieszenie flagi i symbolu + pajac z KonfedeRussii, który tego broni.
Co do ambasadora: po części się z Tobą zgadzam. Uważam, że Polska w obecnej sytuacji powinna zerwać stosunki dyplomatyczne z Rosją albo CO NAJMNIEJ obniżyć ich rangę (w obu przypadkach panu ambasadorowi mówimy "do widzenia"). NIemniej - dopóki ten ambasador zgodnie z prawem tu jest, to na mocy Konwencji Wiedeńskiej nasze służby mają psi obowiązek zapewnić mu bezpieczeństwo. Tak więc - ambasodra wywalić na pysk, dopóki to nie jest zrobione - jednoznacznie przekazać ambasadzie, że władze nie zgadzają się na "składanie kwiatków" przez przedstawiciela bandyckiego państwa toczącego wojnę napastniczą.
Jeśli jednak zgoda była - tak, powinni go chronić. Jak trzeba było chronić dom Kaczyńskiego na Żoliborzu, to potrafili zmobilizować policję z połowy Polski.
Z drugiej strony - sam fakt, że to "złożenie kwiatków" było oprotestowane (transparenty, okrzyki "hańba", wszelkie happeningi etc.) absolutnie popieram. Bandyta musi mieć poczucie, że ludzie traktują go jak bandytę.
I na koniec - co do KonfedeRussii: tu nie chodzi o ten jeden wpis, tu chodzi o całokształt działań tej partii, która od dawna konsekwentnie realizuje politykę Putina (czasami bardziej, czasami mniej wprost).
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 maja 2022 o 21:48
@13Puchatek Ha, widzę, że miałem rację gdy myślałem, (i wciąż myśle), że rozsądni ludzie zawsze mogą znaleźć jakiś punkt wspólny. Ja nie miałbym nic przeciwko temu, żeby dookoła stali ludzie trzymając na przykład szubienice z kukłą Putina. Albo, że z trzymanych w rękach megafoników leciałyby hasła typu "Bandyta! Bandyta!", Albo i gorsze. Wolny kraj a jak się to ambasadorowi nie podoba to jego problem. Ale, ALE sam ambasador jest za kordonem policji i nikt nie ma do niego dostępu. A służby mają oko na tych co mogliby czymś w ambasadora rzucić. Jak nie wiedzą kto, to na zbity ryj ze służby. Marnują pieniądze podatnika.
Ja też nie jestem prawnikiem. Ale jakoś wątpie czy istnieje prawo, które by zabraniało wywieszenia flagi rosyjskiej. Jest prawo, które zabrania wywieszania flagi hitlerowskiej, pośrednio, bo z tego co wiem to jest zakaz propagowania ustrojów totalitarnych. Sierp i młot też się oczywiście na to załapują. Niestety na Zachodzie jakoś mniej na to zwracają uwagę. Szkoda.
Pozdrowienia.
@jeszczeNieZajety
No, akurat co do tego, że rządzi nami banda kompletnych nieudaczników, to zgodzić się stosunkowo łatwo ;-)
@JestemRolnik rosja radziecka i obecna nie ma i nie miala sojusznikow. miala za to marionetki i panstwa zalezne od siebie
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 maja 2022 o 19:36
@JestemRolnik nie rolnik tylko debil. Tak to już z wami idiotami jest, wy nie wicie że nimi jesteście, tylko rodzina cierpi.
@jeszczeNieZajety
Obywatel ma prawo wywiesić flagę Rosji. Natomiast "Z" koło tej fagi to propagowanie symboli wojny w Ukrainie. A zgodnie z Ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
Art. 16. 1. Zakazuje się stosowania, używania lub propagowania symboli lub nazw wspierających agresję Federacji Rosyjskiej na Ukrainę.
2. Kto narusza zakaz, o którym mowa w ust. 1, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20220000835
@bazyl73 OK - jest prawo (sensowne czy nie to inna sprawa) - prokutrator może działać.
A co z fanami Zorra? Mają prze*rane...
konFederacja jakoś tak dziwnie zawsze zalatywała Federacją Rosyjską.
Nie zdziwię się też, gdy wyjdzie na jaw, że w konFederacji są agenci Federacji Rosyjskiej. Pod przykrywką wszystkich tych narodowych Polskich zrywów i noszenia flagi Polski, mogą być aktorzy rosyjscy, a my Polacy jak durnie im biliśmy brawo, bo machali nam flagą Polski, żeby wzbudzić nasze zaufanie.
