Plastykowe nakładki na progi, tam nie ma miejsca, by prawidłowo i bezpiecznie podeprzeć. Można użyć wyłącznie oryginalnego podnośnika dostępnego wyłącznie dla ASO, żaden uniwersalny, powszechnie używany w warsztatach "przypadkowo" nie pasuje.
@ZIWK . Punkty podparcia nie są na progach tylko głębiej. A na warsztatach w których bywałem (nie ASO) podpórki podnośnika są na ruchomych wysięgnikach i pasują do wszystkiego. To tylko kwestia wiedzy.
Podnieśli mi tak kiedyś Cherokee. I to na takim gdzie ramiona są regulowane.
Z tyłu podparcie jest na moście z przodu na wahaczach. W innym zakładzie mają taki sam standardowy podnośnik z regulowanymi ramionami i potrafią (i nic nie mówiłem tylko sobie najpierw patrzyłem czy ogarną).
I też jak mi pierwszy raz podnosili to zwróciłem uwagę: "Czy na pewno tutaj bo w instrukcji jest..."
Usłyszałem: "Tak się je podnosi, wszystkie tak podnosimy inaczej się NIE DA."
Wystarczyło pod samochodem wysunąć ramiona i popchnąć je głębiej...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
5 razy.
Ostatnia modyfikacja:
29 stycznia 2024 o 12:11
Dlatego przy wymianie opon nigdy nie jezdze do warsztatow, gdzie maja takie podnosniki. Wole postac ciut dluzej ale nie musze sie martwic, ze zle ustawia ramiona i szkod narobia.
Plastykowe nakładki na progi, tam nie ma miejsca, by prawidłowo i bezpiecznie podeprzeć. Można użyć wyłącznie oryginalnego podnośnika dostępnego wyłącznie dla ASO, żaden uniwersalny, powszechnie używany w warsztatach "przypadkowo" nie pasuje.
@ZIWK . Punkty podparcia nie są na progach tylko głębiej. A na warsztatach w których bywałem (nie ASO) podpórki podnośnika są na ruchomych wysięgnikach i pasują do wszystkiego. To tylko kwestia wiedzy.
@ZIWK
BZDURY!
Podnieśli mi tak kiedyś Cherokee. I to na takim gdzie ramiona są regulowane.
Z tyłu podparcie jest na moście z przodu na wahaczach. W innym zakładzie mają taki sam standardowy podnośnik z regulowanymi ramionami i potrafią (i nic nie mówiłem tylko sobie najpierw patrzyłem czy ogarną).
I też jak mi pierwszy raz podnosili to zwróciłem uwagę: "Czy na pewno tutaj bo w instrukcji jest..."
Usłyszałem: "Tak się je podnosi, wszystkie tak podnosimy inaczej się NIE DA."
Wystarczyło pod samochodem wysunąć ramiona i popchnąć je głębiej...
Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 stycznia 2024 o 12:11
@ZIWK
A ręczny podnośnik gdzie wstawiasz? Na podwoziu są łopatologicznie zaznaczone punkty podparcia,
Dlatego przy wymianie opon nigdy nie jezdze do warsztatow, gdzie maja takie podnosniki. Wole postac ciut dluzej ale nie musze sie martwic, ze zle ustawia ramiona i szkod narobia.
No cóż, z rowerem nie ma takich niespodzianek........
Warsztaty znacząco przyczyniają się do korozji progów, poprzez ich nagminne niszczenie.