@KatzenKratzen Dokładnie, u nas to źle przecież nie wygląda no ale jak ktoś robi demota z poziomu hulajnogi elektrycznej robiąc 50 km miesięcznie to może nie wiedzieć i nieświadomie się podnieca widząc takie obrazki.
@KatzenKratzen ta, ale chyba za każdym razem jak jadąc widziałem korytarz życia i w nim stałem to widziałem też jakiegoś kretyna który sobie stwierdził że skorzysta i przejedzie środkiem
Już było i zdążyłem wtedy zauważyć, za co dostałem trochę minusów, że auto z którego filmowano jako jedyne nie utworzyło korytarza życia (widać jak obrysem prawie dotyka pasa środkowego jezdni).
Dlaczego samochód nagrywającego przez te 15 s nagrania jedzie?
Mimo wypadku nie zamknięto ruchu? A kierowcy mijają miejsce wypadku bez gapienia się "co się stalo"?
@r212 Wiem o czym mówisz. Kilka razy stałem w podobnym korku, okazało się, że wypadek był na drugiej części ekspresówki, tylko ludzie się 'gapio! i zwalniajo!'.
Niestety, tak wygląda to tylko gry są dwa pasy ruchy. Jak jest więcej to wielu zapomina chyba jak to działa. Dopiero jak wszystko kompletnie stoi zaczynają robić korytarz.
@Ashardon, tego nie rozumiem. W Polsce w świetle obecnych (głupich!) przepisów jest to nielegalne. Dokładnie przekraczanie linii ciągłej. Jeśli w prawie o ruchu drogowym stoi, że korytarz życia polega na przesunięciu się do skraju pasa (sic!) to po co te minusy tutaj czy w poprzednich demotach?
Nie wiem podoba się Wam takie prawo? Czy wiecie lepiej i tym gorzej dla faktów?
na jezdni z dwoma pasami ruchu w tym samym kierunku kierujący pojazdem poruszający się lewym pasem ruchu jest obowiązany usunąć się z drogi przejazdu pojazdu uprzywilejowanego przez zjechanie jak najbliżej lewej krawędzi pasa ruchu, a kierujący pojazdem poruszający się prawym pasem ruchu jest obowiązany usunąć się z drogi przejazdu pojazdu uprzywilejowanego przez zjechanie jak najbliżej prawej krawędzi pasa ruchu;
czyli do KRAWĘDZI PASA RUCHU, a nie poza linię oddzielającą pas ruchu
Aha. Za monitora oceniłeś jak to wygląda w Polsce?
Sytuacja z wczoraj na a4 okolice Brzeska, wypadek i wszyscy zrobili korytarz.
Jak miło, że oceniasz rodaków w kwestii o której nie masz pojęcia.
U nas też tak jest, problem czasami taki, że nawet jakbyś się zesr...ł to nie zrobisz tak, bo nie ma tak szerokich dróg, a na bokach krawężniki takie, zeby na nie samochód nie wjechał. :/
I prawidłowo. A jeśli znalazł by się jeden "cwaniak", który by to olał to pozostali kierowcy powinni:
1. "wyprosić" kierowcę zza kierownicy;
2. "przeparkować" samochód do przysłowiowego rowu;
3. "wytłumaczyć" kierowcy o co chodzi z tym korytarzem w taki sposób aby ta keretka mogłaby pędzić na sygnale do niego ale jednak powinna zachować swój pierwotny cel
Tyle że zgodnie z Polskimi przepisam nie wolno celem utworzenia korytarza życia zjeżdżać na pas awaryjny/serwisowy.
O tym to chyba autor demota zapomniał wspomnieć. Żeby żyć w cywilizowanym kraju trzeba mieć też i cywilizowane przepisy PORD.
To cholernie smutny film, bo pokazuje jakimi jesteśmy prymitywami.
U nas też się tak robi. Jeżdżę sporo i widzę.
@KatzenKratzen Dokładnie, u nas to źle przecież nie wygląda no ale jak ktoś robi demota z poziomu hulajnogi elektrycznej robiąc 50 km miesięcznie to może nie wiedzieć i nieświadomie się podnieca widząc takie obrazki.
@KatzenKratzen Też dużo jeżdżę. Potwierdzam, u nas też tak to wygląda.
@KatzenKratzen ta, ale chyba za każdym razem jak jadąc widziałem korytarz życia i w nim stałem to widziałem też jakiegoś kretyna który sobie stwierdził że skorzysta i przejedzie środkiem
Zauważyłem, że u nas też coraz częściej, kierowcy tworzą korytarz życia.
Już było i zdążyłem wtedy zauważyć, za co dostałem trochę minusów, że auto z którego filmowano jako jedyne nie utworzyło korytarza życia (widać jak obrysem prawie dotyka pasa środkowego jezdni).
Dlaczego samochód nagrywającego przez te 15 s nagrania jedzie?
Mimo wypadku nie zamknięto ruchu? A kierowcy mijają miejsce wypadku bez gapienia się "co się stalo"?
@r212 Wiem o czym mówisz. Kilka razy stałem w podobnym korku, okazało się, że wypadek był na drugiej części ekspresówki, tylko ludzie się 'gapio! i zwalniajo!'.
Niestety, tak wygląda to tylko gry są dwa pasy ruchy. Jak jest więcej to wielu zapomina chyba jak to działa. Dopiero jak wszystko kompletnie stoi zaczynają robić korytarz.
no bardzo dobra robota
w Polsce to by było niezgodne z przepisami
@Tomasz1977 Przestań chrzanić...
@Ashardon, tego nie rozumiem. W Polsce w świetle obecnych (głupich!) przepisów jest to nielegalne. Dokładnie przekraczanie linii ciągłej. Jeśli w prawie o ruchu drogowym stoi, że korytarz życia polega na przesunięciu się do skraju pasa (sic!) to po co te minusy tutaj czy w poprzednich demotach?
Nie wiem podoba się Wam takie prawo? Czy wiecie lepiej i tym gorzej dla faktów?
@rex4 Żebyś tak w każdej dziedzinie życia tak gorliwie przestrzegał wszystkich przepisów :)
na jezdni z dwoma pasami ruchu w tym samym kierunku kierujący pojazdem poruszający się lewym pasem ruchu jest obowiązany usunąć się z drogi przejazdu pojazdu uprzywilejowanego przez zjechanie jak najbliżej lewej krawędzi pasa ruchu, a kierujący pojazdem poruszający się prawym pasem ruchu jest obowiązany usunąć się z drogi przejazdu pojazdu uprzywilejowanego przez zjechanie jak najbliżej prawej krawędzi pasa ruchu;
czyli do KRAWĘDZI PASA RUCHU, a nie poza linię oddzielającą pas ruchu
W cywilizowanych krajach ruch wznawia się ( choćby jednym pasem ) po pół godziny, u nas po pięciu.
@mwa tu akurat masz smutną rację.
Aha. Za monitora oceniłeś jak to wygląda w Polsce?
Sytuacja z wczoraj na a4 okolice Brzeska, wypadek i wszyscy zrobili korytarz.
Jak miło, że oceniasz rodaków w kwestii o której nie masz pojęcia.
W Holandii wielokrotnie widziałem że karetka po prostu zasuwała sobie po awaryjnym i nikt nic nie musiał robić.
U nas też tak jest, problem czasami taki, że nawet jakbyś się zesr...ł to nie zrobisz tak, bo nie ma tak szerokich dróg, a na bokach krawężniki takie, zeby na nie samochód nie wjechał. :/
I prawidłowo. A jeśli znalazł by się jeden "cwaniak", który by to olał to pozostali kierowcy powinni:
1. "wyprosić" kierowcę zza kierownicy;
2. "przeparkować" samochód do przysłowiowego rowu;
3. "wytłumaczyć" kierowcy o co chodzi z tym korytarzem w taki sposób aby ta keretka mogłaby pędzić na sygnale do niego ale jednak powinna zachować swój pierwotny cel
Tyle że zgodnie z Polskimi przepisam nie wolno celem utworzenia korytarza życia zjeżdżać na pas awaryjny/serwisowy.
O tym to chyba autor demota zapomniał wspomnieć. Żeby żyć w cywilizowanym kraju trzeba mieć też i cywilizowane przepisy PORD.