@swircwir czyli jesteś idiotą bez szkoły ktory by sie tego chętnie napił gdyby nie znaczek graficzny no bo czytać i myśleć nie umiesz Gratuluje co będzie jak dzieci edukacji Czarnka dorosną ..ale głupim ułomnym narodem najlepiej sie steruje rządzi
@MEATLOAF Problem w tym że słowo "mentos" nie reprezentuje tylko marki, ale konkretny produkt spożywczy. Tak się dzieje jak firma przez wiele lat specjalizuje się w tylko jednym produkcie.
Wypuszczenie płynu pod prysznic i nazwanie go "mentos" , to jak wypuścić serię mydeł i nazwać je "czekolada", albo wypuścić gąbki i nazwać je "biszkopt".
Zacznijmy od tego, że debilne jest nazwanie kosmetyku nazwą produktu żywnościowego. Ja rozumiem, że firma, która ma znaną i wypromowaną markę usiłuje ją wykorzystać do maksimum i zarobić, ale gdzieś musi być limit tej głupoty.
A jeżeli limitu nie ma, to czekam na:
Jogurt Domestos
Parówki Always
Czekolada Pampers
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
22 stycznia 2024 o 14:53
Zdarzyło mi się kiedyś, że w ramach paczki na przedświątecznej imprezie szef dołożył coś, co wyglądało jak czekolada, miało kształt czekolady i pachniało czekoladą. Wszyscy się zastanawialiśmy co to, bo nam nie pasowało na czekoladę. Po kilku głębszych mnie wytypowano do skosztowania. Mydło. A wystarczyłby taki symbol na opakowaniu.
Nie, nikt nie miał dość odwagi zapytać szefa. Byliśmy młodzi i głupi.
Tak samo widząc wielkie obrazki owoców w połączeniu ze znanymi markami cukierków każdy w pierwszej chwili spodziewa się czegoś smakowitego, a nie szamponu.
Czekam na to, aż Piątnica wpadnie na pomysł, żeby wypuścić na rynek żel pod prysznic z peelingiem i walnąć na opakowaniu napis "Serek wiejski".
idiotyzmem jest to, że Mentos wypuszcza żel pod prysznic pod swoją marką spożywczą. Proponuję jeszcze trutkę na szury, koniecznie w formie mentosów
@swircwir wlasnie, jesli firma spozywcza wypuszcza produkt nie do spozycia to powinna umieszczac ostrzezenia. To logiczne a nie dziwne.
@swircwir czyli jesteś idiotą bez szkoły ktory by sie tego chętnie napił gdyby nie znaczek graficzny no bo czytać i myśleć nie umiesz Gratuluje co będzie jak dzieci edukacji Czarnka dorosną ..ale głupim ułomnym narodem najlepiej sie steruje rządzi
@MEATLOAF Problem w tym że słowo "mentos" nie reprezentuje tylko marki, ale konkretny produkt spożywczy. Tak się dzieje jak firma przez wiele lat specjalizuje się w tylko jednym produkcie.
Wypuszczenie płynu pod prysznic i nazwanie go "mentos" , to jak wypuścić serię mydeł i nazwać je "czekolada", albo wypuścić gąbki i nazwać je "biszkopt".
Raczej , że ktoś wymyśla opakowania do szamponów wzorowane na tych do smoothie.
Zacznijmy od tego, że debilne jest nazwanie kosmetyku nazwą produktu żywnościowego. Ja rozumiem, że firma, która ma znaną i wypromowaną markę usiłuje ją wykorzystać do maksimum i zarobić, ale gdzieś musi być limit tej głupoty.
A jeżeli limitu nie ma, to czekam na:
Jogurt Domestos
Parówki Always
Czekolada Pampers
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 stycznia 2024 o 14:53
@ps11111ps
Dorzuć jeszcze:
-dezodorant RAID
-środek przeczyszczający Milka
Oj wiele pomysłów. To nie idiokracja...tylko prawnicy (są bardziej pazerni), a konsumenci są bardziej niezrównoważeni psychicznie.
Lepiej się zabezpieczyć przed pozwami wyssanymi z palca.
Wykorzystywanie marki czysto kojarzącej się z czymś jadalnym to debilizm. Tu się zgadzam.
@ps11111ps Aż sobie wyobraziłam opakowania do takiej czekolady...
Zdarzyło mi się kiedyś, że w ramach paczki na przedświątecznej imprezie szef dołożył coś, co wyglądało jak czekolada, miało kształt czekolady i pachniało czekoladą. Wszyscy się zastanawialiśmy co to, bo nam nie pasowało na czekoladę. Po kilku głębszych mnie wytypowano do skosztowania. Mydło. A wystarczyłby taki symbol na opakowaniu.
Nie, nikt nie miał dość odwagi zapytać szefa. Byliśmy młodzi i głupi.
Tak samo widząc wielkie obrazki owoców w połączeniu ze znanymi markami cukierków każdy w pierwszej chwili spodziewa się czegoś smakowitego, a nie szamponu.
@unikona znajoma dostała kwiaty wygl.jak kwiaty pachniały jak czekolada smakowały jak wosk
Opakowanie jak soczek
nazwa jak soczek
kolor jak soczek
konsystencja jak soczek
zapach jak soczek
więc oczywiste, że to szampon
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 stycznia 2024 o 22:26
@BrickOfTheWall W Akademii Pana Kleksa chłopcy myli się w sokach owocowych. Coś jest na rzeczy.
W Anglii na niektorych instrybutorach :) sa naklejki aby nie wkladac tej koncowki do ust ani do odbytu :)