Autorze demota, porównaj sobie z jaką prędkością jeżdżą autobusy a z jaką samochód osobowy. Każdy autobus jest sprawdzany, ma często przeglądy, wszystkie części są wymieniane na oryginalne a w osobówkach nie każdego na to stać. Jest też różnica pomiędzy masą autobusu a auta osobowego. Jestem za tym że wymuszanie zapięcia pasów u kierowców to głupota bo to powinna być indywidualna sprawa, ale porównywanie autobusu do osobówki to głupota.
@ErdeMO dokładnie, głupota! Chyba, że te autobusy to Autosany z lat 80, które po każdej najmniejszej nierówności wydają za każdym razem dźwięk rozpadania się. Nie raz jadąc autobusem, czułem pourywane wahacze, lub bardzo duże luzy na nich. PKS ma w dupie w jakim stanie są te autobusy. Chyba nie muszę mówić jak wyglądają przeglądy takich autobusów? A dlaczego nie potrzeba pasów to jest sprawa oczywista. Masa osobówki, a autobusu..
Autorze demota, porównaj sobie z jaką prędkością jeżdżą autobusy a z jaką samochód osobowy. Każdy autobus jest sprawdzany, ma często przeglądy, wszystkie części są wymieniane na oryginalne a w osobówkach nie każdego na to stać. Jest też różnica pomiędzy masą autobusu a auta osobowego. Jestem za tym że wymuszanie zapięcia pasów u kierowców to głupota bo to powinna być indywidualna sprawa, ale porównywanie autobusu do osobówki to głupota.
@ErdeMO dokładnie, głupota! Chyba, że te autobusy to Autosany z lat 80, które po każdej najmniejszej nierówności wydają za każdym razem dźwięk rozpadania się. Nie raz jadąc autobusem, czułem pourywane wahacze, lub bardzo duże luzy na nich. PKS ma w dupie w jakim stanie są te autobusy. Chyba nie muszę mówić jak wyglądają przeglądy takich autobusów? A dlaczego nie potrzeba pasów to jest sprawa oczywista. Masa osobówki, a autobusu..
ehm w prawie masz obowiązek zapinania pasów, jeżeli producent samochodu wyposażył go w nie :) ot tajemnica. Urwanie pasów nic nie zmieni :-)