Dobre. A swoją drogą orurowanie jest w 95% dla kretynów, którzy nie wiedzą jak to zamontować. Przy lekkim uderzeniu wygnie się i wgniecie przód, a przy mocnym zmieni geometrie tego, do czego jest przymocowane, czyli podwozia.
Pierdu Pierdu. To w większości (pomijam oczywiście jakieś specjalistyczne) jest tylko dekoracją z cienkiego metalu. Przy uderzeniu co najwyżej urwą się zaczepy albo śruby, panie majster. Tak jestem ekspertem...
Fajny demo tyle ze daleko od prawdy.masa w książce,, o pieniądzach polskiej mafii " wspomina ze kiedyś jak Pershingowi (jeden z bossów) skasował auto jakiś rolnik w wypadku drogowym. Pershing zdenerwował się i to ostro, lecz potem machnął ręką
Dobre. A swoją drogą orurowanie jest w 95% dla kretynów, którzy nie wiedzą jak to zamontować. Przy lekkim uderzeniu wygnie się i wgniecie przód, a przy mocnym zmieni geometrie tego, do czego jest przymocowane, czyli podwozia.
Pierdu Pierdu. To w większości (pomijam oczywiście jakieś specjalistyczne) jest tylko dekoracją z cienkiego metalu. Przy uderzeniu co najwyżej urwą się zaczepy albo śruby, panie majster. Tak jestem ekspertem...
Bo orurowanie jest po to, by zadać mniejsze szkody obiektowi lub osobie w która uderzamy, a nie żeby chronić samochód.
A Jeep dalej w szoku powypadkowym.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 lutego 2015 o 11:59
Fajny demo tyle ze daleko od prawdy.masa w książce,, o pieniądzach polskiej mafii " wspomina ze kiedyś jak Pershingowi (jeden z bossów) skasował auto jakiś rolnik w wypadku drogowym. Pershing zdenerwował się i to ostro, lecz potem machnął ręką