Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
912 918
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
G gemini1234
+7 / 71

Cud, prawdziwy cud! Podobna sytuacja miała miejsce jakieś 2 tys lat temu na Bliskim Wschodzie. Kobieta urodziło dziecko mimo, że nie współżyła ze swoim mężem. Do tej pory jest uznawana jako święta, a syn zrobił światową karierę. Ciesz się, może żona i dzieci też będą sławne i błogosławione.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R repetytor
+1 / 19

@gemini1234 Ciekawe ile w tym prawdy że tatusiem był rzymski żołnierz:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
+3 / 7

@repetytor Gdyby spojrzeć na to, jak Jezus jest pokazywany na obrazkach, to całkiem sporo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
+4 / 4

@Houston2504 Trochę mnie przeceniasz, choć przyznaję, że było to miłe. Dziękuję.
Rozumiem, że dla Ciebie Bozia nie była aż tak szczodra w przydziale rozumu, więc podpowiem: otwórz stronę z wyszukiwarką np. google, wpisz "jezus obrazy" i kliknij w takie słowo "grafika". Jest szansa, że zrozumiesz. Praktycznie na każdym obrazku Jezus wygląda mocno europejsko, a Żydzi raczej nie rodzą blondynów.
Powodzenia!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
0 / 4

@CP666 Ale to według czego zobrazowane?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2022 o 22:15

C Clayton
+6 / 6

@CP666 Potwierdzam. Sam mu zdjęcie robiłem w 32r.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nidwer
+3 / 3

@gemini1234 ten oklepany cud i zafiksowanie wiary na kulcie Marii to też odgrzewane kotlety z innych wierzeń religia cały czas mutuje i wchłania inne wierzenia i obrzędy. Zresztą po co wymyślać coś nowego dla ciemnego ludu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+2 / 2

@CP666 @Pasqdnik82 te nie jest wygląd Jezusa. Naukowcy na podstawie czaszki Żyda z tamtego czasu zrekonstruowali jego twarz, podpisali tak mógł wyglądać Jezus, a dziennikarze napisali tak wyglądał Jezus xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bajk4
+2 / 2

@CP666 Tak wyglądał, czy prawdopodobnie wyglądał. Nie ma szczątków, nie ma świadków, nie ma też zadnych malunków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+51 / 63

Coś takiego powinno być karane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+69 / 75

@kamilxx2 ależ zostanie ukarany, jak się rozwiedzie to będzie musiał płacić alimenty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+15 / 33

@Tibr Więc pamiętaj przyjacielu jesteśmy grupą uprzywilejowana, i za kulis ciemiężymy kobiety i inne mniejszości ponieważ jest magiczny patriarchat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 września 2022 o 16:44

K konto usunięte
+18 / 34

@acotam43 Gówno mnie obchodzi ze ma bachory, ma spłacić dług albo ląduje w więzieniu gdzie jest jej miejsce, dzieci muszą zamieszać z wujami, babciami, prawdziwym ojcem inaczej zostaje dom dziecka, przykro mi ale niesprawiedliwością jest zbudowanie dobroci na cudzym cierpieniu. Wychowaj syna to zobaczysz na własne oczy że patriarchat jaki słyszysz w telewizji nie istnieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2022 o 2:00

K konto usunięte
+11 / 25

@acotam43 Wiele razy spotykałem się z sytuacja jak to kobieta miała z górki, jak to kobieta wykorzystywała że jest kobietą , że jej słowo jest ważniejsze, że jej życie jest ważniejsze, W życiu prywatnym jak i od znajomych, i tak się dzieję na planecie Ziemia, wiec powiedz mi dziewczynko gdzie spotykają się mężczyźni i w ciemności knują swoje plany?, bo bym zmienił swoje życie,(na lepsze) bo ponoć jest magiczny patriarchat, to że we współczesnym świecie został wymyślony potwór aby straszyć dziewczynki nie znaczy że jest prawdziwy, tak wiec magiczny patriarchat nie istnieje w takiej postaci jakiej kreują go media:))).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2022 o 2:02

K krickin
+12 / 16

@acotam43 "I tak samo odwrotnie a statystyki pokazują wyraznie kto w tych sytuacjach wygrywa liczebnoscia"
Jakim cudem kobieta może być zdradzona i umyślnie wciągnięta w wychowywanie nieswojego dziecka nie będąc tego świadoma?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AnonPrzegryw
+4 / 18

@Livanir @izka8520 @acotam43
Dziewczynki, wyjdźcie czasami z domu i poobserwujcie rzeczywistość zamiast smarować tego typu bzdury. Gówno wiecie, jesteście zaślepione mainstreamową narracją i próbujecie forsować mit o istnieniu patriarchatu w zachodnim świecie. Naprawdę, leczcie się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-4 / 10

@krickin jakiego dziecka? O czym ty piszesz? Wyrwales kilka słów z kontekstu a to była jedna odpowiedź na dwa wpisy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+6 / 16

@acotam43

Jesteś obrzydliwa i nie chodzi o wygląd, dlaczego patrzysz na mnie z góry?, i uważasz się lepsza?. Ale zacznijmy od początku, sama obrzucasz mnie gównem, obelgami, co to ma znaczyć "Domyślam się, że dla ciebie kobieta ma prawo głosu dopóki nie odważy się z tego prawa skorzystać, ma przywileje dopóki nie odważy się z nich skorzystać i wszelkie inne wyimaginowane udogodnienia dopóki nie odważy się ich wymagać:)))" Skąd ci przyszło do głowy ze jestem seksistą, incelem, bo uważam że zło jest złem, i nie można usprawiedliwiać cierpienia?, skoro tak mam pomysł jak zmniejszyć liczbę gwałtów, zostań głównym obiektem testowym, twoje cierpienie za szczęście innych kobiet, za mocno?, chamstwo trzeba zwalczać chamstwem, dlaczego uważasz za facet ma cierpieć w imię czego?,(nie można karać kobiety) ściągnij klapki z oczów to zauważysz że wszędzie się mówi o dyskryminacji mężczyzn, i jest bardzo dużo przykładów, tylko zawsze pojawia się przeciw osób takich jak ty które nazywają nasz incelami, seksistami, śmieciami, mamy nie płakać , że mamy przywileje, poczytaj sobie skarbenku:))), jakie wy macie przykłady dyskryminacji?, będzie ostro, bo nie możecie dupy dawać i potem nie poodnosić konsekwencji za swoje czyny?, bo próbuje się przeforsować że wasze słowo nie jest najważniejsze że potrzebne są dowody?, Że nie ma żadnej luki płacowej?. ze jesteśmy równi i macie takie sama prawa i konsekwencje i żadnych przywilejów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2022 o 20:19

E El_Polaco
+12 / 12

@acotam43
Spoko. A teraz wyobraźmy sobie odwrotną sytuację. No nie do końca odwrotną, bo facet jednak nie może urodzić dziecka i wmówić kobiecie, że to jej. Ale wyobraźmy sobie, że twój facet przychodzi do domu z dzieckiem, mówi, że spłodził je na boku z inną kobietą, ale teraz będziecie razem dzieciaka wychowywać, bo przecież nieważne, kto urodził, ważne, kto wychowa. Jak się zapatrujesz na coś takiego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+13 / 23

@acotam43
@Livanir
@izka8520

Równouprawnienie jest wtedy gdy mężczyzna nie ma żadnych praw decydowania o rozrodzie i potomstwie a jedynie obowiązek alimentacyjny. Kobieta może oszukać go co do płodności, zajść w ciążę wbrew jego woli i uzgodnionym zasadom i potem wmanewrować go w kilka dziesięcioleci płacenia alimentów, może dowolnie rozporządzać jego chcianym dzieckiem wedle swojej wygody – wyskrobać bez pytania o zdanie, podrzucić w oknie życia, oddać do adopcji, urodzić i nie poinformować ojca o posiadanym potomstwie bez żadnych prawnych konsekwencji.

Równouprawnienie jest wtedy gdy prawodawstwa różnych krajów blokują wątpiącym mężczyznom możliwość przeprowadzenia badań genetycznych w celu stwierdzenia ojcostwa.




