@amarthar Miałem na myśli fakt, że idziemy do sklepu ze świadomością, że działa tam socjotechnika. Choć na pierwszy rzut oka wydaje się, że "świadome nabranie się na coś" jest oksymoronem, to w przypadku podatności na reklamę wcale tak być nie musi. Jesteśmy świadomi tego, że robią nas w wała, a mimo to, dajemy się w tego wała robić.
nie każe łowienie ryb siecią to kłusownictwo
w większości przypadków, łapanie ryby w sieć to po prostu rybołówstwo
Dziwne pytanie. Ryby nie chcą być złapane - to losowość.
Człowiek świadomie daje się nabrać na marketing.
@Ashardon "świadomie" - "nabrać się". Wybierz jedno.
@amarthar Miałem na myśli fakt, że idziemy do sklepu ze świadomością, że działa tam socjotechnika. Choć na pierwszy rzut oka wydaje się, że "świadome nabranie się na coś" jest oksymoronem, to w przypadku podatności na reklamę wcale tak być nie musi. Jesteśmy świadomi tego, że robią nas w wała, a mimo to, dajemy się w tego wała robić.