Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
I irulax
+3 / 7

To tylko sposób na wyciągnięcie kasy - potrzebujesz samochodu do życia, to będziesz płacił i płakał. Na wiochach i w mniejszych miasteczkach samochód jest niezbędny do funkcjonowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
+2 / 6

@samodzielny68 Możesz rozwinąć swoją wzniosłą myśl?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar samodzielny68
-2 / 4

@irulax Chyba trywialną. Takie - jak mówi klasyk marksizmu-leniuchizmu - oczywiste oczywistości zrozumieli nawet tępawi populiści udający prawicę i twierdzili, że coś z bym zrobią; niestety byli zbyt zajęci rozdawaniem kasy krewnym i znajomym. Tymczasem komunikacja publiczna w wielu miejscach na świecie, także nienajbogatszych, bywa dostępna nie tylko w wielkich metropoliach. Sytuacja, że w mniejszej miejscowości osoba bez dostępu do samochodu jest odcięta od dostępu do pracy i wszelkich usług jest chora. Nazwa "wykluczenie komunikacyjne" może i jest głupawa, ale określa prawdziwy problem. I to jest jeden z poważniejszych błędów po 1989, właśnie to, a nie likwidacja fabryk produkujących zła zamiast dóbr.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slawekkier123
+3 / 17

Nie słyszałem o przypadku żeby przyklejeńcy występowali o zgodę na protesty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-1 / 17

@slawekkier123 Jak nie mogę przejechać lub stoję w korku z godzinę, to mam naprawdę gdzieś czy on tę zgodę ma, czy nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
-1 / 5

@LowcaKomedii To jedź inną trasą. W czym masz problem? Droga zostanie odblokowana po zakończeniu protestu, a w tym czasie kieruj się objazdem. Informacja o protestach jest podawana z dużym wyprzedzeniem, więc jeśli pchasz się tam, gdzie w tym czasie są protesty i zablokowane ulice, to czemu dziwisz się, że będziesz stał? Stoisz na własne życzenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slawekkier123
-1 / 3

@LowcaKomedii Wyższa konieczność i wszystko jasne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 5

@Obiektywny1 Czyli w skrócie: mam jechać inną trasą i cały czas monitorować przejazd, bo polski głupek, przepraszam - rolnik, protestuje przeciwko czemuś, co wprowadziła mu partia, na którą jeszcze miesiąc temu głosował i to w znacznej większości, 60%?

Ekoczuby są gorsze,. bo mimo tego, że ich cel jest bardziej bezinteresowny (rolnicy protestują wyłącznie dlatego, że nie zgadza im się hajsiwo), to nie zgłosili swoich protestów, więc mimo lepszego celu/skutku oraz wyniku protestów, należy jednych potępić, a tych drugich inteligentów nie.

"Stoisz na własne życzenie" - nie ja stoję na własne życzenie, a rolnik, który głosował na pis. On sam to sobie zgotował. Niech się cieszy i w wyborach do PE znowu zagłosuje na partię, przeciwko której decyzjom protestuje. Ktoś musi w Polsce robić za mema.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
-1 / 3

@LowcaKomedii Czyli mam rozumieć, że jak był protest miliona serc i blokada całego centrum to też chciałeś jechać środkiem, bo jakiś "polski głupek", przepraszam, partyjny działacz protestuje przeciw czemuś, co jego przegłosowali jego koledzy.
Parafrazując twoje wyzwiska to "tęczoczuby" są jeszcze gorsze, bo mimo, że ich cel jest bezinteresowny (próbują przepychać lewackie pomysły), więc należy ich potępiać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 5

@Obiektywny1 Głupie porównanie. Protest miliona serc nie paraliżował całej Polski przez miesiące, jak protest rolników, jego uczestnicy nie głosili proputinowskich hasełek i nie cieszyli się z tego, że utrudniają życie obywatelom. Ba, wtedy nawet karetki puszczali, czego nie możesz powiedzieć o proteście rolników.
Nie był też organizowany z powodu - kasa mi się nie zgadza, dej.