@Ertyka Już dawno są. I chcieli wepchnąć do PE szpiega. Z ich listy startowała rosjanka,która popiera Putina,ma związki z tym ich klubem motocyklowym "wilki",ale się nie udało. Ona też chciała nam wcisnąć szpiega do strzelnicy policyjnej, ale się wydało. Korwin też występował w telewizyjnym programie Sołowiowa. Gdzie mówił, że Rosja powinna być naszym sojusznikiem, a Polacy są głupi bo mamy demokrację. Więc ich już dawno powinni usunąć z rządu.
Absolutnie nie jestem ruską onucą i uważam że rosjanie to bydlęta i bezmózgi, ale muszę zgodzić się z tym politykiem.
Wywieszanie flag jakiegolowiek kraju nie powinno mieć miejsca, czy to Ukrainy, Rosji czy innego kraju.
Co to ma niby zmienić? Pokazuje jedynie, że wywieszający/obnoszący się z flagą innego kraju to statystyczny polak-debil.
@blndlvr Ty, ale o co Ci właściwie chodzi? "Wywieszanie flag jakiegolowiek kraju nie powinno mieć miejsca, czy to Ukrainy, Rosji czy innego kraju.". Co Ty pie***isz? :-)
@blndlvr
Przeciętny człowiek wie co to gest solidarności. Przeciętny. Człowiek. Nie każdy z dostępem do klawiatury musi nim być.
@blndlvr
Tam jest nie tylko flaga. Tam jest też "Z" - symbol wojny w Ukrainie. A zgodnie z Ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
Art. 16. 1. Zakazuje się stosowania, używania lub propagowania symboli lub nazw wspierających agresję Federacji Rosyjskiej na Ukrainę.
2. Kto narusza zakaz, o którym mowa w ust. 1, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20220000835
Mnie ciekawi w jaki sposób konfederaci godzą turbopatriotyzm z oczywistym wspieraniem wrogiego Polsce kraju.
@polkong . Tak samo jak Kaczyńska, Kurski i inni godzą jawne zdrady małżeńskie z piedroleniem o swoim przywiązaniu do Boga, Kościoła i tradycyjnych wartości chrześcijańskich.
@Banasik Potwierdzam. To ma nawet swoją ładną nazwę słownikową: HIPOKRYZJA.
Symbol Z jest bee.
Tylko przypomnę: nie ma obowiązku sympatyzować z Ukrainą.
Zwłaszcza że wielu Polaków znało lub jeszcze nawet zna ludzi którzy przeżyli rzeź na Wołyniu.
@slagen Gdyby nie jacyś przyzwoici Ukraińcy to mój ojciec by nie miał szans mnie spłodzić. Ukryli go przed inymi Ukraińcami. To, co mi po wojnie opowiadał (nie w szczegółach oczywiście) nie nadaje się do powtórzenia. Byli różni Ukraińcy. Rezuny i przyzwoici ludzie. Rosjanie nie są wyjątkiem. Są rezuny i są przyzwoici ludzie. Ocena kogokolwiek tylko na podstawie przynależności do jakiegokolwiek narodu jest głupotą.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 maja 2022 o 18:38
@slagen
Nie ma obowiązku "sympatyzować z Ukrainą" - choć fascynuje mnie, że domorośli historycy w tej sytuacji ZAWSZE wyciągają wołyń, a jakoś NIGDY nie wspominają o Katyniu.
Ale nawet jak się nie "sympatyzuje z Ukrainą", to nie zmienia faktu, że w tej wojnie Rosja jest napastnikiem, państwem bandyckim, które napadło znacznie mniejszego sąsiada, który (wbrew putinowskiej propagandzie) w niczym nu nie zagrażał. "Nie sympatyzować z Ukrainą" a wywieszać flagę bandyty i jego bandyckie symbole - ti chyba jednak duża różnica.
@13Puchatek O ile pamiętam to na tzw "rozkazie katyńskim" widnieją podpisy trzech osób. Stalina (Gruzin), Berii (Gruzin) i Mołotowa (Rosjanin), Jest rzeczą jasną, że liczył się tylko jeden podpis - Gruzina Dżugaszwilego. Ci innni to tylko tak dla przyzwoitości.
Co do samych oprawców to też byli tam różni. Byli Rosjanie (Taki Wasilij Błochin, jeśli dobrze pamiętam) ale byli też i Żydzi i Łotysze. Może i jeszcze jacyś.
Zupełnie, kompletnie niezależnie od powyższego nie widzę co ma Katyń do Wołynia.