Równouprawnienie jest wtedy gdy na Światowym Kongresie Populacyjnym w Bukareszcie w 1974r. Dr. Elsimar Coutinho, wynalazca pigułki antykoncepcyjnej dla mężczyzn musiał uciekać tylnymi drzwiami przed furią feministek, które nie chciały dać mężczyznom prawa decydowania o swoim ojcostwie. Te badania są blokowane do dzisiaj


Równouprawnienie jest wtedy gdy ratowniczka medyczna pracuje za taką samą płacę co ratownik ale to on ma nosić torbę medyczną bo dla niej za ciężka.

Równouprawnienie jest wtedy, gdy proponuje się by definicję gwałtu rozszerzyć o sytuacje gdy oskarżająca kobieta była pod wpływem alkoholu lub środków odurzających i nie była w stanie wyrazić świadomej zgody nawet jeśli oboje razem pili lub ćpali... i dalej, nawet wtedy gdy trzeźwa kobieta dojdzie następnego dnia do wniosku... no... że raczej nie powinno do tego dojść. Wszystko w zakresie jej kaprysu.

Równouprawnienie jest wtedy gdy Rada Europy uchwala „Konwencję o zapobieganiu i zwalczaniu przemocy wobec kobiet i przemocy domowej”, choć wiadomo, że bez porównania głównymi ofiarami wszelkiej przemocy na świecie i od początku historii są mężczyźni. Tytuł konwencji ich pomija. Przemoc wobec mężczyzn od zawsze opłaca się społeczeństwom, są oni w 40 procentach ofiarami przemocy domowej różnej formy a dzieci padają ofiarami przemocy głównie kobiet.

Równouprawnienie jest wtedy, gdy niejaka Hilaria Klintonowa ogłasza całemu światu, że głównymi ofiarami konfliktów zbrojnych są kobiety bo w tych konfliktach giną ich ojcowie, synowie i bracia.


Równouprawnienie jest wtedy, gdy na uniwersytetach, na siłowniach i basenach pływackich praktykuje się godziny tylko dla kobiet, najczęściej w najlepszych dla tych zajęć porach dnia, gdy są restauracje tylko dla kobiet, sex shopy tylko dla kobiet, w Indiach pociągi tylko dla kobiet a w Rosji taksówki tylko dla kobiet, natomiast tradycyjnie męskie kluby i stowarzyszenia zmuszane są do otwarcia się dla kobiet.



Równouprawnienie jest wtedy kiedy są parytety i akcje afirmatywne na wygodnych, intratnych posadkach a nie ma w kopalniach, na przesyłowych liniach energetycznych i w innych niebezpiecznych i ciężkich zawodach, gdzie ofiarami wypadków padają w 98 procentach mężczyźni.


Równouprawnienie jest wtedy gdy wydaje się miliardy na profilaktykę raka piersi a na profilaktykę raka prostaty nic, choć śmiertelność jest porównywalna.

Równouprawnienie jest wtedy gdy w Polsce udział składek mężczyzn w funduszu emerytalnym wynosi 70% a udział obciążeń związanych wypłatami emerytur dla kobiet wynosi także 70%.



Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+4 / 14

@acotam43
@Livanir
@izka8520


Równouprawnienie jest wtedy, gdy kanadyjska feministka i profesor prawa Elizabeth Sheehy uczy swoich studentów, że kobiety powinny mieć prawo bezkarnego zabijania swoich męskich partnerów w sytuacjach przemocy domowej. Profesora radzi także, żeby kobiety nie opuszczały swoich partnerów z którymi mają gwałtowne relacje bo to zbytnio skomplikowałoby ich życie i by wybierały łatwiejszą metodę – morderstwo. Obiecuje, że będzie walczyć o zmianę prawa w tym zakresie tak by im to ułatwić. Spróbujcie odwrócić płcie. Ta kobieta nie została ani aresztowana ani przebadana przez psychiatrę.

Równouprawnienie jest wtedy, gdy skazana na dożywocie mężobójczyni Kiranjit Ahluwalia otrzymuje nadzwyczajne złagodzenie wyroku i odznaczenie od żony Tonny’ego Blaira, Cherie Blair. Ta pomysłowa kobitka pilnie uczyła się jak zrobić napalm, wyprodukowała go, oblała nim śpiącego męża i podpaliła. Dzisiaj pisze książki i zarabia na prelekcjach.

Równouprawnienie jest wtedy, gdy femiszystowska ideologia podobno walczy z każdą dyskryminacją dopuszczając jedynie dyskryminację wobec mężczyzn. Nazywa się to tam dyskryminacją pozytywną. Patrz Szwecja.

Równouprawnienie jest wtedy, gdy w ramach zwalczania prostytucji karze się klientów prostytutek a one same mogą nadal uprawiać swój proceder bez żadnych konsekwencji. Dlaczego podobna filozofia nie nie jest stosowana wobec dealerów narkotykowych i ich klientów?


Piękny patriarchat .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+4 / 12

równouprawnienie według feminizmu

-kwestia parytetów na kierowniczych stanowiskach czy studiach technicznych oraz wymuszenie wyższych zarobków dla kobiet (na podstawie już dawno wyjaśnionej "różnicy płac") nie zabiera nic mężczyznom i dotyczą biologii kobiety?

-Równouprawnienie jest wtedy gdy mężczyzna nie ma żadnych praw decydowania o rozrodzie i potomstwie a jedynie obowiązek alimentacyjny. Kobieta może oszukać go co do płodności, zajść w ciążę wbrew jego woli i uzgodnionym zasadom i potem wmanewrować go w kilka dziesięcioleci płacenia alimentów, może dowolnie rozporządzać jego chcianym dzieckiem wedle swojej wygody

– wyskrobać bez pytania o zdanie, podrzucić w oknie życia, oddać do adopcji, urodzić i nie poinformować ojca o posiadanym potomstwie bez żadnych prawnych konsekwencji.

-Równouprawnienie jest wtedy gdy prawodawstwa różnych krajów blokują wątpiącym mężczyznom możliwość przeprowadzenia badań genetycznych w celu stwierdzenia ojcostwa. dadzą bastion swojej wygody. -Równouprawnienie jest wtedy gdy na Światowym Kongresie Populacyjnym w Bukareszcie w 1974r. Dr. Elsimar Coutinho, wynalazca pigułki antykoncepcyjnej dla mężczyzn musiał uciekać tylnymi drzwiami przed furią feministek, które nie chciały dać mężczyznom prawa decydowania o swoim ojcostwie. Te badania są blokowane do dzisiaj

-Równouprawnienie jest wtedy, gdy na uniwersytetach, na siłowniach i basenach pływackich praktykuje się godziny tylko dla kobiet, najczęściej w najlepszych dla tych zajęć porach dnia, gdy są restauracje tylko dla kobiet, sex shopy tylko dla kobiet, w Indiach pociągi tylko dla kobiet a w Rosji taksówki tylko dla kobiet, natomiast tradycyjnie męskie kluby i stowarzyszenia zmuszane są do otwarcia się dla kobiet. A teraz okrutna prawda nierówne płace to mit, kobieta nie zarabia mniej od mężczyzny tylko dlatego ze jest kobieta, tylko zachodzą inne czynniki(mezczyzni wybierają lepiej płatne zawody).