"Parafrazując twoje wyzwiska to "tęczoczuby" są jeszcze gorsze" - nie są gorsze. Nawet oni prezentują wyższy poziom od rolników. Z racji tego, że ich cel nie polega na tym - kasa mi się nie zgadza, dej, już są oczko wyżej od rolników. Nie wywieszali flag rassiji - drugi plus. Forma protestu - kretynizm, który nic nie daje, czyli dokładnie to samo, co w przypadku rolników. Biorąc pod uwagę dwa wcześniejsze punkty można jednak dojść do wniosku, że nawet te ekooszołomy są lepsze niż rolnicy. Obiektywnie - nawet oni są lepsi. To piecze, prawda? Tak, należy ich potępić, ale rolników jeszcze bardziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
-1 / 3

@LowcaKomedii Nie paraliżował całej polski tak samo jak ty nie stałeś jednocześnie we wszystkich korkach. Stałeś w jednym miejscu i miałeś podane do publicznej wiadomości gdzie odbywają się protesty bo były dużo wcześniej zgłoszone. Nie rób z siebie szura i nie szukaj wymówki dla swoich teorii spiskowych.
Twój "kretynizm" przekracza kolejne granice. To czy cię d... piecze to ty będziesz lepiej widział, bo to właśnie tobie poglądowo bliżej jest to lewactwa, które nie widzi nic złego w zachowaniu "ekooszołomów" przyklejających się do autostrad czy oblewających farbą pomniki.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 5

@Obiektywny1 Paraliżował, tak, to jest cała Polska
https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1SQmDD1qFi6fTS8ZvbgxpKJEXZlwjs74&ll=52.26958354620728%2C24.07293536369009&z=7&fbclid=IwAR0nODMxdLh7ebnBCwwJ73tGK4GYFYTRCJWDCiiF22uQpdTRubr7PJ35kiw
"Stałeś w jednym miejscu i miałeś podane do publicznej wiadomości gdzie odbywają się protesty bo były dużo wcześniej zgłoszone" - tak, stałem, bo jeden baran z drugim głosował na pis, a później wyleciał z pretensjami do nowego rządu, a w ramach protestu postanowił uprzykrzać życie niewinnym ludziom. Co z tego, że miałem podane? Tego w ogóle nie powinno być. Te głupki powinny teraz stać pod siedzibami pis, a nie na drogach.
Żadnych teorii spiskowych tu nie ma, więc nie wiem o czym mówisz. Po prostu dzbany dały ciała partii, która zrobiła ich bez mydła, a później znowu na nią głosowali.

"bo to właśnie tobie poglądowo bliżej jest to lewactwa" - a tobie bliżej do proputinowskiego rolnika. Weź z nich przykład i jeszcze flagę rosji sobie ustaw w awatarze, jak przyjaciele rolnicy.

"które nie widzi nic złego w zachowaniu "ekooszołomów" przyklejających się do autostrad czy oblewających farbą pomniki." - nie rób z siebie głupka. Napisałem wyraźnie, że jedno i drugie do utylizacji,. Cytuję sam siebie:
"Tak, należy ich potępić, ale rolników jeszcze bardziej."
Twój konfederacki umysł nie ogarnia, typowe, że są odcienie szarości. Tak aktywiści klimatyczni to psychole, ale cel ich protestu i tak jest lepszy od tego, przeciwko czemu protestują rolnicy. Oni protestują przeciwko zatruwaniu środowiska, a rolnicy tylko dlatego, że dostali po kieszeni. Ekoświry utrudniają życie obywatelom, rolnicy również. Forma protestu jest kretyńska w obydwu przypadkach, ale pretekst i postulaty stoją po stronie ekoświrów. Oni przynajmniej nie protestują wyłącznie dla własnej korzyści.