@13Puchatek Wywieszanie flagi rosyjskiej jest może i moralnie naganne ale chyba nie nielegalne.
@jeszczeNieZajety
Tak, jak napisałem wyżej: nie wiem, czy jest legalne, czy nie - i mało mnie to obchodzi. Czasami można robić rzeczy zupełnie legalne i być s..synem :)
@jeszczeNieZajety
Mówienie o tym, że Stalin był Gruzinem, a Mołotow Rosjaninem jest idiotyczne, z całym szacunkiem. Za cały ten mord odpowiada Związek Radziecki - państwo, do którego Putin się odwołuje i którego rozpad uznał kiedyś za "największą tragedię XX w.”.
@13Puchatek Z całym szacunkiem też ale no to co, że Putin tak mówił? Putin jaki jaki jest każdy widzi, ZSRR nie może za nic odpowiadać bo nie był osobą. Wszystko było dziełem ludzi różnych narodowości. My też się przyłożyliśmy obdarowując bezbronnych ruskich Dzierżyńskim. Sa historycy, którzy twierdzą, że bez Trockiego, Żyda, ZSRR by nie powstał. Lenin prawdopodobnie by długo nie pożył gdyby nie wierna straż przyboczna złożona z Łotyszy. Wszystko zrobili ludzie, konkretni kudzie. Niekoniecznie Rosjanie.
Z innej beczki. Zbiór czynów niemoralnych i zbiór czynów nielegalnych się nie pokrywają. Nie ma znaczenia jak bardzo niemoralne jest to co ktoś robi jeśli to co robi jest legalne. Póki wywieszanie flagi rosyjskiej nie jest zabronione prokurator nie ma nic do roboty..
@slagen
Ale to nie jest gest niesympatyzowania z Ukrainą. To jest gest sympatyzowania z agresorem. A to zupełnie co innego!
@13Puchatek
"...domorośli historycy w tej sytuacji ZAWSZE wyciągają wołyń, a jakoś NIGDY nie wspominają o Katyniu."
zgaduje ze sa ku temu dwa powody:
po pierwsze katyn to masowa egzekucja jencow wojennych, podczas kiedy wolyn to masowe ludobojstwo polakow na ukrainie, gdzie mordowano wszystkich niezaleznie od plci i wieku. jest wiec jest zupelnie inna skala
po drugie o wolyniu mowia glownie pozyteczni idioci putina ktorym zalezy na wywolaniu antyukrainskich nastrojow w polsce
No to skoro można począć, to można wyskrobać, proste nie?
KonfedeRosja się zaraz skończy. Oni wypływali na anty-pandemii która w Polsce była silniejsza jak jakakolwiek niechęć do Ukraińców.
@Jacek83218 raczej nie skończy
Jeszcze rok temu nimi się nie interesowałem ale posłuchałem ich wypowiedzi o ekonomi i zdobyli moje poparcie.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 maja 2022 o 14:19
@slagen A potem dogadają się z PiSem (a przynajmniej ta bardziej nacjonalistyczna część) i se będziesz pluł w brodę.
@slagen Których wypowiedzi o ekonomii? Tych, na których prawdziwi ekonomiści nie pozostawili suchej nitki, bo z obliczeń wyszło, że ich bzdury są nie tylko najdroższe ze wszystkich partii (a więc wymagałyby podniesienia podatków, by to sfinansować), ale i wręcz są 6 razy droższe! SZEŚĆ RAZY. Nie 6 procent, nie 60%, tylko 600% droższe od drugiego najdroższego programu (lewicy). Ogarnij się.
@Jacek83218 z PiSkomuną? Jakoś tego nie widzę :)
@slagen Oj zdziwisz się. O KonfedeRosji można powiedzieć że to grupa osób o różnych czasem wzajemnie się wykluczających poglądach.
@dump78 wypowiedzi Sławomira Mentzen na youtube
Facet jest trochę zarozumiały i lubi mędrkować o rzeczach z poza swojej dziedziny ale o podatkach itp, jak dla mnie, mądrze gada :)
@Jacek83218 zapewne masz rację.
Konkretnie to podobają mi się wypowiedzi Mentzena o podatkach itp
Ale uważam że to kluczowy temat.
@slagen
https://www.reddit.com/r/Polska/comments/ikqyjc/fenomen_sławomira_mentzena_czyli_czym_tu_się_tak/
@bazyl73 szanuję wiedzę specjalistyczna Pana Sławomira z jego własnej dziedziny
Zarabia na swojej wiedzy naprawdę duże pieniądze
A gdy jakiś nikt, ekonomiczny prawiczek, mędrkuje co do jego wiedzy w tym zakresie to jak dla mnie jest niczym prawiczek - rębaka teoretyk - który przeczytał kamasutrę a potem poszedł do burdelu szkolenia robić.
