Pracownicy infolinii
łatwo nie mają cz. 3 Autentyki
(22 obrazki)
Konsultant: Dobry wieczór, dzwonię z sieci Play. Klient: Play? Durex Play? Konsultant: Nie, proszę pana, sieć Play. Klient: No, to do widzenia!
Konsultant: Mogę prosić pana nazwisko? Klient (bardzo niewyraźnie): Kaczkowski. Konsultant: Czy może mi je pan jeszcze raz powtórzyć? Klient: Kaczkowski jak kaczka, kwa, kwa, kwa!
Konsultant: Proszę mi powiedzieć, korzysta pan z telefonu na kartę, abonament czy w mixie? Klient: Nooo... ja mam abonament na kartę w mixie
Klient: Ale nie przeszkadza pani, że jestem nagi? Konsultantka: (buahahahahahaha) Nie nie, troszeczkę... Klient: Widzę, że jednak przeszkadza, no dobrze, ubiorę ręcznik
Konsultant: Dzień dobry, dzwonię w sprawie oferty przedłużeniowej. Klient: Panie, ja nie chce przedłużać, ale żona chce sobie powiększyć
Konsultant: Rozumiem, że jest pan zainteresowany tym rozwiązaniem i możemy przejść do realizacji? Klient: Nie. Konsultant: Yy... a dlaczego? Klient: Bo teraz moczę nogi i oglądam boks
Odbiera dziecko: Konsultant: A czy zastałem jakąś osobę dorosłą? Klient: Tatusia nie ma... pojechał gasić pożar. Konsultant: Oooo, to twój tatuś jest strażakiem? Klient: Nie... Pracuje na budowie przy wykończeniówce
@nightmarek
Często żeby to zrobić wystarczy zadać jakieś pytanie kompletnie z czapy. Tylko ludzka inteligencja jest w stanie na to sensownie zareagować
"Konsultant: Dobry wieczór, dzwonię z sieci Play. Klient: Play? Durex Play? Konsultant: Nie, proszę pana, sieć Play. Klient: No, to do widzenia!"
Nie mają łatwo bo nie udało się wcisnąć niechcianej usługi?
"Klient: Bo teraz moczę nogi i oglądam boks"
Pytał dlaczego nie to się dowiedział.
Teraz się śmiejecie ze staruszków a potem będą się z was śmiali że nie chcecie nawet sztucznej inteligencji zintegrowanej z mózgiem ani tanich połączeń z Marsem.
Dzień dobry, dzwonie w sprawie fotovoltaiki. Czy od naszej ostatniej rozmowy 2dni temu zmienił pan zdanie i chciałby skorzystać z naszej promocji? Napewo? To ja może zadzonie jutro, żeby się upewnić czy nie zmienił pan jednak zdania....
Tak, tak, biedni pracownicy infolinii, którzy czasem potrzebują więcej niż 3 minuty, żeby wtrynić tym tępym staruchom oszukańczą ofertę!
@samodzielny68 Infolinia to nie to samo co call center czy inna linia sprzedażowa.
@Livanir Vide infra.
Oni tam pracują i takie mają zdania. Czasem miło się z nimi rozmawia, trzeba tylko wyczuć, czy to nie AI.
@nightmarek
Często żeby to zrobić wystarczy zadać jakieś pytanie kompletnie z czapy. Tylko ludzka inteligencja jest w stanie na to sensownie zareagować
Te historie to nie jest żadna infolinia, tylko spam center.
"Konsultant: Dobry wieczór, dzwonię z sieci Play. Klient: Play? Durex Play? Konsultant: Nie, proszę pana, sieć Play. Klient: No, to do widzenia!"
Nie mają łatwo bo nie udało się wcisnąć niechcianej usługi?
"Klient: Bo teraz moczę nogi i oglądam boks"
Pytał dlaczego nie to się dowiedział.
Teraz się śmiejecie ze staruszków a potem będą się z was śmiali że nie chcecie nawet sztucznej inteligencji zintegrowanej z mózgiem ani tanich połączeń z Marsem.
Dlaczego nie chce Pan/Pani tej oferty?
A dlaczego miałbym się z tego tłumaczyć?? Nie chcę, bo tak postanowiłem.
Coś niezbyt autentyczne te autentyki.
Czy tylko mnie to jakoś nie śmieszy?
Dzień dobry, dzwonie w sprawie fotovoltaiki. Czy od naszej ostatniej rozmowy 2dni temu zmienił pan zdanie i chciałby skorzystać z naszej promocji? Napewo? To ja może zadzonie jutro, żeby się upewnić czy nie zmienił pan jednak zdania....