"przyklejających się do autostrad czy oblewających farbą pomniki." - masz rację, lepiej wywalić gnój na środku drogi i zablokować przejazd karetce zostawiając ciągnik. Jak oblanie farbę pomnika mnie nie rusza, bo na każdy pomnik mam wylane, tak zablokowanie drogi gnojem faktycznie utrudnia mi życie, bo blokuje mi to przejazd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
-1 / 3

@LowcaKomedii Misiu różowy, tobie z takimi wyzwiskami do pisu. Nadawałbyś się do nich idealnie, a i orientacji nie musiałbyś zmieniać, bo oni są blisko kleru, a tam muszą niezłe orgie się odbywać widząc co na światło dzienne wychodzi.
Karetka przejechała bez opóźnienia, co zresztą zostało już potwierdzone, ale ciekawe, czy przez środek protestu tysiąca serc by przejechała. Wątpię by ją przepuścili.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 5

@Obiektywny1 Ale to nie wyzwiska, a stwierdzenie faktu - jak nazwać kogoś, kto protestuje przeciwko czemuś, co wprowadza partia, na którą głosuje i głosował będzie. Idę o zakład, że w czerwcu również w większości opowiedzą się za pisem.

"Karetka przejechała bez opóźnienia, co zresztą zostało już potwierdzone" - musiała jechać inną drogą, co jest oficjalnie potwierdzonehttps://radioszczecin.pl/1,468252,incydent-z-zablokowana-przez-rolnikow-karetka-ni
Czyli gumiaki miały farta, że alternatywna droga nie spowodowała opóźnienia. Jaka w tym ich zasługa? Żadna, mieli farta.
Faktem jest, że przez nich karetka musiała jechać inną drogą. Faktem jest,że wieśniak mający w obowiązku siedzieć w maszynie poszedł sobie gdzieś, zostawiając ją samą i nawet go nie było, kiedy trzeba było ją przestawić.

"Wątpię by ją przepuścili." - Kompletnie mnie nie obchodzi twoje zdanie. Tu musisz gdybać, bo nie znalazłem incydentu, że karetka musiała jechać przez marsz 1 października. W przypadku rolników akurat gdybać nie muszę - nie przepuścili zarówno karetki, jak i straży pożarnej. Tu sprawa jest pewna. Marsz, żeby się zrównać z rolnikami, musiałby nie tylko nie przepuścić karetki, ale też straży pożarnej. Dopiero wtedy wyszedłby na zero. Także rolnicy postawili wysoko poprzeczkę, flag rosji i wychwalania putina nawet nie liczę. Albo w sumie doliczę - protestujący 1 października, żeby się zrównać z rolnikami musieliby nie przepuścić straży pożarnej, karetki i nosić flagi rosji. Nieźle, nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 kwietnia 2024 o 13:26

O Obiektywny1
-1 / 3

@LowcaKomedii - "jak nazwać kogoś, kto protestuje przeciwko czemuś, co wprowadza partia, na którą głosuje i głosował będzie" - to akurat proste- "LowcaKomedii" :)
Wystarczy zaprzeczać faktom i szerzyć teorie spiskowe, a przy okazji wyzywać każdego. To nie pierwszy taki twój wpis. Typowe działanie trolla.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 5

@Obiektywny1 "to akurat proste" - nawet niezabawne.

"Wystarczy zaprzeczać faktom i szerzyć teorie spiskowe" - teorie spiskowe, że wyznawców pis nazywam wyznawcami pis? To nie jest teoria spiskowa.
Wybory do sejmu:
https://www.topagrar.pl/articles/aktualnosci/wybory-do-sejmu-i-senatu-2023-na-kogo-glosowali-mieszkancy-wsi-2495466
Wybory samorządowe:
https://www.rp.pl/polityka/art40125891-wybory-samorzadowe-2024-rolnicy-zdecydowanie-postawili-na-pis

Będziesz zmieniał temat i udawał, że tego nie ma. Trochę kiepską obrałeś taktykę. Mogłeś już nic nie pisać. Nie kompromitowałbyś się.