Tak szowinizm się odrodził pod postacią feminizmu i trzeba go zwalczyć

@acotam43
@Livanir
@izka8520

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2022 o 20:21

K konto usunięte
+3 / 11

@AnonPrzegryw

To tylko moje własne odczucie i zdaje sobie sprawę ze mogę się mylić, ale wydaję mi się kobiet nie uczy się o konsekwencji swoich czynach, i znalazły sobie wroga tak jak wszyscy robią zamiast spojrzeć prawdzie w oczy, ze wszyscy mamy przechlapane i cierpimy w samotności bo nie możemy zrozumieć drugiego człowieka, ze ktoś specjalne doprowadził to takiej sytuacji i nie mam na myśli iluminatach na okultystycznych spotkaniach, fajny ten patriarchat że musze chodzić do psychologa i brać dziesiątki leków, wiesz co najlepsze?, pierwszy raz kiedy pomyślałem że lepiej by było się nie urodzić i darować sobie cierpienia i żeby pewnego dnia ludzkość zapłaciła swoje zbrodnie, ( mam na myśli filozoficznie) , było przez kobietę, Nie znalem jej i poznałem ją tylko przez minutę chociaż nie skrzywdziła mnie fizycznie zrobiła to co kobiety umieją robić najlepiej, a za co?, bo miałem czelność przechodząc przez park na krótką chwile spojrzeć na nią, chciałbym spotkać ten patriarchat w prawdziwym życiu , może mój wujek nie musiał by rzucać się pod tramwaj przez kobietę, a babcia nie musiała z nią walczyć o pieniądze które jej się nie należały. Jesteś może wierzący i mógłbyś mi coś wytłumaczyć?, czy to że bóg stworzył nasz na swoje podobieństwo , znaczy że jest taki jak my ułomny pod względem emocji i może zostać przez nie zniszczony, i czy człowiek może uzurpować sobie prawo do tronu, bo jest podobny do niego?, może znasz tematykę która jest podobna, będę wdzięczny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2022 o 20:39

A acotam43
-3 / 11

@El_Polaco mój byly facet spłodził troje dzieci, każde z inną kobietą, na żadne nie płacił alimentów i do końca uważał, że jest fantastycznym ojcem, po co mam rozważać hipotetyczne sytuację skoro jedną mam z własnego doświadczenia:)))
Chłopak z demota ma przekichane, tak czy inaczej cokolwiek zrobi odbije się to trauma na nim i na dzieciach więc nie rozumiem o co to bicie piany. Żadne rozwiązanie nie będzie tu dobre a takie sytuacje po prostu się zdarzają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
0 / 4

@kamilxx2 Stworzony na obraz i podobieństwo więc jest bardziej lub mniej poj...any jak każdy "ludź" :D ( o ile ktoś wierzy w tego boga)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+3 / 5

@acotam43 Demoo jest po to by pokazać że to kobiety się puszczają... a potem jeszcze wpisy że co ileś tam facetów wychowuje nie swoje biologiczne dziecko.... ludzie... ręce opadają... Jak swojej baby czy swojego chłopa nie jesteś pewny/a to pogoń w cholerę.. ja rozumiem, że wspólny kredyt hipoteczny cementuje bardziej niż spędzanie ze sobą czasu, emocjonalność, bliskość....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-2 / 10

@kamilxx2 o proszę jak ugryzlo ad personam. Chcesz zacząć od początku??? " gowno mnie obchodzi, że ma bachory, ma spłacić dług i albo ląduje w więzieniu " - w jednym zdaniu chcesz przekreślić życie czterech osób, ojca który był ojcem tych dzieci, kochał je i wychowywał chociaż nie wiedział, że nie są jego oraz troje dzieci, które miały pełną rodzinę, mamę i tatę a teraz chcesz im odebrać ojca a matkę wsadzić do więzienia. Nie wiem kto cię skrzywdził w życiu tak bardzo, że nie ogarniasz podstawowych ludzkich praw i potrzeb. Ten mężczyzna zostal bardzo skrzywdzony ale wrzucanie idiotyzmow, ze 40% ofiar przemocy domowej to mężczyźni, no blagam cie! Do 47 letniej, nieznanej kobiety zwracasz się "dziewczynko" I to ja cię traktuję z góry?
Nie będę brnąć w szczegóły twojego monologu, jak na 21 lat masz wybitnie spaczone i jedynkowe poglądy, wielbiciel Kobfederacji? Nie, nie musisz odpowiadać, wiele rzeczy mogę ci wyjaśnić ale niestety nie mogę za ciebie zrozumieć. Mam nadzieję, że z tego wyrosniesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
+4 / 8

@Pasqdnik82 demot jest po to, żeby tu mężczyźni i kobiety skakali sobie do gardeł. Puszczają się kobiety, puszczaja się też faceci a kto bardziej to zależy od temperamentu a nie płci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
0 / 4

@acotam43 niekoniecznie od temperamentu a raczej braku czegoś w zwiążku :) ja mam bardzo temperamentną kobietę... i mówiąc bardzo mam na myśli baaaardzo, ale doskonale ją znam, dbam o potrzeby. ona o moje i jestem jej zdecydowanie pewny, że nie łazi po innych chłopach... tak jak Ona jest pewna że ja po innych babach :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 10

@acotam43

Nie wierze, a więc trójka za jedno?, walić faceta, tak?, ma płacić alimenty na nie swoje dzieci?, swoje ciężko zarobione pieniądze?, a osoba która o wszystkim wiedziała ma nie ponieść konsekwencji ?, tak wygląda sprawiedliwość?, ona może wszystko zrobić, zabić, zniszczyć drugą osobę i ma nie podnieść konsekwencji bo jest odpowiedzialna za kogoś? , czym ty do cholery jesteś, bo nie pewno nie masz pojęcia czym jest dobro i zło, bo nie można pozwolić żeby zło nie zostało ukarane , po co to wszystko, bo co staranie o bycie lepszym człowiekiem , skoro można być odpowiedzialnym za kogoś i dopuścić się każdej niegodziwości ,powodujesz ze zło nie zostaje ukarane i się rozrasta i niszczysz nadzieje a bez nadziei ludzie upadają i są zdolni do strasznych rzeczy , nikt nie powiedział że ma od razu iść do piachu, niech płaci mu alimenty, a jeśli się uchyla musi podnieść poważniejsze konsekwencje .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2022 o 21:20

A acotam43
+1 / 5

@Pasqdnik82 haha no też prawda :)) no i oczywiście grunt to zrozumienie i szacunek do siebie na wzajem a cała reszta się ułoży:) pozdrawiam i szczęścia życzę chociaż widzę, że masz go wystarczająco dużo:)))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
0 / 4

@acotam43 i owszem :)))) po tylu latach różnych tam nieciekawych sytuacjach w końcu :))))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
+7 / 7

@acotam43 ale powiedz sama, co byłoby sprawiedliwością w takiej sytuacji, gdyby taka sytuacja miała faktycznie miejsce. Gość dowiaduje się, że jest bezpłodny, test na ojcostwo potwierdza obawy - nie jest ojcem trójki "swoich" dzieci. Co wtedy? Co należałoby zrobić, aby zadośćuczynić mężczyźnie tę sytuację, ukarać kobietę za paskudne kłamstwo (nie mówimy o zdradzie tylko o tym, że doprowadziła do tego, że facet był przekonany że to jego potomstwo), a zarazem mieć na uwadze dobro dzieci. Co uważasz za sprawiedliwe rozwiązanie? Odkładając na bok emocje, sytuacja nie jest prosta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar monikashell
+2 / 4

@kamilxx2 człowieku to fake żaden mężczyzna z 3 dzieci nie robi sobie badań na płodność, bo po co? robią je tylko ci co mają problemy z zajściem w ciążę z partnerką lub ci co dzieci nie mają, ewentualnie dawcy spermy lub po operacjach w obrębie jamy brzusznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
+1 / 3

@dbgoku słuchaj ja nie mam zielonego pojęcia i od początku twierdzę, że sytuacja jest dramatyczna dla ojca i dzieci. Mój sprzeciw był jedynie do idiotycznego wpisu, żeby wsadzić ją do więzienia, tylko co dalej? Co z dziećmi, co z tym facetem, co z ojcem/ojcami biologicznymi? Ta kobieta zniszczyła życie dzieciom i temu nieszczęśnikowi i pewnie nie poniesie żadnych konsekwencji bo nikt chyba nie jest w stanie dojść zadośćuczynienia w tej sytuacji. Nie wiem też, czy ten mężczyzna będzie chciał stracić te dzieci tylko dlatego, że nie jest biologicznym ojcem bo dla nich był jedynym tatą jakiego znają. Dlatego też wkurzają mnie te wesela na siłę bo panna jest w ciąży, masakra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+2 / 10

@acotam43

Kobiety i ich taktyki ośmieszania , dziewczynka była forma uszczypliwości tak jak zasugerowanie żebym wychował córkę lub że nie wiem czym jest patriarchat, ale uruchomiłem się od twojego obrażanie mnie od inceli seksistów, teraz dochodzi wyborca konfederacji, nie widzisz jak nisko upadłaś?, od odmiennego spojrzenia na pewną kwestie skoczyło się na Argumentum ad personam. Może i masz racje i mam spaczone poglądy, a co z tobą?, potrafisz spojrzeć w lustro i przyznać się do błędu, że może tak samo jesteś spaczona.

Powiedz mi jak powinienem ciebie obrażać

Incelka seksistka feministka feminazistka , już wiem, jak na 21-latka wpadłem na genialne przezwisko.

stara wiedźma

Idealnie co nie?.



Ona nie miała iść od razu do więzienia tylko zapłacić nawiązkę, odszkodowanie lub mieć zasądzone alimenty, i przy próbie nie zastosowania się do zaleceń sądu trafić do paki, jak alimenciarz . Proste i sprawiedliwe , chyba tak?.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2022 o 22:37

P Pasqdnik82
-2 / 2

@izka8520 ale napaść mogą i faceta wieczorem :P bo czemu nie? jak jest ich 3-4 to co za różnica? a zgwałcić też mogą i ją i jego... :P pobić mocno tak samo... ja mieszkam w niewielkim mieście ale naprzeciwko bloku mam wierzowiec, nazywany w całym mieście "przypałem" Tam różni ludzie byli i są...ale jak ktoś z nimi zadrardł to miał przerąbane.... ja tam się z większością znałem.... ale potem każdy z nas podrósł wielu wyjechało.... niektórzy się ogarnęli i są "porządnymi obywatalami" a obecne gówniar.... stwo (dla mnie gów .....two) to jakieś chore jednostki.... kiedyś mnie napadli we 2 jak wracałem z pracy po 23.... i że że portfel i telefon....dałem gówniarzom w ryj i zapytałem (wiedząc) czy "Szluga" tu jeszcze mieszka? Pogadałem sobie potem ze Szlugą by ogarnął małolatów i by się nie rzucali na ludzi z takimi bandyckimi zachowaniami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AnonPrzegryw
-1 / 3

@kamilxx2 Nie jestem wierzący, więc tutaj nie mam za bardzo jak pomóc. Co do reszty Twojej wypowiedzi, nie wiem co mam Ci na to powiedzieć. Przykro mi, że spotkało Cię coś takiego, niestety kobieta potrafi dla własnej chorej satysfakcji zniszczyć życie mężczyźnie i użyje do tego każdej możliwej metody, nawet swoich dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-1 / 3

@AnonPrzegryw nie daje ci do myślenia, że nikt normalny z tobą nie dyskutuje? Won do dziury, z której wypełzłes dzbanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
0 / 2

@acotam43 "to gdzie ci męczennicy bo w wiadomościach o nich nie słychać, słychać za to o kobietach i to coraz więcej"

Już Ci mówię, w Polsce w zeszłym roku 69% ofiar zabójstw to mężczyźni, 82% ofiar pobić to też mężczyźni. Statystyki samobójstw są nieubłagane i codziennie w Polsce samobójstwo popełnia 12 mężczyzn i 3 kobiety.
Do lat 18-stu 71% ofiar pobić to chłopcy.
Wśród dzieci, pomimo że dziewczyn jest więcej, to chłopcy częściej padają ofiarami przemocy domowej ze strony rodziców. Co do pedofilii, dzieci obu płci padają jej ofiarami w podobnym stopniu.
Tak jesteście uciskane.

Przestań słuchać mainstream to zobaczysz że patriarchat nie istnieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2022 o 0:40

P Prally
-1 / 5

@acotam43 Wiesz, dla mnie to proste. Jak perspektywą jest utrzymywanie cudzego dziecka, to niech sobie ku... żyją do końxa życia same. Taniej jest wynająć prostytutkę, niż mieć ''żonę'' która de facto też będzie prostytutką.
W dodatku prostytutka może łatwo się zgodzić, żeby przez godzinę lub nawet noc udawać miłość. Z żoną to dużo trudniejsze. Nawet jeżeli płacisz jej cały czas, to i tak cały czas może traktować Cię jak śmiecia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
+2 / 4

@yankers zgadza się, zapomniałeś jedynie wspomnieć , że sprawcami przemocy są mężczyźni... przemoc że względu na płeć to kolejny problem do rozwiązania i zdaje się jest w tej chwili na tapecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
+1 / 3

@Prally nie będę się boksować z twoimi przekonaniani, twój wybór i twoje tego wyboru konsekwencje, nie moja sprawa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prally
-1 / 5

@kamilxx2 Zgadzam się ze wszystkim co napisałeś.
Z jednym zastrzezeniem; jak zauważyły te prostytutko-nazistki, jest jeszcze dobro dzieci.
Nie ma powodu, dla którego ofiara oszustwa, tj. facet którego wykorzystywały, miałby się nimi opiekować, ale czasem namierzenie ogiera któremu te szmaty dawały d...może być trudne.

Dlatego dałbym opcję, że zamiast do więzienia, te k... powimnny się stawiać na sesje przypalania czerwonym żelazem i rażenia prądem. Za każde niestawienie się, podwojenie czasu tortur.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
+1 / 1

@acotam43 Lubię to, nie ważna jest płeć ofiary, ważna jest płeć sprawcy, nie?

Zgadza się, w 2020 roku (za 2021 nie ma jeszcze oficjalnych danych) w przypadku pobić ponad 81% sprawców to mężczyźni. W przypadku zabójstw, jest to 57%. Więc za 2021 pewnie będą dość zbliżone.

Rozwijając to do pełniejszych danych (za rok 2016, bo później ani GUS ani policja nie podała takich statystyk jako oficjalnych), 53% sprawców pobić kobiet to kobiety. 84% sprawców pobić mężczyzn to mężczyźni.
W statystykach zabójstw kobiet, 62% to mężczyźni, wśród mężczyzn, to w 88% przypadków sprawcami byli mężczyźni.

Jednak jeśli chodzi o przemoc domową (wracamy do statystyk za rok 2021 rok), to kobiety są częstszymi sprawcami tej przemocy wobec dzieci.
Przemoc domowa wobec małżonka, tutaj mężczyźni zdecydowanie dominują, jednak z roku na rok jest trend spadkowy a jest to pochodna tego że mężczyźni coraz częściej zaczynają mówić o przemocy fizycznej ze strony kobiety. Bo do tej pory to był temat tabu, bo taki facet był uważany z automatu za "piczkę która dała się pobić babie". Choć i dzisiaj takie traktowanie jest.
Jednak nie spodziewam się aby w statystyce przemocy wobec małżonka (konkubinat itp. twory są też zawarte w tych danych, po prostu nazwano to przemocą wobec małżonka) kobiety zaczęły dominować jako sprawcy.

Jeśli chodzi o przemoc na linii dzieci-dzieci do lat 16-stu - bo oficjalnych do lat 18-stu z podziałem na płeć sprawcy nie mogę znaleźć - i głównie jest to przemoc w szkole, to 48% sprawców to dziewczyny, 52% to chłopcy, choć chłopcy w tej statystyce opublikowanej przez GUS stanowią 68% ofiar.

Problem przemocy jest niesamowicie złożony, jest też jednym z głównych problemów do rozwiązania.

Co do mojego wcześniejszego komentarza, Ty się po prostu w jednym z komentarzy pytałaś, choć nie mnie, to odpowiedziałem kto jest częstszą ofiarą :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-1 / 1

@Prally normalna osoba przechodzi obojętnie obok idiotow I ich deklaracji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
+1 / 1

@acotam43 Na agresję w życiu dorosłym ma wpływ niesamowicie dużo czynników. Często jest to wychowywanie się w patologicznej rodzinie bądź bycie ofiarą przemocy za dziecka. Taka osoba się po prostu później wyżywa na innych za swoje wcześniejsze tragedie, bądź jest nauczona tej agresji i uważa ją za coś normalnego.

Naprawdę patriarchat w formie jaką prezentuje mainstream już od dawna nie istnieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2022 o 1:34

A acotam43
-1 / 1

@yankers nie, nie ofiarą a sprawcą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-2 / 2

@yankers jeżeli sprawcą przemocy w rodzinie jest ojciec to on jest też odpowiedzialny za przemocowe zachowania dzieci, patriarchat istnieje i ma się świetnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 2

@CP666 Jesteś boski SCP

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
0 / 0

@acotam43 Akurat dzieci padają częściej ofiarą przemocy ze strony matki i to kobiety wg. statystyk odpowiadają za większość aktów przemocy w rodzinie. Dlaczego? Zsumowane statystyki przemocy wobec małżonka i przemocy wobec dzieci, wskazują że za 53,4% aktów przemocy w rodzinie odpowiada kobieta.
Wiesz dlaczego ta statystyka tak wygląda? Bo dzieci są częściej ofiarami niż małżonek a niestety, za ponad 70% przypadków przemocy wobec dzieci odpowiadają kobiety.

Mam dla Ciebie proste zadanie. Znajdź dwa główne powody dla których w Polsce codziennie 12 mężczyzn dokonuje próby samobójczej.
Podpowiem, za oba odpowiadają kobiety.

Powiedz w jakiej formie istnieje patriarchat? Jedynie wg. statystyk kobieta jest częstszą ofiarą przemocy wobec małżonka.

Napisałaś "@kamilxx2 powiem tak, za dużo krzyczysz, za mało czytasz i jak większość pieniaczy tutaj nie poświęciłeś chwili na zgłębienie tematu tylko wrzucasz przykłady z życia. Skoro są one tak nagminne jak uważasz, to gdzie ci męczennicy bo w wiadomościach o nich nie słychać, słychać za to o kobietach i to coraz więcej"

To Ci pokazałem że większość ofiar przemocy to mężczyźni. I mój pierwszy komentarz tyczył się tego idiotyzmu który napisałaś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2022 o 7:59

Y yankers
+2 / 2

@acotam43 Akurat dzieci padają częściej ofiarą przemocy ze strony matki i to kobiety wg. statystyk odpowiadają za większość aktów przemocy w rodzinie. Dlaczego? Zsumowane statystyki przemocy wobec małżonka i przemocy wobec dzieci, wskazują że za 53,4% aktów przemocy w rodzinie odpowiada kobieta.
Wiesz dlaczego ta statystyka tak wygląda? Bo dzieci są częściej ofiarami niż małżonek a niestety, za ponad 70% przypadków przemocy wobec dzieci odpowiadają kobiety.

Mam dla Ciebie proste zadanie. Znajdź dwa główne powody dla których w Polsce codziennie 12 mężczyzn dokonuje próby samobójczej.
Podpowiem, za oba odpowiadają kobiety.

Powiedz w jakiej formie istnieje patriarchat? Jedynie wg. statystyk kobieta jest częstszą ofiarą przemocy wobec małżonka.

Napisałaś "@kamilxx2 powiem tak, za dużo krzyczysz, za mało czytasz i jak większość pieniaczy tutaj nie poświęciłeś chwili na zgłębienie tematu tylko wrzucasz przykłady z życia. Skoro są one tak nagminne jak uważasz, to gdzie ci męczennicy bo w wiadomościach o nich nie słychać, słychać za to o kobietach i to coraz więcej"

To Ci pokazałem że większość ofiar przemocy to mężczyźni. I mój pierwszy komentarz tyczył się tego idiotyzmu który napisałaś.

A teraz napisałaś " jeżeli sprawcą przemocy w rodzinie jest ojciec to on jest też odpowiedzialny za przemocowe zachowania dzieci, patriarchat istnieje i ma się świetnie."

Już mówię, jak za 1 czy 2 rzeczy częściej odpowiadają mężczyźni, nie oznacza to że istnieje patriarchat.
Zauważ też jedną oficjalną statystykę opublikowaną przez GUS którą podałem wcześniej, chodzi o tą od pobić. Kobiety częściej padają ofiarami innych kobiet, czy tego chcesz czy nie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2022 o 8:03

avatar izka8520
-2 / 2

@kamilxx2 fajniej jest kiedy para "umówi się", że nie chcą potomstwa, a mężczyzna potajemnie zsuwa gumkę i zapładnia kobietę w kraju takim jak Polska, gdzie ona odtąd nie ma prawa decydować o własnym ciele i musi urodzić dziecko?
"Skoro tak bardzo jej zależy to niech bierze tabletki".
Super, tylko dlaczego kobieta musi brać tabletki z chemią i hormonami i brać na siebie paskudne skutki uboczne, skoro ufała mu i umówili się na prezerwatywy? Poza tym prezerwatywy są neutralne dla zdrowia, ale faceci nie chcą ich nosić, bo jest im niewygodnie i mniej czują, w związku z tym, dla lepszego samopoczucia mężczyzny i dla jego większej przyjemności to kobieta ma poświęcać swoje zdrowie i przyjmować szkodliwe tabletki lub spirale hormonalne (mimo, że istnieją już tabletki dla mężczyzn, ale oni nie będą ich brać bo nie mają ochoty. To baba ma się truć). Dla większej przyjemności mężczyzny zdaża się, że zszywa się kobietę po porodzie ciaśniej niż to być powinno, tzw. Szef mężowski, który sprawia jej ból

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2022 o 18:31

Y yankers
+1 / 1

@acotam43 Tak samo matriarchat, który wg. linku który podałaś istnieje tak samo jak patriarchat. Bo każdy jeden przykład tam podany działa i istnieje w obie strony :)

Przykład "patriarchalnego myślenia: z linku który podałaś "Małżeństwo jedzie samochodem, on prowadzi, ona chce, żeby się zatrzymał, na co on autorytatywnie: „Nie teraz”."

Czyli jeśli to żona mi tak powie, to mamy w Polsce matriarchat?

Wg. większości wymyślonych przez feminazistki (nie mylić z feministkami) założeń patriarchatu. to będzie on istniał zawsze.
Bo wg. tych założeń patriarchatu, w trzech przykładach które podam, byłbym patriarchalną świnią uciskającą kobietę:
1 - "Jeśli kobieta wymaga ode mnie finansowego utrzymania rodziny bo sama nie chce iść do pracy, a ja temu nie sprostam, jestem patriarchalną świnią stosującą przemoc finansową"
2 - "Jeśli kobieta wymaga ode mnie finansowego utrzymania rodziny bo sama nie pracuje, a ja temu sprostam i będę wymagał zajęcia się przez nią domem, jestem patriarchalną świnią"
3 - "Jeśli sam nie będę pracował i nie będę chciał pracować, w tym samym czasie wymagając aby to żona utrzymała finansowo rodzinę, jestem uciskającą, wymagającą patriarchalną świnią wykorzystującą finansowo kobietę"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2022 o 10:53

Y yankers
+3 / 3

@acotam43 Co do rasizmu. Jeszcze jeden przykład chciałbym podać, też z USA.
Tamtejsza akademia filmowa przyznająca Oscary, w regulaminie zapisała że aby film mógł startować w tym konkursie, w filmie na pierwszym planie musi wystąpić osoba z mniejszości rasowej bądź etnicznej, na drugim planie minimum 30% aktorów muszą stanowić kobiety, mniejszości rasowe, osoby LGBT lub osoby niepełnosprawne.
Jak i główny wątek fabularny musi dotyczyć którejś z tych grup.
Gdyby napisano że wymagane jest 30% osób białych bądź mężczyzn, to feminazistki i czarni by się zapłakali i podpalili połowę USA.

Taki zapis, wymagający minimum danego %, jest rasizmem w najczystszej postaci.

Zobacz, gdyby dzisiaj w USA biali ludzie zaczęli straszyć i zabijać czarnych, byłby krzyk o rasizm i ONZ szykowałoby misję pokojową.
Za to czarni w RPA mogą zastraszać, zabijać i pozbawiać majątków białych i nikt nie reaguje, bo to nei rasizm.

Jesteście nienormalni. Tworzycie problemy których nie ma, wkręcacie sobie jakiś patriarchat, choć on nie istnieje od kilkudziesięciu lat w Europie. W Polsce dzisiaj też go nie ma, bo wszystkie założenia tego pseudo patriarchatu wymyślonego przez feminazistki, działają w obie strony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2022 o 10:50

B bajk4
-1 / 1

@kamilxx2. ZGADZAM sie z tw wypowiedzia. Wspomne jednakze jeden przykład. Mąz napierd@l@ł swoja zonę. Wszyscy wokoł mowili jej by odeszla od niego bo ja kiedys zabije. W odpowiedzi usłyszeli: "On sie tak zachowuje TYLKO, gdy jest pijany, bo wogole to dobry czlowiek". Rownopuprawnienie jest takze wowczas, gdy naćpany jak bombowiec frajer bije swoją żone, bo "ZUPA BYLA ZA ZIMNA". (autentyczna sytuacja). Co do bicia przez mężczyzn, to uwazam ze w tym przypadku powinna byc selekcja. Uderzyles żonę, siekiera i pieniek. I skonczyły by się okaleczone kobiety i dumni mężczyźni. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
-1 / 3

@izka8520 "fajniej jest kiedy para "umówi się", że nie chcą potomstwa, a mężczyzna potajemnie zsuwa gumkę i zapładnia kobietę w kraju takim jak Polska, gdzie ona odtąd nie ma prawa decydować o własnym ciele i musi urodzić dziecko?"

Wystarczy nie uprawiać stosunku z osobami nieodpowiedzialnymi. Ponadto nie można wymagać aby tylko jedna strona stosowała antykoncepcję.
Jeśli kobieta wymaga aby mężczyzna miał prezerwatywę, w tym samym czasie ona jednak nie stosuje żadnej antykoncepcji, to później może mieć pretensje wyłącznie do siebie.

"mimo, że istnieją już tabletki dla mężczyzn, ale oni nie będą ich brać bo nie mają ochoty. To baba ma się truć"

Serio? Podaj nazwę tych tabletek które można kupić.
Bo póki co wszystkie są w fazie testów i dziś dostępne są dwie metody, prezerwatywa i wazektomia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2022 o 11:34

A acotam43
-3 / 3

@yankers
Trochę cię poniosło w dziwną stronę ale ok. Zdajesz sobie sprawę, że matriarchat jest wynikiem patriarchatu? Ta cała wizja silnego mężczyzny, od którego tyle się wymaga również? Ukreciliscie sami sobie bat nad głową a teraz staracie się odwrócić kota ogonem, że to wina kobiet. Winą kobiet jest to, że zaczęły głośno mówić o problemie, nadały mu nazwę oraz wskazały palcem winnego.
Żyjąc od wieków w patriarchalnym społeczeństwie nawet nie jesteś w stanie odpowiednio zdefiniować patriarchat, podajesz tu przykład z linka, bardzo prosty z resztą w przekazie i odrazu go dyskredytujesz zamiast się nad nim chwilę zastanowić.
Patriarchat powoli odchodzi, zmiany się rozpoczęły, na pewno widać je o wiele bardziej żyjąc za granicą niż w Polsce bo tu niestety nadal huzaria i bitwa po Grunwaldem. I jest to naturalny proces, że odchodzi do lamusa wzorzec kulturowy, który spowodował tyle podziałów i nierówności i był nastawiony pozornie na "dobro" jednej grupy społecznej- mężczyzn. To mężczyźni na przełomie decydowali o losach kobiet i dzieci, nigdy odwrotnie.
Rasizmu też nie rozumiesz bo nie nie o to chodzi, że biali mają teraz robić to co czarni ale o to, żeby zrozumieli jak poprzez ich działania i władzę, którą posiadają mają wpływ na to, że jedna grupa etniczna rozwija się wolniej lub wcale.
Wydaje ci się, że BLM, Me too, LGBT, Ruch przeciwko przemocy w oparciu o płeć (tak , męską) to bzdura i wymysl? No cóż a jak ma być inaczej skoro żyłeś w uprzywilejowanych patriarchalnych czasach i nagle się okazuje, że masz się czymś dzielić czy Ci się to podoba czy nie, masz się zamknąć i nie odzywać a co gorsza ktoś, kogo nigdy nie uznawałeś za równego tobie ma prawo do twoich przywilejów, chociaż nawet nie masz pojęcia, że to co masz jest przywilejem.
Świat się zmienia i jak zwykle ludzie boją się tych zmian a że bardziej uderzają one w konkretną czyli męską cześć ludzkości mogę ci jedynie powiedzieć- witaj po drugiej stronie, będzie h..jowo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PIStozwis
+1 / 1

@Tibr W tym wypadku nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AnonPrzegryw
-1 / 3

@acotam43 Nie wiem skąd wytrzasnęłaś że normalni ludzie ze mną nie dyskutują. A racja, z dupy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kurnutus
+1 / 1

@acotam43 prawda, że koleś ma zero szans na wyjście z tej sytuacji. Ale "takie sytuacje po prostu się zdarzają"??? Serio? Nawet jeśli, ups, "zdarzyło się", trzeba takie ku*estwo piętnować. Rozwód, "dzieci" uświadomić jaka jest sytuacja, całą opiekę nad dziećmi zrzucić na matkę (w końcu to nie jego bachory, po co ma marnować na nie czas i inne środki). Alimenty będzie musiać płacić, bo tak debilne jest niestety prawo. Ale do każdego przelewu można dopisać: "ze względu na chore prawo masz tu kasę na twoje bombelki, ku*wo".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kurnutus
+1 / 1

@acotam43 puszczanie się puszczaniem, to kwestia zdrady, zawodu, rozpaczy... ale podrzucanie komuś nie jego dziecka jest ciężko niemoralne, również względem dziecka. Nawet "puszczając się" można się zabezpieczać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-4 / 4

@kurnutus skoro puszczając się można się zabezpieczyć to dlaczego tego nie robicie tylko rzucanie swoją tak cenną sperma na lewo i prawo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-4 / 4

@kurnutus tak, takie sytuacje się zdarzają, dużo gorsze tez się zdarzają kiedy to niedojrzały tatuś ucieka od dziecka i mamusi bo się okazuje, że dziecko ma porażenie mózgowe więc niech se mamusia radzi sama, on nie musi.
Życie pisze różne scenariusze, nie do końca rozumiem stanowisko kilku tu panów, że to jej bachory nie jego jakby ten człowiek kompletnie nie miał uczuć. Domyślam się, że te komentarze należą do bardzo młodych panów i takich, którzy nigdy nie wychowali dziecka. On ma 25 lat i troje maleńkich dzieci, jak chcesz uświadomić 5latka bo z tekstu wynika, że tyle ma najstarsze? I po co te wyzwiska, ulżyło Ci?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+1 / 3

@PIStozwis że nie będzie płacił alimentów? Dla sądu przed wszystkimi liczy się dobro dziecka, jeżeli uznałaś (nawet nieświadomie nie mając wiedzy, że nie twoje) dziecko za swoję to sąd nakaże ci zapłacić alimenty, nawet jeżeli prawdziwy będzie znany z imienia i nazwiska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kurnutus
0 / 0

@acotam43 to do mnie komentarz? nie żartuj

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kurnutus
+2 / 2

@acotam43 NIKT nie musi wychowywać dziecka z ciężką niepełnosprawnością. Wiem, że w Polsce to praktycznie niemożliwe, ale w normalnym świecie są badania prenatalne i w ciężkich przypadkach aborcja - wcale nie na życzenie, tylko dla dobra wszystkich zaangażowanych. A nawet po urodzeniu dziecko można oddać do ośrodka. I się nie gotuj - bo to jest fakt. Można. Nie każdy potrafi, nie każdy będzie w stanie ale opcja jest. Więc żadna mamusia nie musi bujać się z tym sama.
A co do przypadku z demota - pięciolatek swoje zrozumie. Reszcie nawet nie trzeba tlumaczyć, to i tak nie jego potomstwo. Po co ludziom wmawiać, że muszą się czuć związani emocjonalnie z takimi podrzutkami? Uczucia uczuciami a rozum wie swoje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-3 / 3

@kurnutus nikt nie musi wychochwywac dziecka z niepełnosprawnością i dalej w Polsce jest to praktycznie niemożliwe.... W Polsce dużo rzeczy jest po prostu niemożliwe, zaczynając od społecznego ostracyzmu a na prawie kończąc fakt jest taki, że z niepełnosprawnym dzieckiem zostaję matka, zazwyczaj sama.
Pięciolatek nic nie zrozumie, zrozumie że rozpadła mu się rodzina I tata już go nie kocha. Nikt nikomu nie wmawia zażyłości emocjonalnej - zwracam ci uwagę, że nikt nie bierze takiej ewentualności, że ten mlody człowiek może chcec te dzieci..
Tak, komentarz był do ciebie, nic w nim śmiesznego nie widzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kurnutus
+1 / 1

@acotam43 a jednak, komentarz jest żenująco śmieszny, bo dlaczego generalizujesz i wrzucasz mnie do jednego worka z mężczyznami rozrzucającymi nasienie? Mogę być kobietą. Albo aseksualnym mężczyzną, albo - jak to w internecie - nawet psem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AnonPrzegryw
0 / 2

@acotam43 Widzę że już zabrakło ci jaj na odpisanie mi. No ale czego innego się spodziewać po kobiecie. Zero odwagi, zero honoru i zero argumentów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Trooyan
0 / 2

@izka8520 Nie musi brać tabletek wystarczy nie rozkładać nóg...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PIStozwis
0 / 2

@Tibr Według polskiego prawa jeśli dziecko urodzi się w małżeństwie, domyślnie męża uważa się za ojca. Ale tylko dopóki nie udowodni, że nie jest. W tym wypadku zadecyduje genetyka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+1 / 1

@PIStozwis praktyka sądowa jeżeli chodzi o wyroku wskazuję na to, że jeżeli uznałeś dziecko, a po jakimś czasie dowiesz się, że to nie twoje to alimenty na nie i tak są zasądzane od ciebie bo sądy wskazują na dobro dziecka i to, że dziecko de facto miało w tobie ojca.
Natomiast zupełnie inną sytuacją jest ta gdzie ty nie będziesz uznawał i zarządzasz badań po porodzie.
Historia z demota raczej wskazuję na tą pierwszą sytuację.
Sam nie wiem co bym zrobił dowiadując się po nastu latach, że to nie moje dziecko, o ile z matką wiem, tak jeżeli chodzi o dziecko to ... Nie mniej uważam, że tutaj powinna działać dobrowolność, nie zmusisz człowieka do miłości.
Ale w Polskim prawodawstwie jest chyba lub nie mniej gorsza sytuacja w której to sąd nakaże płacenia alimentów na rzecz rodzica od dziecka, który nigdy nawet nie zainteresował się dzieckiem, porzucił je, nie interesował się czy ma co jeść w co się ubrać, a sąd i tak wyda wyrok "skazujący" na utrzymywanie takiego kogoś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tenqoba
+12 / 16

cóż...szony są po jednej i drugiej stronie...szkoda, że wiele ludzi myśli genitaliami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NIG0L
+3 / 7

Czy aby na pewno ta dwójka następnych to powód do radości?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Greglem
+8 / 18

Teraz facet sie rozwiedzie i znowu bedzie kawalerem. Zabawy, alkohol, spiew.
Facet jak Jezus. Powrocil do zycia po smierci. A ilu facetow nigdy nie dostanie takiej szansy, mimo, ze tez nieswoje dzieci karmia?
Statystyki szacuja ,ze co 7-y Polak blednie wierzy , ze dzieci sa jego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A antyfrajer
+12 / 16

@Greglem No nie wiem czy tak łatwo to pójdzie, trzeba by założyć sprawę sądową o zaprzeczenie ojcostwa. I tu może być problem bo obowiązuje termin po urodzeniu dziecka tylko 6 miesięcy. A w tym przypadku to minęło.
Nie jestem prawnikiem, ale może się zdarzyć, że i tak będzie musiał utrzymywać nie swoje dzieci - a to nie jest powód do radości płacić alimenty na oszustkę i jej dzieci. Na przytoczone rozrywki może go być nie stać.

Dodatkowo dzieci namówione przez matkę mogą odmówić pobrania DNA dziecka i sprawa leży....

https://poradnikpracownika.pl/-zaprzeczenie-ojcostwa-kto-kiedy-i-jak-moze-zadac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+15 / 23

@Greglem
1. Dla dzieci tragedia.
2. Co ma zrobić z dziećmi? Jest ich ojcem, a zarazem nie jest. Nie da się tak odmiłować, zostawić lat wychowania i ojcostwa za sobą. Jednocześnie złość może być tak wielka, że pokątnie oberwie się dzieciom.
3. Jeśli będzie chciał rozwodu i wychowywania dzieci (które nie są niczemu winne) to przegra, bo nie jest biologicznym ojcem. Nie ma szans w sądzie. Za to alimenty będzie musiał płacić, bo w tym przypadku jest jednak ojcem. Czego tu nie rozumieć? :)

Takie tam nasze równe prawo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Greglem
+3 / 5

@michalSFS W jaki sposob przegra? Wielokrotna regularna zdrada. Robila z niego jelenia 9 lat. A dzieci nie sa jego. Ma badanie lekarskie, ze nie moze miec dzieci. Po co ma walczyc o dzieci? Niech znajdzie im prawdziwego tatusia. Sad ma wydac wielokrotnie wyrok na podstawie jawnego oszustwa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+6 / 10

@Greglem
Wciąż może ubiegać się o alimenty. Czytałem o podobnych sytuacjach. To nie są cuda na kiju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
+5 / 5

@Greglem

"Podjęcie jakichkolwiek działań zmierzających do wygaszenia obowiązku alimentacyjnego możliwe jest tylko wówczas, gdy dojdzie do zaprzeczenia ojcostwa. Dopóki to nie nastąpi, mężczyzna pozostaje formalnie ojcem dziecka, a zatem – zgodnie z Ustawą Kodeks rodziny i opiekuńczy – zobowiązany jest łożyć na jego potrzeby. Zgodnie z przepisami, wytoczenie powództwa o zaprzeczenie ojcostwa jest możliwe w ciągu roku od jego uznania. Jeśli ojcem jest mąż matki dziecka, o unieważnienie domyślnie uznanego ojcostwa może ubiegać się w ciągu 6 miesięcy od dnia, w którym dowiedział się o narodzinach syna lub córki. W pozostałych sytuacjach mężczyzna nie może wystąpić z takim powództwem. O zaprzeczenie ojcostwa po latach może jednak w takiej sytuacji ubiegać się prokurator."

https://agnieszkaduzy.pl/blog/42-dla-rodziny/245-alimenty-uiszczane-na-nie-swoje-dziecko-zwrot-alimentow

Faktycznie może być tak jak pisze michalSFS i antyfrajer

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Greglem
+2 / 2

@nitaki prawo panstwa z kartonu. Niby po 6 miesiacach klamstwo staje sie prawda, a zdrada i zapylanie sie z innymi po katach ot tak, znika? W jaki sposob takie nielogiczne prawo nadal funkcjinuje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
+2 / 4

@Greglem argumentem jest "dobro dziecka".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
-1 / 3

@Greglem pewnie statystyki też twierdzą że co któraś tam kobieta wierzy że mąż/partner jej nie zdradził z inną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
0 / 0

@nitaki sorki za podwojenie ale nie czytałem wszystkich komentarzy a zatrzymałem się na @michalSFS i powieliłem linka, który wstawiłeś :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
0 / 0

@Pasqdnik82 spoko, ten link nie jest moją własnością intelektualną xD
Miłego dnia/Dobrej nocy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
+2 / 2

@michalSFS z tego co wiem, to prawo już się zmieniło w tej kwestii i jak udowodni że nie jest biologicznym ojcem, to nie będzie musiał płacić. Nie zadziała tzw wyższe dobro dziecka. Matka natomiast nie będzie musiała nic zwracać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PIStozwis
+5 / 9

No widzisz. Ktoś Cię wyręczył w ciężkiej pracy. Powinieneś być wdzięczny i nie narzekać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kurnutus
+12 / 18

Dlatego test DNA powinien być obowiązkowy zaraz po narodzeniu, przecież i tak pobierają krew na to i owo. A potem gratulacje albo "poważna rozmowa"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 września 2022 o 16:53