@slagen Ekonomia, to nie tylko podatki, bo pańśtwo, to nie jest firma handlowa. Z podatkowego punktu widzenia, to nie powinniśmy finansować ochrony zdrowia dla starców, bo pożytku finansowego i tak już z nich nie będzie. Ogarnij się. Ponadto, jak pisałem, przed poprzednimi wybroami prawidzi eksperci (a nie konfiarze) ocenili programy wszystkich partii. Co ciekawe tylko konfa nie przedstawiła programu (tłumaczyli się, ze "inni tez nie mają', co nie dość, że jest słabym tłumaczeniem, jak na "elitę narodu", to jeszcze jest po prostu kłamstwem), toteż eksperci w przypadku konfy oceniali wszystkie wypowiedzi polityków konfy. "Progam" konfy okazał się nie tylko najdroższy, ale SZEŚĆ RAZY (600%) droższy od drugiego najdroższego - lewicy. Tyle w temacie wysrywów ekonomicznych Konfiarzy. Na YT jest kanał o nazwie "Koroluk". Jest to zadeklarowany lewak, ale WSZYSTKIE jego filmiki poprarte są linkami do wypowiedzi polityków konfy, więc on nigdzie nie kłamie (wszystko można sobie zweryfikować). Obejrzyj sobie te filmiki (jest jeden filmik o kazdym polityku konfy, a o Miencenie są aż 3, bo ten idiota wymagał trzech).
@dump78 OK
Dzięki, w wolnej chwili obejrzę.
@dump78 Podasz jakieś linki do tych obliczeń? Chętnie poczytam na ten temat :)
@dump78 Dzięki za sugestię dotyczącą Koroluk.. Spojrzenie z innego punktu zawsze pomaga.
Obejrzałem jakieś dwa filmiki
Trochę głupot i trochę mądrości. Ale miał sporo zasadnych uwag.
@piotr999922 Google Ci odcięli? Wpisz sobie "program konfederacji najdroższy": Artykuły z 2019 i 2020. Ja rozumiem, że wyznawcy religii konkremlokracji nigdy niie wyszukują niczego, co by mogło zdemolować im światopogląd, ale naprawdę czasem warto. Można się dowiedzieć, jak konrusokracja uważa swój elektorat za idiotów.
/edit literówki.
Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2022 o 15:48
@dump78 Pewnie chodzi ci o ten artykuł https://www.rp.pl/gospodarka/art9181131-kosztowne-obietnice-w-wiekszosci-bez-pokrycia
"Najbardziej hojna dla Polaków jest Konfederacja Wolność i Niepodległość, bo proponuje m.in. życie bez PIT i składek do ZUS, czyli likwidację danin najbardziej obciążających dochody z pracy. Gdyby jednak wprowadzić te pomysły w życie, państwo straciłoby ok. 300 mld zł, czyli 1/3 swoich wszystkich dochodów. Jak zatem miałoby działać? Tego Konfederacja nie wyjaśnia.
– Program tego ugrupowania jest poza jakąkolwiek skalą oceny – komentuje Aleksander Łaszek, główny ekonomista Fundacji FOR. – Ale tak naprawdę żadna z partii nie przedstawia wiarygodnego źródła finansowania swoich propozycji. Możemy więc uznać, że politycy domyślnie zakładają ograniczenie innych wydatków niż te obiecane bądź podnoszenie podatków – dodaje Łaszek."
W tych wyliczeniach pominęli ograniczenia wydatków, dodatkowo z tego co pamiętam to likwidacja pit zus itp. miała nie być od razu. Miały być procesy przejściowe takie jak większa kwota wolna od podatku, a w zus likwidacja składek dla pracodawców, ale nie dla wszystkich pracowników.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 maja 2022 o 15:51
@piotr999922 Rozmijasz się z prawdą. Nie mam możliwośći w jednym komentarzu wypisać Ci wszystkich bzdur. Wejdź sobie na YT na kanał "Koroluk". Tam masz skumulowane wszystkie wypowiedzi wszystkich konkremlokratów, oraz tez ten tzw. "program" (to w filmikach o miencenie). Generalnie, zamiast zamykać sie w swojej bańce, to fajnie by było, jakby konrusokraci (i w ogóle wszyscy, ale konfaszystokratom to najczęściej doskwiera), czytali też czasem krytykę swoich religijnych guru. Obejrzyj uczciwie z ręką na sercu wszystkie filmiki Koroluka i WTEDY możesz, albo nie, uczciwie dalej popierać to, co konrusokracja wygaduje. WSZYSTKO, co Koroluk mówi, to są CYTATY ich wypowiedzi. Więc to nie jest tak, że "on jest lewakiem, więc zmyśla". Nie, nie, nie. On ich tylko cytuje :-) W przypadku konfy tyle wystarczy :-) Tak więc polecam! No chyba,, że wolisz żyć w swojej bezpiecznej banieczce, to... no cóż - wspólczuję.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2022 o 15:49
@dump78 Byłoby miło gdybyś wskazał gdzie się rozmijam z prawdą;) Jeśli chodzi o kanał koroluka to w wolnym czasie się z nim zapoznam :)
@dump78 @slagen Ten z konfy tutaj odleciał, ale argumentem przeciw nim ma być to co mówi Koroluk, człowiek, który nie widzi nic złego w nekrofilii i ma jakąś obsesje na punkcie konfederacji. Litości.
Pewnie pis da mu w nagordę jakąś ciepłą posadkę xD
o jak se elektorat powiększają, jaki on będzie teraz wielki. Ruskie onuce na czele z tym zdziadziałym kretynem
W 100% popieram faceta. Ja bym wywiesił flagę Rosji tylko po to, by wkurzyć ukrainofili.
@Reinert To się leczy. Skonsultuj się z psychologiem.
Z drugiej strony w sumie ma racje... Jest masa osób wywieszająca np. flagę USA, a cóż... znamy USA i niesiony przez stany "pokój". Albo jak wiele lat temu katole czy inni Krzyżacy go nieśli.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 maja 2022 o 17:17
zawsze wiedziałam, że ktoś kto jest wyborca konfederacji nie należy go traktować poważnie, a czym prędzej odebrać mu prawa obywatelskie, ale jednak żeby mieć takie poglądy to już ekskomunika się należy
:D
Tutaj pełny obrazek https://ibb.co/YLqc3nC
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 maja 2022 o 18:13
Na stronkach konrusokratów oczywiście wszystko już usunięte. Typowa konfa: Najpierw szczują, kłamią, bełkoczą, a gdy udowodni się im, jakie szkodliwe gó*na opowiadają, to szybciutkko usuwają wszystko bez słowa (albo jeszcze zwalają winę na wszystkich innych, tylko nie ich samych). A ich elektrorat (średnia wieku 15) oczywiście łyka wszystko, jak pelikany i ciągle pierniczy coś o "elicie intelektualnej narodu".
Fascynujące jest to, że gdy konrusokratom WPROST wklei się zdjęcie, na którym jakiś miencen, czy inny korwin, kłamie jak z nut, to oni i tak dają minusy, bo... nie wiem... nie wiem, co mają konrusokraci w głowach Nie potrafią przyjąć do wiadomości, że jednak nie są elitą narodu, tylko okłamywanymi pelikanami? I muszą sobie odreagować minusem?
"nie przestaje onucać"?? tak jakby kiedykolwiek to robili. Niezła propaganda Sorosa na tej stronie, najpierw memy antypolskie (antykatolickie) a teraz atak na jedyną propolską partię w sejmie.
Konfederaci tak piszą bo to partia wolnościowa więc tylko na + za trzymanie się swoich zasad.
@szybki1 Wczoraj ta partia wolnościowa szczuła, ze Ukrainiec kogoś zabił. Okazało się, że nie tylko nie zabił, ale że był pierwszym, który wzywał pomocy. Gdy sprawa się rypła, szybciutko wszystko pousuwali ze swoich stron, ale setki tysięcy konrusokrackich faszystów nadal to powtarza w internecie. Tyle w temacie kto powtarza czyją propagandę. Ogarnij się.
@13puchatek
Jeszcze wiosna 1939 Hitler zabiegal o sojusz z Polska bo chciał zabezpieczyc flanke wschodnia. w zamian, oferowane Polsce bylo wyposażenie i uzbrojenie armii Polskiej. na tamten czas nie bylo mowy o pakcie rosji z niemcami, znacznie blizej bylo do podpisania paktu z Polską ale owczesny minister spraw zagranicznych Polski, Beck, odmowil.
plan ataku na polske powstal dopiero po tejze odmowie.
wielka brytania widzac jak bardzo niemcom zalezy na pakcie z Polską, zadbaly o to, wciagajac w to Francję, zeby pollska podpisala pakt wsparcia militarnego w razie ataku. powodem nie bylo chronienie polski, tylko to zeby odwocic uwage niemcow od zachodu i dac sobie wiecej czasu na dozbrojenie sie przed nadciagajaca wojna. a jak bardzo brytyjczycy sie na nas wypieli to juz inna historia.
to tak w duzym skrocie opis sytuacji przed II ws.
po czesci za atak na polske mozemy podziekowac naszym kochanym politykom. to sie nie zmieni chyba nidgy.
I tak na marginesie, wcale nie chce oczyścić z winy niemcow czy innego narodu atakujacego inny kraj. to sa fakty o ktorych sie glosno nie mowi.
takze, misiu puchatku, poczytaj trochę, zanim palniesz znow jakies glupstwo. pozdrawiam
@splitfire86
I Ty uważasz, że gdyby polska podpisała pakt z Hitlerem, to nie byłoby napaści na Polskę. I może jeszcze II wojny by nie było.
Bo przecież III Rzesza podpisała pakt z ZSRR (pakt Ribbentrop-Mołotow) i właśnie dlatego nie napadła na ZSRR.
A nie, zaraz…
Czy Ty w ogóle wiesz, czym był nazizm? Czy Ty sobie zdajesz sprawę, że zgodnie z nazistowską ideologią Polacy byli podludźmi, nieco tylko wyżej stojącymi niż Żydzi czy Romowie, ale dużo poniżej aryjskiej "rasy panów"?
Wiesz, ja już abstrahuję od kwestii etycznych i moralnych, ale jeśli naprawdę wierzysz w to, że podpisanie paltu z Hitlerem uchroniłoby nas przed atakiem Niemiec, to chyba jednak Ty powinieneś więcej poczytać.
@splitfire86 Ty Wiesz co, napisz tylko, czy jesteś konfiarzem. Bo jesli tak, to nie będę nabijał się z niepełnosprawnego.
Pokrętne to myślenie Mężów stanu z Partii Konfederacja. Bardziej rosyjscy niż Rosjanie. Jak parę dni temu w Warszawie w bójce zginał jakiś koleś i poszła fama ze to Ukrainiec mógł być napastnikiem goście z konfederacji pojszczali się w spodnie z radości że będą wreszcie mieli temat i że zaczną swoją prace uświadamiania straszenia i snucia swoich chorych niebezpiecznych i szkodliwych tez a tu lipa. PS. Nie można być prawicowcem konserwatysta i liberałem Bez ryskiego stolca na ryju????
@Nidwer Okazało sę, że nie tylko nie Ukrainiec zabił, ale że Ukrainiec JAKO PIERWSZY WZYWAŁ POMOC. Tak więc trochę nie pykło konidiotokraom i szybciutko pousuwali wszystko ze swoich stronek. Teraz udają, że nie było tematu, a ich elektorat, jak to w sekcie religijnej, nie zadaje żadnych pytań - też udają, że nie było sprawy.
@dump78 Ale to nie ważne, jakiś mistycznych Ukrainiec zabójca jednak w świadomość naszych obywateli zagościł. I o to chodziło. politykom nie chodzi o fakty i prawdę. A nasza prawica to najgłębsze dno szamba i na tym poziomie operuje.
argument o równości win (tzw wina leży po obu stronach) to argument używany przez debili. Spróbuj powiedzieć zgwałconej dziewczynie, że wina leży po obu stronach baranie jeden
@next_1 Otóż to. Powiedzenie "wina leży po obu stronach", to jest klasyczny victim blaming pompowany przez koościół. Otóż wina NIEMAL NIGDY NIE leży po obu stronach. Czasem może w jakiejś sprawie wina jest po obu stronach. Ale W NIEMAL KAŻDEJ SYTUACJI zawsze da się wskazać konkretną osobę, konkretną decyzję, konkretną czynności, czy zachownie, które odpowiada za jakąś wyrządzoną szkodę. Wina, więc, NIEMAL ZAWSZE jest po jakiejś konkretnej stronie, a nie po obu.
nie wiem gdzie widziales ze napisalem,ze wojny by nie bylo..
przedstawiłem suche fakty,
nie dosc ze niedouczony, to na dodatek czytac ze zrozumieniem nie umiesz.
Tak po ludzku, zal mi ciebie
Jak to papież powiedział? To jak z Kainem i Ablem: nie wiadomo, kto kogo zabił.