"Wystarczy zaprzeczać faktom" - ale to ty twierdzisz, że rolnicy wcale nie blokowali karetki w czasie, gdy szpital wydaje oświadczenie, że taka blokada miała miejsce i że alternatywna trasa na szczęście nie miała większego wpływu na czas dojazdu. I jeszcze próbujesz bawić się we wróżbitę Macieja i wymyślasz alternatywne scenariusze - co by było na proteście miliona serc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
-1 / 3

@LowcaKomedii Na czym opierasz te dane, na miejscu zameldowania? Ile osób mieszkajacych na wsi jest rolnikami, bo raczej nie wszyscy.
Poza tym dane dotyczące zawodu nie są podawane przy wyborach, więc takie źródła możesz sobie wsadzić tam gdzie lubisz. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 5

@Obiektywny1 "Ile osób mieszkajacych na wsi jest rolnikami, bo raczej nie wszyscy." - no to udowodnij, że nie wszyscy i że dane są błędne. Nic prostszego.

Ale w sumie fajne klaunowanie - skoro wyszło, że gadasz bzdury, to dane z wielu artykułów są złe, bo to tak naprawdę nie rolnicy. Po tych fikołkach intelektualnych dopisz jeszcze raz, że to ja szuram i rozsiewam teorie spiskowe. Wyjdziesz na jeszcze większego głupka. I nie zapomnij o co by było gdyby na marszu miliona serc :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-2 / 4

@Obiektywny1 https://demagog.org.pl/wypowiedzi/ilu-mieszkancow-wsi-zyje-z-rolnictwa/
„Użytkowanie gospodarstwa rolnego nie oznacza, że jego mieszkańcy czerpią dochód tylko z roli. W 2020 roku (s. 146 raportu) tylko co trzecie gospodarstwo domowe na wsi spełniało kryterium gospodarstwa rolników, których przeważającym źródłem utrzymania było rolnictwo.

Pozostałe 70 proc. gospodarstw – POMIMO UŻYTKOWANIA roli – znaczną część dochodu czerpało z innych źródeł. Drugie podstawowe źródło utrzymania stanowi praca najemna, często wykonywana poza wsią. W 2020 roku dochód z pracy najemnej pozyskiwało 44,5 proc. gospodarstw. Dochód z działalności pozarolniczej to 14,6 proc., a emerytury i renty to 29,0 proc. dochodów.

Zauważalna jest zależność pomiędzy wielkością gospodarstwa a źródłem dochodów. Gospodarstwa o mniejszej powierzchni pozyskują więcej dochodów z innych źródeł”

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 kwietnia 2024 o 20:01

C Czubbajka
0 / 10

Czy stanie w korkach albo wdychanie spalin ze stojących w korku 25-letnich passatów z wyciętym katalizatorem to jest normalne życie?

Pokażcie mi cywilizowaną kilkumilionową aglomerację, gdzie nie ma obostrzeń dla samochodów w centrum.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 8

@Czubbajka masz rację z nowego SUVa 8v jest znacznie przyjemiejszy zapach, jak i na pewno ma inteligentne spaliny, które nie będą wlatywać do zamkniętego centrum xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 kwietnia 2024 o 14:57

Q Qbikkkk
0 / 0

@Tibr nowy SUV spelnia normy emisji spalin, jezeli nie wiesz o co chodzi w praktyce to idz sie 'sztachnij' wyziewem starego Mercedesa i nowego. Nowe samochody sa kilkukrotnie 'czystsze' niz stare rzechy z lat 90.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@Qbikkkk widzę, że jesteś koneserem dla mnie "wąchanie" spalin jest tak samo nieprzyjemne, ale każdy może lubić co innego xD Osobiście dymu z starego ropniaka nie znoszą, sam preferuje benzynę, natomiast nie sądzę by (strefy czystego powietrza) jak pisałem 8 litrowe nowe diesele były mniej "śmierdzące" starego od 800cc Seicento. Warto pamiętać, że nowe zalecenia względem stref czystego powietrza przewidywały również wyjątki dla samochodów nie seryjnych więc lambo możesz palić gumy ale w wieśwagonie nie wiedziesz.
Oczywiście, że najprościej jest wydać ustawę, żeby nad morzem była pogoda zwrotnikowa w zimie, ale trudnej jest tak zarządzać państwem tak by obywatele państwa tak dobrze zarabiali, że stać ich by było na wakacje w tropikach w zieme.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qbikkkk
-1 / 1