B Breva
0 / 0

@kurnutus Testy DNA kosztują. Nawet zwykłe na covid w czasie pandemii do pracy trzeba było z własnej kieszeni dawać a co dopiero testy genetyczne przy ilości dzieci która się rodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prally
+1 / 1

@Breva Przy kosztach wychowania dziecka, test DNA to nic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kurnutus
0 / 0

@Breva wszystko, co jest coś warte, kosztuje - za to pewność, że dziecko jest twoje, jest bezcenna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-1 / 5

Bo to niepokalane poczęcia były.... z drugiej strony mało jest facetów z 5ciorgiem dzieci, każde z inną i 5 spraw alimentacyjnych w sądzie? Takich historii życie pisze wiele, można jedynie współczuć dzieciom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sevivo
-1 / 3

@acotam43 Nie wiesz co to niepokalane poczęcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
0 / 4

@Sevivo wiem co to sarkazm w przeciwieństwie do ciebie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M microbi11111111111
+1 / 3

A nuż widelec, to twój obecny teść jest ojcem? I po kłopocie!!! Wszystko "zostaję" w rodzinie!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WeatherReport
-4 / 8

A może to cud za wstawiennictwem św, Wojtyły? Jest to pomysł na niezły biznes. "Always look on the bright side of life"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
+1 / 5

Ślub w tym wieku to samobójstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H halny677
0 / 4

Specjalnie stworzylem konto aby to napisac. CHLOPY!!!! Jesli dowiecie sie ze dziecko nie jest wasze macie 6 miesiecy od tego momentu aby Sad uniewazniel wasze ojcostwo. Nie dajcie sobie wmowic ze jesli dzieciak am 15 lat i byliscie z jego matka 20 lat w malzenstwie to nic z tego. Od momentu gdy dowiecie sie ze dziecko nie jest wasze macie 6 MIESIECY aby zlozyc wniosek do sadu o ustanowienie badz uniewaznie ojcostwa. Jezeli to zlejecie to po 6 miesciach w razie waszego odejscia od matki dziecka ma ona pelne prawo ciagnac od was alimenty a dziecko bedzie po was DZIEDZICZYC! Jesli nie jestescie pewni ojcostwa sa testy DNA gdzie pracownik z laboratorium przyjezdza i pobiera probki od was i dzieciaka. Powiedzmy ze jezdzisz delegacje i nagle zachodzi kobieta w ciaze ale wam sie daty nei zgrywaja robcie test. Lepiej otrzymac zla wiadomosc i odejsc z godnoscia niz zostac i miec zasluzony wyrzut do matki dzieciaka ale co gorsza do samego dziecka ktore nic nie jest winne. Jest multum dobrych kobiet ktore wam tego nie zrobia ale jest wsrod nich pare podlych przed ktorymi nalezy sie bronic. Macie narzedzia do obrony wiec ich uzywajcie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tniusia1
+5 / 5

@halny677 a nie 6 miesięcy od urodzenia się dziecka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tniusia1
+2 / 2

@Laviol to raczej o urodzeniu dziecka przez żonę dowiedział się dawniej niż 6 miesięcy temu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
+1 / 3

@Tniusia1, no raczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pafcio80
0 / 0

jest jeszcze mlody...rozwod, podzial majątku i wsio-niech sobie radzi sama

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GramDaniel
+1 / 1

@pafcio80 Ale płacić na te dzieci nadal musi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pafcio80
-1 / 3

@GramDaniel nie musi płacić, to nie jego dzieci....chyba że weźmie sobie adwokata frajera

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2022 o 19:48

R repetytor
0 / 0

Bravo Ty.Przynajmniej masz jasna sytuację wyjściową zależną od Twojego charakteru.Miliony ludzi dorobiło tylko uszy a się o tym nie dowiedzieli:) Przy okazji polecam poszukać informacji o tym jak zdradzają kobiety a jak mężczyzni:)Będziesz zachwycony:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Speerek_Jagodowy
+8 / 14

Testy DNA po urodzeniu powinny być obowiązkowe. Można było wywalić masę pieniędzy na szopkę covidową to można też przeznaczyć trochę pieniędzy na prewencyjne zwalczenie tego typu patologii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marcin2019Master
+6 / 6

@Speerek_Jagodowy świetny pomysł. Przy okazji okazało by się od razu kto nadaje się do przeszczepu w razie potrzeby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
+6 / 8

@Speerek_Jagodowy
Jestem całkowicie za. Nie będzie jęczenia i grania na emocjach typu: "za kogo ty mnie masz", "jak możesz mi nie ufać". A tak testy przeprowadzane obowiązkowo i sytuacja jest jasna.

Co więcej czasami na oddziale położniczym może dojść do pomyłki i zamiany dzieci. Dlatego oboje matka i ojciec powinni być poddani testom DNA, żeby wykluczyć taką pomyłkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marcin2019Master
+3 / 5

Po rozwodzie i podziale majątku kobieta powinna być obciążona zwrotem kosztów jakie mąż poniósł na utrzymanie dzieci. Niestety nie ma sprawiedliwości na tym świecie, i dla dobra dzieci (chociaż wypada tu użyć słowa bękartów) sąd przyzna jeszcze kobiecie alimenty, bo jest tylko 6 miesięcy na zaprzeczenie ojcostwa, a prokurator nie wystąpi o zaprzeczenie ojcostwa ze względu na dobro dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stalowyswit
0 / 0

Bzdury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DamianDziku
-1 / 1

Ja myślę, że kobieta ta potrzebowała poczucia bezpieczeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marcin2019Master
0 / 0

@DamianDziku zgadza się, poczucia bezpieczeństwa, że ktoś będzie utrzymywał ją i jej dzieci, kiedy ona będzie się zabawiać z innymi. Tylko czemu nie oczekuje tego od ojców dzieci? Tylko pasożytuje na niczego nieświadomym człowieku, który tyra na utrzymanie nie swojej rodziny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fiksusik
+1 / 1

W zasadzie mógłby nie narzekać. W końcu ktoś go wyręczył. Co prawda w najłatwiejszej części, ale zawsze ;) (jakby co, to żartuję, bo tutaj żart nie zawsze chwyta i lecą minusy).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pietro6972
-3 / 3

Historia z dupy. Nikt nie robi testów na płodność, jeśli na trójkę dzieci. Jak coś podejrzewał, to zrobił by najpierw test na ojcostwo. Testy na płodność robi się, jak się stąd l stara o dziecko i nie wychodzi. Zwykła bajeczka dla naiwnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nexpron
-1 / 1

@pietro6972 Niekoniecznie. Mogła zrobić sobie dzieci z jego bratem lub ojcem - takie przypadki się zdarzają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Grzechugrc
-3 / 3

Ale przegryw

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marcin2019Master
+2 / 2

@Grzechugrc śmiesznie by było gdyby Ciebie to spotkało. Zapewne jesteś jeszcze za młody, stąd ten głupi komentarz, ale spokojnie wszystko przed tobą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CP666
-1 / 7

16-latka to siksa w tym wieku chłopcy jak i dziewczęta potrzebują się wyszaleć. A czemu ona moim nie odeszła ? Odpowiedź leży w historii mojej przyjaciółki Kasi. Po latach w związku moja przyjaciółka odkryła, że jej mąż jest bezpłodny. Powiedziała mężowi, że odchodzi. Mąż spytał ze zdziwieniem i irytacją czemu ? Ona wtedy powiedziała mu, iż ona jest płodna i, a to znaczy, że on jest bezpłodny. Wtedy on się zaśmiał i powiedział, że sprawdzi i udowodni jej, iż to bzdura. Sprawdził i wyszło, że to ona ma rację. Wtedy się wkurzył i ją silno uderzył i groził konsekwencjami. Choć doskonale wiedział, iż ona bardzo chciała mieć dziecko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gfdgfdgd
-2 / 2

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Peppone
-1 / 1

Przynajmniej zmarnował 6 lat, nie 60...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Edin77
+3 / 3

Wszystkie dzieci nasze są!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bajk4
+1 / 1

@Edin77 Chyba ze to sa twoje dzieci. :-) Na mnie nie licz :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R repmuj
-3 / 3

ojciec płodzi ale tata wychowuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem