Od początku nie kumałem tego plakatu. Odpowiedź na pytanie "Gdzie są te dzieci?" (z lat 50 i 80) jest tylko jedna - nie ma. Nie ma, bo teraz są dorosłe. Mają po 40 i po 70 lat. Część pewnie zdążyła umrzeć.
@emaruda Może wyjaśnię... pytanie z plakatu dotyczy dzietności. Masz przykładowo pokazane lata 50te i 80te ile dzieci się w Polsce rodziło, PiS deklarowało iż poprawi dzietność/demografie zasiłkiem 500+, jak widać, nie poprawili, stąd pytanie, gdzie te dzieci który miały się rodzić dzięki rządowemu wsparciu 500+.
Mam nadzieje, iz wyjaśniłem.
@konto usunięte Ależ ja to rozumiem. Co nie zmienia faktu, że tej interpretacji trzeba się domyślać, a ja poszedłem w dosłowne znaczenie tego, co napisali. Literally, like "Water on Mars"
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
29 lipca 2022 o 14:11
Kampania bystra to fakt, kampania fundacji Kornice tez bardzo dobra
Po co tworzyć sztucznie jakiś „konflikt”, ze to niby jakaś riposta.. nawet jeśli to dlaczego niby billboardom Fundacji należy się jakaś „odpowiedz”.
Ehh bez sensu ciagłe szczucie…
Fenomenalne!
W punkt. Tylko, że to nic nie da...
Ale to dzieci urodzone i do tego chore, tymi się nikt nie interesuje. Liczy się tylko poczęcie i poród.
Od początku nie kumałem tego plakatu. Odpowiedź na pytanie "Gdzie są te dzieci?" (z lat 50 i 80) jest tylko jedna - nie ma. Nie ma, bo teraz są dorosłe. Mają po 40 i po 70 lat. Część pewnie zdążyła umrzeć.
@emaruda Może wyjaśnię... pytanie z plakatu dotyczy dzietności. Masz przykładowo pokazane lata 50te i 80te ile dzieci się w Polsce rodziło, PiS deklarowało iż poprawi dzietność/demografie zasiłkiem 500+, jak widać, nie poprawili, stąd pytanie, gdzie te dzieci który miały się rodzić dzięki rządowemu wsparciu 500+.
Mam nadzieje, iz wyjaśniłem.
@konto usunięte Ależ ja to rozumiem. Co nie zmienia faktu, że tej interpretacji trzeba się domyślać, a ja poszedłem w dosłowne znaczenie tego, co napisali. Literally, like "Water on Mars"
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 lipca 2022 o 14:11
Kampania bystra to fakt, kampania fundacji Kornice tez bardzo dobra
Po co tworzyć sztucznie jakiś „konflikt”, ze to niby jakaś riposta.. nawet jeśli to dlaczego niby billboardom Fundacji należy się jakaś „odpowiedz”.
Ehh bez sensu ciagłe szczucie…