@Tibr to wyobraz sobie, ze tego dymu nie znosza tez mieszkancy. Podasz mi 8 litrowy silnik osobowki spelniajacy euro 5 czy po prostu gadasz, zeby sobie pogadac i przyklad wyciagnales z glebokiej dupy ?
Te wyjatki z lambo to kolejny przyklad z dupy, zeby potwierdzic swoje glupie zdanie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jacek83218
-3 / 9

Jednych i drugich wysłałbym ma Marsa. i Eko-oszołomów i PiSo-rolników.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bimbol
+2 / 6

@Jacek83218
Lepiej ekoterrorystów przerobić na nawozy, to chociaż będzie jakiś pożytek z darmozjadów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dokturbasen
-2 / 8

jak pis uważają ludzi za debili i mówią jak do debili. i ..... mają poparcie kilku procent

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jurand65
0 / 4

@dokturbasen Do specjalisty miałeś się zgłosić a tu nadal się produkujesz.
Rozumiem że ci, którzy głosują na okrągło na dwie wiodące partie to ludzie mądrzy i światli? Większość ma rację??? A domu wszyscy zdrowi? Większość ponad 8 lat temu zagłosowała na PiSiorów. Ja wyszło? Jeszcze wcześniej na POpaprańców. Jak było? Jeśli, jak piszesz, Konfiarze uważają ludzi za debili to wyobraź sobie za kogo uważają swoich wyborców łącznie z takimi geniuszami jak ty dwie wiodące od lat partie! Mieści ci się to w pale śmieszny człowieku?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jurand65
-1 / 5

Fajna babka z prześmiewczą tablicą. NO I CO??? Nie dotyczy rolników? No i kurna bardzo dobrze!
Protesty rolników mogą być dla wielu niewygodne ale tu nie chodzi o miłość do PiSu jak niektórzy w swojej mądrości sugerują a o przyszłość wszystkich! Ktoś zatrybił o co walczą rolnicy w wielu innych krajach? O dotacje??? To poczytajcie o pomysłach ekooszołomów i eurokołchoźników! Ale tak ze zrozumieniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dokturbasen
-3 / 3

@jurand65 twierdzisz że w USA to sami debile ? twa ynteligencja jest porażająca,niech zgadnę wielbiciel konfopis-u ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 kwietnia 2024 o 19:15

J jurand65
-1 / 1

@dokturbasen Ja "koresponduję" z dzieckiem czy kimś specjalnej troski? Ciągle ynteligencja i ynteligencja. Masz kompleksy? USA jako przykład?! Że wzór??? Aż mi szczęka opadła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dokturbasen
0 / 0

@jurand65 dokładnie, USA jak przykład podajęci ,bo nie kumaty jesteś " Rozumiem że ci, którzy głosują na okrągło na dwie wiodące partie to ludzie mądrzy i światli? ",więc zpytałem w USA to sami debile ? i zgaduje żeś wiebliciel konfopis-u,czyli katotalibanu i programów dla żartów ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jurand65
0 / 0

@dokturbasen Ja p...! Masz poważniejsze problemy niż sądziłem! Szkoda mi cię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dokturbasen
0 / 0

@jurand65 idole

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 kwietnia 2024 o 21:00

J jurand65
0 / 0

@dokturbasen Lewacka retoryka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Erecer
-1 / 3

To niech protestują pod magazynami centralnymi, zobaczą wtedy jak się walczy o bezpieczeństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
-1 / 3

Baz sensu: po co taki zakaz? Wystarczy nie wstrzymywać ruchu samochodowego. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem